6B01513 Биология в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Замануи биологиялық зерттеу жетістіктерін және ойлау операцияларын меңгерген, коммуникативтік және сандық құзыреттіліктері қалыптасқан, теориялық білімдерін практикалық тәжірибелерді, кәсіби міндеттерді шешуге пайдалана алатын жоғары білікті биолог мұғалімдерін дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Биологияға кіріспе
Мақсаты:тірі жүйелердің қасиеттері, тіршіліктің тарихи дамуы туралы біртұтас түсінік қалыптастыру, биология ғылымдарының қазіргі бағыттары, мәселелері мен болашағы туралы кәсіби пәндерді оқуға негіздеу. Мазмұны:Биологияның қазіргі дамуы, тіршіліктің пайда болуы туралы заманауи теория. Ғаламшардағы тіршіліктің қалыптасуының негізгі кезеңдері. Тіршіліктің көрініс формалары. Тіршілікті сипаттайтын негізгі заңдылықтар. Жасушалық құрылыстыағзалар. Биосферадағы тіршілік иерархиясы. Ұйымның әр деңгейінің құрылымдық элементтері. Эволюциялық процестің негізгі бағыттары. Құзыреттілік: кәсіби қызметінде теориялық ақпарат пен практикалық дағдыларды қолдану
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жеке даму биологиясы
Мақсаты: Адам мен жануарлардың жеке даму биологиясының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын зерттеу. Мазмұны: Онтогенездің типтері мен кезеңдері. Гаметогенез және ұрықтану. Бөлшектену, бластуланың түзілуі, гаструляция, нейруляция.Ұрық қабаттары туындыларының дамуы.Функционалды жүйе: ұрық- ана. Постнаталді онтогенез. Қартаю теориялары.Құзыреттіліктер: онтогенездегі организмнің морфофизиологиялық саралау механизмдері туралы білімді ғылыми-практикалық және педагогикалық міндеттерді шешу үшін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жүйелік биология
Мақсаты: тірі жүйелердегі күрделі өзара әрекеттесулерді зерттеу. Пәннің мазмүны: биологиялық тәжірибені, қазіргі математика мен информатика әдістерін қамтитын кешенді тәсілді пайдалана отырып өзара байланысқан жүйе ретіндебиологиялық процестер мен құбылыстарды зерттейді.биологиялық мәліметтер мен гипотезаларды біріктіру және түсіндіру; биомедицинаның іргелі және қолданбалы мәселелерін шешуге жарамдылығын тексеру.Құзыреттілік: Биологиялық процестер мен құбылыстарды зерттейді..
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Мақсаты: балалар дамуының жас және физиологиялық ерекшеліктерін білу. Студенттер білім алушылардың дамуын бақылай отырып, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлайды және енгізеді, оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескереді, әртүрлі жағдайларда оқушылардың жалпыға бірдей оқуы мен әл-ауқатын шығармашылықпен қолдайды. Студенттер мүмкін: * әр түрлі оқушылардың жеке бастапқы нүктелерін, олардың оқу әлеуетін және нақты қажеттіліктерін тану қолдау * оқушылардың нақты қолдау, басшылық, оқыту және бағалаудағы жеке қажеттіліктерін қарастыру * нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдістемелік шешімдермен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жасуша және ұлпа биологиясы
Мақсаты: Жасушалар мен ұлпалардың құрылымы, тіршілігі және көбеюі туралы заманауи түсініктерді зерттеу. Пәннің мазмұны: Жасуша теориясы. Прокариоттар мен эукариоттар. Жасушаның негізгі компоненттері. Жасушалық цикл. Көбею. Жануарлар ұлпаларының функциялары және жіктелуі: эпителий, дәнекер, бұлшықет, жүйке ұлпалары.Құзыреттілік: Тірі материяның әртүрлі ұйымдасу деңгейлерінде, жасушалар мен ұлпалар арасындағы байланыс туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы
Мақсаты: Өсімдік жасушасының жалпы құрылысы. Пәннің мазмұны: Өсімдіктердегі ұлпалардың алуан түрлілігі. Өсімдіктердің сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктері. Сабақтың, тамырдың және жапырақтың анатомиялық құрылысы менқызметтері. Тұқымның, ұрықтың және өскіннің құрылысы. Өркеннің түрлері. Өсімдіктердің көбеюі. Гүлдің жалпы құрылымы. Құзыреттілігі: өсімдіктердің анатомиясы мен морфологиясының тұтастығын қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Омыртқасыз жануарлардың систематикасы, биологиясы және экологиясы
