Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01112 Психология және медиация в Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты психологиялық-педагогикалық ғылымдар мен психотехнология саласында кәсіби құзіреттіліктерге ие еңбек нарығында бәсекеге қабілетті психолог- медиаторларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 241
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Мамандыққа кіріспе
Абайтану
Оқушылардың даму физиологиясы
Мұхтартану
Академиялық жазу негіздері
Қоғамға қызмет ету
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
Кикілжің психологиясы
Медиация теориясы және практикасы
Соттық және ювениалды медиация
Психологиялық қызмет
Ұйымдастыру психологиясы
Тұлға психологиясы
-
2 Оқу жылы
Суицидтік мінез-құлқының психологиялық аспектілері
Еңбек психологиясы
Суицидология негіздері/
Инклюзивтік білім беру
Педагогика және киберпедагогика
Қазақстандағы психологиялық ғылым
Гендерлі психология
Психология тарихы
Қарым-қатынас психологиясы
Экожүйе және құқық
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Жеке тұлғаның психологиялық педагогикалық диагностикасы
Практикалық психология
Арнайы психология
Клиникалық психология
Денеге бағытталған психотерапия
Кешенді психологиялық-педагогикалық түзету
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Психологиялық-педагогикалық кеңес беру
-
3 Оқу жылы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Денсаулық психологиясы
Психологияның ғылыми зерттеу жұмысының негіздері
Қолданбалы психология
Позитивті психология
Психологиялық-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі және бағалау
Қазақстан Республикасының азаматтық құқығы
Отбасы психологиясы
Отбасылық қарым-қатынас медиациясы
Мәдениаралық медиация
Азаматтық іс жүргізу құқығы
Физиогномика
-
4 Оқу жылы
Қазақстан Республикасының еңбек құқығы
Психологтың жұмысындағы психотехнология
Мұрагерлік құқық
Еңбек дауларын шешу мәселелері
Әлеуметтік психология және педагогика
Арттерапия негіздері
Қазақстан Республикасы тұрғын үй құқығы
Кәмелекте толмағандардың құқық бұзушылығының алдын алу
Арнайы пәндер практикумы
Психологиялық менеджмент
Дін психологиясы
Оқытудың заманауи технологиялары мен әдістері
Кәсіпкерлік құқық
Қылмыстық іс жүргізуде адам құқықтарын қорғау
Қазақстан Республикасының отбасы құқығы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім беру үрдісінің қатысушыларына қажетті психологиялық-педагогикалық-құқықтық кеңес беру практикасын жүзеге асыруда тиімді психологиялық қызмет көрсетуді қамтамассыз етеді, әдебі мен қағидатын сақтайды.
- Академиялық адалдық және сыбайлас жемқорлыққа мүлдем төзбеушілік қағидаттарын сақтайды және қоғамда, кәсіби ортада қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас көрсетеді
- Психология, құқық білімдер негізінде білім беру, әлеуметтік салаларда медиаторлық қызмет көрсетудің заманауи тәсілдерін, технологияларын қолданады
- Білім алушылардың оқу-танымдық қызметін жүзеге асырудағы білім беру қиындықтарын, оның био-психо-әлеуметтік себептерін анықтайды және психологиялық көмек көрсетеді
- Тұлға психологиясының негізі мен қағидатында әртүрлі жастағы адамдардың дамуына, білім алуына, әлеуметтенуіне жауапты барлық органдардың өкілдерімен ынтымақтастықты жүзеге асырады
- Білім беру қызметінде даму-түзету бағдарламаларын жоспарлау және әзірлеу бойынша оқу-әдістемелік жұмысты жүзеге асырады.
- Командада жұмыс істеу, өзіндік білім алу және салауатты өмір салтын ұстану дағдыларын көрсетеді
- Әр түрлі деструктивті мінез-құлық тәуекелдерін, табысты оқытуға, кәмелетке толмағандар мен білім беру процесіне қатысушыларды тәрбиелеуге теріс әсер ететін факторларды төмендету бойынша ағартушылық және профилактикалық жұмысты қамтамасыз етеді.
- Клиенттердің мәселелерін шешуде ақпараттық дерекқорлармен және өзге де ақпараттық жүйелермен жұмыс істеудің заманауи технологияларын пайдалана отырып, ақпараттық және есептеу сауаттылығын көрсетеді.
- Білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу үшін психологиялық-педагогикалық өзараәрекеттестікті жоспарлайды және қамтамасыз етеді
- Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсету
- Инклюзивті орта құру, білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеу процесіне тарту стратегияларын меңгеру негізінде тәрбиеленушінің дамуына қолайлы инклюзивті жағдай мен мотивациясын қамтамасыз етеді.