6B01503 Химия в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру мекемелерінің әр түрлі типтеріндегі оқу-тәрбие процесінде химия бойынша білімді, іскерлікті және дағдыларды толық жүзеге асыруға қабілетті, заманауи ақпараттық технологияларды меңгерген, басқарушылық және тілдік құзыреттілікке және жүйелі дүниетанымға ие білім беру бакалаврын дайындау. Еңбек нарығы мен жұмыс берушілердің сұраныстарына сәйкес химия өнеркәсібі саласындағы студенттердің кәсіби құзыреттерін қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Мектептегі химия курсынан есеп шығару
Пәнді игерудің мақсаты болашақ химия пәнінің мұғалімін химиялық білім берудің заманауи концепцияларымен, химиядан есептер мен жаттығуларды шешу әдістемесіндегі әдістермен және білім беру технологияларымен қаруландырудан тұрады. Пәннің міндеттері: - студенттерді химия курсының негізгі деңгейіндегі тапсырмалар мен жаттығуларды шешу әдістемесімен таныстыру; - есептік есептерді шешуге және негізгі күрделілік деңгейіндегі жаттығуларды орындауға үйрету; - мектептегі химия курсының есептер мен жаттығуларын шешу әдістемесін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Химияның теориялық негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты - студенттерге келесі химиялық пәндерді оқу үшін іргетас ретінде заттар және олардың химиялық айналымдары бағынатын негізгі ұғымдар мен заңдар туралы түсінік беру. Пәнді оқытудың міндеттері: - студенттерде атом мен химиялық байланыстың құрылысы туралы, химиялық процестердің энергетикасы мен кинетикасы туралы, тотығу-тотықсыздану реакцияларының теориялық негіздері және комплексті қосылыстар химиясы туралы, ерітінділерде реакциялардың өтуінің негізгі заңдылықтары туралы теориялық база құру; - химияның қазіргі жағдайы мен даму жолдары туралы түсінік беру; - жаратылыстану ғылымдары мен заманауи технологияларды дамытудағы химиянының маңызын талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту
Пәннің мақсаты – ҚР орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында ағылшын тілінде мектеп пәндерін оқыту үшін мұғалімдерді дайындау. Міндеттер: - ағылшын тілін және жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша кіріктірілген оқыту принциптерін оқу; - CLIL әдістемесінің негіздерін және оны қолдану бойынша шет елдердің тәжірибесін зерттеу; - оқу пәні мен шет тілін бір мезгілде оқыту бойынша практикалық дағдыларды алу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бейорганикалық химия
Пәннің мақсаты – студенттердің бейорганикалық химияның теориясы мен практикасы бойынша білім, білік және дағды жүйесін қалыптастыру. Міндеттер: - физикалық және химиялық қасиеттері, қарапайым заттарды алу әдістері және 1-18 топтағы химиялық элементтердің маңызды қосылыстары және оларды қолдану туралы білімді қалыптастыру. - химиялық зертханада жұмыс істеу, ғылыми зерттеу жүргізу, эксперимент нәтижелерін талдау дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Педагогика
Пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, педагогиканың даму тарихы, пәні, қызметі, педагогиканың негізгі ұғымдары оқытылады; педагогиканың әдіснамасы, зерттеу әдістері, ғылыми-педагогикалық зерттеу құрылымының мәні зерделенеді; жалпыадамзаттық және педагогикалық құндылықтар; ҚР білім беру жүйесі туралы білім; жеке тұлғаның әлеуметтенуі мәселелері, оның дамуының заңдылықтары, сонымен қатар, тұлға дамуының жас және жеке ерекшеліктері; тәрбие процесі, оның бағыттары, формалары, әдістері, құралдары, отбасы және сыныптағы тәрбие мәселелері қарастырылады; мұғалім мен сынып ұжымының ынтымақтастығы қарастырылады; дидактика, оқыту – педагогикалық процестің құрамдас бөлігі, оқытудың атқаратын қызметі; білім беру мазмұны; оқыту әдістері мен әдістемелері, педагогикалық технологиялар туралы түсінік беріледі; оқыту процесінің сапасы, педагогикалық мониторинг пен диагностика; педагогикалық менеджмент негіздері және мектептің оқу-тәрбие процесін басқару мәселелері туралы түсінік қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сапалық анализ
Пәннің мақсаты - студенттерде сапалық талдау бойынша білім, білік және дағды жүйесін қалыптастыру. Міндеттері: - катиондар мен аниондардың аналитикалық жіктелуін зерттеу; -аналитикалық реакциялардың сезімталдығы мен селективтілігі туралы түсінік беру; аналитикалық химиядағы негізгі иондық тепе-теңдік (қышқылдық-негіздік, комплекстеу, тұнбағы түсу-еру, тотығу-тотықсыздану), - аналитикалық реакциялардың тепе-теңдік тұрақтылары мен көрсеткіштерін есептеу; - иондарды бөлу және концентрлеу әдістерін зерттеу және сапалық анализде қолдану (экстракция, ион алмасу хроматографиясы).