Мақсаты: Омыртқасыз жануарлардың алуантүрлілігін, олардың морфологиясын және тіршілік айналымдарын зерттеу Пәннің мазмұны: Омыртқасыздар зоологиясы – жануарлар туралы ғылым. Қарапайымдылардың жалпы сипаттамасы, олардың жіктелуі. Көп жасушалы жануарлардың шығу тегі. Әртүрлілік, омыртқасыздардың таралуы. Паразиттік жануарлардың тіршілік айналымдарының ерекшеліктері. Жануарлардың филогенезі және экологиялық радиациясы. Құзыреттілік: омыртқасыз жануарлардың құрылысы мен көптүрлілігі туралы тұтас дүниетанымды қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құрылымдық ботаника
Мақсаты: өсімдік формаларының алуантүрлілігін, олардың сыртқы және ішкі құрылымының ерекшеліктерін зерттеу. Пәнніңмазмұны: таксондардың құрылымы, олардың байланысы, таксондардыңжасы, өсімдіктер қауымдастығының таралуы, олардың құрамы және өсімдіктердің қоршаған ортамен байланысы туралы білім. Құзыреттілік: өсімдіктердің әртүрлілігі, морфологиялық ұйымдастыру деңгейлері, шығу тегі және олардың құрлықтағы тіршілікке байланысты анатомиялық-морфологиялық саралануы туралы білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Энтомология
Мақсаты: жәндіктердің морфологиясын, биологиясын, анатомиясын, систематикасын және экологиясын зерттеу. Пәннің мазмұны: құрылысы мен биологиясының ерекшеліктері, жәндіктердің жіктелуі. Жәндіктердің экологиясы және олардың түрлі биоценоздардағы тіршілік ету жағдайларына бейімделулері. Жәндіктерді қорғау, түрлерді бақылау, табиғи ортаның жай-күйін бағалау принциптері. Құзыреттілік: Насекомдардың жіктелуін, морфологиясын біліп анықтауға дағдыланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Абайтану
Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан Ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жалпы химия
Мақсаты: мамандық бойынша болашақ орта мектеп мұғалімін дайындау. Пәннің мазмұны: Бейорганикалық химияның теориялық негіздері.. Атомдық-молекулалық оқу, химияның негізгі стехиометриялық заңдары, Атомдық және молекулалық массаларды анықтау әдістері, атом құрылысы, кванттық механиканың негізгі принциптері, кванттық сандар, Паули, Хунд және Клечковскийдің ережелері. Құзыреттілігі: химияның негізгі стехиометриялық заңдылықтарын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, тұлғаның жұмыс істеуін және оның жеке қасиеттерін игеру. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім берудегі сандық технологиялар
"Білім берудегі цифрлық технологиялар" пәні білім беру саласындағы цифрлық технологиялардың рөлін, мүмкіндіктері мен қолданылуын зерделеуге және түсінуге бағытталған заманауи білім беру бағдарламаларының негізгі құрамдас бөлігі болып табылады. Технология барған сайын маңызды рөл атқаратын қазіргі ақпараттық қоғамда бұл пән болашақ білім беру мұғалімдері мен мамандарын цифрлық құралдар мен ресурстарды оқу процесіне біріктіруге дайындауға арналған. Курс барысында болашақ мұғалімдер білім беру процесінде ақпараттық технологиялардың қолданылуын бағалайды және мұғалім ретінде өздерінің цифрлық құзыреттіліктерін қалыптастырады. Студенттер: кәсіби міндеттерді шешу үшін ресурстық-ақпараттық базаларды қалыптастыра алады; өз зерттеулерінің нәтижелерін талдай алады және оларды нақты білім беру және зерттеу міндеттерін шешуде қолдана алады; білім беру процесін ұйымдастыруда және іске асыруда цифрлық ресурстарды қолдана алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады Болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.қоғамдастықтың дамуына және әл-ауқатына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Неорганикалық химия
