Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01102 Педагогикалық өлшемдер в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру сапасын бағалау жүйесінің теориялық және ұйымдастырушылық негіздерін меңгерген бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
2023 Оқу жылы
Оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары
Ғылым тарихы мен философиясы
Педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамасы
Ұлттық емтихандар мен мониторингтерді, халықаралық салыстырмалы зерттеулерді ұйымдастыру ерекшеліктері
Заманауи және классикалық тест теориясы
Білім сапасын бағалаудың ұлттық жүйесі
Шет тілі (кәсіби)
Орта мектептердегі қалыптастырушы және жиынтық бағалау
Білім беру ұйымдарындағы сапаны бағалаудың ішкі жүйелері
Білім беруде диагностикалау инструментарийлерін жасақтау
Басқару психологиясы
Бақылау-бағалау оқу тапсырмаларын әзірлеу және білім беруде пайдалану
Білімді бақылау мен бағалауды ақпараттандыру әдістері
Функционалдық сауаттылықтың қалыптасу деңгейін бағалауға арналған тапсырмаларды әзірлеу әдістері
Оқыту нәтижелерін бағалау құралдарын жобалау, әзірлеу және валидациялау
Мектеп түлектерінің әмбебап құзыреттіліктерін өлшеу құралын әзірлеу
Жоғары мектептің педагогикасы
-
2024 Оқу жылы
Ұлттық мониторингтер және халықаралық салыстырмалы зерттеулер
Оқыту нәтижелерін бағалауды сүйемелдеудің ақпараттық жүйелері
Педагогикалық тестілеудің математикалық негіздері
Білім беру сапасын басқаруда бағалау нәтижелерін пайдалану
Деректерді талдаудың негізгі әдістері және статикалық пакеттермен жұмыс
Білім беруді бағалау және мониторингілеу жүйесі
Педагогикалық зерттеулердегі математикалық әдістер
Бағалау іс-шараларының нәтижелерін интерпретациялау әдістері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазіргі ғылым философиясының өзекті мәселелерін және ғылым мен білімнің интеграциясы жағдайындағы теориялық-әдіснамалық білімді анықтайды.
- Білім беру сапасын бағалауда педагогика ғылымы мен басқару психологиясын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін ұсынады.
- Жоғары оқу орындары мен мектептерде білім сапасын бағалаудың цифрлық технологияларын қолданады, бағалау іс-шараларын (емтихандар, мониторингтер, ағымдағы бағалау) ұйымдастырады және өткізеді.
- Бағалау іс-шараларының нәтижелерін интерпретациялайды, оларды білім беру сапасын басқару үшін пайдаланады
- Білім алушылардың білім жетістіктерін бағалау құралдарын жобалайды және әдістерін құрастырады.
- Педагогикалық өлшеулер теориясы мен практикасының қазіргі заманғы проблемаларын, білім беру сапасын сыртқы және ішкі бағалаудың қазіргі (қолданыстағы) құралдарының функционалдық ерекшеліктерін талдайды.