Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01110 Педагогика және психология в Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты психологиялық-педагогикалық ғылымдар мен психотехнология саласында кәсіби құзіреттіліктерге ие еңбек нарығында бәсекеге қабілетті педагог-психологтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 241
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Академиялық жазу негіздері
Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мамандыққа кіріспе
Оқушылардың даму физиологиясы
Мұхтартану
Қоғамға қызмет ету
Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
Абайтану
Қарым-қатынас психологиясы
Арттерапия негіздері
Кикілжің психологиясы
Арттерапиялық әдістемелер
-
2 Оқу жылы
Балалар психологиясы
Суицидологияның негіздері/
Суицидтік мінез-құлқының психологиялық аспектілері
Кіші мектеп жасындағы балалар психологиясы
Әлеуметтік психология және педагогика
Инклюзивтік білім беру
Дін психологиясы
Педагогика және киберпедагогика
Педагогикалық шеберлік
Отбасы психологиясы
Педагогикалық психология
Психология тарихы
Қазақстандағы психология ғылымы
Экожүйе және құқық
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Еңбек психологиясы
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Этнопедагогика
Педагог тұлғасының аксиологиясы
-
3 Оқу жылы
Денсаулық психологиясы
Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері
Психологиялық-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі және бағалау
Позитивті психология
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Девиант жасөспірімдермен жүргізілетін психологиялық педагогикалық жұмыстар
Қолданбалы психология
Үлгермеуші оқушылар психологиясы
Ұйымдастыру психологиясы
Кешенді диагностика
Психологиялық менеджмент
Психологиядағы ғылыми зерттеу жұмысының негіздері
-
4 Оқу жылы
Жеке тұлғаны психокоррекциялау
Білім беру саласындағы психолог жұмысы
Жеке және кәсіби өсу тренингі
Жеке және топтық психотерапия негіздері
Педагогикалық-психологиялық практикум
Педагог-психологтың кәсіби әдептілігі
Психопрофилактика
Білім берудегі менеджмент
Арнайы пәндер практикумы
Эксперименталды психология
Психологиялық кеңeс беру
Психолог жұмысының тренингтік формалары
Оқытудың заманауи технологиялары мен әдістері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық адалдық және сыбайлас жемқорлыққа мүлдем төзбеушілік қағидаттарын сақтайды және қоғамда, кәсіби ортада қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас көрсетеді.
- Клиенттердің мәселелерін шешуде ақпараттық дерекқорлармен және өзге де ақпараттық жүйелермен жұмыс істеудің заманауи технологияларын пайдалана отырып, ақпараттық және есептеу сауаттылығын көрсетеді.
- Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсетеді.
- Педагогика мен психологияның заманауи тәсілдерін, технологияларын қолдана отырып, білім беру үдерістеріне қатысушылардың жеке дамуын қамтамасыз етеді
- Балалардың оқуы, тәрбиесі, дамуы, санасы, мінез-құлқына теріс әсер ететін проблемаларды, жағдайларды, салдарларды айқындайды; психологиялық-педагогикалық ғылым салаларының тоғысында тұлғаның бағдарын қайта құруға көмектеседі.
- Командада жұмыс істеу, өзіндік білім алу және салауатты өмір салтын ұстану дағдыларын көрсетеді
- Білім алушылардың жас, тұлғалық, әлеуметтік-мәдени ерекшеліктері ескеріп, рұқсат етілген психологиялық, педагогикалық диагностикалық әдістер мен әдістемеліктерді таңдайды, нәтижесін талдап қызмет көрсете алады.
- Өз қызметінде қолданыстағы нормативтік құқықтық актілерді және кәсіби-этикалық нормаларды басшылыққа алады жәнеөз құзыреті шеңберінде білім алушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуге жәрдемдеседі
- Педагогикалық процеске қатысушылардың психологиялық, педагогикалық ағарту және профилактикалық жұмыстарын ұйымдастырады
- Педагогика, арнайы психология негіздері мен қағидаттарында білім беру процесіне қатысушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді қамтамасыз етеді
- Білім беру ұйымына қатысушылардың құзыреттерін арттыру бойынша ғылыми-әдістемелік жұмысты ұйымдастырады және жүргізеді.
- Білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, психологиялық-педагогикалық технологияларды және әртүрлі бағалау құралдарын таңдайды және пайдаланады