Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01450 Кәсіптік оқыту в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "6В01450 Кәсіптік оқыту" ББ мақсаты: білім беру саласындағы міндеттерді шешу үшін кәсіби құзыреттілігі бар кәсіптік оқыту педагогін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Сызба геометриясы және перспектива 1
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Графика және жобалау 1
Сызба геометриясы және перспектива 2
Графика және жобалау 2
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Кәсіпкерлік дағдылары
Материалдарды өңдеу практикумы 1
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Экономика және құқық негіздері
Ғылыми зерттеу әдістері
CҚӨ элементтері мен материалдарды көркемдеп өңдеу технологиясы 1
Экология және өмір қауіпсіздігі
Кәсіптік оқыту жүйесіндегі педагогикалық менеджмент
Кәсіптік бағдарлау теориясы мен әдістемесі
Оқыту әдістері мен технологиялары
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
CҚӨ элементтері мен материалдарды көркемдеп өңдеу технологиясы 2
Педагогикалық зерттеулер
Материалдарды өңдеу практикумы 2
Материалтану және материалдардың технологиясы
Өндіріс және тұрмыс саласындағы инновациялық технологиялары
-
3 Оқу жылы
Инклюзивті білім беру ортасы
Кәсіби психология және педагогика
Шығармашылық психологиясы
Графика және жобалауды оқыту әдістемесі
Тігін бұйымдарының технологиясы 1
Конструкциялық материалдардан бұйым технологиясы 1
Сәндік-қолданбалы өнер (қыздарға арналған) 1
Сәндік-қолданбалы өнер (ұлдарға арналған) 1
Сыныпты басқару
Тігін бұйымдарын технологиясы 2
Білім алушыларды кәсіптік даярлау жүйесіндегі заманауи білім беру технологиялары
Конструкциялық материалдардан бұйым технологиясы 2
ТжКББ ұйымдарында тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Бағалау және дамыту
Сәндік-қолданбалы өнер (ұлдарға арналған) 2
Сәндік-қолданбалы өнер (қыздарға арналған) 2
-
4 Оқу жылы
Кәсіптік білім беру әдістемесі
Білім беру мен оқытудың жаңа тәсілдері
Тамақ дайындау технологиясы, үй мәдениеті
Сандық өнер
Педагогикалық дизайның негіздері
Көркем еңбекті оқыту әдістемесі
Үй және тамақтану мәдениеті
Зерттеулер, даму және инновациялар
Кәсіптік оқытудағы мультимедиялық технологиялар
Қосымша білім берудің теориясы мен әдістемесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Философия негіздері Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшеліктерін терең түсіну және ғылыми талдау білімі негізінде дүниетанымдық ұстанымын көрсетеді.
- Әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, кәсіпкерлік және бизнес негіздерін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға береді.
- Әлеуметтік құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, қашықтықтан білім беру технологияларын меңгеру, салауатты және қауіпсіз өмір салтына, экологиялық қауіпсіздікке бағдарлану негізінде мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде коммуникация бағдарламаларын құру, азаматтық және адамгершілік ұстанымын көрсетеді.
- Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында жас ерекшелік психикалық даму заңдылықтарын, білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін тиімді ұйымдастыру үшін педагогика және оқыту әдістемесі бойынша білімді қолданады.
- Қосымша білім беруді іске асыру бойынша кәсіби қызметті жүргізу кезінде әмбебап тұрмыстық және арнайы пәндік білімді, іскерліктер мен дағдыларды қолданады.
- Графикалық кескін теориясының негіздерін және геометриялық-графикалық модельдеу әдістерін біледі және білім алушылардың жобалық шығармашылық қызметін дамытуға, олардың графикалық мәдениетін қалыптастыруға бағытталған оқу процесін ұйымдастырады.
- Тігін материалдарынан жасалған бұйымдар технологиясы, сән, стиль және бейне индустриясы, арнайы пәндік дағдылар және әртүрлі тәсілдермен бөлшектерді түйіндік өңдеу және құрастыру технологиясы, киім жасау дағдылары бойынша біліміді меңгереді.
- Конструкциялық материалдардан жасалған бұйымдар технологиясы бойынша білімді, түралі тәсілмен бөлшектерді және объектілерді өңдеу, құрастыру, пішімдеу, интерьер дизайны, көлік құралдарын модельдеу технологиясы бойынша арнайы пәндік дағдылары мен іскерліктерді меңгереді.
- Қазақ ұлттық және әлемдік мәдениетінің сәндік-қолданбалы өнер теориясының негіздері бойынша білімін (ши тоқу, киіз басу, кілем тоқу және т. б.); сәндік-қолданбалы өнердің жекелеген түрлері бойынша бұйымдарды жобалауға және дайындауда шығармашылық тәсілдерін, біліктері мен дағдыларын көрсетеді.
- Қазақ ұлттық және әлемдік мәдениетінің сәндік-қолданбалы өнері теориясының негіздері (ағашты, металды, былғарыны көркем өңдеу және т. б.) бойынша білімін; интерьердің сәндік бұйымдарын жобалау және жасауда шығармашылық тәсілдерін, біліктері мен дағдыларын көрсетеді.
- Жеке гигиена, дұрыс тамақтану негіздері; тұрғын үй экологиясы; өсімдік шаруашылығы негіздері бойынша білімді; үй шаруашылығын жүргізудің әмбебап тұрмыстық біліктері мен дағдыларын; тамақ дайындау; заманауи техника мен технологияларды пайдалану технологияларын меңгереді.
- Тұрғын үй экологиясының, өсімдік шаруашылығының негіздері бойынша білімді; электр аспаптары мен тұрмыстық техниканы пайдалану мен жөндеудің; тұрмыстық-жөндеу жұмыстарының, интерьерді ұйымдастыру және жоспарлау бойынша әмбебап тұрмыстық біліктері мен дағдыларын меңгереді.
- Инклюзивті орта жағдайларын құру үшін ЕБҚ (ерекше білім беру қажеттілігі) бар балаларды оқытудың бейімделген бағдарламалары мен жеке траекторияларын әзірлейді.
- Өз бетінше және білім алушылармен бірге жобалық, ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыруға, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қисынды түрде баяндауға және ғылыми зерттеулер мен академиялық жазылым әдістері негізінде пәндік салада жаңа білім алуға дайындығын көрсетеді.