Жаңа білім беру бағдарламасы

6B05103 Биология в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті

Пәндер

  • Бейорганикалық және органикалық химия 1

    Молекулалық құрылым бөлімінде атом құрылысы, химиялық байланыс, молекулалардың құрылысы, органикалық қосылыстардың молкулаларындағы электрондық эффектілер, изомерия, қос байланыс, ароматты қосылыстардың құрылысы қарастырылады. Бейорганикалық химия бөлімінде судың еріткіш ретіндегі ерекшелігі, қасиеттері, протолиттік, тотығу-тотықсыздану реакциялары, азот, оның қосылыстары және табиғи сулар қарастырылады. Пәннің білімі химия әдістерімен негізгі заңдарын кәсіби мәселелерді шешуде қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Физика негіздері 1

    Пән кәсіптік пәндер циклінің базалық бөлігіне жатады. Пәнде материалдық денелердің қозғалысы және олардың арасындағы өзара әсерлесу, сұйықтар мен газдар механикасының элементтері, идеал газ заңдары, нақты газдар физикасы, атмосфералық ауа, статистикалық физика заңдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Білім алушылардың тіршілік әрекетінің қауіпсіз және зиянсыз жағдайларын жасау бойынша, қауіпті жағдайлардың туындау себептері мен жағдайларының алдын алу бойынша, төтенше жағдайлардың ықтимал салдарларынан халықты және өндірістік қызметкерлерді, халық шаруашылығы объектілерін қорғау бойынша білімдерін, практикалық дағдыларын қалыптастыру. Заңнаманың орындалуын қадағалау және бақылау және еңбекті қорғау талаптарын бұзғаны үшін жауапкершілік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Генетика, онтогенез, филогенез

    Пән генетикалық ақпарат мәселелерін, генетикалық ақпараттың молекулалық табиғаты мен көрінісін, дамуын, генетикалық аспектілері бар даму детерминизмін қарастырады. Жасуша деңгейінің маңыздылығын және оның тұқым қуалаудағы орталық рөлін, ұрықтанудан ересек өмірге дейінгі ағзаның өсуі мен дамуын, генетикалық ақпараттағы өзгерістерді, әртүрлі мутациялардың молекулалық табиғатынан тірі организмдердің эволюциясына дейін.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары математика 1*

    Пән математиканың барлық қажетті бөлімдерін қарастырады: логика элементтерін, жиындар теориясын, математикалық талдауды, сандар теориясын, бір айнымалы функциялардың дифференциалдық және интегралдық есептеулерін, комплекс сандар мен көпмүшелерді. Логика заңдарын, дифференциалдау ережелерін, комплекс сандар мен көпмүшелерге есептерді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Физика негіздері 2

    Пән молекулалық-кинетикалық деп аталатын ұғымдар негізінде және энергетикалық тұрғыдан заттың қасиеттерін зерттеудің екі әдісін сипаттайтын физика саласы. Әр түрлі физикалық және химиялық процестермен бірге жүретін энергетикалық әсерлерді және олардың осы процестердің шарттарына тәуелділігін қарастырады. Курс студенттерді пәннің негізгі мәселесін шешу үшін термодинамика, статистикалық физика және кинетика әдістерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Бейорганикалық және органикалық химия 2

    Бейорганикалық химия бөлімінде химиялық кинетиканың негізгі үғымдары, реакция жылдамдығының дифференциалдық теңдеулері, реакция реттілігін анықтаудың эксперименталдық әдістері, реакция жылдамдығына температураның, катализдің әсері қарастырылады. Органикалық химия бөлімінде көмірсутектер, спирттер, карбонилді қосылыстар, олардың құрылысы, қасиеттері қарастырылады. Осы курста алынатын білім кинетиканың негізгі заңдылықтарын, органикалық қосылыстардың кәсіби іс-әрекетінде қолдану қабілетін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Организмдердің жалпы биологиясы 1

    Пән өсімдік ағзаларының тіршілік әрекетінің жалпы заңдылықтарын, минералдар мен суды сіңіру процестерін, өсу және даму, гүлдену және жеміс беру процестерін, тамырмен (минералды) және ауамен (фотосинтез) қоректенуін, тыныс алуын, әртүрлі заттардың биосинтезін және жинақталуын, олардың жиынтығы өсімдіктің ұрпақта көбею қабілетін қамтамасыз етеді, сонымен қатар тіршілік процестерінің сыртқы жағдайларға тәуелділігін анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Жануарлар мен өсімдіктер экологиясы