Мақсаты: орта мектептің болашақ мұғалімін мамандық бойынша дайындау. Пәннің мазмұны: бейорганикалық химияның теориялық негіздері. Атомдық-молекулалық ілім, химияның негізгі стехиометриялық заңдары, Атомдық және молекулалық массаларды анықтау әдістері, атом құрылысы, кванттық механиканың негізгі принциптері, кванттық сандар, Паули, Хунд және Клечровский ережелері. Құзыреттілігі: химияның барлық негізгі стехиометриялық заңдарын қалыптастыру. Есептік есептерді шешуде осы заңдарды қолдана білу
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Зоология практикумы
Мақсаты: зоологиялық зерттеулерде қолданылатын негізгі әдістерді игеру. Мазмұны: зертханада омыртқасыз жануарлармен жұмыс істеудің негізгі әдістері. Оларды күтіп бағу тәсілдері. Омыртқасыздарды орнату. Коллекция жасау. Сойып жару және ішкі мүшелерді бөліп алу әдістері. Анықтағышпен жұмыс. Жануарларды жинау әдістері мен ережелері, сонымен қатар кластар бойынша материал жинаудың әдістемелік ерекшеліктері. Құзыреттілік: кәсіби қызметінде теориялық ақпарат пен практикалық дағдыларды қолдану
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Ботаника практикумы
Мақсаты: зертханалық жағдайда өсімдіктердің биологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Өсімдік әлемі жүйелерінің жіктелуі. Өсімдіктердің негізгі таксономиялық санаттары. Архегониалды және гүл өсімдіктерінің негізгі кластары. Зертханада жұмыстың негізгі тәсілдері. Анықтағыштармен жұмыс. Кілттерді, дихотомикалық сұлбаларды құрастыру. Өсімдіктерді жинау әдістемесі мен ережелері, сондай-ақ сынып бойынша материалдарды жинаудың әдістемелік ерекшеліктері. Құзыреттіліктер: ландшафттық таксацияның негізгі әдістерін меңгеру, өсімдік әлемінің жағдайы мен инвентаризациясының мониторингі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Биоалуантүрлілік және ТД саласының мақсаттары
Мақсаты: экономикалық қызметтегі түрлердің биоалуантүрлілігі туралы білімді қалыптастыру Экожүйелердің биоәртүрлілігін сақтау және тұрақты пайдалану тұрақтылықтың негізгі аспектісі болып табылады. Биоалуантүрлілік азық-түлік және дәрілік заттарды өндіру үшін өндірілетін барлық қызметті қолдайды. Биоәртүрлілікті сақтау және тұрақты пайдалану биоресурстардың өміршеңдігін қамтамасыз ету үшін қажет.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер систематикасы, биологиясы және экологиясы
Мақсаты: Протисталар,прокариоттар,саңырауқұлақтар,өсімдіктер патшалықтарының биологиясының,экологиясының және систематикасының ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: Протисталар,прокариоттар,саңыраулақтар,өсімдіктер патшалықтарының жалпы сипаттамасы.Өсімдіктердің негізгі систематикалықтоптары.Балдырлар,мүктәрізділер,қырықжапырақтәрізділер,ашықтұқымдылар және жабықтұқымдылар бөлімдерінің айырықша белгілері.Систематиканың жалпы сұрақтары: таксономия,классификация,шығу тегі,ашықтұқымдылар мен жабықтұқымды өсімдіктер эволюциясының негізгі жолдары. Құзыреттілігі: Өсімдіктер әлемінінің негізгі таксондарының ерекшелігі туралы білімді қалыптастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Омыртқалы жануарлардың системтикасы, биологиясы және экологиясы
Мақсаты: омыртқалы жануарлардың биологиясын, морфологиясын және көптүрлілігін, олардың биосферадағы рөлін зерттеу. Мазмұны:Жануарлар әлемінің (хордалылардың) көптүрлілігі, олардың шығу тегі, эволюциясы, биосферадағы және адамзат тіршілігіндегі рөлі туралы кешенді ғылым ретіндегі омыртқалылар зоологиясының қазіргі жағдайы. Хордалылардың жалпы сипаттамасы, систематикасы. Құзыреттілік: омыртқалы жануарлардың құрылысы мен көптүрлілігі туралы біртұтас дүниетанымды қалыптастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер