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы
Бұл пән студенттердің кәсіби қызметтегі тәрбие жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және басқару процесі туралы теориялық базалық білімді игеруге және оларды жүзеге асырудың практикалық жолдарын қалыптастыруға бағытталған, пәнді оқу барысында тәрбиенің қоғамдық мәні, мақсаттары, міндеттері, даму тарихы қарастырылады; Қазақстан Республикасында бала құқықтарын қорғаудың нормативтік-құқықтық негіздері; тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері, тұлғаны зерттеу; баланың дамуына әсер ететін факторлар зерделенеді, білім берудің формалары мен әдістері, әдістері қарастырылады, сынып жетекшісінің қызметі, оның жеке тұлға мен ұжымды қалыптастыру жұмысындағы рөлі, сыныптағы оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пән организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесу механизмдерімен және экологиялық факторлардың әрекет ету заңдылықтарымен танысуға, адамзаттың техносфералық дамуы жағдайында адам ағзасының қолайлы жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін қажетті жағдайларды анықтауға және қамтамасыз етуге ықпал ететін білімді қалыптастыруға, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде экологиялық ойлау, болжау және дұрыс шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шығармашылық ойлау және бизнес-идеяларды қалыптастыру
Пән креативті, шығармашылық ойлауды дамытуға, бизнес-идеяларды қалыптастыру әдістерін, бизнес-модель құру принциптерін зерделеуге, оның тиімділігін бағалауға, ғылыми-техникалық әзірлемелерді коммерцияландыруға, стартап жобасын құру және іске асыру мақсатында бірегей кәсіпкерлік бастамаларды ұсынуға және негіздеуге бағытталған. Алынған дағдылар мен дағдыларды пайдалану жаңа идеяларды қалыптастыруға, дамудың инновациялық жолдарын ұсынуға, оларды стейкхолдерлер алдында сауатты ұсынуға, кәсіби міндеттерді қораптан тыс және тиімді шешуге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері
Бұл пән болашақ кәсіби қызметте ата-аналармен өзара іс-қимылдың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді игеруге бағытталған, ата-аналарды оқу процесіне тарту, білім беру ұйымын басқару, ата-аналардың педагогикалық белсенділігін дамыту, мектеп пен отбасының оқушыларда құндылықтарды қалыптастырудағы өзара іс-қимылы мәселелері қарастырылады, ата-аналарды білім беру ұйымының білім беру және тәрбие процесіне тарту нысандарының ерекшеліктері ұсынылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім берудегі сандық технологиялар
Бұл пән студенттердің цифрлық білім беру ортасындағы заманауи білім беру технологияларының негізгі түсініктері мен ерекшеліктерін зерделеуге және игеруге, оқу процесін ұйымдастыру және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үшін цифрлық білім беру платформалары мен құралдарын қолдануға бағытталған. Курс шеңберінде білім және ғылым жүйесінде цифрлық технологияларды дамыту, сондай-ақ өнертапқыштық есептерді шешу алгоритмдерін пайдалану қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
Пән бизнес ортаны, бизнесті дамытудың құқықтық аспектілерін, кәсіпкерлік қызмет бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат бойынша заңнамалық базаны зерделеуге бағытталған. Алынған біліктер мен дағдыларды пайдалану бәсекелестік жағдайында бизнес саласындағы кәсіби міндеттерді тиімді басқаруға және шешуге, сыбайлас жемқорлыққа қарсы Заңнама білімін практикалық қызметте қолдануға, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың шарттары мен түрлерін ажыратуға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің қандай шараларын қолдануға болатынын үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Органикалық химия 1
