Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02116 Дәстүрлі музыка өнері (түрлері бойынша) в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дәстүрлі музыка өнері саласында кәсіби мамандарды даярлау, білім алушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту және тәрбиелеу, ұлттық және халықаралық стандарттарға жауап беретін бәсекеге қабілеттілікті қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 244
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B021 Орындаушылық өнер
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Дінтану
Домбыра - 1 (халық әні)
Ансамбль-1 (домбыра, қобыз-баян)
Міндетті фортепиано - 1
Бароккоға дейінгі антикалық музыканың тарихы
Мамандық 1
Дирижерлау негіздері 1 (домбыра, қобыз-баян)
Дауыс қою - 1 (халық әні)
XVIII ғасырға дейінгі музыка тарихы
Сольфеджио - 1
Міндетті фортепиано - 2
Дауыс қою - 2 (халық әні)
Домбыра - 2 (халық әні)
Сольфеджио - 2
Фольклорлық аспаптарда орындау негіздері
Мамандық 2
Ансамбль - 2 (домбыра, қобыз-баян)
Дирижерлау негіздері 2 (домбыра, қобыз-баян)
-
2 Оқу жылы
Музыка тарихы 1760-1900
Мамандық 3
Гармония
Классикалық-романтикалық музыка тарихы
Қазақ дәстүрлі музыка тарихы 1
Компьютерлік ноталарды теруі
Мамандық 3 Домбра/Дирижирование/Сыбызгы/Сазсырнай/Жетыген (Minor)
Қазақ музыкасы - 1
Ноталық редакторлардағы жұмыс негіздері
Орындаушылық өнер тарихы
Міндетті фортепиано 3
Музыка теориясы
Әлеуметтік ғылымдар және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Музыкалық шығармалардын талдау негіздері
Заманауи қобыз орындаушылық өнері (кобыз)
Қазақ дәстүрлі музыка тарихы - 2
Мамандық 4 Домбра/Дирижирование/Сыбызгы/Сазсырнай/Жетыген (Minor)
Арт-индустриядағы жобаларды басқару
Заманауи бағытта орындаушылық дағдылардың даму үрдісі (баян)
Қазақ музыкасы - 2
Мәдениеттегі менеджмент және маркетинг негіздері
Үш ішекті домбырамен ән айту (халық әні)
Мамандық 4
Аспаптық музыкадағы фольклорлық дәстүрлер (домбыра)
-
3 Оқу жылы
Әлем музыкасы
Домбыра күйлерін халық аспаптарына лайықтау - 1 (үш ішекті, фольклорлық аспаптар)
Мамандық 5
Баяншылардың концертмейстерлік шеберлігі (баян,аккордеон)
Аспаптану (қылқобыз, прима қобыз, альт қобыз, бас қобыз, баян, аккордеон)
Орындаушылық дәстүрлер мен мектептер - 1 (халық әні)
Этносольфеджио (домбыра, халық әні)
Домбыра күйлерін лайықтау 1
Ән хаттау 1 (халық әні)
Күй хаттау - 1 (домбыра, үш ішекті, фольклорлық аспаптар)
Ансамбльмен ән айту - 1 (халық әні)
Қазанғап мектебінің орындаушылық ерекшеліктері - 1 (домбыра)
Әндер мен күйлерді хаттау теориясы мен практикасы (қыл қобыз, альт қобыз, бас қобыз, прима қобыз)
Аспаптық музыка саласындағы жобаны жасау және жүргізу әдістемесі - 1 (домбыра, үш ішекті, фольклорлық аспаптар)
Музыкалық шығармалардың құйма-құлақ әдіс арқылы теру және өңдеудің теориясы мен практикасы (қобыз - баян)
Музыкалық-мәдени дәстүрлер
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі - 1
Оркестрлік класс -1 (домбыра, қобыз-баян)
Фольклорлық аспаптарды тану (домбыра, үш ішекті, фольклорлық аспаптар)
Мамандық 5 Домбра/Дирижирование/Сыбызгы/Сазсырнай/Жетыген (Minor)
