Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B03204 Content, Marketing and Data Analysis (Media) в AlmaU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мәтіндік материалдардан аудио-визуалды репортаждар мен деректі фильмдер түсіруге дейінгі әртүрлі форматтағы шығармашылық мазмұнда білімі бар, сонымен қатар деректерді талдау және цифрлық маркетинг дағдылары бар, онлайн ортада медиа жобаларды іске қосуға қабілетті білімді мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы Алматы менеджмент университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B042 Журналистика және репортер ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
2023 Оқу жылы
Программалау және алгоритмдер принциптері
Қолданбалы статистика негіздері
Content құру 1 (Text)
Маркетингке кіріспе
Медиа-жоба 3 (ақпараттық Веб-сайт)
Сыни ойлау
SMM & content marketing
Медиа-жоба 1 (Мәтіндік блог)
Сторителлинг
Қолданбалы математика 1
UX/UI: Өнімнің цифрлық дизайны
Шығармашылық ойлау
Медиа-жоба 2 (аудиовизуалды жоба)
Content құру 2 (Multiformate)
Backend қосымшаларын құру
Excel бағдарламасындағы деректерді талдау
Тұтынушылардың мінез-құлқы психологиясы
Аналитикалық ойлау
-
2024 Оқу жылы
Бренд менеджмент
Медиа-жоба 6 (басқа тілдік нарықтарға арналған медиа-жоба)
Медиа-жоба 4 (деректі фильм немесе деректі серия)
Математикалық модельдеу және статистика
Content құру 3 (Documentary, Longreads)
Дизайн-ойлау
Маркетингтік коммуникация арналары
Деректерді талдау және визуализация үшін Python
Қоғамдық жарнама құралдары
Жаһандық ойлау
Content Creation 4
Машиналық оқыту және жасанды интеллект
Дата-журналистика
Режиссура 1
Медиа-жоба 5 (компьютерлік ойын құру немесе веб-комикстер)
Қолданбалы математика 2
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін гуманитарлық және әлеуметтік-саяси ғылымдардың іргелі білімдерін меңгеру, экономика және құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздерін білу.
- Алынған ақпаратты сыни тұрғыдан түсініп, оның кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы тілдерді білуін талдай білу. Ғылыми зерттеу әдістерін білу.
- Мемлекеттік тілде және ұлтаралық қарым-қатынас тілінде, сондай-ақ шет (ағылшын) тілінде жазбаша және ауызша қарым-қатынас жасау, кәсіби қызметтің түрлі салаларында тілдерді білуді қолдану.
- Сұрақтарды дұрыс қою және жаңа шешімдерді табудың негізгі мәселелерін анықтау мүмкіндігі.
- Өз жобалары немесе кәсіби құзыреттіліктері үшін перспективалы тауашаларды анықтау үшін жаһандық трендтерді талдау.
- Негізгі зерттеу әдістері мен құралдарын сипаттау және қолдану, академиялық адалдықтың маңыздылығын, принциптері мен мәдениетін түсіну.
- Ақпаратты құрылымдау, классикалық әдістер негізінде деректерді талдау, қорытынды жасау және субъектінің қазіргі жағдайын ескере отырып болжам жасау.
- Cторителлингтің барлық спектрі бойынша өзекті және шынайы, эксклюзивті және сұранысқа ие мазмұнды – мәтіндік мақалалар, аудио және бейне репортаждар, деректі фильмдер және тергеу мақалаларын жасау.
- Сандық платформаларда медиа жобаларды құра білу: веб-комикстері бар компьютерлік ойындар, виртуалды және кеңейтілген шындықтағы мазмұн, соның ішінде метаверстегі жобалар.
- Шығармашылық кампаниялардың көмегімен медиа-брендті ілгерілету, медиа-жоспар құру, медиа жобаларды дамыту стратегиясы мен коммуникациялық арналардың тиімділігін бағалау.
- Мақсатты аудиториялар мен креативтерді тестілеудің заманауи әдістерін білу, конверсиялар мен трафик деңгейінде медиа-жобаларды жарнамалау нәтижелерін талдау.
- Пайдаланушылардың медиа – талдауы, мазмұнды тұтынуды талдау, тақырыптық бағыттарды талдау саласында қолдану үшін ақпаратты құрылымдау және деректерді талдау принциптерін түсіну.
- Медиа-мазмұн түрінде қолданылатын болжамдарды құру үшін алгоритмдерді енгізу және күрделі деректер құрылымдарын құру.
- Ірі медиа-платформаларда перспективалары бар немесе дербес медиа-Стартапқа масштабтау әлеуеті бар медиа-жобаларды құру.
- Белгілі бір салада және облыстардың қиылысында кең ауқымды арнайы және тұжырымдамалық, кәсіби және ғылыми білімдер (соның ішінде инновациялық) және тәжірибені білу және қолдану. Кәсіби ақпаратты бағалау және таңдау. Жаңа сюжеттер мен ақпараттық материалдарды, сондай-ақ журналистік зерттеу әдістерін жасау үшін деректерді пайдалану.