7M04213 Этномедиация в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Әр түрлі ұлт өкілдері, әр түрлі топтар мен әр түрлі этностар арасында туындайтын жанжалды жағдайлардың алдын алу және шешу мақсатында ұлтаралық қатынастар саласында жұмыс істейтін, этносаралық жанжалдарды шешуге көмек көрсетуге қабілетті жоғары білікті медиатор мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M078 Құқық
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M042 Құқық
Пәндер
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушылардың ғылыми-зерттеу және шығармашылық міндеттерді іске асыру үшін шет тілін меңгеру деңгейін жетілдіру, сөздік қорын ұлғайту, іскерлік қарым-қатынас, ғылыми-техникалық әдебиеттерге реферат және реферат беру, оқу-педагогикалық және ғылыми салаларда ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын жетілдіру. Курстың мақсатты белгілеуіне сәйкес мамандық бойынша түпнұсқа әдебиеттер негізінде сөйлеу іс-әрекетін оқыту, білім алушылардың сөздік қорын кәсіби лексиканың толық көлемін меңгеру деңгейіне дейін дамыту, ғылыми-зерттеу және шығармашылық міндеттерді іске асыру үшін шет тілінде кәсіби әдебиеттерді игеру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Медиация. Негізгі модуль
Пәнді оқытудың мақсаты-магистранттарда құқықтық даулардың алдын алу, реттеу және шешу, бейтарап делдалдың (медиатордың) қатысуымен келіссөздер ұйымдастыру және осы білімді кейінгі практикалық қызметте қолдануға қабілетті салада терең білімді қалыптастыру. Пәннің мазмұнына мынадай Модульдер енгізілген: медиацияға кіріспе, Медиация рәсім ретінде, медиация және этносаралық саладағы медиативтік тәсіл. Бұл тақырыптар Медиация, дауларды шешудің өзге де баламалы тәсілдері, жанжалды басқару, медиация рәсімі туралы білімді қалыптастыруға, медиация рәсіміне медиатор, Тараптар (Тараптар өкілдері) ретінде қатысудың практикалық дағдыларын игеруге, сондай-ақ этносаралық жанжалдардың туындауын болдырмау және реттеу үшін медиативтік тәсілді пайдалануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиатордың эмоционалды интеллектісі
Пәнді игерудің мақсаты-эмоционалды интеллектті қалыптастыру мәселелеріне кешенді көзқарасты игеру және оны Медиация практикасындағы жанжалды жағдайларды шешу үшін пайдалану. Магистранттар тараптармен байланыс орнатудың және өзара іс-қимылдың сындарлы өрісін құрудың, медиативтік реттеу рәсіміне қатысушылардың эмоционалдық жай-күйін танудың және түзетудің практикалық дағдыларына ие болады. Эмоционалды интеллект ұғымы және оның медиатордың жұмысындағы маңызы; эмоционалды интеллекттің компоненттері; эмоциялар, сезімдер мен тәжірибелер ұғымы қарастырылады; EQ үш көрсеткіші: күйдің қарқындылығы, өзгеру жылдамдығы және компоненттердің "букеті"; эмоциялар мен сезімдер тірі жүйелердің өзара әрекеттесуіндегі өмірлік энергияның көрінісі ретінде; RAIN-олардың сезімдері мен тәжірибелерін саналы түрде өмір сүру тәжірибесі; медиациядағы эмоционалды батылдық пен эмоционалды икемділік ұғымы және т. б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Құқық және этномедиация
Пәнді оқытудың мақсаты-этносаралық дауларды реттеу кезінде практикада туындайтын жағдайларға қолданыстағы заңнама нормаларын дұрыс бағдарлауға және қолдануға үйрету. Пәннің мазмұнына этносаралық дауларды баламалы шешу саласында қолданыстағы заңнаманың теориялық білімі мен ережелерін қолдану үшін қажетті кәсіби шеберлікті қалыптастыруға мүмкіндік беретін тақырыптар енгізілген. Магистранттар медиация саласындағы заңдық ұғымдар мен санаттармен жұмыс істеу, заңға дәл сәйкес этномедиация саласында шешімдер қабылдау және заңдық іс-әрекеттер жасау дағдыларына ие болады, медиатордың мәртебесі, медиация рәсімі, медиация рәсімін заңдық ресімдеу және т. б. туралы білімді меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Медиатордың кәсіби қызметінің негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарда медиация рәсімін ұйымдастыру және өткізу қабілеттілігі деңгейінде медиацияның коммуникативтік процесін қабылдаудың этикалық мәдениетін қалыптастыру, этносаралық қақтығыстарда этносаралық интеракция және коммуникация және медиация саласындағы білімді жүйелеу болып табылады. Пәннің мазмұны: медиатор қызметіндегі кәсіби этиканың теориялық-әдіснамалық және нормативтік-құқықтық негіздері, Кәсіби этика нормаларын сақтай отырып, медиация рәсімінде тараптардың өзара іс-қимылын ұйымдастыру, медиация рәсімін жүргізу және медиатордың кәсіби этика нормаларын іске асыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Менеджмент