    Пәні жануарлар мен өсімдіктер экологиясы тірі организмдердің (өсімдіктер, жануарлар мен адамдар) қоршаған ортамен өзара әрекеттесу және өзара әрекеттесу заңдылықтарын зерттейді. Біздің планетамызда әрбір тірі организм белгілі бір аумақта өмір сүреді және қоршаған ортаның әртүрлі факторларының әсерін үнемі сезінеді. Қоршаған ортаның ағзаның құрылымы мен тіршілік әрекетіне, оның мінез-құлқына әсерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары математика 2*

    Пән математиканың барлық қажет тарауларын қарастырады: комбинаторика элементтері, кездейсоқ оқиғалар, кездейсоқ шамалар, бір айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есептеулері, сандық қатарлар, экспоненталық қатарлар. Білім алушылар комбинаторика ережелерін, дифференциалдау ережелері мен интегралдау әдістерін, оқиғаның пайда болу ықтималдығы мен кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын, сандық қатардың жинақталуы мен қосындысын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Аналитикалық және физколлоидтық химия 1

    Физколлоидтық химия бөлімінде термодинамиканың бірінші заңы, оны химиялық процестерге қолдану қарастырылады. Гесс заңы және оның салдары. Аналитикалық химия бөлімінде қышқылдық-негіздік тепе-теңдік оқылады. Протолиттік теория. Қышқылдар мен негіздердің күштері. Қышқылдық-негіздік титрлеу. Буферлі ерітінділер. Алынған білім термохимия және аналитикалық химия негіздерін кәсіби қызметте қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Python тілі және деректерді талдау

    Курс Python деректер құрылымын терең зерттеуге арналған, классикалық бағдарламалау парадигмаларын енгізеді және сызықтық алгебра мен оның алгоритмдеріне жақындау үшін Numpy кітапханасын қарастырады; студенттер бұл ойықтарды нақты мәселелерді шешу үшін қолданады. SQL сұрауларына кіріспе және Web дерекқорына қосымшалар жылды аяқтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Биологиядағы физика-химиялық әдістер

    Пән биологиядағы зерттеудің негізгі физика-химиялық әдістерін зерттейді. Студенттер талдаудың оптикалық әдістерін, люминесценцияның мәнін, молекулалар мен заттарды бөлу әдістерін (диализ, электродиализ, ультрафильтрация, электрофорез) меңгереді. агарозадағы ақуыздардың фракциясы және ПААГ). Газ және сұйық, қағаз, ион алмасу хроматографиясы әдістерімен бөлудің және шоғырландырудың негізгі әдістері. Кондуктометрия, потенциометрия, вольтамметрия, нефелометрия, турбидиметрия, рефрактометрия әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Биофизика 1

    Пән тірі организмдерде болатын, қарапайым тіршілік процестерінің негізінде жатқан физика-химиялық құбылыстарды қарастырады, физикалық факторлардың организмге әсерін, тірі материяның құрамдас бөліктерінің химиялық энергиясының басқа энергия түрлеріне – механикалық энергияға айналуы мен жүретін процестерді зерттейді және осмостық жұмыс, электр және радиациялық энергия.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Биохимия 1

    Биомолекулалардың (амин қышқылдары, пептидтер, белоктар), қанттардың, нуклеозидтердің, нуклеин қышқылдарының, май қышқылдарының, витаминдер мен микроэлементтердің құрылымдық ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Компьютерлік биология

    Бұл пән биологиялық есептерді шешу үшін компьютерлік, математикалық және статистикалық әдістерді қолданатын пәнаралық саланы оқытады. Нуклеотидтер мен аминқышқылдарының тізбегін талдаумен байланысты ең ірі халықаралық биомедициналық деректер ресурстарымен (NCBI, EMBL, UniProt) жұмыс істеу дағдыларын үйретеді және қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экология және тұрақты даму

    Пән табиғат пен қоғамның, агроэкожүйелердің экологиялық негіздері мен даму заңдылықтарын зерттеуге, жаһандық экологиялық проблемаларды, атап айтқанда, стационарлық шаруашылық жүйелерін талдауға және оларды тұрақты даму мақсаттары негізінде шешуге бағытталған. Алынған білім қазіргі және болашақ ұрпақтың игілігі үшін қолайлы қоршаған ортаны, табиғи ресурстарды және биологиялық әртүрлілікті сақтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Термодинамика және электромагнетизм негіздері 1

    Пән термодинамика мен электродинамиканың негізгі заңдары мен түсініктерін оқытады. Термодинамиканың және термодинамикалық түрлендірулердің бастамалары қарастырылады. Термодинамика заңдары политропты процесстер үшін қолданылады. Фазалық ауысулар оқытылады. Электродинамиканың негізгі есептері қарастырылады және шығарылады. Бұл пәнді оқу барысында меңгерілген білім кәсіби есептерді шығаруда термодинамика мен электродинамиканың негізгі заңдары мен әдістерін пайдалану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Молекулалық және жасушалық биология 1

