6B01402 Көркем еңбек және бейнелеу өнері мұғалімі в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Азаматтық және әлеуметтік жауапкершілігі бар, кәсіби қызметте құзыретті, заманауи білім беру мазмұны жағдайында тұлғалық-бағдарланған және іс-әрекет тәсілдеріне негізделген көркем еңбек және бейнелеу өнері мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Бейнелеу өнерінің тарихы
Бұл пән бейнелеу өнері генезисінің барлық кезеңдері туралы негізгі ақпаратты, бейнелеу өнеріне кіретін әлемнің көркем бейнесінің сипаттамаларын, түрлері мен жанрларын (кескіндеме, графика, монументалды өнер, мүсін, сәндік-қолданбалы өнер), дәуірдің басым идеологиялық және құндылық сипаттамаларын, стиль атрибуциясын, негізгі өмірбаяндық ақпаратты, көрнекті шығармашылықты зерттеуге бағытталған суретшілер мен шеберлердің шығармаларын талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Композиция
Пәннің мақсаты: композицияның негізгі заңдылықтары мен ережелерін, тәсілдері мен құралдарын, түрлерін оқу, сонымен қатар композициялық қабілеттерді дамыту, дизайн дағдыларын дамыту, түрлі-түсті-графикалық және көлемдік өңдеудің әртүрлі әдістерін қолдану. Бұл пән көркем-бейнелі ойлауды қалыптастыруға және шығармашылық дағдыларды меңгеруге бағытталған. Теориалық білім мен тәжірибелік дағдыларды пайдалануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық сурет 1
Бұл пән табиғаттан шынайы бейнені құру принциптерін зерттеуге және практикалық дамытуға бағытталған. Суреттің теориялық негіздері және оларды шығармашылық және жобалық тапсырмаларды орындау кезінде қолдану алынады. Білім алушылар графикалық бейнелеу ережелерін, техникалар мен материалдарды, жазықтықтағы нысандардың сызықтық-конструктивті және перспективалық құрылысының заңдылықтарын, кеңістікті беруді, сүреттерді бейнелеу құралдарын, объектілердің жарық-көлеңкелі модельдеуін беру ережелерін, тоналды шешімді қарапайым гипс геометриялық фигуралар, көпфактуралы натюрморт мысалында зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық сурет 2
Пәннің бейнелеу өнерінің заңдарын, ережелерін сурет саласында меңгеруге бағытталған. Білімалушыдар академиялық суреттің бейнелеу тілінің әдістерін Давид бет бөліктерінің гипс құймалары, кесінділер, бас сүйектер, экорше Гудон, антикалық бастар гипс көшірмелерін салу кезінде меңгереді. Академиялық сурет арқылы қоршаған өмірді шығармашылық, көркемдік және эстетикалық жағынан қабылдауға көмектеседі. Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрларында шығармашылық жұмыс әдісін игеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, педагогиканың даму тарихы, пәні, қызметі, педагогиканың негізгі ұғымдары оқытылады; педагогиканың әдіснамасы, зерттеу әдістері, ғылыми-педагогикалық зерттеу құрылымының мәні зерделенеді; жалпыадамзаттық және педагогикалық құндылықтар; ҚР білім беру жүйесі туралы білім; жеке тұлғаның әлеуметтенуі мәселелері, оның дамуының заңдылықтары, сонымен қатар, тұлға дамуының жас және жеке ерекшеліктері; тәрбие процесі, оның бағыттары, формалары, әдістері, құралдары, отбасы және сыныптағы тәрбие мәселелері қарастырылады; мұғалім мен сынып ұжымының ынтымақтастығы қарастырылады; дидактика, оқыту – педагогикалық процестің құрамдас бөлігі, оқытудың атқаратын қызметі; білім беру мазмұны; оқыту әдістері мен әдістемелері, педагогикалық технологиялар туралы түсінік беріледі; оқыту процесінің сапасы, педагогикалық мониторинг пен диагностика; педагогикалық менеджмент негіздері және мектептің оқу-тәрбие процесін басқару мәселелері туралы түсінік қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шығармашылық ойлау және бизнес-идеяларды қалыптастыру
Пән креативті, шығармашылық ойлауды дамытуға, бизнес-идеяларды қалыптастыру әдістерін, бизнес-модель құру принциптерін зерделеуге, оның тиімділігін бағалауға, ғылыми-техникалық әзірлемелерді коммерцияландыруға, стартап жобасын құру және іске асыру мақсатында бірегей кәсіпкерлік бастамаларды ұсынуға және негіздеуге бағытталған. Алынған дағдылар мен дағдыларды пайдалану жаңа идеяларды қалыптастыруға, дамудың инновациялық жолдарын ұсынуға, оларды стейкхолдерлер алдында сауатты ұсынуға, кәсіби міндеттерді қораптан тыс және тиімді шешуге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі сандық технологиялар