Пәннің мақсаты - студенттердің органикалық химияның теориялық негіздері және алифатикалық және циклдық органикалық қосылыстар туралы жүйелендірілген білімдерін қалыптастыру. Пәннің міндеттері: - органикалық молекулалар құрылысының теориясын оқу (құрылыс, изомерия, гибридизация, химиялық байланыстар типтері, органикалық реакциялардағы аралық бөлшектер, электрондық және кеңістіктік әсерлер, реакциялық қабілет және стереохимия, циклдардың конформациялық және химиялық ерекшеліктері, ароматтық, бензол ядросындағы бағдарлау ережелері, галогентуындылар), - алкандар, алкендер, алкиндер, алкадиендер, циклоалкандар, арендер, оларды жіктеу, номенклатурасы, құрылысы, изомериясы, қасиеттері, реакция механизмін қарастыру; - органикалық қосылыстардың құрылысы, реакциялық қабілеті мен химиялық қасиеттері арасындағы өзара байланысты ұқтыру; - алифатикалық және циклдық органикалық қосылыстарды синтездеу, бөлу, тазалау және сәйкестендіру бойынша практикалық дағдыларды үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Бұл пән болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға, дамушы ағзаның жас ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы көптеген сұрақтарды игеру арқылы білім алушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, олардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтауға, сондай-ақ студенттерді қорғау мен нығайту бойынша бағытталған білім беру мекемелеріндегі жұмыс жағдайындағы балалар мен жасөспірімдердің денсаулығы туралы қажетті жүйеленген білім мен практикалық дағдылармен қамтамасыз етіледи.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Органикалық химия 2
Пәннің мақсаты - студенттерде көмірсутектердің функционалдық туындылары туралы жүйеленген білімді қалыптастыру. Пәннің міндеттері - студенттерге: - көмірсутектердің функционалдық туындылары туралы (көмірсутектердің монофункционалды туындылары, құрамында азот бар органикалық қосылыстар, аралас функциялармен қосылыстар, гетероциклді қосылыстар); - қосылыстардың құрылысы, реакциялық қабілеті және химиялық қасиеттері арасындағы өзара байланыс туралы, функционалдық топтарды трансформациялау тәсілдері туралы іргелі білім беру; - көмірсутектердің функционалдық туындыларын синтездеу, бөлу, тазалау және сәйкестендіру бойынша практикалық дағдыларды үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сандық анализ
Пәннің мақсаты – студенттердің қазіргі сандық талдаудың теориялық негіздерін оқу және заттардың сандық талдауын жүргізу бойынша іскерліктер мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәннің міндеттері: - гравиметриялық талдауды, әдістің жіктелуін, талдаудың негізгі кезеңдерін, аморфты және кристалды шөгінділердің шөгуін зерттеу; - титриметриялық талдау, әдістің жіктелуі, индикаторлар және титрлеу қисықтары; - гравиметриядағы және титриметриядағы есептеулер; - химиялық талдаудың метрологиялық негіздері; - талдаудың физика-химиялық әдістері, олардың жіктелуі және сандық талдауда қолданылуы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Дарындылық психологиясы
Пән студенттерге балалардың дарындылығының тетіктері, құрылымы, критерийлері туралы негізгі түсініктерді зерделеуге, шығармашылықты қалыптастырудың дамып келе жатқан технологияларымен, дарынды балаларды психологиялық сүйемелдеу жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған, «дарындылық» ұғымының жан-жақтылығы туралы түсініктер қалыптастырылады; әр түрлі жастағы дарынды балаларды дамыту мен оқытудың негізгі тұжырымдамалық модельдері мен бағдарламалары туралы, дарынды балаларды іздеу және анықтау тетіктері, дарынды балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудегі мұғалімнің рөлі ашылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Химияны оқыту әдістемесі
Пәнді меңгеру мақсаты - жалпы білім беретін мектептегі химиялық білімнің Мемлекеттік стандартының талаптарына қол жеткізуге бағытталған жалпы, ерекше және жеке мақсаттары мен міндеттерін анықтауға қабілетті білікті кәсіби педагогтің қалыптасуын қамтамасыз ету. Міндеттер: - химияны оқыту әдістемесінің негіздерін, оның ішінде химияны оқыту және оның нәтижелерін бақылау әдістері мен құралдарының жүйесін меңгеру, - химияны оқытудағы химиялық экспериментті қолдану дағдыларын меңгеру; - мектеп химия кабинетінің оқу жабдықтарына және жабдықталуына қойылатын талаптармен танысу; -химия сабақтарында және әртүрлі үлгідегі орта жалпы білім беретін оқу орындарында сыныптан тыс жұмыста оқу-тәрбие үдерісін жоспарлау, ұйымдастыру және іс жүзінде жүзеге асыру негіздерін меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикалық химия