    Бұл пән молекулалық, жасушалық өзін-өзі ұйымдастыру, тірі жүйелердің көбеюі, дамуы, су молекулаларының, көмірсулардың, липидтердің, аминқышқылдарының, белоктардың, нуклеин қышқылдарының қасиеттері мен құрылысының негіздері оқытылады. Молекулалық биологияның орталық догмасы, оны құрайтын процестер – репликация, транскрипция, трансляция, жасуша теориясы, жасушалық цикл қарастырылады. Мембрананың қасиеттері, тасымалдануы, мембрана потенциалы, мембраналық рецепторлар, зат алмасу алғашқы мәліметтері зерттелуде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеудің физикалық-химиялық әдістері

    Пән талдаудың физика-химиялық әдістерін оқытуға бағытталған, әдістердің жалпы сипаттамасын қарастырады, хромотографиялық әдістердің жіктелуін, ион алмасу және тұнбалық, газдық және сұйықтық хромотографияны біледі; тепе-тең және тепе-тең емес электрохимиялық жүйелерді, талдаудың физика-химиялық әдістерінің сезімталдығы және селективтілігін түсінеді; электрогравиметриялық, кондуктометриялық, потенциометриялық, полярографиялық, кулонометриялық әдістерді, сандық талдаудағы хроматографияны, электрохимиялық талдау әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Организмдердің жалпы биологиясы 2

    Курс жүйелі ұйымдастыру принциптерімен танысуға бағытталған. сыртқы ортамен өзара әрекеттесуді қамтамасыз ететін дене функцияларын саралау, интеграциялау. Жануарлар мүшелерінің негізгі жүйелерінің құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктерін зерттеу; жануарлардағы физиологиялық процестердің ерекшеліктерін зерттеу; организмнің гомеостазын қамтамасыз етудің реттеуші механизмдері туралы идеяларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Термодинамика және электромагнетизм негіздері 2

    Пән электрмагнитизм мен оптиканың негізгі заңдары мен түсініктерін оқытады. Магнит өрісінің токтар мен зарядтарға әсері, заттардың магниттік қасиеттері қарастырылады. Геометриялық, толқындық және кванттық оптиканың элементтері, оптикалық құралдар оқытылады. Бұл пәнді оқу барысында меңгерілген білім кәсіби есептерді шығаруда электромагниттизм мен оптиканың негізгі заңдары мен әдістерін пайдалану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аналитикалық және физколлоидтық химия 2

    Бірінші бөлімде Гиббстің бос энергиясы, химиялық потенциал, химиялық тепе-теңдік, реакция коэффициенті, стандарттық абсoлютті молярлық энтропия, ерітінді-тұнба жүйесіндегі гетерогендік тепе-теңдік, комплексті қосылыстар, комлексонометрия оқытылады. Екінші бөлімде оптикалық изомерия, көмірсулар, карбон қышқылдары, липидтер, аминдер, амидтер қарастырылады. Бұл бөлімде қарастырылған тақырыптар арнайы пәндерді меңгеру үшін қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Биохимия 2

    Биологиялық процестердің химиялық негіздерін және тірі организмнің молекулалық логикасының маңызды принциптерін, жасушаның негізгі химиялық құрамдас бөліктерін, биокатализ және тұқым қуалаушылықтың молекулалық негіздерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Биофизика 2

    Пән тірі организмдердегі энергияны сақтау және түрлендіру заңдарын, тербелмелі процестерді, акустиканың физикалық негіздері ультрадыбыстық, биологиялық жүйелердегі гемодинамиканы, заттың мембрана арқылы тасымалдануын, биоэлектрлік процестерді, электролиз заңдарын, бұлшықеттің жиырылу теориясын, терморегуляцияның физикалық механизмдерін, электр өрістерінің әрекетін, оптикалық сәулелердің биологиялық әсерін, әр түрлі деңгейдегі биологиялық жүйелердің бейімделуін, тұрақтылығы және сенімділігі фоторецепцияны оқытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Организмдердің жалпы биологиясы 3

    Пән микроорганизмдердің морфологиясы, физиологиясы және адам өміріндегі ғылыми-практикалық маңызы туралы білімдерін, микроорганизмдердің жасушалық құрылысын, зат алмасу жолдарын, көбею түрлерін, табиғаттағы және адамның ғылыми-практикалық іс-әрекетіндегі биологиялық маңызын білу, микроорганизмдерді зерттеу бойынша тәжірибелік эксперименттер қалыптастыру, топырақтағы, судағы және ауадағы микроорганизмдерді сандық анықтау әдісін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Молекулалық және жасушалық биология 2