Бұл пән студенттердің цифрлық білім беру ортасындағы заманауи білім беру технологияларының негізгі түсініктері мен ерекшеліктерін зерделеуге және игеруге, оқу процесін ұйымдастыру және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үшін цифрлық білім беру платформалары мен құралдарын қолдануға бағытталған. Курс шеңберінде білім және ғылым жүйесінде цифрлық технологияларды дамыту, сондай-ақ өнертапқыштық есептерді шешу алгоритмдерін пайдалану қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инженерлік графика
Бұл пән жазықтықтағы кеңістіктік формалардың бейнесін құру әдістерін зерттеуге, берілген кескіндер бойынша фигуралар мен беттердің геометриялық қасиеттерін зерттеуге байланысты кеңістіктік көріністерді қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Инженерлік графика сызбалар арқылы техникалық идеяларды сауатты орындау білімі мен дағдыларын беруге, сондай-ақ оларды оқи білуге және инженерлік объектілердің сызбасы бойынша бейнеленген техникалық бұйымның әрекет ету және жұмыс істеу принципін түсінуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы
Бұл пән студенттердің кәсіби қызметтегі тәрбие жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және басқару процесі туралы теориялық базалық білімді игеруге және оларды жүзеге асырудың практикалық жолдарын қалыптастыруға бағытталған, пәнді оқу барысында тәрбиенің қоғамдық мәні, мақсаттары, міндеттері, даму тарихы қарастырылады; Қазақстан Республикасында бала құқықтарын қорғаудың нормативтік-құқықтық негіздері; тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері, тұлғаны зерттеу; баланың дамуына әсер ететін факторлар зерделенеді, білім берудің формалары мен әдістері, әдістері қарастырылады, сынып жетекшісінің қызметі, оның жеке тұлға мен ұжымды қалыптастыру жұмысындағы рөлі, сыныптағы оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
Пән бизнес ортаны, бизнесті дамытудың құқықтық аспектілерін, кәсіпкерлік қызмет бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат бойынша заңнамалық базаны зерделеуге бағытталған. Алынған біліктер мен дағдыларды пайдалану бәсекелестік жағдайында бизнес саласындағы кәсіби міндеттерді тиімді басқаруға және шешуге, сыбайлас жемқорлыққа қарсы Заңнама білімін практикалық қызметте қолдануға, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың шарттары мен түрлерін ажыратуға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің қандай шараларын қолдануға болатынын үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пән организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесу механизмдерімен және экологиялық факторлардың әрекет ету заңдылықтарымен танысуға, адамзаттың техносфералық дамуы жағдайында адам ағзасының қолайлы жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін қажетті жағдайларды анықтауға және қамтамасыз етуге ықпал ететін білімді қалыптастыруға, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде экологиялық ойлау, болжау және дұрыс шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық сурет 3
Пән қоршаған дүниенің адамы мен объектілерін салудың академиялық әдісін оқуға және меңгеруге, классикалық мәдениет пен жабайы табиғат үлгілерін мысалға ала отырып, пластикалық анатомияны зерделеуге, конструктивті сурет салуды үйренуге, кәсіби графикалық сауаттылыққа ие болуға, бұрын алған дағдыларын және дағдыларын жетілдіруге бағытталған, осы негізде жоғары көркемдік талғамды тәрбиелеу. Жаңа технологиялар мен сызба материалдарын меңгеру, көлемді-конструктивтік ойлауды дамыту, көру есте сақтау қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері
Бұл пән болашақ кәсіби қызметте ата-аналармен өзара іс-қимылдың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді игеруге бағытталған, ата-аналарды оқу процесіне тарту, білім беру ұйымын басқару, ата-аналардың педагогикалық белсенділігін дамыту, мектеп пен отбасының оқушыларда құндылықтарды қалыптастырудағы өзара іс-қимылы мәселелері қарастырылады, ата-аналарды білім беру ұйымының білім беру және тәрбие процесіне тарту нысандарының ерекшеліктері ұсынылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сызу негіздері