Пәннің мақсаты – студенттерге химиялық термодинамика және күрделі реакциялардың кинетикасы бойынша негізгі білім беру, сонымен қатар электрохимияның қолданбалы аспектілерін және электрохимиялық реакциялардың жүру ерекшеліктерін қарастыру. Міндеттер: - химиялық кинетиканың есептеу әдістерін оқу; -күрделі химиялық процестердің кинетикалық параметрлерін, электролит ерітінділерінің физикалық-химиялық сипаттамаларын, электрохимиялық реакциялардың термодинамикалық, кинетикалық параметрлерін есептеу; - әртүрлі қолданбалы есептерді шешуге термодинамиканың негізгі заңдарын қолдану; -физика-химиялық эксперимент жүргізу дағдыларын дамыту және эксперименталды мәліметтерді сауатты түсіндіре білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы
Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметінде қажетті психологиялық және педагогикалық құзыреттілік негіздерін қалыптастыруға бағытталған, курс аясында тұлғаның жас ерекшеліктеріне байланысты даму ерекшеліктері, әртүрлі жастағы адамдармен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру, мектеп жасындағы балалардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық әсерді ұйымдастыра білу, жалпы және жеке ерекшеліктер, психикалық даму факторлары, педагогикалық процестің психологиялық механизмдері туралы білімді қолдана отырып, педагогикалық жағдайларды талдау ұсынылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Химиядан олимпиадалық есептер шығару
Пәнді игерудің мақсаты болашақ химия пәнінің мұғалімін Химиядан олимпиадалық есептер мен жаттығуларды шешу әдістемесінде қазіргі заманғы химиялық білім беру концепциялары, әдістермен және білім беру технологияларымен қаруландырудан тұрады. Пәннің міндеттері: - олимпиадалық тапсырмаларды стандартты емес шығармашылық шешу дағдыларын дамыту; - студенттерді мектептегі химия курсының күрделілігі жоғары деңгейдегі тапсырмалар мен жаттығуларды шешу әдістемесімен таныстыру; - есептік есептерді шешу және күрделілігі жоғары деңгейдегі жаттығуларды орындау; - химия бойынша күрделіліктің жоғары деңгейдегі есептер мен жаттығуларды шешу әдістемесін меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пән инклюзивті білім беру кеңістігінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыруға дайындықты қалыптастыруға бағытталған, мүмкіндігі шектеулі жандарға инклюзивті білім берудің заңдылықтары мен мүмкіндіктері, даму кемістігі бар баланың ерекше білім беру қажеттіліктері туралы білім жүйесі қалыптастырылады, инклюзивті ортада балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің ерекшеліктері, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған оқу орындарында оқытудың әртүрлі әдістемелері зерделенеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Биохимия
Мақсаты-студенттердің кәсіптік міндеттерді еркін шешуге мүмкіндік беретін биохимия саласындағы теориялық білімдері мен практикалық жұмыс дағдыларын қалыптастыру. Міндеттер: - студенттерді маңызды биологиялық құбылыстардың биохимиялық негіздерімен таныстыру; - биологиялық жүйелердің химиялық құрамы туралы түсінік қалыптастыру; - негізгі метаболикалық жолдарын қарастыру және энергия алмасу; - зат алмасу реттелуінің жалпы принциптерін оқыту - биохимиялық зерттеу әдістерімен таныстыру; - зертханалық жабдықтармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коллоидтық химия
Пәнді игерудің мақсаты-студенттердің қазіргі коллоидтық химия саласында іргелі білім алу және алған білімдері мен дағдыларын кейіннен бітірушілердің біліктілік жұмысын орындау кезінде және кәсіби міндеттерді шешу үшін қолдану болып табылады. Міндеттер: - коллоидтық жүйелерді сипаттайтын негізгі заңдардың мағынасын ашу; осы заңдардың қолданылу салаларын көру, нақты кәсіби міндеттерді шешуде олардың принципті мүмкіндіктерін түсіну; - халық шаруашылығының әртүрлі салалары үшін коллоидтық химияның мәнін, коллоидтық химияның жаратылыстану-ғылыми және философиялық мәнін зерттеу - беттік құбылыстар мен дисперсиялық жүйелер туралы ғылымның дамуындағы заманауи үрдістермен танысу; - химияның ғылыми-теориялық негіздері саласында білім алушының кәсіби дайындығын жетілдіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Талдаудың физико-химиялық әдістері