    Бұл пәннің шеңберінде молекулалық және жасушалық өзіндік ұйымдасу негіздері, автотрофияның, фотосинтездің, фототыныс алудың, хемосинтездің молекулалық негіздері зерттеледі. Дене жасушаларының әртүрлілігі, жасушалардың дифференциациясы және детерминациясы зерттеледі. Эукариоттар мен прокариоттардың цитоскелеті, эукариоттар мен прокариоттардың цитоскелетінің белоктары қарастырылады. Сондай-ақ жануарлар мен өсімдік ұлпалары, жасушадан тыс матрица және оның компоненттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жоғары математика 3*

    Пән математиканың барлық қажет тарауларын қарастырады: бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер, біртекті теңдеулер, сызықты тұрақты коэффициенті бар ІІ-ші ретті дифференциалдық теңдеулер, сызықты тұрақты коэффициенті бар дифференциалдық теңдеулердегі Коши есебі, ықтималдық кеңістігі, шартты және толық ықтималдық, Байес формуласы, кездейсоқ шамалар және сандық сипаттамалары, векторлық кеңістік, векторлық ішкі кеңістік, матрица, сызықтық амалдар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Радиобиология

    Радиобиология иондаушы сәулеленудің биологиялық объектілерге (биомолекулалар, клеткалар, ұлпалар, организмдер, популяциялар) әсерін зерттейді. Иондаушы әсерлерге биологиялық жауаптың жалпы заңдылықтары негізінде ағзаны сәулеленуден қорғау тәсілдері, зақымданудан қалпына келтіру жолдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Радиациялық биологияның химиялық негіздері

    Курс биологиялық ғылым саласын зерттейді, ол радиациялық - химиялық процестердің заңдылықтарын, биологиялық маңызды қосылыстарға радиациялық әсер ету механизмдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жалпы зоология

    Пән омыртқасыздар мен хордалыларды, олардың жалпы сипаттамаларын, жануарлардың өміріндегі орны мен рөлін зерттейді , сонымен қатар омыртқасыздар мен хордалылардың эмбриональды шығу тегін, филогенезін, морфофизиологиялық, экологиялық ерекшеліктерін, таралуын, палеонтологиялық мәліметтерін және тип тармақтарының систематикасын қарастырады, бас сүйексіз, туниката, омыртқалылар, сонымен қатар олардың адам өміріндегі табиғаттың маңыздылығын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық модельдеу әдістері 1

    Пән студенттерге әртүрлі процестерді зерттеу үшін математикалық әдістерді қарастырады. Курс келесі бөлімдерден тұрады: дәрежелік қатарлардың негіздері; генерациялайтын функциялар мен дискретті айнымалыларға дәрежелік қатарларды қолдану, интервалдар бойынша интегралдау; үлестіру заңдары, корреляция теориясының элементтері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Ауылшаруашылығы биотехнологиясы

    Биологиялық процестер мен объектілерді экономикалық тұрғыдан маңызды заттарды өндіруге және өсімдіктердің, мал тұқымдарының және микроорганизмдердің штаммдарының жоғары өнімді сорттарын құру үшін пайдалану. Тұқым қуалаудың молекулалық негізі және мұрагерлік мәліметтерді енгізу. Ауыл шаруашылық жануарларының көбеюін реттеу әдістері. Мал азығы препараттарының биотехнологиясының негізгі бағыттары. Ферменттердің биотехнологиясы, агроөнеркәсіптік препараттар Түйінді және босатылған бактерияларға негізделген тыңайтқыштарды өндіру және пайдалану технологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гистология

    Гистология тірі ағза ұлпаларының құрылысы мен қасиеттері, эмбриогенезінде олардың қалыптасуы, қалыпты жағдайларда және кейбір патологиялық өзгерістердің дамуы кезінде (мысалы, қабыну кезінде), мүшелердің құрамындағы ұлпалардың өзара қарым-қатынасы, ұлпалардың жаңаруы мен регенерациясының мүмкіндіктері туралы негізгі түсініктерді зерттейді.Зертханалық практикумда гистологиялық зертханада жұмыстың бастапқы дағдылары студенттердің микроскопиялық препараттарды дайындау әдістерін меңгеру және микроскоппен препараттарды мұқият зерттеу арқылы жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Топырақтану

    Бұл пәнді оқу келесі бөлімдер бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеруге мүмкіндік береді: жер қыртысының құрылымы, минералогиялық және химиялық құрамы, топырақ түзілу факторлары мен процестері, шығу тегі, топырақтың минералды және органикалық бөлігінің құрамы, топырақтың физика-химиялық қасиеттері, топырақтың генезисі мен жіктелуі, топырақ эрозиясы , топырақ құнарлығы мен оның жоғарылауын бағалау әдістемесі, елдің әртүрлі аймақтарында дақылдардан тұрақты өнімін алудағы құнарлылықтың оңтайлы параметрлері және топырақтың қасиеттері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстан топырақтары

