Жаңа білім беру бағдарламасы

6B03204 Content, Marketing and Data Analysis (Media) в AlmaU

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін гуманитарлық және әлеуметтік-саяси ғылымдардың іргелі білімдерін меңгеру, экономика және құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздерін білу.
  • Алынған ақпаратты сыни тұрғыдан түсініп, оның кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы тілдерді білуін талдай білу. Ғылыми зерттеу әдістерін білу.
  • Мемлекеттік тілде және ұлтаралық қарым-қатынас тілінде, сондай-ақ шет (ағылшын) тілінде жазбаша және ауызша қарым-қатынас жасау, кәсіби қызметтің түрлі салаларында тілдерді білуді қолдану.
  • Сұрақтарды дұрыс қою және жаңа шешімдерді табудың негізгі мәселелерін анықтау мүмкіндігі.
  • Өз жобалары немесе кәсіби құзыреттіліктері үшін перспективалы тауашаларды анықтау үшін жаһандық трендтерді талдау.
  • Негізгі зерттеу әдістері мен құралдарын сипаттау және қолдану, академиялық адалдықтың маңыздылығын, принциптері мен мәдениетін түсіну.
  • Ақпаратты құрылымдау, классикалық әдістер негізінде деректерді талдау, қорытынды жасау және субъектінің қазіргі жағдайын ескере отырып болжам жасау.
  • Cторителлингтің барлық спектрі бойынша өзекті және шынайы, эксклюзивті және сұранысқа ие мазмұнды – мәтіндік мақалалар, аудио және бейне репортаждар, деректі фильмдер және тергеу мақалаларын жасау.
  • Сандық платформаларда медиа жобаларды құра білу: веб-комикстері бар компьютерлік ойындар, виртуалды және кеңейтілген шындықтағы мазмұн, соның ішінде метаверстегі жобалар.
  • Шығармашылық кампаниялардың көмегімен медиа-брендті ілгерілету, медиа-жоспар құру, медиа жобаларды дамыту стратегиясы мен коммуникациялық арналардың тиімділігін бағалау.
  • Мақсатты аудиториялар мен креативтерді тестілеудің заманауи әдістерін білу, конверсиялар мен трафик деңгейінде медиа-жобаларды жарнамалау нәтижелерін талдау.
  • Пайдаланушылардың медиа – талдауы, мазмұнды тұтынуды талдау, тақырыптық бағыттарды талдау саласында қолдану үшін ақпаратты құрылымдау және деректерді талдау принциптерін түсіну.
  • Медиа-мазмұн түрінде қолданылатын болжамдарды құру үшін алгоритмдерді енгізу және күрделі деректер құрылымдарын құру.
  • Ірі медиа-платформаларда перспективалары бар немесе дербес медиа-Стартапқа масштабтау әлеуеті бар медиа-жобаларды құру.
  • Белгілі бір салада және облыстардың қиылысында кең ауқымды арнайы және тұжырымдамалық, кәсіби және ғылыми білімдер (соның ішінде инновациялық) және тәжірибені білу және қолдану. Кәсіби ақпаратты бағалау және таңдау. Жаңа сюжеттер мен ақпараттық материалдарды, сондай-ақ журналистік зерттеу әдістерін жасау үшін деректерді пайдалану.
Top