7M01402 Инженерлік-педагогикалық қызмет (өнеркәсіп салалары бойынша) (2) в ҚМТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Өндіріс және білім беру саласында ғылыми, басқарушылық және педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ғылым тарихы және философиясы
Пән ғылымның даму заңдарын ашады. Курс келесідей тараулармен ұсынылған: ғылыми білім құрылымы; ғылыми білім мен техногендік мәдениетті дамытудың ғаламдық мәселелері. Курсты оқу болашақ мамандардың, ғалымдардың және оқытушылардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметіндегі жалпы ғылыми, философиялық-әдіснамалық, дүниетанымдық және тәртіптік-теориялық негіздерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ЕЕңбек нарығымен байланысты әрекетке бейімделген оқыту
Пән еңбек нарығының, өндірістің және заманауи қызметтердің компоненттерін қарастырады. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: еңбек нарығы және кәсіптік оқыту, әрекет теориясы. Курсты оқу зерттеу қызметі арқылы заманауи еңбек нарығының компоненттерін әзірлеу бойынша ұсыныстарды танып-білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән жүйелік түсініктерді қалыптастыруға және басқару қызметінің психологиялық мәнін түсінуге; басқарудың негізгі әлеуметтік-психологиялық әдістерін меңгеруге; тұлғалық өсу уәждемесін дамытуға бағытталған. Курста басқару психологиясының әдіснамалық негіздері, басқарудың әлеуметтік-психологиялық мәселелері және оларды шешу жолдары, басқарушы психологиясының негіздері қарастырылады. Курсты оқу басқару қызметінің мәдениетін арттыруға бейімделген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Инженерлік-педагогикалық қызметтегі оқу процесін ұйымдастырудың ғылыми негіздері
Пән инженерлік-педагогикалық қызметте оқу процесін ұйымдастырудың тиімді тәсілдерін меңгеруге бағытталған. Курс келесідей бөлімдермен ұсынылған: оқу процесін ғылыми ұйымдастырудың негізгі мәселелері; оқу процесін ұйымдастырудағы әдістемелік принциптер, әдістер мен технологиялар. Курсты оқу техникалық пәндер оқытушысының инженерлік-педагогикалық қызметін ұтымды басқару және ұйымдастыру әдістері мен технологияларын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еңбекті ғылыми ұйымдастыру
Пән білім жүйесін игеруге, еңбекті ғылыми ұйымдастыру саласындағы практикалық біліктер мен дағдыларды игеруге бағытталған. Курс бөлімдермен ұсынылған: еңбекті ұйымдастырудың негізгі ұғымдары, жұмыс орындарын ұйымдастыру және еңбек жағдайларын жобалау; еңбекті ғылыми ұйымдастыруды жобалау және басқару; еңбекті ғылыми ұйымдастырудың экономикалық тиімділігі. Курсты оқу инженер-оқытушының ұтымды еңбек әдістері мен қолдану дағдыларын және еңбек процестерін зерттеу дағдыларын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәндер жоғары мектептің (ЖМ) оқу-тәрбие процесін гуманизациялау мен демократияландырудың заманауи тенденцияларын, оқытудың және тәрбиенің жаңа технологияларын оқытады, педагогикалық қызметтің жеке шығармашылық стиліне бейімдейді. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: жоғары білімнің қазіргі заманғы парадигмасы, педагогикалық ғылымның әдіснамасы, ЖМ оқыту теориясы. Оқу курсы ЖМ оқытушыларының кәсіби-педагогикалық мәдениетін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Құзыреттілікке негізделген оқыту
Пән білім берудегі практикаға бағытталған бағыт негізінде оқу процесін ұйымдастыру саласындағы құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Курс мынадай бөлімдермен ұсынылған: кәсіптік білім берудегі құзыреттілік тәсіл, оқыту нәтижесіне бағдарлану, практикаға бағытталған білім беру ортасын құрудың ұйымдастырушылық-педагогикалық шарттары. Курсты оқу оқу жоспарларын, ұтымды тәжірибеге бағытталған бағдарламаларды әзірлеуге және іске асыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инженерлік-техникалық білім берудегі медиадидактика
Пән инженерлік-білім беру қызметінде қолданылатын медиадидактикалық құралдарды өңдеуге бағытталған. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: оқытуда құралдарды, ғылыми зертханаларды пайдаланудың дидактикалық тұжырымдамаларын құру мәселелері; медиадидактиканың технологиялық тәсілдері. Курсты оқу медиа құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инженерлік-педагогикалық кадрларды қашықтықтан оқыту технологиясы