Мақсаты: кәсіби біліктілікті игеру. Студенттер әртүрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу, олардың педагогикалық ойлауы мен тәжірибесін дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын меңгереді және зерттеуге негізделген оқыту мен білім беруді, сондай-ақ өздерінің үздіксіз дамуы мен кәсіби өсуін дамытуға дайын. Студенттер: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын түсінеді. • педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тану және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді. • адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажыратады. • білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын ескере отырып қабылдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Биологияны оқыту әдістері мен технологиялары
Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыру. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер: * оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдау * технологиялар ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әр түрлі қолдану * оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдаланыңыз * авторлық құқықтар мен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдану
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Қазақстан биоресурстары
Мақсаты: Қазақстанның өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің алуан түрлілігі. Пәннің мазмұны: өсімдіктер мен жануарлар әлемінің негізгі таралуы. Қорғалатын табиғи аумақтар (қорықтар, ұлттық саябақтар, қорықтар) және олардың өсімдіктер мен жануарлар дүниесін сақтаудағы маңызы. Өсімдіктер мен жануарлар әлемі құқықтық қорғау және пайдалануды реттеу объектісі ретінде. Өсімдіктер мен жануарлар дүниесін қорғау және пайдалану жөніндегі қатынастарды құқықтық реттеу әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Адам және жануарлар физиологиясы
Мақсаты: тұтас организмнің, физиологиялық жүйелердің, органдардың және жеке жасушалық құрылымдардың тіршілік әрекетін зерттеу. Мазмұны: адам мен жануарлар физиологиясының пәні мен әдістері. Қозғыштіндер. Жүйкежүйесі. Жүйкежүйесінің интегративті қызметі. Сенсорлық жүйелер. Эндокриндік жүйе (кері байланыс принципі). Висцеральдыжүйелер. Зат және энергия алмасу. Құзыреттіліктер: ғылыми және қолданбалы мәселелерді шешуде жүйелі теориялық және практикалық білімді қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Адам анатомиясы
Мақсаты: Адам ағзасының құрылысын оның мүшелерінің қызметімен байланыстыра отырып, адамның шығу тегі мен оның жастық даму ерекшеліктерін зерттеу. Пәннің мазмұны: Тірек-қимыл аппараты. Ішкі ішектер. Қантамыр жүйесі. Эндокринология. Жүйке жүйесінің орталық және шеткі бөліктері. Автономды жүйкежүйесі. Сезім мүшелері. Жалпықаптама. Құзыреттілік: Адамағзалары мен жүйелерінің құрылымдық-қызметтік ұйымдастырылуы туралы білімдерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Адам биологиясы
Мақсаты: Адам биологиясы, антропогенезі туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Адамның табиғаттағы орны. Адамның пайда болуы және эволюциясы туралы теориялар. Адам ағзасының бір тұтас биологиялық жүйе ретінде ұйымдасу деңгейлері. Адам ағзасына жалпы шолу. Мидың интегралдық қызметінің заңдылықтары. Тұлғаның психофизиологиялық және биоәлеуметтік ерекшеліктері. Құзыреттері: Педагогикалық іс-әрекеттегі мәселелерд ішешудің ғылыми ойларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Биологияны бағалау және дамыту
Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі Студенттер, мүмкін: * бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы түсіну (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау) * оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдану * оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану және қолдану
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Биохимия