Курстың мақсаты студенттердің болашақ кәсіби іс-әрекетіне қажетті білім, білік және дағдыларын дамыту болып табылады. Сызбаларды орындауға қажетті материалдармен және құралдармен танысу; сызбаларды орындау және оқу ережелерін оқу; сызбаның жалпақ бейнелерінен заттың кеңістіктік пішінін бейнелеу қабілеттерін дамыту, сызбалардың көптеген шарттылықтарын жұмыста дұрыс түсініп, сәтті қолдана білу. Сонымен бірге курс танымдық белсенділікті дамытуға, логикалық ойлауды дамытуға, ұқыптылыққа тәрбиелеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіптік оқытудағы мультимедиялық технологиялар
Бұл пән студенттерді заманауи компьютерлік технологиялардың мүмкіндіктеріне; жобалардағы цифрлық бейнелерді, дыбыстарды, графиканы өңдеу әдістеріне; кәсіби қызметті ұйымдастыру процесінде визуалды коммуникациялар мен мультимедиа құралдарына; интерактивті заманауи қамтамасыз етуді қолдануға; ақпаратты өңдеу құралдарын бір жүйеде біріктіруге; мультимедиялық өнімдерді жасау үшін графикалық бағдарламалардың функционалдық мүмкіндіктеріне үйретуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Түстану
Колористика пен түс туралы білімді анықтайтын негізгі ұғымдар мен факторларды, түс теориясының жалпы қолданылуын және түстер арасындағы қатынасты, түс комбинациясы мен схемаларын құрудың негізгі заңдары мен ережелерін, көркемдік талғамның дамуын, түс психологиясын зерттеу, өз түстерің табу. Студенттерге түстердің бір-бірімен қалай байланысты екенін түсінуге үйрету және осы білімді іс жүзінде қолдана білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Компьютерлік графика
Бұл пән кескіндерді және көрнекі ақпаратты компьютерлік өңдеу құралдарын пайдалану дағдыларын қалыптастыруға; растрлық, векторлық, фракталдық графиктермен танысуға; Құжаттарды басып шығаруға дайындау әдістерін зерделеуге; студенттерді заманауи компьютерлік технологиялардың мүмкіндіктеріне үйретуге; көрнекі ақпаратпен жұмыс істеу процесінде компьютер мен түрлі бағдарламалық қамтамасыз етулердің көмегімен кескіндерді жасау және редакциялау әдістерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Бұл пән болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға, дамушы ағзаның жас ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы көптеген сұрақтарды игеру арқылы білім алушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, олардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтауға, сондай-ақ студенттерді қорғау мен нығайту бойынша бағытталған білім беру мекемелеріндегі жұмыс жағдайындағы балалар мен жасөспірімдердің денсаулығы туралы қажетті жүйеленген білім мен практикалық дағдылармен қамтамасыз етіледи.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мүсін және пластикалық анатомия
Пәннің мақсаты-мүсін саласында тәжірибелік әдістерді, балшықпен, еремексазбен және мүсінге арналған басқа материалдармен жұмыс істеу дағдыларын игеру, модельдеу материалын дұрыс таңдау дағдыларын дамыту, мүсінде түпнұсқа композициялар жасау дағдыларын игеру. Академиялық мүсін мен пластикалық модельдеудің негізгі заңдарын, әдістері мен тәсілдерін зерттеу. Бұл пән мүсін және пластикалық модельдеу саласындағы шығармашылық мәселелерді шешу үшін білімалушылардың кеңістіктік ойлауын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби шет тілі
Пән студенттердің шет тіліндегі коммуникативтік кәсіби-бағдарланған құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған, курс шеңберінде студенттер ауызша және жазбаша сөйлеуді дәлелді және анық құру, шет тілінде даярлау бағыты бойынша кәсіби терминологияны меңгеру, кәсіби жағдайларда шет тілінде коммуникативтік-практикалық міндеттерді адекватты және оңтайлы шешу үшін қажетті коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ұлттық ою орнек