Пән қашықтықтан оқыту технологиялары негізінде техникалық ЖОО-да білім беру қызметін ұйымдастыру бойынша біліктерді қалыптастыруға бағытталған. Курс мынадай бөлімдермен ұсынылған: қашықтықтан оқыту процесін ұйымдастыру; қашықтықтан оқыту курсын әзірлеу және енгізу технологиясы; қашықтықтан оқыту процесінде оқу қызметінің нәтижелерін диагностикалау және түзету. Курсты оқу техникалық ЖОО-да қашықтықтан оқыту технологияларын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіптік)
Пәннің пәндік мазмұны коммуникативтік салалардан, сөйлеу тақырыптарынан және кәсіби-ғылыми қарым-қатынастың типтік жағдайларынан тұратын когнитивті-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған. Курсты оқу шетелдік кәсіптік-салалық білім беру үрдісінде мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Техникалық бейіндегі білім беру ұйымдарының қызметін жоспарлау
Пән білім алушыларда техникалық бейіндегі жоғары білім беру ұйымының жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау саласында білім, білік және дағды жүйесін қалыптастыруды мақсат етеді. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: ұйымдастыру және жоспарлау негіздері; стратегиялық, жедел, тактикалық және бизнес-жоспарлау. Курсты оқу барысында ЖОО-ның техникалық пәндерінің болашақ оқытушыларында талдау, жоспарлау және мониторинг саласында құзыреттер қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Орыс тілі (кәсіби)
«Орыс тілі (кәсіби)» пәні негізгі пәндер циклінің университеттік компонентіне кіреді. Курсты оқу кәсіби ойлау ерекшеліктерін ескере отырып, нақты кәсіби және іскерлік салаларда, жағдайларда қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны кәсіби қарым-қатынастың типтік жағдайларынан тұратын танымдық-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған. «Орыс тілі (кәсіби)» пәнін оқыту үшін қажетті кәсіби және педагогикалық құзыреттерді дамыту мақсатында барлық мамандықтар бойынша қазақ тілінде білім алатын магистранттар оқиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Техникалық пәндерді оқыту әдістемесі
Пән жоғары мектеп оқытушысының әдістемелік дайындаудың негізі болып табылады. Курс келесі бөлімдерде ұсынылған: жоғары мектеп оқу процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық базасы негізінде оқу-әдістемелік құжаттама жасау; нәтижеге бағытталған диагностикалық оқу мақсаттарын қою; ең рационалды формалар мен дидактикалық әдістерді таңдау. Курсты зерделеу заманауи оқыту технологияларын қолдана отырып, техникалық пәндер бойынша сабақтарды өткізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беруді басқару жүйесіндегі мониторинг
Пән ұйымның қызметін жоспарлау саласындағы құзыреттілікті қалыптастыруға, білім беру саласындағы сапаны бақылаудың мәні, перспективалық бағыттары мен проблемаларын талдауға бағытталған. Курс мынадай бөлімдермен ұсынылған: техникалық бейіндегі білім беру ұйымдарының мәні, принциптері, әдістері, құралдары, сапа мониторингі жүйесінің түрлері. Курсты оқу техникалық бейіндегі білім беру ұйымдарында сапа мониторингі жүйесін талдау және қолдану білігіне бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ тілі (Кәсіби)
"Қазақ тілі (Кәсіби)" пәні бейіндеуші пәндер циклінің ЖОО компонентіне кіреді. Курсты зерделеу кәсіби ойлау ерекшеліктерін ескере отырып, нақты кәсіптік және іскерлік салаларда, жағдайларда қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыруға, сондай-ақ келіссөздер жүргізу дағдыларын қалыптастыруға, іс қағаздарын жүргізуді жүзеге асыруға, қазақ тілінде басқарушылық шешімдердің экономикалық негіздемесін әзірлеуге бағытталған. Пәннің мазмұны кәсіби қызметті жүзеге асыруда коммуникациялық мүмкіндіктерді кеңейтуге ықпал ететін кәсіби қарым-қатынастың типтік жағдайларынан тұратын когнитивті-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған. "Қазақ тілі (Кәсіби)" пәнін оқытуға қажетті кәсіби құзыреттіліктерді дамыту мақсатында экономикалық бағыттағы білім беру бағдарламасы бойынша орыс тілінде оқытатын магистранттар оқиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өндірістегі тәлімгерлік әдістемесі
Пән жас жұмысшыларды жұмыс орнына бейімдеу мен кәсіби даярлауды ұйымдастыру және жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс келесідей бөлімдермен ұсынылған: Сторителлинг. Тәлімгердің құқықтары мен міндеттері. Тәлімгерлерді іріктеу және даярлау тәжірибесі. Тәлімгердің жұмысын жоспарлау. Оқыту іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу әдістемесі. Курсты оқу өндірісте тәлімгерлікті ұйымдастыру әдістемесін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жоғары оқу орындарындағы кәсіптік бағдар
