Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01406 Кәсіптік оқыту мұғалімін даярлау в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұлттық біліктілік жүйесі мен еңбек нарығы талаптарына сай жалпымәдени және кәсіби құзыретіліктері қалыптасқан, бәсекеге қабілетті сала бойынша кәсіптік оқыту мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Сәндік қолданбалы өнер негіздері (сала бойынша)
Салалық материалтану (қыздар) / Металдар мен конструкциялық материалдар технологиясы (ұлдар)
Бұйымның композициялық негіздері (сала бойынша)
Костюм тарихы (қыздар) /Техника тарихы (ұлдар)
Кілем және гобелен тоқу технологиясы (қыздар) / Халықтық зергерлік бұйымдары (ұлдар)
-
2 Оқу жылы
Тоқыма материалдары және былғарымен жұмыс жасау (сала бойынша)
Жалпы техникалық және арнайы пәндерді оқыту
Материалдарды өңдеу технологиясы (сала бойынша)
Тігін бұйымдарының жеке бөліктерін өңдеу әдістері (қыздар)/ Ағаш пен темірді қолмен өңдеу (ұлдар)
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Кәсіптік оқыту жүйесіндегі педагогикалық менеджмент
Жалпы электротехника және электроника негіздері
Өндірістік электроника және автоматика
Жасерекшелік психологиясы
-
3 Оқу жылы
Кәсіптік оқыту әдістемесі
Сырт киімдерді тігу технологиясы (қыздар)/ Ағаш пен темірді механикалық өңдеу (ұлдар)
Кәсіби бағдарлау теориясы және практикасы
Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі
Кәсіптік оқытудағы инновациялық технологиялар
Бағалаудың заманауи технологиялары
Инклюзивті білім берудегі арнайы педагогикалық технологиялар
Кәсіптік оқытуда компьютерлік технологияларды қолдану
Кәсіпкерлік және бизнес негіздеріне оқыту
-
4 Оқу жылы
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Сән және стиль
Автомобиль бөліктерін модельдеу
Кәсіптік оқыту әдістемесінің практикумы
Автомобильдердің электрондық жабдықтары
Экология және өмір қауіпсіздігі
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Киімді конструкциялау және модельдеу
Ғылыми зерттеулердің әдістері
Тігін өндірісінің технологиясы
Радиоэлектроника негіздері
Киімді жобалаудың импрессивті тәсілі
Автоматты жобалау жүйесінің (АЖЖ) элементтерімен тігін бұйымдарын конструкциялау
Қаржылық сауаттылық
Сән психологиясы
Автокөлікке техникалық қызмет көрсету және жөндеу жұмыстарын ұйымдастыру
Ауыл шаруашылығы техникасы және технологиясы
Автомобильдерді модельдеу және макеттеу
Профессии
Оқыту нәтижелері
- берілген ақпаратқа сүйене отырып кәсіптік оқытуда компьютерлік технологияларды пайдаланып оларға сыни тұрғыдан қарау және жүйелі ойлау негізінде білімін практикада қолданады
- кәсіпкерлік және бизнес негіздерін оқытуда, тігін бұйымдарын конструкциялау, модельдеу, технологиясында және бұйымдарды этникалық стильге жобалауда оқушының дизайнерлік қабілеттерін арттыру мақсатында КТ-ны пайдалану арқылы оқу үдерісін ұйымдастырады
- кәсіптік оқытуда практикалық, зертханалық жұмыстарды ұйымдастырудың инновациялық технологияларды, әлемдік білімдік ортаға енудегі сабақтастықты, оқытудың мақсат-міндеттеріне және оқушылардың дара ерекшеліктеріне сәйкес және командада жұмыс жасау дағдысын қолданады
- танымдық іс-әрекет, тұлға бойындағы қабілеттілік, ізденіс, кәсіпқойлық, жобалық менеджмент, шығармашылық идеялар және жалпы мәдениет концепциялары негізінде мәселелерді шешу жолдарын талдайды.
- оқушының тұлғалық дамуын қалыптастыруда, оларға кәсіби бағдар беруде, өмір бойы білім алуда пәнаралық білімді интеграциялай біледі
- кәсіптік оқыту мазмұнындағы негізгі ақпараттық идеяларды көрсетеді;
- кәсіптік оқыту тәжірибесінде, қолөнер бағытында сәндік, композициялық үйлесімді дизайндық ойлауда ұлттық құндылықтардан туындаған проблемаларды шешудің креативтілігін бағалайды.
- тұлғааралық қарым-қатынаста саналалық ұстанымдары, әдістемелік сауаттылық, мұғалімнің өмірге көзқарасы, идеялық нанымы, педагогикалық әдеп, такт, педагогикалық техника, педагогикалық мәдениет, адамдарды танып-білу дағдысын көрсетеді;
- критериалды бағалау, диагностикалау, сабақ жоспарын жасау технологияларын пайдаланады.
- кәсіптік оқытуда өндіріс электроникасын, автомобильдердің электрондық жабдықтарын, жалпы техникалық және арнайы пәндерді оқытуды құрылымдайды