Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01508 Математика-Информатика в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Педагогикалық қызметке кіріспе

    Педагог-мұғалімнің кәсіби қызметінің мақсаты мен жалпыадамзаттық құндылықтарын, болашақ педагог - студенттің кәсіби және тұлғалық өзін-өзі дамытуын, мұғалімнің кәсіби дайындығының құзыреттілігін, тұлғаның педагогикалық мәдениетін мегертеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым негіздері

    Пән академиялық жазылымның ерекшеліктерін, академиялық адалдық принциптеріне сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін оқып-үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жазбаша жұмыстардың барлық түрлерін, жобаларды, эссені, мақалаларды, тезистерді, аннотацияларды, рецензияларды, курстық және дипломдық жұмыстарды қоса алғанда, пайдаланылған дереккөздерге сілтеме жасау талаптарына, дәйексөз салу ережелеріне сәйкес, зияткерлік меншік құқығын сақтай отырып, жазып ресімдеуге қабілетт

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға мүмкіндік береді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастырады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы құқықтық реттеу контексіндегі оқиғаларға, әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Элементарлы математика

    Оқыту пәні: Функциялар. Домен және функционалдық мәндердің жиынтығы. Функциялардың қасиеттері. Тіпті ерекше функциялар. Мерзімді функциялар. Негізгі функциялар. Рационалды және иррационалдық өрнектерді түрлендіру. Рационалды теңдеулер мен теңсіздікті шешу. Рационалды теңдеулер жүйесі. Логарифмдік және тригонометриялық өрнектерді трансформациялау. Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздікті шешу. Сөздік мәселелерді шешу. Прогрессия

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелік түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелер; оқыту нәтижесі бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерді талдауды жүзеге асырады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер мен басымдықтарды қоя алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кіріспе математика курсы

    Оқыту пәні: Операциялар және олардың сипаттары. Формуланың логикалық мәлімдемелері. Формулалардың баламалығы. Шынайы формулалар. Анықтаманың анықтамасы және мысалдары. Қоғамдастықтың және өмір сүрудің сандық көрсеткіштері. Бесіктік логиканың формулалары. Предикат логикасының тілінде математикалық сөйлемдерді жазыңыз. Негативтер салу. Теореманың түрлері. Қажеттілігі мен жеткіліктілігі. Жиындарды орнату жолдары. Топтамалардағы операциялар және олардың қасиеттері. Екілік қатынастар. Жиындар жиынтығы. Комбинато

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән негізінен қауырт жағдайларда сауатты шешім қабылдауды және қажетті теориялық білім мен практикалық ынталарды игертіп, тіршілікке қажетті қауіпсіз жағдайларды болдырмауға, табиғи, техногенді және әлеуметтік төтенше жағдайларды болжау және олардың алдын алуды қарастырады, бейбіт уақыттарда кездесетін табиғи және техногенді төтенше жағдай кезінде сауатты түрде шешім қабылдау, алғашқы жәрдем көрсету, авариялық тұрақтандыру және тағы басқа шұғыл жұмыстарды ұйымдастыру шараларын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары

    Пән волонтерлік қызметтің мақсаттарын, міндеттерін, ерекшеліктерін, жеке және заңды тұлғаларға көмек көрсетуді, азаматтардың денсаулығын қорғауды, қоршаған ортаны қорғау мен қорғауды үйренеді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы волонтерлік қызметті қауіпсіз орындау қағидаларын сақтап, өз қызметімен үшінші тұлғаларға және қоршаған ортаға зиян келтірмей, волонтерлік қызметті ұйымдастырушының өкімдерін орындауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады; кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсете алады; теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік тәжірибесін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және инновацияларды басқару

    Пән тиімді көшбасшылықтың теориялық аспектілерін дамытудағы әлемдік үрдістерді, инновацияны басқару заңдылықтарын оқытады; білім алушы тиімді вербальды, вербальды емес, электрондық коммуникацияға, шешімдер қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен күйзелістерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, жетілдіруге, жобаны басқаруға, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасына немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасына қатысуға қабілетті