Курстың мақсаты-студенттерді қазіргі заманғы физика-химиялық талдау және зерттеу әдістерімен теориялық және практикалық таныстыру. Міндеттер: - студенттердің негізгі заңдарын, классикалық және қазіргі заманғы химия мен физиканың теорияларын, сондай-ақ кәсіби қызмет жүйесінің негізі ретінде физика-химиялық зерттеу әдістерін қолдана білулері мен іскерліктерін қалыптастыру; -нақты эксперименталды міндеттерді шешу кезінде Талдаудың физика-химиялық әдістерінің мүмкіндіктері мен шектеулерін қарастыру: сәйкестендіру, заттардың химиялық құрылысын белгілеу - заттардың химиялық құрылысымен физикалық және химиялық қасиеттерінің байланысын зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Кристаллохимия
Курстың мақсаты-кристалдардың құрылымы мен олардың химиялық құрамы, сонымен қатар әртүрлі физикалық, физика-химиялық және геометриялық қасиеттері арасындағы өзара байланысты орнату. Міндеттер: - Студенттерді жер туралы жетекші ғылымдармен таныстыру, органикалық және бейорганикалық әлем табиғатының бірлігін, жер минералдары мен ғарыш кеңістігінің бірлігін көрсету. - Кристаллографиялық және кристаллохимиялық көріністер негізінде минералдардың қасиеттерін зерттеуге көзқарасты қалыптастыру, кристалдарды зерттеу әдістерін қарастыру. - Химиялық классификация негізінде минералдардың әртүрлі кластары, пайдалы қазбалар, бағалы тастар және синтетикалық минералдар туралы білім алу. - Минералдардың физикалық және оптикалық қасиеттері және оларды практикалық қолдану салалары туралы білім алу. - Диагностикалық белгілердің көмегімен негізгі минералдарды анықтау және олардың физикалық қасиеттерін зерттеу бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. - Жаратылыстану ғылымдарының өзара байланысы негізінде жаратылыстану-ғылыми дүниетанымды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жоғары молекулалы қосылыстар химиясы
Пәннің мақсаты - студенттерге химия, физика және полимерлердің физика-химия саласындағы іргелі білімнің қажетті көлемін беру. Пәннің міндеттері: - полимерлердің түзілу реакцияларының типтері мен механизмдерін, оларды синтездеу және өңдеу әдістерін білу; - Полимерлердің негізгі химиялық және физикалық-механикалық қасиеттерін және оларды эксперименттік анықтау әдістерін зерттеу; - химиялық құрылымға зат қасиеттерінің тәуелділігін білу негізінде берілген қасиеттерімен Полимерлік материалдарды синтездеу жолдарын әзірлеу білігі; -эксперименттер техникасын және ЖМҚ-мен жұмыс істеу тәсілдерін, реакциялар механизмі туралы түсініктерді, эксперименталды бақылауларды түсіндіру үшін полимерлердің молекулалық және молекулалық үстіндегі құрылымын білу және эксперименталды деректерді сауатты интерпретациялауды дамыту; - полимерлер туралы ғылымның дамуындағы заманауи үрдістермен және оларды практикалық қолданудың негізгі салаларымен танысу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім берудегі басқару және көшбасшылық
Пән көшбасшылық және командалық білім беру саласындағы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ білім беру ұйымдарының мақсаттарына қол жеткізу үшін тиімді басқару командаларын қалыптастыруға, тұжырымдамаларды, қажеттіліктерді, қауіпсіздік пен көшбасшылықты, білім беру процесіне қатысушылар арасындағы қақтығыстарды басқару әдістерін, мұғалімдердің күйзелісі мен күйіп қалуын зерделеуге, команданың қалыптасуын, басқару міндеттерін шешу процестерін зерделеуге, ұйымның негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен және педагогикалық ұжымның жұмысымен танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік химия
«Компьютерлік химия» пәнін игерудің мақсаты химияда компьютерлік технологияларды қолданудың негізгі бағыттарын үйрену болып табылады. Курс жеке тақырыптарды өз бетінше үйренуді, компьютерлік химиямен және кванттық химиялық есептеулермен байланысты ғылыми әдебиеттерді талдауды қамтиды. Есептерді шешу зерттелетін материалдың бекітілуін қамтамасыз етеді. «Компьютерлік химия» пәнінің міндеттері студенттерді компьютерлік химияның негізгі мүмкіндіктерімен, химиялық есептеу және компьютерлік модельдеу бағдарламаларымен, сондай-ақ химиялық мәліметтер базасымен таныстыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экологиялық химия
