Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04123 Sustainable Business Management в Қазақстан-Неміс университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты бизнесті тұрақты басқару саласында біліктілігі бар, компанияның әлеуметтік, экономикалық және экологиялық салаларындағы перспективалары мен тәуекелдерін анықтауға және бағалауға қабілетті халықаралық деңгейдегі мамандарды даярлау, орнықты даму қағидаттарына және қазіргі заманғы ESG-күн тәртібінің негізгі басымдықтарына сәйкес бизнес-модельдерді, процестер мен стратегияларды құру бойынша практикалық ұсынымдар әзірлеу болып табылады.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 1,5 года
  • Кредиттер көлемі 90
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • компания қызметін кешенді бағалау негізінде және ESG – күн тәртібін ескере отырып, корпоративтік стратегияны әзірлеу және енгізуге басшылық жасау.
  • инвестициялық жобалардың" жасыл " қаржыландыру критерийлеріне сәйкестігін талдау.
  • қаржылық талдау және болжау әдістері мен құралдарын меңгеру.
  • компанияның жобалық қызметін құру және өмірлік циклдің барлық кезеңдерінде жобаларды басқару.
  • материалдық өнімдерді (тауарларды) құруға арналған өндірістік менеджментті және материалдық емес өнімдерді (қызметтерді) құруға арналған операциялық менеджментті қоса алғанда, халықаралық операциялық менеджмент стратегияларын түсіну және әзірлеу.
  • компанияның қызметін стратегиялық жоспарлауда негізгі халықаралық, аймақтық және ұлттық экологиялық ережелер мен конвенцияларды, сондай-ақ Nexus жүйелік тәсілін ескеру.
  • тұрақты даму қағидаттары мен стандарттарына және ESG-күн тәртібіне (экологиялық, әлеуметтік және корпоративтік басқару) сәйкес бағдарламаларды әзірлеу, бизнес – процестер мен жобаларды ұйымдастыру және іске асыру.
  • тұрақты дамудың жергілікті және жаһандық қажеттіліктерін ескере отырып, жобалар мен компанияны басқаруда инновациялық тәсілдер мен технологияларды қолдану.
  • негізгі стейкхолдерлермен, оның ішінде шет тілі білімін пайдалана отырып, құрылымдық қарым-қатынастар орнату және тараптардың психологиялық факторларын, мәдениетаралық коммуникацияларын, тарихи дәстүрлері мен әлеуметтік-экономикалық мүдделерін ескере отырып, медиация құралдарын қолдана отырып, жанжалдарды шешу.
  • сандық маркетинг пен аналитиканы қоса алғанда, халықаралық және жергілікті трендтерді ескере отырып, компанияның маркетингтік стратегияларын әзірлеу және жүзеге асыру.
Top