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау

    Заттық сандарды зерттейтін пән. Функциялар графиктерін құру. Шегі реттілігі. Бір айнымалының нақты функциясы. Теориясы шегінен. Шегі реттілігі. Функцияның шегі. Үздіксіздік. Бір айнымалы функцияны дифференциалдық есептеу. Дифференциалдау ережелері. Жоғары ретті туындылар және дифференциалдар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Алгебра

    Оқыту пәні: Сызықтық операторлар. Сызықтық операторлардағы әрекеттер. Сызықтық оператордың дәрежесі және ақаулығы. Инвариантты ішкі кеңістіктер. Өздік құндылықтар және меншікті векторлар. Сипаттар Евклидтердегі және унитарлық векторлық кеңістіктегі сызықты операторлар. Bilinear нысандары. Квадраттық формалар. Тұрақты шаршы формалар. Бір айнымалы полинома. Бүтін сандардың сақинасында бөліну. Салыстыру Алгебралық сандар

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгебра және сандар теориясы

    Матрицалар. Матрицаларға операциялар. Матрицаны анықтаушы және оның қасиеттері. Кері матрица. Ауыстыру және орналастыру. Сызықты теңдеулер жүйесін кері матрица әдісімен және Крамер әдісімен шешу. Гаусс Әдісі. Матрица дәрежесі. Бөлу қатынасы, қалдықтармен бөлу. Бүтін сандардың НОД және НОҚ, Евклид алгоритмі, өзара қарапайым сандардың қасиеттері. Қарапайым және құрамдас сандар, канондық ыдырау, арифметиканың негізгі теоремасы. Сандық салыстыруларды анықтау және олардың қасиеттері; белгісіз салыстыру және олар

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясы

    Пән психология туралы жалпы түсініктерді, адам туралы кешенді ғылым ретінде, психологиялық білімнің теориялық негіздерін үйренеді. Күнделікті қызметте қажетті психологиялық қасиеттерді қалыптастыруға және тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық заңдылықтарын меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың даму физиологиясы

    Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді. Дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатика

    Информатиканың қалыптасу тарихын, информатика ұғымының информатика ретінде дамуын зерттейтін пән. Информатиканы зерттеу салалары. Информатикадағы зерттеу әдістері. Таным құралдары. Білімнің басқа ғылыми салаларымен байланыс. Ақпаратты анықтау, оның қасиеттері және түрлері. Ақпараттық процестер. Аналогтық және дискретті ақпарат. Ақпарат Саны түсінігі. Санау жүйесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Жоғары геометрия

    Тұжырымдамаларды зерттеуге бағытталған пән: координаттардағы негізгі метрикалық және аффиналық мәселелер. ASC-де тікелей сызықты орнатудың әр түрлі жолдары. Жолдың жалпы теңдеуі. Жазықтықтағы түз сызықтардың өзара орналасуы. Многочленный Ax + By + C белгілерінің геометриялық мағынасы. Тұрақты сызықтың қалыпты векторы. Жалпы теңдеудегі коэффициенттердің геометриялық мағынасы. Бұрыштық коэффициенті. Нүктеден сызыққа дейін қашықтық. Екі жолдың арасындағы бұрыш.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Информатика негіздері

    Информатиканы оқу пәні ретінде зерттейтін пән. Компьютерде ақпаратты ұсыну. Желінің қалыптасу тарихы. InterNet-тің дәстүрлі мүмкіндіктері. Тег түсінігі. Тақырыптары. Қаріп өлшемі. Қаріп және оны сызу. Компьютерлік вирустар және олардың жіктелуі. Ақпараттық қауіпсіздік саясатын әзірлеу. Рұқсатсыз кіруден сақтау мен қорғауды қамтамасыз етудің техникалық, ұйымдастырушылық және бағдарламалық құралдары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Педагогика

    Пән болашақ мұғалімнің орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін зерттейді. Нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерлігін меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геометрия