Бұл пән ою-өрнектің тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, ою-өрнек өнерінің жалпы стилистикалық белгілерін, әртүрлі халықтардағы ою-өрнек бейнелерінің мотивтерін, ою-өрнектердің жіктелуі мен түрлерін, құрылыс заңдылықтарын, түсті шешімдерді теориялық тұрғыдан зерттеуге бағытталған. Іс жүзінде студенттер сәндік композициялардың конструктивті құрылысын, бояулармен жұмыс істеу әдістері мен әдістерін үйренеді. Білім алушылар сәндік-қолданбалы сипаттағы бұйымдарды жасау кезінде практикалық және теориялық дағдыларды пайдаланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сәндік-қолданбалы өнер 1 (қыздарға арналған)
Бұл пән мата бойынша көркем кескіндеменің әртүрлі түрлерімен танысуға бағытталған. Суық және ыстық батик техникасын, еркін және аралас техниканы үйрену. Сондай-ақ, осы пән бойынша көркем қолмен кесте тігу технологиясы, қолмен тігу мен тігістерді орындау түрлері мен техникасы, құрал-саймандар, Қол жұмыстарына арналған құрылғылар мен керек-жарақтар, түрлері мен қолданылуы зерделенеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру
Пән инклюзивті білім беру кеңістігінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыруға дайындықты қалыптастыруға бағытталған, мүмкіндігі шектеулі жандарға инклюзивті білім берудің заңдылықтары мен мүмкіндіктері, даму кемістігі бар баланың ерекше білім беру қажеттіліктері туралы білім жүйесі қалыптастырылады, инклюзивті ортада балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің ерекшеліктері, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған оқу орындарында оқытудың әртүрлі әдістемелері зерделенеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сәндік-қолданбалы өнер 1 (ұлдарға арналған)
Пән бойынша білім алушылар ағашты көркемдік өңдеу технологиясын зерттейді, ағаштан көркем бұйымдар жасау кезінде құралдарды меңгерудің тәжірибесін алады, ағаштан жасалған бұйымдарда көркемдік жұмыстарды орындау кезінде техникалық әдістерді қолдану әдістемесімен танысады, табиғи орман материалдарынан көркем композициялар жасайды, ағаш ұстасы құралдарымен және ағаш ою құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын игереді, сондай-ақ, ағашты жағу (пирография) технологиясы мен әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы
Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметінде қажетті психологиялық және педагогикалық құзыреттілік негіздерін қалыптастыруға бағытталған, курс аясында тұлғаның жас ерекшеліктеріне байланысты даму ерекшеліктері, әртүрлі жастағы адамдармен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру, мектеп жасындағы балалардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық әсерді ұйымдастыра білу, жалпы және жеке ерекшеліктер, психикалық даму факторлары, педагогикалық процестің психологиялық механизмдері туралы білімді қолдана отырып, педагогикалық жағдайларды талдау ұсынылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дарындылық психологиясы
Пән студенттерге балалардың дарындылығының тетіктері, құрылымы, критерийлері туралы негізгі түсініктерді зерделеуге, шығармашылықты қалыптастырудың дамып келе жатқан технологияларымен, дарынды балаларды психологиялық сүйемелдеу жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған, «дарындылық» ұғымының жан-жақтылығы туралы түсініктер қалыптастырылады; әр түрлі жастағы дарынды балаларды дамыту мен оқытудың негізгі тұжырымдамалық модельдері мен бағдарламалары туралы, дарынды балаларды іздеу және анықтау тетіктері, дарынды балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудегі мұғалімнің рөлі ашылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Көркем еңбек пен бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
Бұл пән болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға және дамытуға, дамушы ағзаның жас ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы көптеген сұрақтарды игеру арқылы білім алушылардың денсаулығын сақтауға және нығайтуға, олардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтауға, сондай-ақ студенттерді жұмыс жағдайында балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын қорғау және нығайту бойынша қажетті жүйеленген білімдермен және практикалық дағдылармен қамтамасыз етуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық кескіндеме 1