Пәннің мақсаты-қазіргі менеджменттің теориялық және практикалық негіздерін құрайтын, менеджмент тәжірибесін ғылыми ұсыныстармен қамтамасыз ететін, менеджмент дағдыларын қалыптастыратын ғылыми білім жүйесін зерттеу. Менеджменттің әдістері мен принциптерін заманауи түсіндіру зерттеледі, 20-21 ғасырлар тоғысындағы менеджмент функцияларының құрылымы мен мазмұны талданады, басқарушылық қызметтің жеке психологиялық негіздеріне заманауи көзқарастар қарастырылады, бизнес пен менеджменттің этикасы мен әлеуметтік жауапкершілігінің аспектілері зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Басқару психологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты-кәсіби өзара әрекеттесу процесінде басқарудың маңызды аспектілерін практикалық қолдану үшін басқару психологиясының негізгі ұғымдары туралы білімді қалыптастыру. Басқару психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздерін, еңбек ұжымын басқару психологиясын және ұжымдағы әлеуметтік –психологиялық климатты, басқару және басқару қызметін тиімді басқаруды ұйымдастыруды, басқару қызметінің әлеуметтік-психологиялық мәселелерін, жеке тұлғаға психодиагностикалық және психологиялық кеңес беру мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Этникалық сәйкестілік және мәдениетаралық құзыреттілік
Пәннің мақсаты магистранттардың мәдениетаралық өзара іс-қимыл саласындағы білімдерін қалыптастыру, этникалық бірегейлік пен толеранттылықты зерделеу, этникалық бірегейліктің көріну факторларын, түрлері мен нысандарын және оның этникалық толеранттылық деңгейіне әсерін зерттеуде қолданбалы әдістер мен әдістемелерді қолдану дағдыларын дамыту, толерантты көзқарастар мен мінез-құлықтарды қалыптастыру бойынша тренингтер практикасын меңгеру және мәдениетаралық коммуникация туралы алған білімдерін сауатты қолдану кәсіби салада, этносаралық өзара іс-қимыл жағдайында.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жанжал психологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты қақтығыс құрылымы, оның пайда болу себептері саласындағы ғылыми-теориялық идеяларды қалыптастыру, сондай-ақ жанжалды жағдайларды реттеудің практикалық дағдыларын игеру болып табылады. Курстың теориялық бөлігі студенттерді қақтығыстарды зерттеудегі әртүрлі психологиялық тәсілдермен, олардың типологиясымен, зерттеу әдістерімен, шешу стратегияларымен таныстырады. Практикалық сабақтардың мазмұны теориялық білімді шоғырландыруға және тереңдетуге ықпал етеді, сонымен қатар студенттерде қақтығыстарды басқарудың нақты міндеттерін шешуде жанжалды құзыреттілікті қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Этносаралық және конфессияаралық қақтығыстар
Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарда этносаралық және конфессияаралық қақтығыстардың табиғаты туралы білім жүйесін қалыптастыру, алған білімдерін өз бетінше талдау және кәсіби қызметте пайдалану қабілетін дамыту болып табылады. Осы бағытта жұмыс істей отырып, магистрант Қазақстанның этникалық және мәдени әртүрлілігі туралы тұтас түсінік негізінде әлеуметтік-тарихи контексте қоғамның мәдениетаралық әртүрлілігін қабылдауды талдайды, сондай-ақ әртүрлі этностардың, діндер мен мәдениеттердің өкілдерімен табысты өзара іс-қимыл жасау дағдылары мен дағдыларын жетілдіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ұлтаралық қатынастар және мәдениетаралық диалог