Пән білім беру ұйымдарында білім алушыларды кәсіптік бағдарлауды жүргізуге дайындықты қалыптастыруға бағытталған. Курс мынадай бөлімдермен ұсынылған: кәсіптік бағдарлау жүйесі, кәсіптік бағдарлау компоненттері, кәсіптік өзін-өзі айқындау, кәсіптік бағдарлау әдістері, мектептерде, колледждерде кәсіптік бағдарлау. Курсты оқу білім беру ұйымдарында кәсіптік бағдарлауды жүргізуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Андрагогика негіздері
Пән ересектерді оқыту педагогикасы саласында жүйелі түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: андрагогика тарихы, андрагогиканың теориялық және қолданбалы негіздері, ересек адам оқу пәні ретінде, ересектерге үздіксіз білім беру жүйесінде білім беру. Курсты оқу ересектерді оқыту технологиясының дағдыларын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Инженерлік-техникалық қызмет саласындағы кәсіби бағдарлаудың заманауи аспектілері
Пән білім алушыларды заманауи кәсіптердің теориялық негіздеріне, кәсіби өзін-өзі анықтауға және оны психологиялық-педагогикалық қолдауға бағытталған. Курс келесі бөлімдерден тұрады: тұлғаның өзін-өзі анықтауы және оның түрлері; кәсіби бағдар ғылым ретінде; кәсіби бағдарды әдістемелік қамту. Курсты оқу барысында кәсіптік бағдарлау жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру, білім алушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді пайдалану саласында құзыреттері қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Дуалды оқыту әдісі
Пән теориялық және практикалық оқыту синергиясы саласындағы құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Курс келесідей бөлімдермен ұсынылған: кәсіби стандарт, дуалды оқыту формалары, әдістері, құралдары мен технологиялары, дуалды оқыту жағдайында кәсіби білім беру мазмұны мен технологияларындағы инновациялар. Курсты оқу дуалды оқыту шеңберінде оқу-тәрбие процесін жоспарлау және жүзеге асыру дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Техникалық бейінді білім беру ұйымдарда ересектерді оқыту
Пән техникалық бейіндегі жоғары білім беру ұйымдарында, оның ішінде «Күміс университетінде» ересектерге білім беруді тиімді ұйымдастыру үшін қажетті теория мен практикамен білім алушыларды қаруландыруға бағытталған. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: ересектерге білім беру мен оқытуды дамытудың процестері, тарихы мен перспективалары; ересектердің әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері, білім алушылардың осы санатымен жұмыс істеу тәсілдері мен әдістері. Пәнді оқу педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал етеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ғылыми-инновациялық қызметті басқару, курстық жұмыс
Пән ғылыми-инновациялық қызметті (ҒИҚ) басқару сұрақтары мен мәселелерін ашады. Курс келесі бөлімдерде берілген: ғылыми-инновациялық қызметті жоспарлау; ҒИҚ эксперименттік мәліметтерін өңдеу және талдау; ҒИҚ техникалық-экономикалық негіздемесі және жобаларды коммерцияландыру; ғылыми-инновациялық қызмет кезеңдерін бақылау; ғылыми-инновациялық тапсырмасының жобалық шешімін қалыптастыру; ҒИҚ нәтижелерін дайындау және жариялау; ҒИҚ зерттеу нәтижелерін қоғамдық қорғау үшін ұсыну. Курсты зерделеу ҒИҚ басқару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, оның ішінде кәсебі қызмет шеңберінде оны жоспарлау, енгізу және бақылау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Инженерлк-педагогикалық және ғылыми қзметте мәдениетаралық коммуникацияны жүзеге асыру
- Психологиялық-педагогикалық принциптер негізінде кәсіптік білім беру ұйымдарында білім беру қызметін жүзеге асыруын әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу
- Еңбекті ғылыми ұйымдастыруды есепке ала отырып, инженерлік-педагогикалық қызметті жүзеге асыру
- Техникалық бейіндегі жоғары білім беру ұйымдарында, оның ішінде «Күміс университетінде» ересектерді оқытуды ұйымдастыру
- Философиялық-әдіснамалық негізге сүйене отырып, ғылыми зерттеу жұмысын жүргізу
- АКТ-ны пайдалана отырып, техникалық бейіндегі білім беру ұйымдарында білім беру қызметін жүзеге асыру
- Инженерлік-педагогикалық қызмет саласында кәсіби бағдар беру жұмыстарын жүргізу
- Педагогика мен басқару психологиясының принциптері негізінде инженерлік-педагогикалық қызметті ұйымдастыру
- Оқытуда еңбек нарығын талдау негізінде құзыреттілік тәсілді қолдану
- Техникалық бейіндегі жоғары білім білім беру ұйымдарының қызметін жоспарлау
- Практикаға бағытталған оқыту негізінде кадрлар даярлауды жүзеге асыру