Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01402 Бейнелеу өнері және сызу в Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты қоғам мен жеке тұлғаның мүдделерін сақтау қағидаттарына, қолданыстағы қазақстандық заңнамаға, костюмді, интерьерді және жарнаманы жобалау саласындағы маман құзыреттерінің құрамы мен қалыптасу деңгейіне қойылатын белгіленген біліктілік талаптарына негізделген және оның білімі, білігі, еңбек нарығындағы иеліктер және одан әрі өзін-өзі дамыту қабілеттері аталған бағыттағы және бейіндегі бакалавр деңгейі түлегінің құзыреттілік моделіне сәйкес білікті кадрларды кәсіби даярлау үдерісін ұйымдастыру және жүзеге асыру болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Сурет 1
Өнер тарихы
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Кескіндеу 1
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Түстану
Адамның даму психологиясы
-
2 Оқу жылы
Шрифт
Іскерлік ағылшын тілі
Материалдық мәдениет және дизайн тарихы
Композиция 1
Сурет 2
Каллиграфия
Кәсіби ортадағы шет тілі
Стильденген сурет
Бейін бойынша арнайы сурет
Арнайы кескіндеме
Кескіндеме 2
Перспектива
Графикадағы перспектива
Педагогикалық риторика
Компьютерлік графика
-
3 Оқу жылы
Халықтық ою-өрнек
Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
Арнайы композиция және макет
Тоқыма бұйымдарын жобалау
Дизайн негіздері
Сәндік-қолданбалы өнер негіздері
Металды көркем өңдеу
Көркем ағаш өңдеу және керамика
Макеттеу
Граф программалар
Инклюзивті білім беру
Әлеуметтік психология
Компьютерлік бағдарламалар
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
Материалды көркем өңдеу
Педагогикалық психология
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Сызуды оқыту әдістемесі
-
4 Оқу жылы
Арт-білім беру
Тіршілік қауіпсіздігі негіздері және еңбекті қорғау
Тоқыма бұйымдарын көркем өндеу
Этнопедагогика
Тоқыма бұйымдарын безендіру
Білім беру процесіндегі оқытудың заманауи модельдері
Критериалды бағалау технологиясы
Ұлттық тәрбие
Білім берудегі Менеджмент
Оқыту мен тәрбиелеудің заманауи педагогикалық технологиялары
Сызу негіздері
Экология және тұрақты даму
Кәсіби педагогика
Сызықты геометрия
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби салада тиімді қарым-қатынас жасау үшін жеткілікті жоғары деңгейдегі тілді меңгеру, кәсіби әдебиеттерді еркін оқу және күрделі тақырыптарда ауызша сөйлеуді түсіну, өзінің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін жетілдіру және дамыту.
- Экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары мен әдістерін, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлін білу және түсіну. Экономикалық білім негіздерін меңгеру, менеджмент, маркетинг, брендті ілгерілету туралы түсінікке ие болу. Инновациялық қызметке қабілеттілік. Ресурстарға қажеттілікті бағалау және кәсіби қызметте міндеттерді шешу кезінде оларды пайдалануды жоспарлау қабілеті.
- Шығармашылық ортада жұмыс істей білу, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жетістіктерін диагностикалаудың заманауи әдістерін қолдану, білім алушылардың әлеуметтенуі мен кәсіптік өзін-өзі анықтауын педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыру, оларды кәсіпті саналы таңдауға дайындау. Оқу-тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін ұжымда білім беру ортасын, оның ішінде ақпараттық мүмкіндіктерді пайдалануға дайын болу.
- Дизайн және шығармашылық пәндер саласында білім алу және жаңа білім алу, осы білімдер мен түсініктерді кәсіби деңгейде қолдану қабілеті. Күнделікті кәсіби қызметке және білімін жалғастыруға қажетті жаңа білім алу дағдыларын меңгеру. Түрлі көздерден ақпаратты табу, өңдеу және талдау қабілеті. Ақпараттың сенімділігі мен шынайылығын бағалау және осы негізде әрекет ету қабілеті.
- Басқа мәдениеттер мен дін өкілдерімен нәтижелі өзара іс-қимыл жасау. Әлемнің басқа халықтарының дәстүрлеріне, мәдениетіне төзімді болу. Ұлттық мәдениеттің құндылығын ұғыну, тарихи мұра мен мәдени дәстүрлерге құрметпен қарау. Әртүрлі этностар мен діндерге төзімді болу. Қоғамдық пікірге, дәстүрлерге, әдет-ғұрыптарға, қоғамдық нормаларға негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды білу және оларға өзінің кәсіби қызметінде бағдар беру.
- Өзгерістер мен белгісіздіктердің өсу серпінділігі жағдайында әлеуметтік, экономикалық, кәсіби рөлдерді, географиялық және әлеуметтік ұтқырлықты ауыстырудың дайындығы Қазіргі заманғы ақпараттық ағымдарда бағдарлай білу және әлемдік сәндегі динамикалық өзгеріп отыратын құбылыстар мен процестерге бейімделе білу. Кәсіби қызметпен байланысты әр түрлі жағдайлар мен жағдайларда икемді және ұтқыр болу. Тәжірибені сын тұрғысынан бағалай білу және қайта ойлай білу, кәсіби және қоғамдық қызмет туралы ойлай білу. Халықаралық салада өндірістік және қолданбалы қызметті жүзеге асыру қабілеті.
- Мәдениеттің базалық құндылықтарын түсіну және сақтау, азаматтық пен гуманизмге ие болу. Этикалық нормаларға сәйкес әрекет ету қабілеті. Барлық басты кәсіби қасиеттерге ие болу, жұмыс берушілер тарапынан қойылатын барлық заманауи талаптарға жауап беру. Іскерлік этика нормаларын сақтау, этикалық және құқықтық мінез-құлық нормаларын меңгеру.
- Заманауи техникамен жұмыс істеу дағдысын меңгеру қабілеті. Кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды, бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану қабілеті. Заманауи ақпарат құралдары мен ақпараттық технологияларды меңгеру. Қажетті ақпаратты іздеу, талдау және іріктеу әдістерін, оны өзгерту, сақтау және беру әдістерін меңгеру.
- Жобалау идеясын әзірлеу кезінде өз ұсыныстарын негіздеу және теориялық, практикалық деңгейлерде бейнелеу және әдістемелік аспектілерде көркемдік шығармашылық мәселелерін шешу қабілеті Түрлі елдердегі өнер менеджментінің тәсілдерін салыстырады Қазақстандағы өнер саласын мемлекеттік және мемлекеттік емес реттеу туралы ақпаратқа ие
- Өз қызметінде негізгі Мемлекеттік құжаттарды және Қазақстан Республикасының нормативтік актілерін басшылыққа алу. Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздерін білу. Қоғамның әлеуметтік даму үрдістерін білу қабілеті. Өз қызметінде нормативтік және құқықтық құжаттарды пайдалану қабілеті. Мәселелерді анықтау, тұжырымдау және шешу қабілеті. Патриотизм, құрмет көрсету, ашық болу қабілеті.