Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01508 Математика-Информатика в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • математикалық сауаттылықты меңгереді, АКТ-ны пайдалана отырып, жаңартылған білім беру мазмұны бағдарламасының талаптарына сәйкес математика және информатика бойынша оқытуды ұйымдастырады, оқушылардың жеке қажеттіліктерін, толеранттылығын, моральдық құндылықтарын ескере отырып, оқыту процесін өзгертеді және дамытады;
  • критериалды бағалау технологияларын меңгереді, формативті және жиынтық бағалауды ұйымдастырады, оқушылардың сыни ойлауын дамытуға ықпал ететін оқыту және бағалау стратегияларын қолданады;
  • кәсіби терминологияны және академиялық хатты меңгереді; ана тілін, екінші (Т2) тілін, шет тілдерін пайдаланады және оларды информатиканы мектепте оқыту үшін қолдану әдістемесін меңгереді; оқушыларда тыңдау – сөйлеу – оқу – жазу, сөйлеу, лингвистикалық қабілеттерінің интеграцияланған дағдыларын қалыптастырады
  • барлық деңгейдегі білім беру процесінің барлық субъектілерінің қызметін талдайды, математика мен информатиканы оқытудың заманауи әдістерін қолданады;
  • математикадан алгебралық, геометриялық, мәтіндік, олимпиадалық есептерді шешуде кәсіби дағдыларды қолданады; оқу процесіне бағдарламалық өнімдерді әзірлейді және енгізеді, нақты есептерді шешу кезінде, кәсіби тәжірибеде бағдарламалау тілдерін қолданады;
  • мәдениеттану, әлеуметтану, жаратылыстану, экология, экономика және кәсіпкерлік саласындағы білімді түсінеді және пайдаланады; волонтерлік қызметке қатысу; парасаттылық және академиялық адалдық қағидаларын сақтайды;
  • қазіргі ғылымның тұжырымдамалық философиялық идеяларын меңгереді, сыни және шығармашылық тұрғыдан ойлауға, өзінің оқу іс-әрекетін рефлексиялауға және өзін-өзі бағалауға қабілетті, көшбасшылық қасиеттерге ие, өмір бойы оқуға дайын.
  • математикалық және цифрлық сауаттылықты меңгереді, АКТ-ны кәсіби қызметте біледі және қолданады, есепті шешу проблемасын бір түрінен екінші түріне түрлендіреді (трансляциялау) (мысалы, алгебралықтан-геометриялыққа немесе функционалдыққа түрлендіру), АКТ және қашықтықтан білім беру технологияларын пайдалана отырып, жаңартылған білім беру мазмұны бағдарламасының талаптарына сәйкес математиканы оқытуды ұйымдастырады; алгоритмдерді құру принциптерін біледі және түсінеді, әртүрлі бағдарламалық пакеттер арқылы деректерді өңдеу ресурстарын құрады;
Top