    Аталған пән ҚР табиғи-климаттық аймақтарының сипаттамасын, Қазақстан Республикасындағы топырақтың қалыптасу факторларын, орманды дала және дала аймақтарының қара топырақты аумақтарын, сортаң, сортаңды, мия, шөлді-дала аймағының топырағын (қоңыр жерлер), шөлді аймақтың топырағын (сұр-қоңыр жерлер мен тақырлар), тау бөктерлі-шөлді-дала аймағының топырағын (қоңыр топырақ) зерттейді .топырақ), өзен жайылмалары мен атырауларының топырағы, топырақты ауыл шаруашылығында пайдалану және қорғау, пайдаланудың экологиялық проблемаларын, ҚР егістік, сортаңданған, суармалы топырақтарының экологиялық жай-күйін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биотехнология

    Биотехнологияның негізі және әртүрлі бағыттарын, биотехнологиялық өндірістің әртүрлі объектілерінің табиғаты мен алуан түрлерін ажырата білу; биотехнологиялық тәжірибелік қондырғыларды өндірістік қызметте пайдалану. Ген және жасуша инженериясында қолданылатын негізгі ұғымдарды және әдістерді білу; жасушалық инженерия саласындағы теориялық білімді және практикалық дағдыларды қолдануға; Биотехнологиялық өнімді алу үшін тірі жасушалардың құрылымы және жұмыс істеу принциптерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цитология және гистология

    Цитология және гистология курсы барлық жасушалар үшін әмбебап жасушалық құрылымдар мен жасушаішілік процестерді ұйымдастырудың, жалпы жасушаның реттеуші механизмдерін ұйымдастырудың, тіндердің құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуының және заманауи физика-химиялық және гистологиялық зерттеу әдістерін қолдана отырып, тіндердің гомеостазының жалпы заңдылықтары туралы түсінік береді. Цитология мен гистологияның ғылым және оқу пәні ретіндегі негізгі мазмұны гистогенез, морфофункционалды ұйым заңдылықтары болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жеке даму биологиясы

    Бұл курста макро-және дамушы организмдерде өтетін микроморфологиялық, физиологиялық, биохимиялық, молекулалық және генетикалық процестер туралы, сондай-ақ адамның, жануарлардың және өсімдік организмдерінің онтогенезінің барлық кезеңдерінде даму процесін басқаратын факторлар мен механизмдер туралы . Организмдердің көбею және жеке даму заңдылықтарымен, өмірлік процестердің негізгі негізі ретінде танысу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жабықтұқымды өсімдіктердің онтогенезі

    Пән өсімдіктердің онтогенезін, организмнің жеке дамуын, организмнің пайда болған сәтінен бастап өмірінің соңына дейін басынан өткен морфологиялық, физиологиялық және биохимиялық өзгерістердің жиынтығын, өсу мен дамуды, онтогенез кезеңдерін, дифференциациясын, организмнің даму жүйесін зерттейді. Мүшелер мен организм онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде жыныстық жолмен көбейіп, жаңа организмнің тууы ұрықтану, вегетативті көбею процесінде жабықтұқымдылардың мысалында жүзеге асады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геномика

    Курс тірі организмдердің геномы мен гендерін зерттейді. Геномика ағзаның әлеуетті мүмкіндіктерін, басқа организмдерден түрлік айырмашылықтарды белгілейді, сыртқы әсерлерге реакцияны, бүкіл жасушаның толық генетикалық сипаттамасын, ондағы гендердің саны мен олардың жүйелілігін, әрбір гендегі нуклеотидтердің санын және олардың реттілігін болжайды. Ағзаның метаболизміне қатысты әрбір геннің функцияларын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық биология 1

    Бұл пән ғылымның пәнаралық бағытын оқытады, онда зерттеу объектісі ұйымның әр түрлі деңгейіндегі биологиялық жүйелер болып табылады, мұнда математикалық биологияның математикалық аппараты теория болып табылады дифференциалдық теңдеулер және математикалық статистика. Сондай-ақ, мұнда модельдеудің негізгі тұжырымдамалары қарастырылады, анықтама беріледі. Модельдер мен эксперименттік деректер арасындағы байланыстарды талқылауға көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Микробиология және вирусология

    Прокариоттар мен экориоттардың тірі организмдер арасындағы алатын орны, микроорганизмдердің морфологиясы, физиологиясы және генетикасы, сонымен қатар микроб жасушасының метаболизмі туралы базалық ақпараттар қарастырылады. Вирустардың жалпы сипаттамасы. Микроорганизмдер мен олардың метаболиттерін тағам өндірісінде қолдану. Микроорганизмдерге сыртқы орта факторларының әсері. Микроорганизмдердің зат алмасу механизмдері. Микроорганизмдер мен азот қосылыстарының конверсиясы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер физиологиясы.