Курстың мақсаты - студенттерді химиялық қосылыстардың өзгеруімен және қоршаған ортаға түскен кездегі мінез-құлықтың ерекшеліктерімен таныстыру, олардың биосфералық процестерге әсерін бағалау, экологиялық талаптарды ескере отырып шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыру. Экожүйелер мен биосфераның тұрақтылығы мен жұмыс істеу механизмдерін зерттеу; қазіргі заманның жаһандық экологиялық проблемалары, себептері, олардың қалыптасу кезеңдері мен салдары; табиғат пен қоғамның тұрақты дамуы, қоршаған ортаны қорғау саласындағы халықаралық ынтымақтастық.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Іс-әрекеттегі зерттеу
Пән практиктерге білім берудегі мәселелерді талдауға, ой елегінен өткізуге және шешуге мүмкіндік бере отырып, студенттерді іс-әрекеттік зерттеуге баулуына бағытталған. Студенттер білім беруде «ішінде» және «туралы» емес, «үшін» болатын зерттеудің бұл түрімен мәні бойынша танысады. бұл пән студенттерге болашақта мұғалімнің іс-әрекетіндегі зерттеу принциптерімен танысуға және оны жақсы түсіну және одан әрі жетілдіру мақсатында өз тәжірибесін өзіндік рефлексиялық зерттеу процесіне тартуға көмектеседі, атап айтқанда, проблемаларды үздіксіз анықтау, деректерді жинау, оларды талдау және оның негізінде практикалық әрекеттер арқылы бар тәжірибені қайта қарау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қоршаған орта химиясы
Пәннің мақсаты – қоршаған ортадағы химиялық заттардың химиялық құрамы мен трансформациясы және антропогендік факторлардың биосфераға әсері туралы білім алушылардың білімін қалыптастыру. Пәннің міндеттері: - Жердің химиялық құрамын, ондағы химиялық элементтердің таралуын зерттеу; - атмосфералық, гидро-және литосферадағы табиғи химиялық процестерді (химиялық элементтердің таралу және көші-қон заңдылықтарын) зерттеу және байқалатын құбылыстардың ғылыми негіздемесі; - негізгі химиялық элементтердің, сондай-ақ ластаушы заттардың Биогеохимиялық циклдерін сипаттау; - қолданыстағы антропогендік процестерді зерттеу. табиғи химиялық жүйелерге және табиғи Биогеохимиялық циклдарға әсері; -химияның негізгі теориялық ережелеріне сүйене отырып, табиғи жүйелерде жүретін физика - химиялық процестерге антропогендік әсер ету нәтижелерін болжау;-қоршаған орта объектілерінің белгілі бір қасиеттерін сипаттайтын физика-химиялық көрсеткіштерді өлшеу, содан кейін оларды бағалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім беру: жаһандық көзқарас
Бұл пән әлемдегі орта білім беру жүйесі туралы идеяны қалыптастыруға және оны жаһандану контекстінде өзгертуге бағытталған, әлемнің түрлі елдерінде мектеп білім беру жүйесін зерттеу; білім беру саласындағы жаһандану үдерістерін зерттеу; мектеп түлектерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру және орта білім беру жүйесін жаңғырту жолдарын әлемдік стандарттарға сәйкестік бағытында талдау, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың құрылу тарихын, құрылымын, мақсатын, міндеттерін және қызмет бағыттарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химиялық синтез
Пәннің мақсаты – педагогикалық мамандық студенттеріне дайындық синтезі дағдыларын үйрету. Органикалық және бейорганикалық заттарды алу әдістерін зерттеу, реакциялардың механизмдері; ықтимал жанама реакциялар және олардың болдырмау шаралары. Пәннің негізгі міндеттері: - тәжірибелік жұмыстарға сәйкес тақырыптар бойынша теориялық материалды зерттеу; - органикалық және бейорганикалық препараттардың белгілі бір синтездерін орындау; - синтез есептеулерін орындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Химиялық технология
Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің негізгі органикалық емес және негізгі органикалық синтез процестерінің химиялық технологиясы саласындағы теориялық білім негіздерін меңгеру. Пәннің негізгі міндеттері: Химиялық процестердің өту заңдылықтарын түсінуді қалыптастыру. 2. Химиялық өндірістің тиімділік деңгейін бағалау дағдыларын алу. 3. Химия-технологиялық жүйе (ХТЖ) ретінде химиялық өндіріске көзқарасты қалыптастыру. 4. Органикалық емес және органикалық синтездің негізгі процестерінің технологиясын зерттеу негізінде Химиялық өндіріс туралы түсініктерді қалыптастыру. 5. Алынған білімді, дағдыларды және іскерлікті кейінгі кәсіби қызметте қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Табиғи қосылыстар химиясы