Мақсаты: тірі материяның құрамына кіретін биомолекулалардың құрылысын, қасиеттері мен функцияларын зерттеу; тірі организмдердегі метаболизм процестері туралы білімді кеңейту. Пәннің мазмұны: Биохимия ғылым ретінде. Статистикалық биохимия: тірі организмдердің биомолекулаларының құрылысы мен құрамын зерттеу. Ақуыздар: құрылысы, қасиеттері, фуккциясы. Көмірсулар: құрылысы, қасиеттері, функциялары. Липидтер. Нуклеин қышқылдары. Витаминдер. Ферменттер. Гормондар. Құзыреттілігі: Кәсіби қызметте практикалық дағдыларды қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Биологияны оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті арттыру. Студенттер дидактика, оқыту технологиясы, оқытудағы мотивация әдістері саласында қажетті білімге ие және педагогикалық көмек көрсете алады, оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып және педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқыту технологияларын қолдана отырып, оқытуды дараландыру дағдыларына ие. Студенттер мүмкін: * өзінің педагогикалық және пәндік саласындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсіну; * оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; * жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін іс жүзінде қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басының дамуы мен өзін-өзі бағалауын қолдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Тірі организмдердің, ұйымның әр түрлі деңгейдегі экожүйелерінің, тұтастай алғанда биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары; БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның экономикалық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында; әртүрлі елдердегі және ҚР-дағы орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы идеялар; экология, қоршаған ортаны қорғау, орнықты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Генетика
Мақсаты: тұқым қуалаушылық және өзгергіштіктің генетикалық заңдылықтарын зерттеу. Пән мазмұны : Тұқым қуалаушылықтың цитологиялық негізі.Дигибридті будандастыруда хромосомалардың тәуелсіз таралуы.Жыныспен тіркесіп тұқым қуалау. Есептерді шешу. Аллельді және аллельді емес гендердің өзара әрекеттесуі. Эпистаз Полимерия. Көптік аллелизм. Модификациялық өзгергіштік. Өзгергіштік белгілерінің вариация қатарлары. Спонтанды және индукцияланған мутациялар. Құзіреттілігі: жаратылыстану ғылымдарының негізгі заңдылықтарын кәсіби қызметте қолдану
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласындағы зерттеу дағдылары
Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; Қаржы құқығы және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнама.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ілгермелі шет тілі
Мақсаты: шет тілін тереңдетіп оқыту. Мазмұны: тақырып бойынша егжей-тегжейлі баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "қарсы" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндама, хат жазу ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді. Қалыптасқан құзыреттер: тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін шет тілінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Өсімдіктер физиологиясы
Мақсаты: өсімдік жасушаларында жүретін физиологиялық-биохимиялық процесстерді зерттеу. Пәннің мазмұны: Өсімдік жасушасының физиологиясы. Жасушадағы осмостық құбылыстар. Өсімдіктердің су режимі. Транспирация. Фотосинтез. Жарық және қараңғы кезеңдер. Минералды қоректену. Өсімдіктердің өсуі мен дамуы. Өсімдіктердің қозғалысы. Фитогормондар. Өсімдіктердің тыныс алуы. Өсімдіктердің тұрақтылық механизмдері. Компетенциялар: теориялық ақпараттар мен практикалық біліктіліктерді кәсіби деңгейде қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау. Студенттер: * әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау * даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Биологияны оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті арттыру. Студенттер дидактика, оқыту технологиясы, оқытудағы мотивация әдістері саласында қажетті білімге ие және педагогикалық көмек көрсете алады, оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып және педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқыту технологияларын қолдана отырып, оқытуды дараландыру дағдыларына ие. Студенттер: * өзінің педагогикалық