Айтыс (халық әні)
Нота оқу және оркестр қиындықтарын игеру (домбыра, қобыз-баян)
Ән хаттау 2 (халық әні)
Домбыра күйлерін лайықтау 2 (қобыз-баян)
Дәстүрлі әнді зерттеу практикасы (халық әні)
Қазақ халық аспаптарын аспаптандыру (домбыра)
ХХ ғасырдағы казақ музыкасынын тарихы
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі - 2
Аспаптық музыка саласындағы жобаны жасау және жүргізу әдістемесі - 2 (домбыра, үш ішекті, фольклорлық аспаптар)
Ансамбльмен ән айту - 2 (халық әні)
Қазанғап мектебінің орындаушылық ерекшеліктері - 2 (домбыра)
Оркестрлік класс -2 (домбыра, қобыз-баян)
Аспаптандыру (қобыз-баян)
Домбыра күйлерін халық аспаптарына лайықтау - 2 (үш ішекті, фольклорлық аспаптар)
Мамандық 6 Домбра/Дирижирование/Сыбызгы/Сазсырнай/Жетыген (Minor)
Қазақ музыкасы
Орындаушылық дәстүрлер мен мектептер -2 (халық әні)
Мамандық 6
-
4 Оқу жылы
Танымал эстрадалық музыка курсы (баян,аккордеон)
Қазақстанның оркестр өнері (қобыз-баян)
Заманауи музыка тарихы
Сахна тілі - 1 (халық әні)
Туыстас аспаптарды игеру (Қыл қобыз) - 2 (прима қобыз, альт қобыз, бас қобыз, баян, аккордеон)
Сахна шеберлігі - 1 (халық әні)
Музыкалық фактурамен жұмыс жасау (қобыз-баян)
Қазіргі заман күйші-композиторларының орындаушылық ерекшеліктері (домбыра)
Педагогика
Қазақтың дәстүрлі әндерін талдау (халық әні)
Оркестрлік класс -3 (домбыра, қобыз-баян)
Импровизация (домбыра, үш ішекті, фольклорлық аспаптар)
Ән мәтініндегі архаизмдер (халық әні)
Қазақ домбыра күйлерінің талдауы (домбыра)
ХХ ғасыр музыкасының тарихы
Фольклорлық аспаптарды игеру (Cазсырнай) - 1 (домбыра, қобыз-баян)
Мамандық 7 Домбра/Дирижирование/Сыбызгы/Сазсырнай/Жетыген (Minor)
Жыраулық поэзия -1 (халық әні)
Мамандық 7
Ғылыми-зерттеу негіздері
Фольклорлық аспаптарды игеру (Жетіген)- 1 (домбыра, қобыз-баян)
Классикалық шығармаларды орындау ерекшеліктері (қылқобыз, қобыз прима, альт қобыз, бас қобыз)
Фольклорлық аспаптарды игеру ( Сыбызғы)- 1 (домбыра, қобыз-баян)
Фольклорлық аспаптарды игеру (Cазсырнай) - 2 (домбыра, қобыз-баян)
Ғылыми зерттеулердегі қобыз және баян өнері (қобыз-баян)
Мамандық 8
Шертпе күй шеберлігі (домбыра, үш ішекті, фольклорлық аспаптар)
Мамандық 8 Домбра/Дирижирование/Сыбызгы/Сазсырнай/Жетыген (Minor)
Сахна тілі -2 (халық әні)
Фольклорлық аспаптарды игеру ( Сыбызғы)- 2 (домбыра, қобыз-баян)
Күйлердің тарихы мен аңыздары (домбыра, үш ішекті, фольклорлық аспаптар)
ХХ ғасырдың дәстүрлі ән мұрасы (халық әні)
Ән қоры (халық әні)
Жыраулық поэзия -2 (халық әні)
Фольклорлық аспаптарды игеру (Жетіген) - 2 (домбыра, қобыз-баян)
Жеке репертуар қоры (домбыра, үш ішекті, фольклорлық аспаптар)
Сахна шеберлігі - 2 (халық әні)
Оркестрлік класс - 4 (домбыра, қобыз-баян)
Күйлердің аңыздары мен тарихы (қылқобыз, прима қобыз, альт қобыз, бас қобыз, баян, аккордеон)
Туыстас аспаптарды игеру (Қыл қобыз) - 2 (прима қобыз, альт қобыз, бас қобыз, баян, аккордеон)
Жеке концерттік репертуар қоры (қобыз-баян)
Оқыту нәтижелері
- Дипломдық зерттеудің проблематикасына сәйкес эксперименттік деректерді, ақпаратты жинау мен өңдеудің заманауи технологияларын пайдаланады.