"Табиғи қосылыстар химиясы" пәні студенттерді физиологиялық маңызды табиғи қосылыстардың қасиеттерін зерттеуге арналған химия бөлімдерімен таныстырады. Курс студенттердің осы қосылыстардың тірі ағзаларында жұмыс істеуінің молекулалық негіздері туралы білімдерін кеңейтуге бағытталған және көмірсулардың, липидтердің, порфириндердің, дәрумендер мен антибиотиктердің химиялық құрылымы, оларды синтездеу және талдау әдістері, олардың негізінде жаңа заманауи дәрілік препараттарды жасау мақсатында олардың физика-химиялық қасиеттері туралы ақпаратты қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері
Пән студенттерді кәсіби қызметтегі ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалармен таныстыруға және оларды жүзеге асыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, ғылым ұғымы, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы; зерттеу әдістері мен құралдары; ғылыми зерттеу жұмыстарың ұйымдастыру, ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеуі қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кванттық химия
Мақсаты-пән бойынша білім, білік және дағды жүйесін, сондай-ақ базалық және пәндік құзыреттілікті қалыптастыру. Міндеттер: - - қазіргі теориялық химияның негіздерін қалыптастыру, химиялық жүйелерді (атомдарды, молекулаларды, кристалдарды) және реакцияларды сипаттаудың кванттық механикалық әдістерімен танысу; - студенттердің кванттық механиканың химиялық есептерді шешуге қосымшадағы негіздерін, сондай-ақ кванттық химияның теориялық және есептік әдістерін зерттеу; - кванттық механика және кванттық химия ұғымдарының математикалық аппаратын зерттеу және физикалық мағынасын ашу; - кванттық химияның есептік әдістерін практикалық меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Координациялық химия
Пәннің мақсаты: Студенттерде координациялық химияның негізгі ережелері, координациялық қосылыстарының құрылымы мен қасиеттері туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Міндеттері: - координациялық химияның негізгі ұғымдарымен танысу -- координациялық қосылыстарының құрылыс теориясын зерттеу - координациялық қосылыстардың әртүрлі кластарының номенклатурасын, тұрақтылығын және изомериясын зерттеу - аналитикалық химияда координациялық қосылыстардың қолданылуын зерттеу
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Зат құрылысы
Пәнді игерудің мақсаты қазіргі химияның алдында тұрған міндеттерді шешу үшін ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметке дайындық болып табылады. Бұл пәнді меңгеру нәтижесінде химиялық қосылыстар құрылысының қазіргі заманғы концепциялары және оларды заттардың физикалық қасиеттерін және олардың әртүрлі жағдайларда реакциялық қабілетін түсіну және болжау үшін пайдалану мүмкіндіктері туралы түсінік қалыптасуы тиіс. Пәнді оқытудың негізгі міндеттері студенттердің теориялық химияның негізгі заманауи концепцияларын білу, химиялық қосылыстар құрылысының әртүрлі аспектілерін сипаттайтын қазіргі заманғы терминдермен танысу, эксперименталды және есептеу әдістерінің көмегімен әртүрлі типтегі химиялық қосылыстар құрылысын тану принциптерін меңгеру, заттардың реакциялық қабілеттілігімен қоршаған орта мен құрылыс факторларының байланысын түсіну.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Радиациялық химия және радиациялық қауіпсіздік
Пәннің мақсаты - радиохимияның келесі аспектілерін оқып үйрену: радиоактивтілік, сәулеленуді тіркеу, иондаушы сәулеленудің биологиялық әсері және радиациялық қауіпсіздік, қоршаған ортаның радиоактивтілігі, медицинада радионуклидтер мен иондаушы сәулеленуді қолдану, радиациялық бақылау. Пәнді оқыту міндеті студенттерде: - иондаушы сәулелердің түрлерін жіктеу; - альфа-, бета - және гамма - спектрометрлердің әрекет ету принципін түсіндіру; - радиоактивті көздерден доза қуатын есептеуді жүргізу.; - радиохимия және радиоэкология саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін таныстыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Коммерциялық перспективалы нарық аудандарын анықтау, бизнес-модель әзірлеу және оларды стартап жобаларға айналдыру мақсатында нарықты зерттеу бойынша, кәсіби қызметте креативті ойлау, бизнес-модельдеу, команда құру, питч презентация техникасын, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы бойынша білімдерін дұрыс қолдана алады.
