Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01508 Математика-Информатика в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Пән саласында сапалы білімі; аналитикалық, зерттеушілік және тілдік дағдылары; одан әрі өзін-өзі үздіксіз тәрбиелеу және кәсіби білімін, іскерлігі мен дағдыларын жетілдіру қабілеті бар; көшбасшылық қасиеттері, инновациялық ойлау қабілетіне ие болатын математика және информатика мұғалімін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Көп айнымалы функцияның дифференциалдық есептеуі
Жас ерекшелік физиологиясы және гигиена
Алгоритмдеу және бағдарламалау
Математикалық талдау I
Бір айнымалы функцияның интегралдық есептеуі
Математикалық талдау II
Community Service
-
2 Оқу жылы
Педагогика
Көшбасшылық негіздері
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
ЭЕМ архитектурасы және компьютерлік желілер
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Алгебра және сандар теориясы 1
Робототехника кіріспе
Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Коммутативтік алгебра
Жас ерекшелік және педагогикадық психология
Геометриялық есептерді шешу практикумы
Аналитикалық геометрия
Сызықтық алгебра және геометрия
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Планиметрия бойынша есептерді шешу әдістері
-
3 Оқу жылы
Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
Информатиканы оқыту әдістемесі
Визуалды бағдарламалау
Математиканы оқыту әдістемесі
Lazarus объекттілі-бағытталған бағдарламалау
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Инклюзивті білім беру
Дискреттік математика және математикалық логика
Анализ және комбинаторика
Алгебралық есептерді шешу практикумы
Математикалық есептерді шешу практикумы
Ерекше білім беру қажеттіліктерін кешенді бағалау
-
4 Оқу жылы
Компьютерлік ойындарды бағдарламалау
Дифференциалдық теңдеулер
Олимпиадалық есептерді шешудің әдістері
Компьютерлік графика және модельдеу
Стандарттық емес есептерді шешудің әдістері
Математикалық физика теңдеулері
Ли алгебраларының теориясына кіріспе және оның көрсетілімі
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
DarkBasic-те қосымшаларды әзірлеу
Алгебра және сандар теориясы 2
Профессии
Оқыту нәтижелері
- математикалық сауаттылықты меңгереді, АКТ-ны пайдалана отырып, жаңартылған білім беру мазмұны бағдарламасының талаптарына сәйкес математика және информатика бойынша оқытуды ұйымдастырады, оқушылардың жеке қажеттіліктерін, толеранттылығын, моральдық құндылықтарын ескере отырып, оқыту процесін өзгертеді және дамытады;
- критериалды бағалау технологияларын меңгереді, формативті және жиынтық бағалауды ұйымдастырады, оқушылардың сыни ойлауын дамытуға ықпал ететін оқыту және бағалау стратегияларын қолданады;
- кәсіби терминологияны және академиялық хатты меңгереді; ана тілін, екінші (Т2) тілін, шет тілдерін пайдаланады және оларды информатиканы мектепте оқыту үшін қолдану әдістемесін меңгереді; оқушыларда тыңдау – сөйлеу – оқу – жазу, сөйлеу, лингвистикалық қабілеттерінің интеграцияланған дағдыларын қалыптастырады
- барлық деңгейдегі білім беру процесінің барлық субъектілерінің қызметін талдайды, математика мен информатиканы оқытудың заманауи әдістерін қолданады;
- математикадан алгебралық, геометриялық, мәтіндік, олимпиадалық есептерді шешуде кәсіби дағдыларды қолданады; оқу процесіне бағдарламалық өнімдерді әзірлейді және енгізеді, нақты есептерді шешу кезінде, кәсіби тәжірибеде бағдарламалау тілдерін қолданады;
- мәдениеттану, әлеуметтану, жаратылыстану, экология, экономика және кәсіпкерлік саласындағы білімді түсінеді және пайдаланады; волонтерлік қызметке қатысу; парасаттылық және академиялық адалдық қағидаларын сақтайды;
- қазіргі ғылымның тұжырымдамалық философиялық идеяларын меңгереді, сыни және шығармашылық тұрғыдан ойлауға, өзінің оқу іс-әрекетін рефлексиялауға және өзін-өзі бағалауға қабілетті, көшбасшылық қасиеттерге ие, өмір бойы оқуға дайын.
- математикалық және цифрлық сауаттылықты меңгереді, АКТ-ны кәсіби қызметте біледі және қолданады, есепті шешу проблемасын бір түрінен екінші түріне түрлендіреді (трансляциялау) (мысалы, алгебралықтан-геометриялыққа немесе функционалдыққа түрлендіру), АКТ және қашықтықтан білім беру технологияларын пайдалана отырып, жаңартылған білім беру мазмұны бағдарламасының талаптарына сәйкес математиканы оқытуды ұйымдастырады; алгоритмдерді құру принциптерін біледі және түсінеді, әртүрлі бағдарламалық пакеттер арқылы деректерді өңдеу ресурстарын құрады;