Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M07161 Көлік инфрақұрылымының инженериясы (ғылыми-педагогикалық, 2 жыл) в ЛжКА
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Көлік инфрақұрылымын дамытуға, жобалауға, пайдалануға байланысты ғылыми-педагогикалық және кәсіби құзыреттіліктері бар жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Логистика және көлік академиясы
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M210 Магистральды желілер және инфрақұрылым
-
Білім беру саласы 7M07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 7M071 Инженерия және инженерлік іс
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылым философиясы және тарихы
Көліктің инфрақұрылымдық объектілерін ұстау және жөндеу
Шет тілі (кәсіби)
Серпімді деформацияланатын қатты дененің механикасы
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілі)
Серпімділік және икемділік
Көлік инфрақұрылымы объектілерінің құрылысы
Жоғары мектеп педагогикасы
Көлік құрылысындағы инновациялық технологиялар
Стратегиялық менеджмент
Бизнес-зерттеу
Көлік құрылысындағы жобалау-сметалық іс
Көлік құрылыстарының жобалау-сметалық құжаттамасы
Басқару психологиясы
Көлік инфрақұрылымын цифрландыру
-
2 Оқу жылы
Көліктің инфрақұрылымдық объектілерін күшейту
Көліктің инфрақұрылымдық объектілерінің техникалық жай-күйін бақылау
Көлік инфрақұрылымы объектілерінің диагностикасы
Көлік инфрақұрылымының міндеттерінде түпкілікті элементтер әдісін қолдану
Көліктің инфрақұрылымдық объектілерін реконструкциялау кезіндегі кешенді жобалық шешімдер
Оқыту нәтижелері
- Көлік объектілері инфрақұрылымы параметрлерінің салалық нормаларға техникалық сәйкестік деңгейін, техникалық-экономикалық көрсеткіштерді қайта құру және жақсарту мәселелерін одан әрі шеше отырып, техникалық қамтамасыз етуді белгілеу.
- Басқару психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздерін, "тұлға-ұжым", "көшбасшы – ұжым" әлеуметтік – психологиялық сипаттамаларын, ұжым ішіндегі тұлғааралық және проблемаларды зерттеу әдістерін, жоғары мектеп педагогикасы негізінде – жоғары мектеп педагогикасы саласындағы қызметке жарамды құзыреттілік пен дағдыларды қалыптастыру.
- Техникалық жай-күйді бағалау кезінде жұмыстардың мерзімдерін, кезектілігі мен көлемін белгілей отырып, ақауларды, ақаулар мен деформацияларды тексеру, тексеру, сынау бағдарламаларын және жою жөніндегі іс-шараларды әзірлей отырып, көлік инфрақұрылымы объектісін диагностикалау.
- Стационарлық, динамикалық, тербелмелі және физикалық сызықтық емес есептерді шешу үшін жалпы заңдар негізінде композиттік, сусымалы, қатты және тау жыныстарының кернеулері мен деформацияларының механикасын зерттеу кезінде программалық кешендерді ,көлік объектілерінің кернеулі-деформацияланған күйін есептеудің заманауи аналитикалық және инженерлік әдістерін пайдаланып, шекті элементтер әдісін қолдану.
- Сенімділік пен беріктікті қамтамасыз ете отырып, одан әрі енгізудің негіздемесі мен мәнін ашатын жобалау-сметалық құжаттаманы әзірлеумен және ресімдеумен түпкілікті шешімдерді қалыптастыру және қабылдау үшін көлік құрылысының функционалдық және пайдалану талаптарына сыни бағалауды бағалау.
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде зерттеу үшін кәсіби ағылшын тілін меңгере отырып, дүниетанымды қалыптастыратын білім жүйесі ретінде Ғылым мен ғылым философиясының тарихи дамуы бойынша білімді көрсету.
- Ведомстволық бөлімшелерді стратегиялық басқару мәселелерінде базалық теориялық білім мен негізгі практикалық дағдыларды, Кәсіпорынның сыртқы және ішкі жағдайының стратегиясын және корпоративтік басқару мәдениетін одан әрі енгізу перспективасы үшін оларды бизнес-зерттеулерде қолдана отырып талдауды растау.
- Цифрлық трансформацияны әзірлеу және іске асыру саласында ақпараттық-талдамалық автоматтандырылған жүйелерді қалыптастыру және енгізу үшін ақпараттық саясат және қауіпсіздік саласындағы ҚР заңнамалық актілерін сақтай отырып, құрылымдық бөлімшелердің цифрлық қызметінің қағидаттары мен бағыттарының мәнін қадағалау.
- Ғылымның мәні мен орны, елдегі ғылыми ойдың дамуының негізгі кезеңдері туралы білім жүйесін, әртүрлі деңгейлердегі ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың әдістемелік негіздерін, тәжірибені, экспериментті және басқа зерттеулерді жоспарлау, жүргізу, рәсімдеу принциптерін сипаттау.
- Көлік объектілерін түріне және техникалық-технологиялық мақсатына, пайдалану көрсеткіштеріне байланысты әртүрлі күштердің әсерлері кезінде жергілікті жағдайларды ескере отырып және технологиялық процестерді құрастыру кезінде машиналау, механикаландыру және автоматтандыру құралдарын және тәсілдерін дамыту.