Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01503 Химия в Астана халықаралық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру мекемелерінің әр түрлі типтеріндегі оқу-тәрбие процесінде химия бойынша білімді, іскерлікті және дағдыларды толық жүзеге асыруға қабілетті, заманауи ақпараттық технологияларды меңгерген, басқарушылық және тілдік құзыреттілікке және жүйелі дүниетанымға ие білім беру бакалаврын дайындау. Еңбек нарығы мен жұмыс берушілердің сұраныстарына сәйкес химия өнеркәсібі саласындағы студенттердің кәсіби құзыреттерін қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Коммерциялық перспективалы нарық аудандарын анықтау, бизнес-модель әзірлеу және оларды стартап жобаларға айналдыру мақсатында нарықты зерттеу бойынша, кәсіби қызметте креативті ойлау, бизнес-модельдеу, команда құру, питч презентация техникасын, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы бойынша білімдерін дұрыс қолдана алады.
  • Талдаудың физика-химиялық әдістерін қолдана отырып кез-келген сұйық немесе және қатты сынаманың сапалық және сандық химиялық құрамын анықтау; физикалық-химиялық жүйелер мен процестердің негізгі термодинамикалық, кинетикалық параметрлерін тәжірибелік жолмен және есептеу арқылы анықтау; алынған нәтижелерді статистикалық өңдеу және химияның қолданбалы мәселелерін шешуде қолдану.
  • Кәсіби басқару міндеттерін шешу кезінде көшбасшылық және команда құру бойынша білімін қолдану, кәсіби және әлеуметтік проблемаларды шешу максатында шешімдер қабылдау және олар үшін жауапкершілікті өз мойнына алу; қандай да бір мәселелерді талқылау үшін әлеуметтік, академиялық және кәсіптік ортада тиімді коммуникацияға түсу.
  • Ілім беру мекемелерінде химия бойынша оқу үдерісін ұйымдастыруда заманауи оқыту әдістемелерін қолдану; оқушылардың танымдық әрекетін ынталандыру үшін (химиялық экспериментті қолдана отырып, есептерді шешуді қоса отырып, білім беру жағдайларын пайдалана отырып) түрлі сабақ фрагменттерін әзірлеу, химияны оқытуда сандық технологиялар мен шет тілін еркін қолдану.
  • Қазіргі заманғы цифрлық технологиялардың жұмыс принциптерін білу, оқу процесіне арналған цифрлық платформалар мен құралдарды қолдану дағдыларын меңгеру, білім алушылардың қазіргі заманғы құрылғыларда жұмысын ұйымдастыру қабілетін дамыту.
  • Негізгі құрылымдар мен құрылымдық деңгейлер, олардың өзгеру және өзара ауысу процестерін сапалық және сандық сипаттауда заттардың құрылымы мен беталысын басқаратын негізгі заңдылықтары, молекулааралық өзара әрекеттесудің негізгі түрлері, атомдар мен молекулалардың кванттық күйлері туралы білімін қолдана алады. Кристаллография мен кристаллохимияның негізгі ұғымдары мен заңдарына сүйене отырып заттардың кристалдық күйін болжайды, әртүрлі компьютерлік бағдарламалар арқылы модельдейді және зерттеудің аспаптық әдістерін қолдана отырып құрамын анықтайды.
  • Еліміздегі және шет елдердегі білім беру жүйесі, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметі және білім беру саласындағы жаһандық трендтер туралы білімін көрсету және ол білімін білім беру проблемаларын зерттеуде қолдану және нәтижелері туралы көпшілік алдында баяндау.
  • Д. И. Менделеевтің периодтық жүйесін білуіне сүйене отырып, бейорганикалық және органикалық химияның негізгі принциптеріне, заңдары мен теорияларына сүйене отырып, заттардың реакциялық қабілеті мен зат құрылысы, молекулалардың құрылымы, химиялық байланыс табиғаты, химиялық реакциялар жүйесінің құрамы мен өту жағдайлары арасындағы байланысты анықтау, сондай-ақ химиялық реакциялар өнімдері мен химиялық заттардың қасиеттерін болжау.
  • Педагогика мен психологияның, жас ерекшелік және педагогикалық психологияның, жас ерекшелік физиологиясы мен мектеп гигиенасының негізгі ережелерін, білім беру мазмұнын жаңарту және балаларды инклюзивті оқыту шеңберінде оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктерін білуді көрсету, оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру процесін ұйымдастыру мен іске асырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану.
  • Экологиялық, химиялық, радиациялық және тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесін кәсіби қызметінде қолдану, және салауатты өмір салтын устану.
  • Тәрбие процесін ұйымдастырудың негізгі әдістері, технологиялары мен формалары туралы білімді пайдалана отырып, ата-аналармен және балалармен жұмысты ұйымдастыру, әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, соның ішінде оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбие процесін басқарады.
  • Берілген құрылысы мен құрылымы бар органикалық және бейорганикалық заттарды өндірудің оңтайлы әдісін таңдауды теориялық тұрғыдан негіздеу және өндірістің жекелеген кезеңдерін жақсарту үшін экологиялық таза технологиялық шешімдерді ұсыну; процестердің материалдық және энергетикалық теңгерімдерін жасау, химиялық және сызба диаграммаларын құру, реагенттердің қатынасын есептеу, реакция өнімінің теориялық және практикалық шығымын есептеу, коллоидтық химиядан білімін дисперстік жүйелер алумен байланысты химиялық технологияларды негіздеуде қолдану; заманауи білім мен озық тәжірибені талдау негізінде кәсіби салада өнім жасау.
Top