Бұл пән акварель бояуларының көмегімен түспен және түсті композициялармен жұмыс істеу әдістері мен әдістерін игеруге; көркем, кескіндеме материалдарының бейнелеу мүмкіндіктерін игеруге бағытталған: акварель, түрлі-түсті қарындаштар, пастельдер; кескіндеменің теориялық негіздерін игеру және оларды шығармашылық және жобалық тапсырмаларды орындау кезінде қолдану; кескіндеме құралдарының пішінін, көлемін, кеңістігі мен материалдылығын түспен анықтауды зерттеу; аляприм , лессировка, құрғақ және дымқыл техникасын үйрену.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интерьер дизайны
Бұл пән интерьердегі дизайн мен конструктивті технологиялардың өзара байланысын, сондай-ақ жобаларды көркемдік орындау техникасын зерделеуге; интерьер дизайнын әзірлеу және жобалау дағдыларын, дизайн тұжырымдамасының идеясын көрсету үшін графикалық әдістерді игеруге; интерьерде заманауи материалдарды қолдануды зерттеуге; нормативтік-техникалық регламенттер негізінде тұрғын үй және қоғамдық ортаның интерьер дизайнын қалыптастыра білуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық кескіндеме 2
Бұл пән жабысқақ бояулармен кескіндеме материалдары мен әдістерін зерттеуге бағытталған (гуашь, темпера); көркем кескіндеме материалдарының визуалды мүмкіндіктерін игеру: гуашь, темпера, акрил; түс құрылымының теориялық негіздерін зерттеу, түс дақтарымен форматты ұйымдастыру, визуалды шындықты сурет жазықтығында бейнелеудің мүмкіндіктерін, текстураны, түс пен түс схемасын беру тәсілдерін игеру, үйлесімді түс қатынастары, шығармашылық жеке жазу тәсілін дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сәндік-қолданбалы өнер 2 (ұлдарға арналған)
Бұл пән классикалық және имитациялық витраждарды жасау техникасын игеруге; әйнекпен жұмыс істеу дағдыларын игеруге бағытталған, оргәйнекпен, сәндік қағаз, үгінділер, витраждар және басқа материалдар, кеңістіктік-бейнелік ойлауды дамыту. Сондай-ақ, бұл пән студенттердің көркем керамика саласындағы білімі мен дағдыларын қалыптастыруға, өндірістің технологиялық процестерімен, керамикалық бұйымдарды жобалау принциптерімен және безендіру әдістерімен танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Үй және тамақтану мәдениеті
Пән үй шаруашылығының жүргізу негіздерін, пәтер және жиһазды күту және жөндеудегі негізгі жұмыстарды жүргізу, тамақ өнімдерін өңдеу технологиясын, дұрыс тамақтануды туралы түсінік беру, асхана жабдықтарымен қолдану, дастархандағы этикет; жеке гигиена мен күтім туралы мәліметтер беру, сондай-ақ, өсімдік шаруашылығын, ландшафтық дизайн элементтерін, ауыл шаруашылығындағы озық агротехнологиялар, топырақтану туралы жалпы мәліметтер алуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сәндік-қолданбалы өнер 2 (қыздарға арналған)
Бұл пән киіз басу технологиясын, киіз басу үшін жүнді дайындау кезеңдерін, киіз басу кезіндегі қауіпсіздік техникасын, киіз басуға арналған құралдарды, материалдар мен құрылғыларды зерделеуге; дымқыл және құрғақ киіз басу әдістерімен жалпақ (картиналар, панельдер) және көлемді бұйымдарды (ойыншық, зергерлік бұйымдар) жасау техникасы мен тәсілдерін зерделеуге бағытталған. Сондай-ақ, олар түйіндерді макраме-техникасы және тоқу, тоқуға арналған материалдар, әдістер мен құрылымдық элементтер, сондай-ақ тоқу үлгілерімен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі басқару және көшбасшылық
Пән көшбасшылық және командалық білім беру саласындағы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ білім беру ұйымдарының мақсаттарына қол жеткізу үшін тиімді басқару командаларын қалыптастыруға, тұжырымдамаларды, қажеттіліктерді, қауіпсіздік пен көшбасшылықты, білім беру процесіне қатысушылар арасындағы қақтығыстарды басқару әдістерін, мұғалімдердің күйзелісі мен күйіп қалуын зерделеуге, команданың қалыптасуын, басқару міндеттерін шешу процестерін зерделеуге, ұйымның негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен және педагогикалық ұжымның жұмысымен танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Электротехника және электроника негіздері (ұлдарға арналған)
Бұл пән негізгі электр аспаптары, негізгі электрондық схемаларды құру принциптері, электр құралдары мен аспаптардың түрлері, тұрмыстық техника, электротехникалық құралдарды дамытудың негізгі бағыттары туралы жалпы мәліметтер алуға бағытталған. Сондай-ақ, осы пән бойынша студенттер электронды және жартылай өткізгіш құрылғыларда болатын физикалық мәндер мен құбылыстарды, әртүрлі электронды жабдықтарды жобалау және пайдалану негіздерін үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Іс-әрекеттегі зерттеу
