Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01704 Шет тілі: екі шет тілі в Шымкент университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Оқу үрдісін ұйымдастыруда заманауи білім беру технологияларын қолдана алатын шет тілдерін оқытудағы тиісті теориялық білімі мен практикалық дағдылары бар және ішкі мен сыртқы еңбек нарығында бәсекеге қабілетті мамандар даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Шымкент университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Шетел тілі (екінші)
Базалық негізгі шет тілі
Ағылшын тілінің практикалық фонетикасы
Оқу практикасы
Қоғамдық сананы жаңғыртудың мәселелері
Екінші шет тілінің практикалық грамматикасы
Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы
Ағылшын тілінің ауызша -жазбаша практикумы
-
2 Оқу жылы
Шетел тілі екінші (A1.A2)
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Педагогика және тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Бағалаудың критериалды технологиясы
Базалық негізгі шет тілінің тәжірибелік курсы (В1)
Инклюзивті білім беру
Психологиялық- педагогикалық практика
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Базалық негізгі шет тілінің тәжірибелік курсы (B2)
-
3 Оқу жылы
Лексикалық бірліктердің семантикасы
Тілі оқытылатын елдің әдебиеті
Қаржылық сауаттылық
Ғылыми зерттеулердің әдістері
Тіл фонемаларының аспектісі
Екінші шетел тілін жаңа технология бойынша оқыту
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Шетел тілі (екінші) (В1)
IELTS академиялық модулі
Фонетика теориясы
Лексикология
Ағылшын тілінде тыңдау және сөйлеу дағдылары
Шетел тілі(екінші) ( В2)
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Лингвоелтану
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
IELTS дайындау үшін арналған әдістеме мен технологияcы
Екінші шетел тілін арнайы кәсіби бағытта оқыту
Елтану
Тілдерін оқып жатқан елдердің әдебиеттерінің көркемдік даму кезеңдері
Іскерлік құжаттардың аударылу ерекшеліктері
Шетел тілін арнайы мақсатта оқыту (С1 негізгі деңгейі)
Шеттілдік білім берудің қазіргі заман әдістемесі
Іскерлік ағылшын тілі
Мамандандырылған кәсіби шетел тілі
Екінші шет тілінің оқыту әдістемесі
-
4 Оқу жылы
Академиялық тыңдалым және айтылым
Шетел тілін арнайы мақсатта оқыту (С2 негізгі деңгейі)
Медиа мәтінмен жұмыс жасау
Аудиториядан тыс оқыту
Теориялық грамматика
Техникалық бағытта ағылшын тілін үйрену
Тілді академиялық мақсатта оқыту
Тіл теориясы
Мәдениетаралық коммуникация және іскерлік дискурс
Педагогикалық практика (үзіліссіз)
Көркем аударманың теориясы мен практикасы
Аударма теориясы мен практикасы
Стилистика
Тіл тарихы
Прагмалингвистика мәселелері
Тілдік қарым-қатынас мәдениеті бойынша практикум
Өндірістік педагогикалық / дипломалды практика
Мәтінге стилистикалық талдау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- оқып жатқан тілдіің орфографиялық, орфоэпиялық, лексикалық, стилистикалық нормаларын меңгереді; тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынасқа түседі; қоғамдық пікірге, дәстүрге, әдет-ғұрыпқа негізделген әлеуметтік және мәдени құндылықтардың мәнін түсінеді және оларды өз қызметінде пайдалана алады;
- ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау жәнеесептеу сауаттылығына цифрлық технологияларды жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау қабілетіне ие бола алады;
- академиялық жазу және академиялық адалдық мәдениеті қағидаттарын ескере отырып , кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс, ағылшын және екінші шет тілдерінде еркін , кәсиби және мәдениетаралық қарым-қатынасқа дағдыларын қалыптастыра алады;
- белгісіздік жағдайында зерттеу, кәсіпкерлік және жұмыс дағдыларын қолдана алады; ғылыми зерттеудің әдістерін және академиялық хатты біліп оларды оқытылатын салада қолдана алады; тілдің ғылыми зерттеу әдістерін және тәсілдерін іріктеп алу кезеңін ұйымдастыра алады, педагогикалық эксперементті ұйымдасыру әдістерін жүйелей алады;
- білім алушылардың мінез-құлқын басқару олардың оқу-танымдық қызметін ынталандыру, тәрбие жұмысының әдістемелерін, тәрбиенің қазіргі заманғы тұжырымдамаларын пайдалану және білім алушылардың салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыруға жәрдем береді;
- шетел тілін меңгерудің халықаралық стандарттарына, мемлекеттік стандарттарда белгіленген дескрипторларға сәйкес студенттердің өзіндік тұлғалық өсуі мен дамуын бағалайды және модельдейді, өз бетінше білім алу және өздігінен білім алу үшін әртүрлі ақпарат көздерін пайдаланады;
- қоғамның іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын пайдаланады; өзінің және басқалардың идеяларын, әрекеттері мен пайымдауларына қызығушылық таныту негізінде сыни және жүйелі ойлауын дамытады;
- білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың тиісті әдістемелерімен құралдарын айқындай отырып, білім алушылардың ерекшеліктерімен қажеттіліктерін ескере отыр, жоспарлар жасайды және сабақтар өткізеді;
- грамматикалық білімдер жүйесі негізінде тіл мен сөйлеу құралдарын қолдануды жүзеге асырады; коммуникациялық жағдайға сәйкес ақпаратты талдайды; шет тілінде қарапайым коммуникациялық дағдылардың болуы; өзінің пәндік саласын түсініп және алған білімдерін кәсіби қызметте ауызша және жазбаша түрде қолдана алады; мәтіндермен жұмыс жасап, қазіргі ағылшын тілінің функционалды стильдерін таңдай алады;
- шет тілі мұғалімінің функционалдық міндеттері шеңберінде педагогикалық, психологиялық құбылыстарды анықтап, олардың арасындағы байланыс себептерін тәжірибелік қорытындыларымен ұсыныстарды жасайды, басқарушылық іс-әрекеттің ерекшеліктерімен психологиялық шарттарын талдап жоспарлайды;