- Талдаудың физика-химиялық әдістерін қолдана отырып кез-келген сұйық немесе және қатты сынаманың сапалық және сандық химиялық құрамын анықтау; физикалық-химиялық жүйелер мен процестердің негізгі термодинамикалық, кинетикалық параметрлерін тәжірибелік жолмен және есептеу арқылы анықтау; алынған нәтижелерді статистикалық өңдеу және химияның қолданбалы мәселелерін шешуде қолдану.
- Кәсіби басқару міндеттерін шешу кезінде көшбасшылық және команда құру бойынша білімін қолдану, кәсіби және әлеуметтік проблемаларды шешу максатында шешімдер қабылдау және олар үшін жауапкершілікті өз мойнына алу; қандай да бір мәселелерді талқылау үшін әлеуметтік, академиялық және кәсіптік ортада тиімді коммуникацияға түсу.
- Ілім беру мекемелерінде химия бойынша оқу үдерісін ұйымдастыруда заманауи оқыту әдістемелерін қолдану; оқушылардың танымдық әрекетін ынталандыру үшін (химиялық экспериментті қолдана отырып, есептерді шешуді қоса отырып, білім беру жағдайларын пайдалана отырып) түрлі сабақ фрагменттерін әзірлеу, химияны оқытуда сандық технологиялар мен шет тілін еркін қолдану.
- Қазіргі заманғы цифрлық технологиялардың жұмыс принциптерін білу, оқу процесіне арналған цифрлық платформалар мен құралдарды қолдану дағдыларын меңгеру, білім алушылардың қазіргі заманғы құрылғыларда жұмысын ұйымдастыру қабілетін дамыту.
- Негізгі құрылымдар мен құрылымдық деңгейлер, олардың өзгеру және өзара ауысу процестерін сапалық және сандық сипаттауда заттардың құрылымы мен беталысын басқаратын негізгі заңдылықтары, молекулааралық өзара әрекеттесудің негізгі түрлері, атомдар мен молекулалардың кванттық күйлері туралы білімін қолдана алады. Кристаллография мен кристаллохимияның негізгі ұғымдары мен заңдарына сүйене отырып заттардың кристалдық күйін болжайды, әртүрлі компьютерлік бағдарламалар арқылы модельдейді және зерттеудің аспаптық әдістерін қолдана отырып құрамын анықтайды.
- Еліміздегі және шет елдердегі білім беру жүйесі, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметі және білім беру саласындағы жаһандық трендтер туралы білімін көрсету және ол білімін білім беру проблемаларын зерттеуде қолдану және нәтижелері туралы көпшілік алдында баяндау.
- Д. И. Менделеевтің периодтық жүйесін білуіне сүйене отырып, бейорганикалық және органикалық химияның негізгі принциптеріне, заңдары мен теорияларына сүйене отырып, заттардың реакциялық қабілеті мен зат құрылысы, молекулалардың құрылымы, химиялық байланыс табиғаты, химиялық реакциялар жүйесінің құрамы мен өту жағдайлары арасындағы байланысты анықтау, сондай-ақ химиялық реакциялар өнімдері мен химиялық заттардың қасиеттерін болжау.
- Педагогика мен психологияның, жас ерекшелік және педагогикалық психологияның, жас ерекшелік физиологиясы мен мектеп гигиенасының негізгі ережелерін, білім беру мазмұнын жаңарту және балаларды инклюзивті оқыту шеңберінде оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктерін білуді көрсету, оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру процесін ұйымдастыру мен іске асырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану.
- Экологиялық, химиялық, радиациялық және тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесін кәсіби қызметінде қолдану, және салауатты өмір салтын устану.
- Тәрбие процесін ұйымдастырудың негізгі әдістері, технологиялары мен формалары туралы білімді пайдалана отырып, ата-аналармен және балалармен жұмысты ұйымдастыру, әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, соның ішінде оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбие процесін басқарады.
- Берілген құрылысы мен құрылымы бар органикалық және бейорганикалық заттарды өндірудің оңтайлы әдісін таңдауды теориялық тұрғыдан негіздеу және өндірістің жекелеген кезеңдерін жақсарту үшін экологиялық таза технологиялық шешімдерді ұсыну; процестердің материалдық және энергетикалық теңгерімдерін жасау, химиялық және сызба диаграммаларын құру, реагенттердің қатынасын есептеу, реакция өнімінің теориялық және практикалық шығымын есептеу, коллоидтық химиядан білімін дисперстік жүйелер алумен байланысты химиялық технологияларды негіздеуде қолдану; заманауи білім мен озық тәжірибені талдау негізінде кәсіби салада өнім жасау.