Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01510 География-Тарих в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында пәнаралық мәселелерді, зерттеу және практикалық міндеттерді шығармашылық және кәсіби түрде шеше алатын, ішкі және сыртқы еңбек нарығында табысты бәсекелесуге қабілетті, кешенді білім негізінде қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық, сандық технологияларды меңгеруге қабілетті география және тарих мұғалімдерінің дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
Геоинформатика
Педагогтың сандық сауаттылығы
Құрлықтар мен мұхиттардың физикалық географиясы
Экономикалық және әлеуметтік географияның қазіргі мәселелері
Шағын жинақты мектепте географияны оқыту әдістемесі
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Табиғи ресурстар географиясы
Академиялық жазу негіздері
Картографиядағы компьютерлік технологиялар
Азия және Африка елдерінің ортағасырлар тарихы
Географияны оқыту әдістемесі
Қазақстанның ежелгі тарихы
Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы
Тарихты оқытудың заманауи технологиялары
Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері
Тарихи демография
Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
Әлемнің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Рекреациялық география және туризм негіздері
Ғылыми зерттеу негіздері
Қазақстанның табиғи кешендері
Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету
Шетелдер тарихының деректемесі мен тарихнамасы
Қазақстанның әдет-ғұрыптық географиясы
Электрондық карталар мен басқа да оқыту ресурстарын әзірлеу және пайдалану
Археология
ШҚО географиясы
Аймақтық география
Әлемнің физикалық географиясы
Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияға кіріспе
Табиғатты пайдалану және геоэкология
Қазақстанның физикалық географиясы
Қазақстанның ортағасырлар тарихы
Педагогтың электрондық портфолиосы
Инклюзивтті білім беру
Қосалқы тарихи пәндер
Картография
Өндірістік және өндірістік емес кеңістіктегі география
Шет елдердің жаңа және қазіргі заман тарихы
Тарихты оқыту әдістемесі
Қазақстан тарихының деректануы мен тарихнамасы
География сабақтарындағы зерттеу қызметінің негіздері
Қазақстанның жаңа тарихы
Этнодемография негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- зерттеу және тәжірбиелік мәселелерді шешуде дереккөздік, тарихнамалық, этнографиялық және демографиялық материалдарды талдау
- сыни ойлау саласындағы білімге және қоғам дамуының объективті заңдарына сүйене отырып, жаһандық және жергілікті тарихи-мәдени, рекреациялық, әлеуметтік-саяси, этнодемографиялық және конфессиялық процестерді бағалау;
- кадастр, картография және ГАЖ технологияларын қолдана отырып, табиғи-аумақтық кешендерді бағалау бойынша алынған білімді біріктіру
- біртұтас педагогикалық процесс, оқытудың кең спектрі, әдістері, формалары мен құралдары туралы жүйелі білімді қолдана отырып, жаңартылған білім мазмұнына сәйкес географияны, тарихты оқытуда білім беру қызметін құру
- Қазақстанның физикалық және экономикалық - географиялық жағдайының ерекшеліктерін, халықтың таралуының географиялық заңдылықтарын, экономиканың табиғи-ресурстық әлеуеті мен салаларын, сондай-ақ Қазақстанның экономикалық аудандастыру ерекшеліктерін ажырата алады;
- оқу экспериментін, бақылауларды, модельдеуді және физикалық-географиялық процестер мен құбылыстарды талдау бойынша географиялық зерттеулердің кешенді әдістерін қолдану
- экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері саласындағы жан-жақты дамыған тұлға ретінде білімдерін көрсету
- тарихи оқиғаларды, құбылыстарды, процестерді талдап, себеп-салдар байланысын орната алады
- білім берудің жаңартылған мазмұнының мақсаттарына, міндеттеріне және күтілетін нәтижелеріне сәйкес оқытудың, тәрбиелеудің инновациялық, ақпараттық технологияларын қолдану
- отандық және әлемдік тарихтың, оқиғалардың, құбылыстардың, отандық, әлемдік тарихтың ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі кезеңдерін түсіндіруде білімді жіктей алады
- экономикалық-географиялық үрдістер мен құбылыстарды ғылыми сипаттау әдістерін, есептеу-графикалық жұмыстарды орындау дағдыларын пайдалана отырып, оқуға ынталандыруды қалыптастыру
- оқушылардың жеке басын жетілдіру үшін, оның ішінде экономикалық, діни, философиялық, мәдениеттанулық білім, кәсіби және қоғамдық қызметтегі менеджмент туралы ғылыми түсінік негізінде өмірді, мәдениетті, қоршаған ортаны сақтау үшін еркіндік пен жауапкершілікті қалыптастыру үшін іс-шаралар жоспарын әзірлеу