Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01505 Математика мұғалімдерін даярлау в Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасы қоғамның сұраныстарына сәйкес қазіргі деңгейде математиканы оқыту процесін ұйымдастыру бойынша білім алушылардың практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 260
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Бизнесті ұйымдастыру
Кәсіпкерлік негіздері
Құқықтық, экономикалық, экологиялық қауіпсіздік және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет теориясы
Педагогика
Қазіргі мектептегі педагогикалық менеджмент және басқару
Жазу теориясы
Элементарлық математика
Қазақ жазуының тарихы
Білім берудегі менеджмент
-
2 Оқу жылы
Жоғары алгебра
Белгілі математиктер еңбектері
Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия
Кәсіби ағылшын тілі
Математика тарихы
Алгебра және сандар теориясы
Академиялық хат
Функция мен туынды
Ықтималдар теориясы және математикалық статистика
Дінтану
Инклюзивті білім беру
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Ықтималдық және статистика
Есеп шығаруға үйрету әдістемесі
Жазбаша сөйлеу дағдыларын дамыту
Математикалық талдау-1
-
3 Оқу жылы
Алғашқы функция және интегралдар
Қиындығы жоғары есептер
Математикадан есептер шығару практикумы
Кәсіби ағылшын тілі
Мұғалімнің кәсіби бағдары
Математикалық талдау-2
Қарапайым диференциалдық теңдеулер
Дифференциалдық теңдеулер
Математиканы оқыту әдістемесі
Математикалық логика негіздері
Қатарлар
Оңтайландыру әдістері және оңтайлы басқару (Minor)
Математиканы оқытудағы цифрлық технологиялар
Академиялық ағылшын тілі
Ақпараттық жүйелерді жобалау (Minor)
Математикалық талдау-3
Математикалық логика
Оқушылардың математикадан зерттеу іс-әрекеттерін ұйымдастыру
Оқушылардың математикадан жобалық іс-әрекеттерін ұйымдастыру
Алгоритмдеу және бағдарламалау (Minor)
Информатика (Minor)
Оқытылатын тіл теориясының негіздері
-
4 Оқу жылы
Математикалық моделдеу негіздері
Комплекс айнымалы функциялар теориясы
Мектеп геометрия курсының құрылымы мен мазмұны
Комбинаторика
Дифференциалдық геометрия
Негізгі орта білім деңгейінде математиканы оқыту әдістемесі
Математиканы оқытудағы қолданбалы пакеттер
Математикадан олимпиадалық есептерді шығару әдістері
Комплекс айнымалы функциялар
Жуықтау функциялары мен дифференциалдық теңдеулер
Параметрлі есептеді шығару әдістері
Геометриялық есептерді шығару әдістемесі
Математикалық талдау 4
Жобалық геометрия
5-9 сыныптарда математиканы оқытудың әдістемесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім беру менеджментін, білім экономикасының негіздерін, жобаларды жоспарлау, талдау, болжау және әзірлеу кезінде ұжымда жаңа идеяларды қалыптастыру және дамыту мүмкіндіктерін пайдалана білу. Жаңартылған білім беру мазмұнын ұтымды іске асыру үшін тәрбие мен оқытудың мазмұнын, принциптерін, нысандарын, әдістері мен құралдарын ескере отырып жұмысты жоспарлау.
- Қазіргі қоғамның әлеуметтік-гуманитарлық даму заңдарын түсіну, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынастың негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгеру, интеллектуалдық, моральдық-адамгершілік, мәдени, коммуникативтік, ұйымдастыру-басқару дағдыларын дамытуға ұмтылу.
- Математиканы оқыту процесінде оқушының кең ой-өрісі мен ойлау мәдениетін дамытудың әдістерін қолдана білу
- Жұмыс берушілердің сұраныстары мен талаптарын талдай және қайта қарай білу, оларға сәйкес математиканы оқытудың заманауи тиімді әдістерін, тиісті жобалау құралдары мен технологияларын таңдай білу
- Қазіргі әлемнің алуан түрлілігін байланыстыра отырып, адам өміріндегі рухани мәдениеттің, діннің мәні мен мағынасын тұжырымдай білу
- Еліміздегі білім беру, инклюзивті оқыту саласын дамытудағы басқарушылық қызметтің мәнін түсіну, психологиялық және педагогикалық процестерді ажырату, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары мен оқу бағдарламаларының құрылымы мен мазмұнын талдау.
- Мектепте іске асырылатын білім беру мазмұны мен қашықтықтан оқыту жағдайында оқыту мен тәрбиелеудің мазмұнын, принциптерін, нысандарын, әдістерін, құралдарын ескере отырып, мектепте математиканы оқытуды ұйымдастыра білу
- Математиканы басқа пәндермен интеграциялаудың маңыздылығын түсіндіре білу, математика – физика, математика – биология, математика – шет тілі, математика - химия, математика – информатика интеграциясы арқылы оқу процесін ұйымдастыра білу, сондай-ақ оқушыларда аналитикалық және зерттеу дағдыларын дамыту.
- Математиканы оқытудың негізгі құралы, оқушылардың математикалық білімін бағалау құралы ретінде оқу тапсырмаларын құру немесе таңдай білу
- Әр түрлі әдістер мен әдістерді қолдана отырып, математиканы оқытудың заманауи технологияларын ұтымды қолдана білу және олардың өзара байланысын ашу.