Пән практиктерге білім берудегі мәселелерді талдауға, ой елегінен өткізуге және шешуге мүмкіндік бере отырып, студенттерді іс-әрекеттік зерттеуге баулуына бағытталған. Студенттер білім беруде «ішінде» және «туралы» емес, «үшін» болатын зерттеудің бұл түрімен мәні бойынша танысады. бұл пән студенттерге болашақта мұғалімнің іс-әрекетіндегі зерттеу принциптерімен танысуға және оны жақсы түсіну және одан әрі жетілдіру мақсатында өз тәжірибесін өзіндік рефлексиялық зерттеу процесіне тартуға көмектеседі, атап айтқанда, проблемаларды үздіксіз анықтау, деректерді жинау, оларды талдау және оның негізінде практикалық әрекеттер арқылы бар тәжірибені қайта қарау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дизайн нысандарын жобалау және модельдеу
Бұл пән студенттердің объектілерді жобалау кезінде модельдеу үшін материалды ұтымды таңдау дағдыларын дамытуға; әртүрлі объектілерді жобалау технологияларымен танысуға; объектілерді көлемдік модельдеу техникасын игеруге; композициялар жасау дағдыларын дамытуға; көлемдік-кеңістіктік ойлауды тәжірибеде қолдануға; өндірістік жағдайда жобалау кезінде жұмыстың реттілігін білуге; идея тұжырымдамасына жүйелік тәсілді енгізуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім беру: жаһандық көзқарас
Бұл пән әлемдегі орта білім беру жүйесі туралы идеяны қалыптастыруға және оны жаһандану контекстінде өзгертуге бағытталған, әлемнің түрлі елдерінде мектеп білім беру жүйесін зерттеу; білім беру саласындағы жаһандану үдерістерін зерттеу; мектеп түлектерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру және орта білім беру жүйесін жаңғырту жолдарын әлемдік стандарттарға сәйкестік бағытында талдау, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың құрылу тарихын, құрылымын, мақсатын, міндеттерін және қызмет бағыттарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Материалдары өндеу және көркемдеу
Бұл пән материалдардың қасиеттерін және олардың физикалық және құрылымдық ерекшеліктерін, әртүрлі беттерді өңдеу және безендіру әдістерін, практикалық жұмыста халықтық стильдердің ерекшеліктерін, формасы мен функционалдық мақсатының өзара байланысын ажырата білуге және қайта құруға бағытталған. Осы пән бойынша білім алушылар әртүрлі материалдармен, сәндік композициямен, техникамен жұмыс істеудің техникалық тәсілдері мен әдістерін меңгереді, жеке бұйымдар жасау қабілеті дамиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тігін бұйымдарын жобалау және модельдеу (қыздар үшін)
Бұл пән тігін өнеркәсібінің, материалтанудың негізгі салаларын зерттеуге бағытталған; тоқыма материалдарын өңдеу кезіндегі жұмыс түрлері, құралдар, жабдықтар және материалдарды өңдеуге арналған құрылғылар. Студенттер іс жүзінде үйге арналған тоқыма бұйымдарының дизайны мен құрылысын (алжапқыш, ас үй керек-жарақтар), тоқыма мозаика техникасында тігін бұйымдарының дизайны мен құрылысын-пэтчворк, көрпе, құрақ, киімнің дизайны мен модельдеуін тәжірибеде қолдана отырып үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері
Пән студенттерді кәсіби қызметтегі ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалармен таныстыруға және оларды жүзеге асыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, ғылым ұғымы, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы; зерттеу әдістері мен құралдары; ғылыми зерттеу жұмыстарың ұйымдастыру, ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеуі қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зергерлік өнер
Бұл пән зергерлік өнер пәндерін орындауда базалық білім мен практикалық дағдыларды игеруге; зергерлік бұйымдарды көркемдік өңдеу технологиясы бойынша білімі бар және әрбір нақты жағдайда таңдауға қабілетті бакалаврларды кәсіби даярлауға бағытталған жобаға енгізілген бейнені дәл жеткізетін көркем бұйымды орындауға арналған технологиялық әдістер. Пән аясында студенттер зергерлік бұйымдар жасау үшін зергерлік стильдердің, құралдар мен құрылғылардың даму тарихымен танысады,зергерлік бұйымдарды жасау үшін металды көркем өңдеудің қолмен және механикалық әдістерімен танысады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Макеттеу