    Векторлық Алгебра элементтерін зерттейтін пән. Жазықтықтағы координаталар әдісі. Жазықтықта түзу. Екінші ретті желілердің канондық теңдеулері. Кеңістіктегі координаттар әдісі. Векторлық және аралас туындылар. Кеңістіктегі жазықтықтар және түзу. Жазықтықтың және кеңістіктің геометриялық түрленуі. Жазықтықтағы геометриялық тұрғызулар. Екінші ретті беттер. Аффинды және Евклидты п-өлшемді кеңістік. Квадраттық пішіндер және Квадриктер. 2-ретті желілер мен беттердің жіктелуі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Информатиканы оқыту әдістемесін педагогикалық ғылым саласы ретінде оқытатын пән. Мектепте информатиканы оқытудың мақсаты мен міндеттері. Информатиканы оқытуды реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар. Жалпы білім беретін орта мектептегі үздіксіз информатика курсының құрылымы мен мазмұны. Информатика бойынша жалпы білім беру стандарты, мақсаты, негізгі функциялары және олардың компоненттері. Оқу жоспарлары, оқулықтар және оларға қойылатын талаптар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатика пәнінен есептерді шешу практикумы

    Қазіргі заманғы информатиканы оқыту әдістемесінің қалыптасуының негізгі кезеңдерін және оның құрылымын, негізгі категориялар, ұғымдар мен әдістер туралы, информатиканы оқыту теориясының рөлі мен орны туралы зерттейтін пән. Психологиялық-педагогикалық пәндер кешені болашақ информатика пәнінің бастауыш мектепте пропедевтикалық курсты тиімді оқытуға дайындығын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагог пен білім алушылардың зерттеу және жобалау қызметі

    Білім берудегі жобалық іс-әрекет методологиясын, қазіргі мектептегі жобалар әдісін, оқу жобалау тәжірибесін, оқушылардың жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру мен кезеңділігін, педагог пен оқушылардың бірлескен жұмысын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ықтималдықтар теориясы

    Пән ұғымдарды зерттеуге бағытталған: Эмпирикалық деректерді бастапқы өңдеу. Сандық сипаттамаларды және бөлу параметрлерін нүктелік бағалау. Сандық сипаттамалар мен бөлу параметрлерін сенімділік. Статистикалық болжамдарды тестілеу. Сызықтық регрессия. Факторлық талдау. Ақпарат және энтропия. Қоршаған әлемде кездейсоқтық пен тұрақтылықты анықтау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқыту әдістемесі

    Тұжырымдаманы зерттеуге бағытталған пән: Жалпы білім берудегі математика пәнінің мектептегі маңызы. Математиканы оқыту үдерісінде студенттердің ғылыми көзқарастарын қалыптастыру, білім беру. Математиканы оқыту әдістемесі. Оқу формалары. Математикалық тұжырымдамаларды, аксиомаларды, теоремаларды енгізу әдістері. Анықтамалар мен теоремалардың логикалық құрылымы. Қажетті және жеткілікті шарттар. Дәлелдер. Тұжырымдаманы табысты қалыптастыру және компьютердегі рөлі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық есептерді шешу бойынша практикум

    Тұжырымдамаларды зерттеуге бағытталған пән: Логарифмдік теңдеулерді шешу. Логарифмдік теңсіздікті шешу. Вьет теоремасы және үшбұрышты үшбұрышты зерттеу. Параметрлермен теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу. Аралас теңдеулер, теңдеулер жүйесі және теңсіздіктер. Теңдеулерді және теңсіздікті шешу кезінде функциялардың қасиеттерін пайдалану. Стандартты емес теңдеулер және теңсіздік.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Риторика және сөйлеу мәдениеті

    Пән қазіргі тілдік этикетті, әдеби тіл нормаларын, мәтіндерді моделдеуді құралдарын, сөз сөйлеудің негізгі композициялық бөліктерін құруға қойылатын талаптарды, сөйлеудің логикалық ұйымдастырылуын үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы конструктивті диалог жүргізуге, көпшілік алдында сөйлеуге, қарым-қатынас жағдайына сәйкес өз сөзін құрастыруға, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында риторикалық тәсілдерді қолдануға, аудиторияның назарын ұстау тәсілдерін қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыни және креативті ойлау