- Музыкалық шығарма жасалған және ұсынылған теориялық және тарихи контекстті біледі және түсінеді, оның ішінде музыкалық стильдер мен байланысты композиция мен орындау дәстүрлері туралы білімдерін көрсетеді.
- Ансамбльдер мен оркестрлерде музыкалық өзара әрекеттесу қабілеті мен дағдылары бар, көпшілік алдында өнер көрсету кезінде өзін-өзі ұстау мен коммуникативтік талаптарын біледі.
- Тұрақты жеке көркемдік дамуға дайындығын, ақыл-ойдың қызығушылығы мен ізденушілігін, өзінің көркемдік және жеке дағдыларын бағалау мен дамытудың жүйелілігін, қойылған мақсаттарға жету қабілеттілігін білдіреді. Minor бағдарламасын игеру нәтижесінде қосымша музыкалық-орындаушылық құзыреттерге ие.
- Әртүрлі тарихи дәуірлердің музыкалық туындыларын шығарманың мазмұнын, оның драматургиясын ашудағы үйлесімділік пен полифонияның рөлін анықтау, формативті функцияларды, стиль константаларын, дәстүр мен жаңашылдық құбылыстарын анықтау тұрғысынан талдай алады.
- Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі туралы білім кешенін меңгерген, орындаушылық және оқытушылық қызметте әдістемелік дағдыларды меңгерген, жаңа идеяларды (креативтілікті) тудыруға, өз бетінше оқуға, өмір бойы өз біліктілігін арттыруға қабілетті.
- Кәсіптік қызметтегі міндеттерді шешу барысында коммуникацияға дайындық жұмыстарын ҚР Мемлекеттік тілінде, орыс тілінде және шет тілінде ауызша және жазбаша түрде береді.
- Қазақ мемлекетінің қалыптасу және даму тарихын және «Рухани жаңғыру» мемлекеттік бағдарламасымен анықталған, қазіргі әлемде рухани құндылықтарды жаңғыртуға бағытталған қазақтардың дәстүрлі мәдениеті туралы түсініктер мен түсініктердің кешенін біледі.
- Әлемдік және қазақ музыка өнерінің қазіргі даму тенденцияларының тарихын біледі. Шығармашылық, сыни және рефлексивті ойлау мен тәжірибе арқылы музыкалық идеяларды, тұжырымдамалар мен процестерді әзірлейді, зерттейді, бағалайды.
- Қоғамда және қазіргі мәдениетте болып жатқан процестер мен құбылыстарды өз бетінше талдай біледі, кәсіпкерлік және шығармашылық, кәсіби міндеттерді шешуде туындаған жағдайларды талдай және бағалай біледі.
- Базалық концерттік-орындаушылық репертуарды меңгерген, ноталарды парақтан еркін оқу дағдыларын және көпшілік алдында өнер көрсету дағдыларын көрсетеді.
- Әртүрлі дәуірлердің, стильдердің, жанрлар мен формалардың музыкалық туындыларын талдай және орындай білу қабілетін көрсетеді, көркемдік өрнектің қалыптасқан қажетті орындаушылық дағдыларын меңгерген.
- Есту және гармониялық талдау дағдыларын меңгерген-музыкалық материалдарды ноталар бойынша және / немесе есту арқылы тануды, өңдеуді, түсінуді және / немесе есте сақтауды біледі.
- Адамның мүмкіндіктері, тұлғаның шығармашылық әлеуетін дамыту жолдары, әлеуметтік коммуникация, мәдениетаралық өзара іс-қимыл және басқару, білім берудің тиімді модельдері мен технологиялары, өзін-өзі тәрбиелеу және педагогика мен психология негіздері туралы білімдерін көрсетеді.
- Музыкалық шығарма құрылымының заңдылықтарын біледі, шығарманы музыкатану тұрғысынан талдау және эстетикалық бағалау әдіснамасын қолдану дағдысы бар.