Бұл пән объектілерді макеттеу және жобалау дағдыларын игеруге; қағазбен, картонмен, сазбен, пластилинмен және басқа да макеттік материалдармен жұмыс істей білуге; макеттік жобалау әдістемесін меңгеруге; макеттеудің әртүрлі кезеңдерінде құрылымдық тәсіл дағдыларына; макеттік объектілерде композициялық және тұжырымдамалық шешімдерді сауатты іске асыру қабілетіне; көлемдік-кеңістіктік ойлауды қолдануға және пластикалық пайымдауды меңгеруге бағытталған объектілерді көлемдік-физикалық модельдеу техникасын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Академиялық кескіндеме 3
Бұл пән адам мен қоршаған әлем объектілерін салудың академиялық әдісін зерттеуге және игеруге, классикалық мәдениет пен жабайы табиғат үлгілері мен сындарлы сурет мысалында пластикалық анатомияны зерттеуге, сауатты түрде кәсіби бейнелеу өнерін меңгеруге, бұрын алған дағдыларын жетілдіруге және осы негізде жоғары көркемдік талғамға тәрбиелеуге бағытталған. Суреттің жаңа технологиялары мен материалдарын игеру, көлемдік-конструктивті ойлауды дамыту, визуалды есте сақтауды дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Көркемдік бір бейнеге қол жеткізу үшін дизайн негіздерін, инженерлік графика, сызу және композиция мен түстану заңдылықтарын қолдана отырып, композициялық құралдарды, түстік-колористиканы, графикалық шешімдерді білу және қолдану.
- Білім беруде педагогикалық менеджментті қолдану және білім беру ортасы субъектілерінің бірлескен қызметін және тұлғааралық өзара іс-қимылын ұйымдастыру.
- Коммерциялық перспективалы тауашаларды анықтау, бизнес-модель әзірлеу және оларды стартап жобаларға айналдыру мақсатында нарықты зерттеу бойынша, кәсіби қызметте креативті ойлау, бизнес-модельдеу, команда құру, питч презентация техникасын, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы бойынша білімдерін дұрыс қолдана алады.
- Педагогиканың, психологияның негізгі ережелерін, білім беру процесін ұйымдастыру мен іске асырудың заманауи әдістері мен технологияларын білуді қолдану, түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру.
- Білім беру саласындағы жаһандық трендтер мен зерттеулер туралы білімдерін көрсету, шет тілін кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынаста қолдана отырып, елдегі және шетелдегі білім беру проблемаларын зерттеу нәтижелері туралы көпшілік алдында сөйлей білу.
- Көркем бейнелеу материалдарымен жұмыс істеу дағдыларын, адам денесі құрылымының негізгі пластикалық заңдылықтарын, конструктивті сурет салу дағдыларын қолдана отырып, бейнелеу өнерінің негіздерін меңгеру.
- Жобаларда жазықтық, көлемдік және кеңістіктік формаларды физикалық модельдеу әдістері мен түрлі тәсілдерді қолдану; макеттеу мен жобалауда әртүрлі жұмыс әдістерін, кеңістіктегі кескіндер мен көлемдерді визуалды қабылдау заңдылықтарын қолдану.
- Архаикадан қазіргі уақытқа дейінгі бейнелеу өнерінің генезисі туралы білімдерін көрсету. Бейнелеу өнерінің хронологиялық және стилистикалық динамикасын бағдарлай білу.
- Төтенше жағдайлар жағдайында тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориялары мен практикалары, салауатты өмір салтының негіздері туралы білімдерін көрсету.
- Модельдеуге арналған бағдарламалық құралдардың білімін, педагогикалық бағдарламалық құралдарда компьютерлік модельдеуді қолдану ерекшеліктерін көрсету, оқытудың білім беру процесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану.
- Үй шаруашылығын жүргізуде, дұрыс тамақтану негіздерін, тамақ өнімдерін өңдеу технологиясын, ландшафты дизайнды, интерьерді ұйымдастыру мен жоспарлауды, тігін бұйымдарын жасауда, пәтерді абаттандыру және жиһазды, электроника мен электротехниканы жөндеу жұмыстарында білім мен дағдыларды көрсету.
- Сәндік-қолданбалы өнердің тарихы мен түрлеріне байланысты білімдерін көрсету, әртүрлі материалдармен (қағаз, керамика, шыны, металл, маталар, жіптер, былғары, ағаш, киіз, тас және т.б.) жұмыс істеу дағдыларын меңгеру, жеке өзі жоғары сапалы көркем бұйымдар жасау.