    Пән рационалды таным түрлері мен тәсілдерін, ұғымдық және аргументативті құрылымдарды құрастыруға қойылатын ережелер мен талаптарды, шешім шығармашылығының рөлін зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жаңа бірегей идеяларды жасауға, жағдайлардан мүмкін болатын шешімдерді жасауға, қабылданған шешімнің тиімділігін бағалауға, көпфункционалды заттарды көруге қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудегі тьюторлық

    Кәсіби тьюторлық қызметтің мәні мен ерекшелігін, тьюторлық сүйемелдеудің принциптері мен негізгі кезеңдерін, жалпы тьюторлық әрекеттің ресурстық сызбасын, тьюторлық сүйемелдеудің негізгі формалары, әдістері, схемалары мен технологияларын, тьюторлық қызметтің масштабын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары

    Пән іскерлік және кәсіби имиджді қалыптастыру шарттарын, ұжым имиджінің тұсаукесерін, топ имиджін моделдеуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы басқару қызметінің дағдыларын, әсер ету механизмдерін, жеке және топтық имидждің этикеті мен мәдениеті мәселелерін меңгерген; кәсіби қызметте іскерлік адамның имиджін қалыптастыру элементтерін қолдану қабілетін көрсете алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру процесін цифрландыру

    Қашықтан оқыту технологиясының негізгі сипаттамалары мен ерекшеліктерін, Интернеттегі іздеуді ұйымдастырудың әдістері мен құралдарын, қашықтықтан оқытуға арналған файлдық форматтар мен оларды дамыту орталарын (PowerPoint, Macromedia Flash және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау мен қолдаудың аспаптық орталарын (Zoom, BigBlueButton, Электрондық оқыту және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау орталарына файлдарды біріктіру әдістері зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық есептерді шешудің әдістемелік негіздері

    Тұжырымдарды зерттеуге бағытталған пән: Тригонометриялық функциялары бар өрнектерді түрлендіру. Теріс тригонометриялық функциялары бар өрнек түрлендіру. Тригонометриялық теңдеулерді шешу. Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу. Теріс тригонометриялық функциялары бар теңдеулерді шешу. Тригонометриялық теңдеулер жүйесін шешу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Қарым-қатынас психологиясы мен жанжалдарды басқару

    Пән жанжалды психологиялық түсінудің ерекшеліктерін, жанжалды өзара іс-қимылдың психологиялық мәнін: қатысушылардың себептері мен мақсаттарын, өзара іс-қимылдың стратегиясы мен тактикасын, әр түрлі жанжалдың құрылымдық сипаттамаларын зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жанжалды жағдайды басқара алады, жанжалды алдын алу және шешу саласында тәжірибелік біліктердің кешенін құрастыра алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары

    Пән компьютермен жұмыс істеудің психолингвистикалық аспектілерін, "адам-машина" жүйесінде функциялардың таралу мәселелерін, "адам - компьютер" өзара әрекеттестігінің жеке аспектілерін, оқытудың құралдары мен тәсілдерінің әртүрлілігін,Қашықтықтан оқытудың каноникалық дидактикалық жүйесінің негіздерін,Қашықтықтан оқытудың құралдары мен технологияларын, бақылау іс-шараларын және оқушылардың өзіндік жұмысын жоспарлауды, қашықтықтан оқытудың технологиялық платформаларын үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
  • Білім беру робототехника және мехатроника

    Робототехникаға кіріспе. ЛЕГО компаниясының конструкторлары. Lego Mindstorms nxt2.0 жиынтығымен танысу. Бірінші модель Робот "Пятиминитука". Басқару және бағдарламалау ортасын зерттеу. "Желілік жүгірткі"роботын құрастыру. Роботты бағдарламалау. Үш дөңгелекті роботты құрастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Модельдеу негіздері