    Пән өсімдік ағзаларының тіршілік әрекетінің жалпы заңдылықтарын, минералдар мен суды сіңіру процестерін, өсу және даму, гүлдену және жеміс беру процестерін, тамырмен (минералды) және ауамен (фотосинтез) қоректенуін, тыныс алуын, әртүрлі заттардың биосинтезін және жинақталуын, олардың жиынтығы өсімдіктің ұрпақта көбею қабілетін қамтамасыз етеді, сонымен қатар тіршілік процестерінің сыртқы жағдайларға тәуелділігін анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Арнайы мақсатқа арналған ағылшын тілі

    Пән жалпы ғылыми терминологияны және терминологияны ағылшын тілінде тиісті мамандық тілі ретінде зерттеуге бағытталған, коммуникативтік қызметтің төрт түрі бойынша дағдыларды қалыптастырады: мамандық бойынша түпнұсқалық мәтіндерді толық түсінумен оқу, мамандық мәселесі бойынша эссе жазу, кәсіби ақпаратты қамтитын түпнұсқалық хабарламаларды есту арқылы қабылдау, мамандық мәселелері бойынша пікірталастар жүргізу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Биометрия

    Пән биометрияның негізгі әдістерін, алынған нәтижелерді өңдеудің математикалық және математикалық-статистикалық әдістерін зерттеуге бағытталған, бұл белгілер мен құбылыстардың өзгергіштігін, тұқым қуалаушылығын, олардың арасындағы байланыс пен тәуелділікті анықтауға және нәтижелердің сенімділігін бағалауға, эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін талдаудың статистикалық әдістерін қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Микробиология

    Микроорганизмдердің систематикасы, морфологиясы және көбеюі. Микроорганизмдер және қоршаған орта. Микроағзалардың физиологиясы, зат және энергия алмасуы. Негізгі ашыту және тотығу процестері. Көміртегі қосылыстарының микроорганизмдерде айналуы. Қоректік заттардың айналымында микроорганизмдердің қатысуы. Топырақ микробиологиясы. Агроқұрылымдардың топырақ микроорганизмдеріне әсері. Топырақтық микроорганизмдер мен өсімдіктердің өзара қарым-қатынасы. Микробиологиялық препараттар және өсімдіктерді қорғау құралдары. Мал азығы микробиологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы энтомология

    Курс жәндіктердің биологиясы мен физиологиясын зерттейді. Қолданбалы энтомологиялық пәндердің ғылыми негіздерін ашады. Пән жәндіктердің морфологиясын, физиологиясын, биологиясын, систематикасы мен жіктелуін, экологиясын саралайды және жалпылайды. Жәндіктердің ерекшеліктерін, олардың формаларының әртүрлілігін көрсетеді. Ауыл шаруашылығы дақылдарына әсер ету кезінде зияндылыққа баса назар аударылады. Жәндіктердің 1 млн. түрін жіктейді, жыл сайын жәндіктердің 7-8 мыңға дейін жаңа түрі ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Математикалық модельдеу әдістері 2

    Пән студенттерге әртүрлі процестерді зерттеу үшін математика және математикалық модельдеу әдістерін қарастырады. Курс келесі бөлімдерден тұрады: сызықтық кеңістіктер және кейбір басқа математикалық құрылымдар, сызықтық кеңістіктердің изоморфизмі, сызықтық операторлар, матрицалардың ұқсастығы, матрицалық көпмүшеліктер, эндоморфизмдердің диагонализациясы, сандық әдістер мен алгоритмдер, корреляциялық және регрессиялық талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Өсімдіктер биотехнологиясы

    Пән қазіргі заманғы өсімдіктер биотехнологиясы, биотехнологиялық процесс, формаларды құрудың гендік инженерия әдістерінің принциптері, биотехнологиялық өндірістің нақты мысалдары және өсімдік шаруашылығындағы биотехнологияның рөлі туралы жүйелі білімді қалыптастырады. Өсімдік шаруашылығындағы молекулалық таңбалау және генетикалық редакциялау әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Статистикалық талдау және деректерді визуализациялау

    Pandas деректерді талдау кітапханасын және статистикалық есептеулерге арналған R бағдарламалау тілін, геокеңістіктік деректерді өңдеуге арналған пакетті және сандық талдау үшін Scilab қолданбасын пайдаланып дерекқорларды зерттейді; ауыл шаруашылығы және биоресурстар саласындағы нақты мәселелерді шешу үшін осы құралдарды қолдануды көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Математикалық биология 2

    Бұл курс биологиялық процестер мен құбылыстардың математикалық модельдеуін оқытатын және белсенді қолданатын курс болып табылады. Бұл жағдайда компьютерлерді пайдалану маңызды рөл атқарады. Паразит-хост қатынастарының динамикасын модельдеу және аурулардың таралу динамикасы сияқты мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Техникалық энтомология

    Пән қолданбалы энтомологияны зерттейді: жәндіктерді өсірудің теориялық негіздерінің қазіргі деңгейін игеру; жәндіктерді өсіру және дақылдарды сақтау әдістерін меңгеру; жәндіктерді жаппай өндірудің практикалық бағдарламаларын құру дағдыларын игеру; техникалық зиянкестерді анықтау және бақылау дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Арнайы терминологиясы бар латын тілі.