және пәндік саласындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінеді; * өзінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларын танып түсінеді; * оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлап және болжай алады; * оқытуды жоспарлау және өткізу кезінде білім беру бағдарламасын қолдана алады; * жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін іс жүзінде қолданып, оқушылардың қажеттіліктерін ескеріп, олардың жеке басының дамуы мен өзін-өзі бағалауын қолдай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Жануарлардың салыстырмалы анатомиясы
Мақсаты: өсімдіктердің мүшелерінің құрылысын және дамуын салыстыру арқылы зерттеу. Мазмұны: өсімдіктердің салыстырма анатомиясының даму кезеңдері және бағыттары. Өсімдік мүшелерінің құрылыу және даму заңдылықтары. Мүшелердің құрылысын олардың атқаратын қызметімен байланыстырып салыстыру. Мүшелер жүйесінің пайда болуы және қалыптасу заңдылықтары. Салыстырма анатомиясының бөлімдері: органология, архитектоника, және морфологиялық эволюция заңдылықтары білімінің қалыптасуы. Құзреттілігі: өсімдіктердің мүшелерінің және мүшелер жүйесінің пайда болу заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Нейрофизиология
Мақсаты: Адамның тіршілік үдерістері негізін құрайтын рефлекторлық әрекеттері Пәннің мазмұны: Жүйке жасушасының құрылысы, синапстар. Орталық жүйке жүйесінің құрылысы (жұлын мен мидың құрылысы мен қызметтері). Шартты және шартсыз рефлекстер. Шартты рефлекстердің тежелуі. Организмнің әрекеттерінің координациясы. Функциялық жүйелер. Жоғары жүйке әрекетінің типтері. Құзіреттілігі: Білімалушының адам организм әрекеттерінің щартты рефлекторлық негізгі принциптері
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Молекулярлық биология
Мақсаты: органикалық молекулалардың құрылымы мен қызметтерін және тұқым қуалайтын ақпараттың берілу механизмдерін түсіну. Мазмұны: Молекулярлық биологияның мақсаты, міндеттері және объектілері. Биополимерлер және олардың рөлі: гормондық, каталитикалық, құрылымдық. Нуклеин қышқылдары: ДНҚ және РНҚ. Гендердің экспрессиясы. Генетикалық код. Гендік инженерия, геномды редакциялау. Құзыреттілік: іздену, талдау және алған білімдерін кәсіби қызметте қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Өсімдіктер салыстырмалы анатомиясы
Мақсаты: жануарлардың мүшелерінің құрылысын және дамуын салыстыру арқылы зерттеу. Мазмұны: жануарлардың және өсімдіктердің салыстырма анатомиясының даму кезеңдері және бағыттары. Жануарлар мүшелерінің құрылыу және даму заңдылықтары. Мүшелердің құрылысын олардың атқаратын қызметімен байланыстырып салыстыру. Мүшелер жүйесінің пайда болуы және қалыптасу заңдылықтары. Салыстырма анатомиясының бөлімдері: органология, архитектоника, және морфологиялық эволюция заңдылықтары білімінің қалыптасуы. Құзреттілігі: жануарлардың мүшелерінің және мүшелер жүйесінің пайда болу заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Биоинформатика және биофизика
Мақсаты: Қазіргі заманғы компьютерлік әдістер туралы негізгі теориялық білімді игеру.Пәннің мазмұны: Биоинформатика және биофизика пәні және негізгі алгоритмдері. Биоинформатика және биофизиканың негізгі әдістері. Биологиялық деректерді талдау алгоритмдері. Биологияның негізгі мәліметтер базасы және биоинформатиканы талдау бағдарламалары. Құзіреттілігі: әр түрлі деңгейдегі биологиялық жүйелерді зерттеуде физикалық әдістерді қолдану туралы қазіргі заманғы идеяларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Медициналық микробиология
Мақсаты: білім алушылардың адам мен жануарлар үшін патогенді болып табылатын микробтар туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Микробиология әдістері. Прокариоттар мен эукариоттар. зат алмасуды реттеу. Бактерияларды өсіру және өсіру. Саңырауқұлақтардың, қарапайымдылардың және вирустардың физиологиясының ерекшеліктері. Генетикалық инженерия. Биотехнологияның негіздері. Микроэкология. Микробқа қарсы заттар. Иммунобиологиялық препараттар. Вакцинация. Ұжымдық иммунитет. Құзыреттілік: алған білімдерін талдау, топпен жұмыс жасау және түсіндіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 4
