Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01907 Арнайы педагогика (IP) в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктері, инклюзивті білім беруді іске асыру дағдылары бар, жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті еңбек нарығында сұранысқа ие және бәсекеге қабілетті кәсіби педагогты даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Невропатология негізері
Орталық жүйке жүйесінің анатомиясы мен физиологиясы және жоғары жүйке қызметі
Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы және патологиясы
Арнайы психология
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Арнайы білім берудегі нейропсихологиялық тәсілдер
Абайтану
-
2 Оқу жылы
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Педагогикалық зерттеулер
Арнайы педагогика
Мінез-құлқы мен ерік-жігер саласының бұзылысы бар балаларды кешенді бағалау
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Танымдық қызметті түзету
Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау бойынша практикум
Дифференциалды диагностика бойынша практикум
Олигофренопедагогика
Сурдопедагогика
Мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Арнайы мектепке дейінгі педагогика
Есту қабілетін дамыту мен ауызша сөйлеу тілін қалыптастыру бойынша практикум
Дактилология және жесттік сөйлеу тілінің негіздері
Кохлеарлы имплантация кезіндегі жобалау және жұмыс технологиялары
-
3 Оқу жылы
Сөйлеу тілінің дыбыс айтуы мен темпо-ритмикалық жағының бұзылысы кезіндегі логопедиялық жұмыс
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Математиканы оқытудың арнайы әдістемесі
Заттық-тәжірибелік оқыту
Көру қабілеті бұзылған балаларға арналған жеке бағдарламаларды жобалау
Зияты зақымдалған балаларға арналған жеке бағдарламаларды жобалау
"Технология және өнер"пәндер циклін оқытудың арнайы әдістемесі
"Әлем танымы" пәнін оқыту әдістемесі
Есту қабілеті зақымдалған балаларға арналған жеке бағдарламаларды жобалау
Инклюзивті білім беру ортасы
Арнайы педагогикадағы оқыту әдістері мен технологиялары
Сөйлеу тілінің жалпы дамымауы кезінде логопедиялық жұмысты жобалау
Тілді оқытудың арнайы әдістемесі
Логопедияның неврологиялық негіздері
Жүйелі сөйлеу тілі бұзылыстарымен логопедиялық жұмыс (алалия, афазия)
Мектеп жасына дейінгі балалармен логопедиялық жұмыс (дислалия, фонетикалық-фонематикалық жетіспеушілік)
Білім берудегі әмбебап дизайн
Логопедия
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Ілгерлемелі шет тілі
Ауызша және жазбаша сөйлеуді түзету бойынша практикум
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға білім беруді қолдау
Арнайы педагогикада оқытуды жоспарлау және жекелендіру
-
4 Оқу жылы
Тифлопедагогика
Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметін ұйымдастыру
Білім берудегі зерттеудің әдістері мен мазмұны
Ғылыми зерттеулерді жобалау
Бағалау және дамыту
Білім берудегі қолжетімділік және инклюзивті қолдау
Зерттеулер, даму және инновациялар
Көру қабілеті зақымдалған тұлғаларды Брайль шрифтімен сауаттылыққа оқыту
Арнайы білім беру ұйымдарының қызметі
Аутизм спектрі бұзылған балалармен жұмыс жасау технологиясы мен жобасы
Пәнаралық өзара әрекеттестік
Көру қабілеті бұзылған балаларды оқытудың тифлотехникалық құралдары мен технологиялары
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды отбасылық-орталықтандырылған қолдау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару,
- Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді. Қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызмет пен технологиялық қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортаға әсерін ескереді.
- тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау, қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау, жеке қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін: интернет ресурстары, бұлттық және мобильді ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату қызметтерін қолдану;
- дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби белсенділікті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағытталу. ;
- жаңа білімді синтездеу үшін ғылыми әдістер мен зерттеу әдістерін қолдана отырып, әдіснама мен талдауды таңдауды жүзеге асыру;
- сындарлы жеке педагогикалық және қоғамдық қызмет үшін қажетті осы қызмет түрінің алдына қойылған мақсаттарды ескере отырып, офлайн және онлайн режимінде әртүрлі интерактивті көпмәдениетті кәсіби қарым-қатынастар мен қауымдастықтар шеңберінде, сындарлы қарым-қатынас жасау;
- білімгерлердің әртүрлілігін, білім беру ортасының әртүрлі типтерінде олардың психологиялық әл-ауқатына этикалық қолдауды, сонымен бірге педагогтың әртүрлі сандық ресурстарды пайдалану қабілетін ескере отырып, оқыту, бағалау және білім беру үдерісін дамыту туралы негізгі білімдері мен түсінігінің болуы;
- халықаралық және ұлттық құжаттарды, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымдарын, ұйымның қызметіне және өз жұмысына әсер ететін ұлттық білім беру жүйесінің қағидаттары, заңдары мен ережелерін шарлау, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалау; сондай-ақ өзінің педагогикалық дамуына, ұйымшылдық пен кәсіби әл-ауқатының дамуына жаңа мақсаттар қоя білу;
- кешенді диагностика мен бағалаудың стандартталған әдістерін қолдана отырып, Қазақстан Республикасында қабылданған стандарттарға сәйкес оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін және оларды қолдауды анықтай алады;
- мүмкіндігі шектеулі оқушыларды (бірінші топтағы ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды) дамытудың психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсіну, білім алушылардың әртүрлі білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, арнайы және инклюзивті білім беру процесінде кәсіби функцияларды орындау, мүмкіндігі шектеулі балаларды білім беру ортасына қосу және олардың дамуы мен өзін-өзі дамытуға жағдай жасау мүмкіндігі;
- әртүрлі білім беру жағдайларында олардың тиімділігін бағалау мақсатында динамикалық мониторингті жүзеге асыра отырып, дамудың шектеулі мүмкіндіктері салдарынан ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған жеке және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыру;
- ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалары бар отбасыларға және инклюзия жағдайында жұмыс істейтін педагогтарға (бала-педагог - ата-ана) консультациялық көмек көрсету барысында субъектілік қатынастар кешенінде педагогикалық ынтымақтастықты және оң қоғамдық пікірді қалыптастыру және халық арасында ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың білім беру саласындағы идеялары мен білімдерін танымал ету жөніндегі қызметті ұйымдастыру.