    Курс биологиялық терминдерді (зоологиялық, анатомиялық, ботаникалық және микробиологиялық) қалыптастыратын лексикалық және грамматикалық элементтерді қарастырады; мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді оқу кезінде коммуникативтік дағдылар мен сөйлеу дағдыларын қалыптастырады; студенттерге олардың терминологиялық сауаттылығының жүйелік негіздерін береді; өзінің практикалық және ғылыми қызметінде латын терминологиясын саналы және еркін қолдана алатын маман дайындайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жасушалық биология

    Пәннің мазмұны жасушаның құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуымен және макромолекулалардың күрделі өзара әрекет ету желісімен, олардың кешендерімен және тіршілік әрекеті үдерісіндегі жасушалық компартменттермен байланысты сұрақтардың барлық шеңберін қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Цитогенетика

    Бұл курс тұқым қуалаушылық заңдылықтарын органоидтардың құрылысы мен функцияларымен өзара байланыста зерттейді. Цитогенетика әдістері G-бэндинг талдауын, флуоресцентті in situ гибридизациясын, салыстырмалы геномдық гибридизацияны және басқаларды қамтиды. Цитогенетика жасушалық деңгейде тірі материяны ұйымдастыруды, жасушаның генетикалық маңызы бар құрылымының өзгеруін және жұмыс істеуін, митозда,мейозда және ұрықтандыруда олардың бөлінуін, хромосомалардың құрылысын, хромосомалардың құрылымдық өзгерістерін, хромосомалық аберрациялардың ианализін анықтау әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Биоинформатика

    Биоинформатика студенттерді биологиялық мәліметтердің алуан түрлілігімен, арнайы бағдарламаларды қолдана отырып, оларды талдау мүмкіндіктерімен таныстырады. Биоинформатика биология және медицина бойынша негізгі мәліметтер базасын және оларға енгізілген биоинформатикалық талдау бағдарламаларын талдайды. ДНҚ тізбегінің полиморфизмін талдауды, популяциялық - генетикалық деректерді талдауды, биологиялық деректерді жинау және тіркеу әдісін, ұтымды шешімдер қабылдау үшін биологиялық ақпаратты пайдалануды зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Иммунология

    Дененің иммундық жүйесінің құрылымы, механизмі және жұмыс істеу механизмі; биотехнология, медицина және ветеринария саласында қолданылатын иммунологияның негізгі әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам және жануарлар физиологиясы

    Курс организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің заңдылықтарын, олардың өмір сүрудің әр түрлі жағдайларында, сондай-ақ өсу мен дамудың әр түрлі сатыларында, эволюциялық және жеке даму барысында физиологиялық процестердің пайда болуы мен дамуын зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Адам генетикасы

    Адам генетикасы тұқым қуалау заңдылықтарын және адам белгілерінің өзгергіштігін зерттейді. Адам генетикасы адам ағзасының қалыпты белгілерінің тұқым қуалаушылығын және өзгергіштігін зерттейтін антропогенетикаға және медициналық генетикаға бөлінеді. Адам генетикасы да эволюциялық теориямен байланысты, өйткені адам эволюциясының нақты механизмдерін және оның табиғаттағы орнын психологиямен, философиямен және әлеуметтанумен бірге зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Өсімдіктердің генетикасы

    Пән тұқым қуалаушылықтың цитологиялық, молекулалық цитоплазмалық негіздерін, тұқым қуалаушылықтың хромосомалық теориясын, генетикалық материалдың өзгергіштігін, популяциялық генетика негіздерін, клеткалық және гендік инженерияны, гибридологиялық талдау түрлерін оқытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Молекулалық генетика

    Курс тұқым қуалайтын заттың химиялық табиғатын, жасушада ақпаратты сақтаудың физикалық-химиялық алғышарттарын және оны ұрпақтар қатарына беру үшін дәл көшіруді зерттейді. Молекулалық генетика ген тізбегін белгілі бір фенотиппен байланыстыру үшін генетикалық скринингті қолдана отырып, организм геномындағы гендердің құрылымы мен қызметін анықтау үшін "зерттеу әдісін" қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Эволюциялық ілім

