Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01304 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ мақсаты: оқытудың прогрессивті технологияларын қолдану арқылы практикалық дағдылары мен көшбасшылық қасиеттері бар біліктілігі жоғары деңгейдегі кадрларды даярлауды көздейтін оқыту процесін реализациялау, сондай – ақ 6В01304 - "Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі"мамандығы бойынша өз бетінше жұмыс істеу үшін даярлаудың тиісті бағыты бар мамандарға қойылатын талаптарға сәйкес келетін білім беру саласындағы бәсекеге қабілетті кәсіпқойларды оқыту.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылыми зерттеу әдістері
Құқық негіздері
Кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Экономика негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мамандыққа кіріспе
Қаржылық сауаттылық
-
2 Оқу жылы
Оқушылардың даму физиологиясы
Педагогика
Кіші оқушылар психологиясы
Математиканың теориялық негіздері практикумымен
Білім беру жүйесіндегі менеджмент
Бастауыш сынып оқушыларына жаңартылған математикалық білім беру негіздері
Жас психологиясы
Инклюзивті білім беру
Этнопедагогика
Қазіргі орыс (қазақ) тілінің фонетикасы мен лексикологиясы
Бастауыш сынып оқушыларын ұлттық-мәдени құндылықтар негізінде тәрбиелеу
Бастауыш мекепте тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Бастауыш сыныптардағы орыс (қазақ) тілінің теориясы мен практикасының негіздері
Педагогикалық шеберлік
-
3 Оқу жылы
Балалар әдебиеті
Критериалды бағалау технологиясы
Жазуға үйретудің психологиялық-педагогикалық негіздері (Каллиграфия )
Кәсіби этика және конфликтология
Оқытудың заманауи мәселелері
Математиканы оқыту әдістемесі
Әдебиеттануға кіріспе және мәтінді талдау
Дидактика
Балалардағы жазбаша сөйлеуді қалыптастыру әдістемесі
Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі
Дүниетануды оқыту әдістемесі
Білім беру процесінің технологиялары
БМ жаратылыстануды оқытудың әдістемесі практикумымен
Қазақ (орыс) тілін оқытудың әдістемесі практикумымен
Бастауыш білім берудің заманауи педагогикалық технологиялары
"Дүниетану"пәні бойынша бастауыш сынып оқушыларының сабақтық және сабақтан тыс іс-әрекетінде зерттеу қызметін ұйымдастыру
-
4 Оқу жылы
Бастауыш сынып мұғалімінің жұмысындағы әлеуметтік-психологиялық оқыту әдістері
Семинармен мәнерлеп оқуды оқыту әдістемесі
Кіші мектеп жасындағы оқушы тұлғасының психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Мұғалімнің сөйлеу мәдениеті
Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеуін дамытудың теориялық негіздері мен технологиялары
Қазіргі бастауыш мектеп мұғалімінің кәсіби-педагогикалық дискурсы
Бастауыш мектептегі математикалық модельдеу
Бастауыш мектепте көркем еңбек пен бейнелеу іс-әрекетін оқыту әдістемесі
Сауаттылықты оқыту әдістемесі
Бастауыш мектеп мәселелерін шешуге арналған семинар
Мультимедиялық оқыту технологиялары
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Оқыту теориясы мен технологиясын зерттеу процесінде теориялық және эмпирикалық білімді қолдану негізінде пәндік-әдістемелік, пәндік-практикалық құзыреттілікті қалыптастыру
- Психологиялық-педагогикалық пәндер бойынша білім жүйесін, оқу пәндерінің пәндік-теориялық негіздерін меңгеру, жеке-әдістемелік пәндер бойынша дағдылар мен дағдыларды, ғылыми-педагогикалық зерттеу жүргізу кезінде және практикалық қызметте негізгі пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру
- Қазіргі қоғамдағы адамгершілік және адамгершілік-этикалық мінез-құлық нормаларын білу; күнделікті қоғамдық өмірде осы нормаларды сақтау дағдыларын және адамгершілік-этикалық мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру
- Философиялық, тарихи, әлеуметтік-саяси, құқықтық, экономикалық ғылымдардың негіздерін; экология туралы білімді, ақпараттық-коммуникативтік дағдыларды меңгеру, оларды практикада қолдану; практикалық және іскерлік деңгейде қарым-қатынасты ұйымдастыра білу
- Оқыту теориясы мен технологиясы туралы білімді меңгеру, практикалық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру, оларды педагогикалық процесте қолдану
- Ғылыми-теориялық, әдіснамалық, психологиялық, педагогикалық, әлеуметтік-теориялық білімді меңгеру негізінде психологиялық, педагогикалық, пәндік-теориялық құзыреттілікті қалыптастыру
- Оқытудың, тәрбиелеудің, дамытудың философиялық, әлеуметтік-құқықтық, экономикалық негіздерін игеру негізінде әдіснамалық, әлеуметтік, құқықтық еңбек құзыреттілігін қалыптастыру
- Интеграцияланған құзыреттіліктерді қалыптастыру: -коммуникативті; -ақпараттық; -ғылыми-шығармашылық; -рефлексивті; -диагностикалық;-жобаларды модельдеу және іске асыру; -жағдайларды анықтау және шешу; - өзін-өзі жүзеге асыру, өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту
- Әлеуметтік, экономикалық, кәсіби рөлдерді, географиялық және әлеуметтік ұтқырлықты және белгісіздіктерді өзгертуге дайындық қабілетін көрсету мыналарды қамтиды: әлемдік білім беру кеңістігінің педагогикалық мәселелерін білу; білім берудің ұлттық моделін іске асырудың мәні мен жолдарын білу; өзгеретін жағдайларға барабар білім, білік және дағдылар жүйесін меңгеру: қарым-қатынас және байланыс, эмпатия, түсіністік, жанашырлық, пікірлестік пен ынтымақтастық
- Бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби мәдениетінің негіздерін, білім берудегі экономикалық, құқықтық қатынастарды, педагогикалық менеджмент пен педагогикалық шеберлікті қамтитын әдіснамалық, құқықтық еңбек және экономикалық құзыреттілікті қалыптастыру
- Педагогикалық іс-әрекеттің, педагогикалық қарым-қатынастың және белгілі бір құндылықтардың, мұраттардың, педагогикалық сананың тасымалдаушысы ретіндегі тұлғаның қалыптасуын анықтайтын қажетті білім, іскерліктер мен дағдыларды меңгеру