Пәнді оқытудың мақсаты-магистранттарда ұлтаралық қатынастардың теориясы мен практикасы және біздің елімізде де, шетелде де мәдениетаралық диалог туралы, мәдениетаралық диалогтың ерекшелігі, қалыптасу және даму кезеңдері, оның принциптері, заңдылықтары, жұмыс істеу заңдылықтары және қазіргі қоғамның дамуындағы рөлі туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Негізгі бөлімдер: мәдениетаралық қатынастарды қалыптастыру процесінде стереотиптердің құрылымы мен қызметі; этностың әлеуметтік мәртебесі; этностардың, әлемдік діндердің, мәдениеттердің өзара енуі; маманға оның дамуының барлық кезеңдерінде барабар шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін этносаралық, конфессияаралық өзара іс-қимылдың даму ерекшеліктері; басқа адамдарды түсінудегі стереотиптердің рөлі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Медиатордың тиімді байланысы
Пәнді зерделеудің мақсаты-қақтығысушы тараптардың келіссөздер процесін жүргізудің делдалдық қатынастарын, тәсілдері мен әдістемелерін қолдануға дайындығын қалыптастыру; конфликтологиялық мәселелер бойынша кеңес беруді жүзеге асыру, жанжалда медиативтік тәсілдермен делдал болу. Магистранттар жалпы қатысу дағдысын, диалогты басқарушының он екі коммуникативтік техникасын меңгереді; тиімді өзара іс-қимыл тәсілдерін қарастырады: миға шабуыл, талқылаудың интеграциялық алгоритмі, фокусталған шешім қабылдау әдісі, әлеуметтік қажеттіліктер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық медиация: теория, практика, тәжірибе
Пәнді оқытудың мақсаты - магистранттарда Қазақстан Республикасында және шетелде көпмәдениетті медиатордың кәсіби қызметін жүзеге асырудың өзара байланысын түсіндіруді қалыптастыру. Негізгі бөлімдер: мәдениетаралық жанжалдарды шешуде медиацияны пайдаланудың негізгі ұғымдары мен мүмкіндіктері, мәдениетаралық жанжалдардың түрлері мен себептері, мәдениетаралық медиация: жүргізудің негізгі анықтамалары, ұғымдары мен принциптері, қолдану ерекшеліктері, мәдениетаралық медиацияның әсер ету әдістері мен объектілері, мәдениетаралық дауларды қарау кезіндегі медиатордың рөлі мен құралдары,медиаторлардың мигранттардың әлеуметтік интеграциясы жөніндегі бастамалары мен күш-жігері, көпмәдениетті медиацияның, көпмәдениетті медиация практикасының әртүрлі мәнмәтіндері мен ұсыныстары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Келіссөздер жүргізу технологиялары
Пәнді оқытудың мақсаты-әлеуметтік өзара әрекеттесуді жүзеге асыру және келіссөздер процесінде медиация тұжырымдамаларын, сондай-ақ психологиялық білімді ескере отырып, татуластыру рәсімін жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Пәнді игеру барысында медиацияны ұйымдастырудың ерекшеліктері, технологиялар, модельдер, әдістер, техникалар, кәсіби медитация процесінде жанжалдың алдын алу және реттеу жөніндегі ұсыныстар, адамдардың өзара іс-қимыл стратегиялары, келіссөздер стратегиялары, медиаторлық медиация модельдері, жанжалдардың алдын алу және оларды еңсеру технологияларын зерделеу ұсынылатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- мемлекеттік (орыс) және шет тілдерінде кәсіби коммуникацияны жүзеге асыру
- басқару және басқару психологиясы туралы білімді қолданыңыз және оны аналитикалық және басқарушылық мәселелерді шешу үшін қолданыңыз
- медиация рәсімін ұйымдастыру-техникалық және құжаттамалық қамтамасыз етуді, медиация рәсіміне дайындықты, Медиация келісімінің шарттарын әзірлеу, келісу және медиация рәсімін аяқтау процесін жүргізуді қоса алғанда, медиация рәсімдерін жүргізу
- медиация саласында өзінің заңдық білімі мен келіссөздер дағдылары негізінде заңға дәл сәйкес шешімдер қабылдау және заңдық іс-әрекеттер жасау
- ұлтаралық (этносаралық) қатынастар саласында жанжал алдындағы және жанжалды жағдай туындаған кезде іс-қимыл алгоритмін пайдалану
- ұлтаралық (этносаралық) қатынастардың ағымдағы жай-күйін талдау, мемлекеттік билік және жергілікті өзін-өзі басқару органдары үшін ақпараттық-талдамалық мәліметтер дайындау
- көпмәдениетті медиацияның негізгі кезеңдері мен әдістерін талдау және ұлтаралық (этносаралық) және конфессияаралық және конфессияішілік қақтығыстарды шешу үшін медиация дағдыларын қолдану
- тұлғааралық қатынастарды, әртүрлі мемлекеттік, қоғамдық құрылымдардың өкілдерімен, құқық қорғау органдарының, БАҚ басшыларымен іскерлік қатынастарды орнату және қолдау және оларды жағдайды талдауға және реттеуге тартуға ықпал ету