    Эволюциялық ілім тірі табиғаттың тарихи дамуын (эволюциясын), бейімделіп қалыптасуын, организмдердің жеке даму ерекшеліктерін (онтогенез), эволюцияны бағыттайтын факторларды және организмдердің жекелеген топтарының және жалпы органикалық әлемнің тарихи дамуының нақты жолдарын (филогенезін) зерттейді, ғылыми дүниетанымды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Тірі табиғаттың даму тарихын білу, эволюцияға жетекшілік ететін факторлар, организмнің дамуында болып жатқан процестерді, сондай-ақ пайда болуы мен заңдылықтарын суреттейді, дамудың барлық ерекшеліктеріне бақылау процестерін талдауды зерттеу, организмнің онтогенезі, иондаушы құбылыстардың биологиялық объектілерге әсерін бағалау, биологиялық объектілердің негізінде жатқан негізгі физикалық процестер мен физика-химиялық бақылауларды қарастыру, генезисі, құрамы, географиялық таралуы, табиғатты пайдалану және топырақтар қорғау жолдары туралы білімдерін қолдану.
  • Кәсіби қазақ, ағылшын және орыс тілдерін білу, ғылыми зерттеу нәтижелерін мақалалар мен презентациялар түрінде қолдану, ғылыми пікірталаста өз көзқарасын дәлелді түрде қорғай білу.
  • Тірі организмдерді ұйымдастырудың барлық деңгейлерінің Конституциялық құрылымдарының ғылыми негіздерін олардың химиялық құрамын білу. Биогендік көші-қон векторларын, тірі жүйелердің онтогенезі мен филогенезіндегі бағыттардың қалыптасуын ескере отырып, тірі организмдердің эмбриогенезі, морфологиясы, физиологиясы кезеңдерінің қалыптасу аспектілерін ажырата және талдай білу. Организмдер экологиясының конъюгациясы және олардың молекулалық генетикалық негіздері туралы білімге ие болу.
  • Қазіргі заманның экологиялық мәселелерін шешу жолдарын білу, өмір сүрудің қауіпсіз және зиянсыз жағдайларын жасау. Қоршаған орта факторлары, экожүйелердің жағдайы туралы материалдарды жинау, өңдеу және түсіндіру, қоршаған ортаның ластануын бағалау, тірі организмдер мен қоршаған ортаның өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын ажырату, қоршаған ортаны қорғау және ұтымды шешімдерді таңдау және әзірлеуде бағдарлау, табиғатты пайдалану, сондай-ақ тұрақты даму идеяларын жүзеге асыру.
  • Математикалық есептерді шешудің теориясы мен әдістерін қолдану, алынған нәтижелерді одан әрі жалпылаумен есептер шығара білу, теориялық мәліметтерді талдай білу, алған білім, білік және дағдыларын ауыл және орман шаруашылығында қолданбалы есептерді шығаруда қолдана білу, сурет сала білу, типтік кәсіби есептердің математикалық үлгілерін құрастыру және оларды шешу жолдарын табу.
  • Ақпаратты, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдерін және құралдарын білу. Қолданбалы есептерді шешу үшін ақпаратты өңдеудің негізгі алгоритмдерін қолдану, негізгі басқару құрылымдары мен стандартты деректер типтерін пайдалана отырып, бағдарламалау тілінде бағдарламалар жасау, қолданбалы бағдарламалық пакеттерді пайдалану, жасушаға және жалпы организмдерге химиялық, физикалық және биологиялық агенттердің әсер ету механизмдерін түсіндіру.
  • Химиялық заттар мен реакцияларды анықтау, химияның негізгі ұғымдары мен анықтамаларын қалыптастыру. Маңызды қосылыстардың табиғаттағы рөлін, оларды анықтауды, қолдану шарттарын білу. Негізгі физикалық теориялар мен принциптерді білу, физикалық зерттеу әдістерін, негізгі заңдарды және оларды физикада қолдану шегін қолдану. Физика саласындағы базалық білімге ие болу, бұл білімді теориялардың іргелі физикалық заңдарын талдау үшін қолданады.
  • Молекулалық, жасушалық биологияның, генетиканың, биохимияның, биофизиканың, био информатиканың, иммунологияның ғылыми және әдістемелік негіздерін білу. ДНҚ зақымдануын қалпына келтіруді, ағзаның иммунологиялық механизмдерін анықтаудың практикалық дағдыларын меңгеру. тірі организмдердегі химиялық және физикалық әсерлерден туындаған.
  • Кәсіпкерлік қызметті білу, басқару және персоналмен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; бизнес-жоспарларды құру, кәсіпорынның экономикалық көрсеткіштерін өңдеу; нарықтың ерекшеліктері мен тенденцияларын анықтау.
Top