-
Органикалық әлемнің даму теориясы
Мақсаты: биологияның іргелі мәселелерін шешу үшін органикалық дүние дамуының негізгі заңдылықтарын қалыптастыру. Мазмұны: тіршіліктің пайда болуы туралы теориялар. Эволюциялық түсініктердің қалыптасуы және дамуы. Эволюциялық ілім. Микроэволюция. Популяция. Табиғи сұрыптау. Эволюцияның дәлелдемелері. Түртүзілу. Макроэволюция. Эволюциялық процестің негізгі бағыттары. Антропогенез. Құзыреттілік: алған білімдерін іздеу, талдау, бағалау және басқа пәндерді оқуда қолдану
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Микробиология және биотехнология
Бактериялардың пішініне қарай әртүрлілігі. Бактериялардың таралуы және қолданылуы. Табиғаттағы бактериялардың маңызы. Биотехнологиялық процестің жалпы схемасы және биотехнологияда алынатын өнімдер (медицина, өнеркәсіп және ауыл шаруашылығы үшін).Патогендермен күресу тәсілдері. Бактериялардың антибиотиктерге тұрақтылығы, антибиотиктерді, антисептиктерді және дезинфекциялау құралдарын қолдану. Вирустар. Өмір ұйымдастырудың жасушасыз түрі ретінде вирустардың құрылысының ерекшеліктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру, одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдану және педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби өзара қарым-қатынастарды қалыптастыру
- биологияны оқытуда инновациялық әдістерді, оқыту нысандары мен құралдарын және заманауи білім беру технологияларын, адамгершілік нормаларына сәйкес биологиялық білімді шығармашылық пайдалану негізінде сындарлы шешімдерді қолдану
- қолдану арқылы нақты мәселелерді шешуде далалық және зертханалық биологиялық зерттеулерді орындау компьютерлік технологиялар (IT), жұмыстың сапасы мен алынған нәтижелердің ғылыми сенімділігі үшін жауап береді
- әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, биологияның озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан таңдау және биологияны оқыту мен өзінің кәсіби өсуін жетілдіру үшін білімді пайдалану
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинау және түсіндіру, өздерінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық ұстанымдары мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өздерінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қоя білу
- биология ғылымының негізгі бағыттары бойынша білім мен түсініктерді кәсіби іс-әрекеттерді орындауда қолдану
- ғылыми-педагогикалық дүниетанымдарын қалыптастыру үшін биология ғылымы тұжырымдарын қолдану
- биохимиялық бірлік заңдары мен заңдылықтарын, органикалық дүниенің дамуын, тұқым қуалаушылық, өзгергіштіктің молекулалық негіздерін және генетикалық талдау әдістерін талдай алады
- тарихтың негізгі кезеңдерін, қазақ халқының мемлекеттілік пен өркениет формаларының эволюциясын тұтас және объективті түрде қамту, ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық ұстанымдары мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну
- инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық проблемаларын түсіне білу, оқу үрдісінде білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқу контекстінде олардың психологиялық әл-ауқатын этикалық тұрғыдан қолдау
- қазіргі қоғамның биологиялық дүниетанымын кеңейту және демонстрациялық эксперимент пен практикалық жұмыстарды әзірлеу үшін IT қолдану, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды әзірлеу үшін студенттердің мәдениетаралық білімін кеңейте отырып, табиғи пәндерді пәндік-тілдік оқытудың CLIL технологияларын пайдалану
- тәжірибеде қолдану үшін биология бойынша алған білімдерін жүйелеу және жалпылау, эксперимент бойынша зерттеулер жүргізу үшін биологиялық процестерді модельдеу