    Тұжырымдама пәні: Негізгі түсініктердің көрінісі. Модельдеу схемасы. Электрондық кестелерде модельдеу. Үлгіні құрыңыз. Зерттеу үлгісі Басқарылатын процестердің үлгілерін зерттеудің ерекше сұрақтары. Сызбалық модельдер. Функционалдық модельдер. Cobweb нарығының моделі. Дифференциалдық модельдер. Құрылымдық модельдер. МОБ Леонтьевтің статикалық моделі. Детерминистикалық модельдер. Математикалық бағдарламалау мәселесін шешудің математикалық моделі. Шешім қабылдау модельдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерде математикалық модельдеу

    Негізгі ұғымдардың иллюстрациясы. Модельдеу сұлбасы. Электрондық кестелерде модельдеу. Модель құру. Модельді зерттеу. Басқарылатын процестердің модельдерін зерттеудің жеке сұрақтары. Дескриптивті модельдер. Функционалдық модельдер. Нарықтың өрмекші тәріздес моделі. Дифференциалдық модельдер. Құрылымдық модельдер. МОБ Леонтьевтің статикалық моделі. Детерминирленген модельдер. Шешім қабылдау есебінің математикалық моделі, математикалық бағдарламалау есебінің жалпы қойылымымен байланыс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық оқыту технологиялары

    Түсініктерді оқуға бағытталған пән: дамыта оқытудың теориялық ерекшеліктері. Математиканы дамыту технологиясы. Іздеу-зерттеу технологиясы. Әдісі тиімді задач в обучении математике. Математиканың Контекстік оқыту технологиясы. Математиканы оқытудағы іс-әрекеттік технологиялар. Математиканы оқытудағы ақпараттық технологиялар. Математиканы оқытуда когнитивті визуализация технологиясын қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі робототехника

    Оқуға бағытталған пән: үш доңғалақты роботты бағдарламалау. Нұсқауларға сәйкес ізделген роботты құрыңыз. Ұялы телефоннан немесе ноутбуктен бақыланатын өрісті бақылайтын көлік. «Сумо роботтары» сайысы. 4 дөңгелекті немесе ізді роботты жобалау. Роботты 4 дөңгелекті немесе тректерді жылжыту

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп геометриясының стандартты емес есептері

    Ұқсастық. Мұндай үшбұрыштар мен көпбұрыштар. Метрикалық ара үшбұрыш. Косинустар мен синустардың теоремалары. Шеңбер. Берілген және сипатталған көпбұрыштар. Үшбұрыштың тамаша нүктелері. Чектің Теоремасы. Менелдік Теорема. Птолемея Теоремасы. Үшбұрыштың тамаша нүктелері. Тікелей Симсон. Қиылысу әдісі. Геометриялық түрлендірулер әдісі. Ұқсастық әдісі. Алгебралық әдіс

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геометрия негіздері

    Оқытуға бағытталған пән: Планметриялық есептерді шешу әдістері. Қосымша конструкциялардың әдістері. Медианадағы еселеу әдісі. Бұған тікелей, параллель әдісі. Қосалқы шеңбер әдісі. Планметриялық мәселелерді шешу әдістері. Алгебралық әдістер. Геометриялық өзгерістер әдісі. Векторлық координат әдісі. Үшбұрыштар. Үшбұрыштың теңдігі белгілері. Параллель түзу сызықтар. Үшбұрыштың тараптары мен бұрыштары арасындағы қатынастар. Конвекция фигуралары. Төртбұрыштар. Көпбұрыштар. Тұрақты полигондар. Конвекс және неккон

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық есептерді шешудің оқу технологиялары

    Түсініктерді оқуға бағытталған пән: оқытудың түсіндірмелі-иллюстративті тәртібінде қазіргі заманғы математика сабағы. Педагогикалық технологиялар: түсінігі және типологиясы. Педагогикалық технологияларды талдау және сипаттау модельдері. Математикаға оқытудың дәстүрлі жүйесін реформалау жолдары. Математика курсын оқыту контекстіндегі оқушылардың жеке ерекшеліктері мен қабілеттері. Математикалық қабілеттер және оқыту. Білім беру жүйесіндегі ізгілендіру үрдістері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту теориясы

