Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы в Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мектепке дейінгі білім беру саласында педагогикалық және зерттеу міндеттерін шешуде көшбасшылық қасиеттерді көрсету қабілетін көрсететін қалыптасқан әмбебап және кәсіби құзыреттер негізінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруға бакалаврларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Шоқантану
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Экология және тұрақты даму
Ғылыми зерттеу негіздері
Тіршілік қауіпсіздік негіздері
Мектепке дейінгі педагогика тарихы
Ойынның психологиялық-педагогикалық негіздері
Мектеп жасына дейінгі балалар дамуының физиологиясы
-
2 Оқу жылы
Ерте дамудың авторлық әдістері
Педагогика
Мектепке дейінгі білім берудегі денсаулық сақтау технологиялары
Ерте жастағы балаларды сенсорлық тәрбиелеу технологиялары
Мектепке дейінгі ұйымдардағы жергілікті зерттеулер
Ерте жастағы әлеуметтік дамудың теориясы мен технологиясы
Мектепке дейінгі жастағы балалардың экологиялық білім беру теориясы мен технологиясы
Мектеп жасына дейінгі балалардың STEM білімі
Шетелде мектепке дейінгі білім берудің заманауи жүйелері
Балабақшадағы педагогикалық анимация
Мектепке дейінгі білім берудегі ойын технологиясы бойынша практикум
Мектепке дейінгі ұйымдардағы ART технологиясы
Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен технологиясы
Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
-
3 Оқу жылы
Мектепке дейінгі педагогика
Мектепке дейінгі балалардың әдеби білімі беруі
Дидактикалық материалдарды өндіру бойынша практикум
Мектеп жасына дейінгі балаларды сауаттылыққа оқыту және тілін дамыту теориясы мен технологиясы
Академиялық хат
Білім беру менеджменті және цифрландыру
Балалар әдебиеті
Дефектология және логопедия практикумы
Мектепке дейінгі білім берудегі инновация
Мектеп жасына дейінгі балалардың іздестіру-эксперименттік әрекеттің технологиялары
Мектепке дейінгі жастағы балаларды қоршаған ортамен таныстыру теориясы мен технологиясы
Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық-математикалық дамуының теориясы мен технологиясы
Әртүрлі жастағы топтарда білім беру қызметі
Мектепке дейінгі инклюзивті білім беру
-
4 Оқу жылы
Мектепке дейінгі ұйым мен отбасының әлеуметтік серіктестігі
Мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық бақылау технологиялары
Мектеп жасына дейінгі балалардың адамгершілік-отансүйгіштік тәрбиесі
Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдістемесі
Мектепке дейінгі ұйымдағы жобалық іс-әрекет технологиясы
Мектеп жасына дейінгі балаларды шет тіліне оқыту теориясы мен технологиялары
Мектепке дейінгі ұйымда ауыспалы компонентті ұйымдастыру технологиялары
Мектепке дейінгі білім берудегі дистанциялық технологиялар
Мектепке дейінгі білім беру менеджменті
Мектепке дейінгі ұйымдарданың пәндік-кеңістіктік дамыту ортасын жобалау
Мектепке дейінгі ұйымда әдістемелік қолдаудың теориясы мен технологиясы
Мектепке дейінгі ұйымдардағы мектеп алды даярлық
Мектепке дейінгі ұйымда режимдік сәттерді ұйымдастырудың технологиялары
Профессии
Оқыту нәтижелері
- эмоциялық интеллект,көшбасшылық қасиеттерінің креативтілігі арқылы мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық үдерістің барлық субъектісімен ынтымақтастық және шығармашылық шеңберінде зерттеу, педагогикалық және әдістемелік міндеттерді шешеді
- теориялық және практикалық білімдерді заманауи педагогикалық технологиялар мен ақпарат көздері (мультимедия, білім беру бағдарламалары, электрондық оқулықтар, Smart -технологиялар, жүйелік бағдарламалар, мүмкіндіктер) негізінде ерте және мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу және оқыту саласындағы практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін қолданады. Интернет-ресурстар (АББР, ЖАОК және т.б.);
- білім алу, шындықты іздеуге қатысу, сондай-ақ Қазақстан Республикасында және одан тыс жерлерде мектепке дейінгі білім берудің өзекті мәселелерін зерттеу, оқыту және зерттеу кезінде интеллектуалды адал болу талабы негізінде академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
- мектепке дейінгі ұйымның пәндік-кеңістіктік дамытушылық және тәрбиелік ортасын жобалау және модельдеу кезінде академиялық жазу дағдылары негізінде ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері және басқа да сыртқы дәлелдемелер көздері туралы білімдерін көрсетеді;
- мектепке дейінгі білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі стратегиялары мен векторлары; мемлекеттің жастар саясаты; «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық патриоттық идеясының құндылықтарына және "Рухани жаңғыру" бағдарламасының негізгі ережелеріне негізделген балалар мен жастарды тәрбиелеудің ұлттық идеологиясы саласындағы үдерістерді түсіндіреді
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми ой-пікірлер, эмоционалды интеллект, шығармашылық пен көшбасшылық қасиеттерді ескере отырып, пікірлер қалыптастыру арқылы мектепке дейінгі білім берудің барлық субъектілерімен ынтымақтастық және бірлесіп құру шеңберінде ғылыми-педагогикалық мәселелерді шешуге арналған ақпараттарды жинайды және түсіндіреді;
- мектепке дейінгі білім беру саласындағы жеке және кәсіби даму аспектілерін ескере отырып, сыни және жүйелік ойлаудың қалыптасқан дағдыларын, цифрлық сауаттылық дағдыларын, өмір бойы білім алу қабілетін, өзін-өзі дамыту, өзін-өзі тәрбиелеу, педагогикалық рефлексияны көрсетеді;
- ҚР мектепке дейінгі білім беруді дамытудың тұжырымдамалық ережелерін іске асыруға бағытталған қалыптасқан әмбебап және кәсіби құзыреттерді (оқыту, тәрбиелеу, әдістемелік, зерттеу, әлеуметтік-коммуникативтік) көрсетеді