    Пәнге бағытталған: информатиканы оқыту теориясының пәні, информатиканы оқыту процесінің элементтері мен деңгейлері, білім беру мазмұны, мектептегі информатика курсының орын мәселесі, информатика бойынша оқу бағдарламаларын салыстырмалы талдау, информатиканы оқыту әдістерінің жіктелуі, информатика бойынша оқу материалының мазмұнына қойылатын талаптар, информатиканы оқыту әдістерінің жіктелуі, оқыту құралдарының жүйесі және олардың оқыту процесіндегі функциялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Тұжырымдарды зерттеуге бағытталған тәртіп: Аксиоматика. Ықтималдылықты өлшеу Ықтималдық алгебра. Шартты ықтималдық, тәуелсіздік. Толық ықтималдық формулалары және Байес. Кездейсоқ айнымалы, тарату функциясы, сандық сипаттамалары. Кездейсоқ айнымалы тарату теориясы. Кездейсоқ векторлар және оларды бөлу. Ықтималдықтар теориясының теоремалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ақпараттық сауаттылық, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады
  • Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, Әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады
  • Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, командада жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады
  • Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері, білім беру платформалары мен технологиялары, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктері негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны, ҚБТ жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
  • Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғалардың психологиялық-педагогикалық сұраныстарының оқу жетістіктерін бағалауды жүргізуге қабілетті
  • Қазіргі заманғы білім беру технологиялары саласындағы білімді, іскерлікті, құзыреттілікті ғылыми еңбекті ұйымдастыру әдістері, педагогтың инновациялық қызметінің әдістері мен тәсілдері; оқушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес оқыту әдістерін, құралдары мен нысандарын таңдаудың жүйелілігі, кешенділігі және оңтайлылығы негізінде әдістемелік құралдарды әзірлеу
  • Кәсіби терминологияны, позицияаралық коммуникация және көзқарастарды келісу әдістерін, даулы жағдайлардың себептерін диагностикалау әдістерін, олардың алдын алу және шешу тәсілдерін, оқушылардың әлеуметтенуіне ықпал ететін білім беру ортасын қалыптастыру мақсатында қоғамдық және білім беру ұйымдарымен және ата-аналармен өзара іс-қимыл жасау дағдыларын меңгеру саласында білімін, іскерлігін, құзыреттілігін көрсету.
  • Педагогика, психология, математика, информатика және информатика мен математиканы оқыту әдістемесі саласында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу негіздерін, ҚР және шетелдердегі ғылыми-педагогикалық зерттеулердің негізгі бағыттарын, оқушылардың жобалық қызметін ұйымдастыру әдістерін меңгеру саласындағы білімді, іскерлікті, құзыреттілікті көрсету.
  • Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және олардың практикалық қосымшалары, информатиканың даму тарихы, оны оқытудың теориясы мен әдістемесі, математика мен информатиканы оқыту мен оқытудың әдістемелік негіздері саласындағы білімді көрсету
  • Математикалық модельдеу, коммуникация және кең тақырыптық материалда өзара іс-қимыл әдістерін меңгеру саласындағы білімді, іскерлікті, дағдыларды көрсету; ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, практикалық және қолданбалы міндеттерді шешудің әртүрлі әдістерін қолдану.
  • Білім алушылардың ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілігін дамытуға, олардың танымдық іскерліктерін қалыптастыруға ықпал ететін білім беру ортасын қалыптастыру негізі ретінде әртүрлі типтегі математика және информатика сабақтарын өткізу, сондай-ақ сыныптан тыс жұмыстарды жүргізу саласындағы білімді, іскерлікті, дағдыларды көрсету; білім алушылармен жеке сабақтар өткізу, өзіндік жұмысты ұйымдастыру және бақылау; математика және информатиканы оқу кезінде сабаққа жоғары уәждемені, позитивті эмоцияларды қолдау.
  • Математика және информатика саласында терең білім мен іскерлікті және оларды оқыту әдістемесін қамтамасыз ететін қабілеттерді меңгеру саласындағы білімді, іскерлікті, дағдыларды көрсету; сыни ойлау дағдысы
Top