Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01403 Музыкалық білім в Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жаңа білім беру технологияларын, кәсіби дағдыларды, шығармашылық қабілеттерді, көшбасшылық қасиеттерді меңгерген және жаңаша ойлауға қабілетті, музыкалық білім беру саласындағы қызметке құзыретті жоғары білікті және бәсекеге қабілетті музыка мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Негізгі музыкалық аспап
Экология, бизнес және құқық негіздері
Музыкалық сауаттылыққа оқыту
Аспаптық орындау
Оқушылардың даму физиологиясы
-
2 Оқу жылы
Сольфеджио
Қосымша музыкалық аспаптар
Музыкалық шығарманы талдау
Негізгі музыкалық аспап (фортепиано, баян, домбыра)
Инклюзивті білім беру
Мектеп репертуары бойынша жұмыс практикумы
Педагогика
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Музыканы оқыту әдістемесі
Дидактикалық материалды инновациялық технологиялық дайындау
Білім берудегі IT / Оқыту мен бағалаудағы дифференциалды саралау әдістемесі
Хор аранжировкасы
Білім берудегі менеджмент
-
3 Оқу жылы
Фольклорлық аспап
Дауысты қою
Академиялық хат
Мектептердің қазіргі білім беру бағдарламалары
Оркестрлік аспап
Бала дауысымен жұмыс
Гармония
Мектепте үйірме жұмысын ұйымдастыру
Хор
Хормейстерлік жұмыс практикумы
Дирижерлеу
Minor Пән 1
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Балалардың музыкалық шығармашылығы
Концертмейстерлік класы
Полифония
Minor Пән 2
Қазақстанның музыкалық мәдениеті
Қазақ музыкасының фольклоры
Шетелдік музыка тарихы
Вокалдық ансамбль
Орындаушылық шеберлік
Қазақ өнерінің тарихы
Музыкалық білімдегі заманауи техникалық құралдар
Музыкалық этнография
-
4 Оқу жылы
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (негізгі музыкалық аспап)
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (хормен дирижерлау)
Оркестр
Minor Пән 3
Педагог музыканттың ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізіне кіріспе
Сахна мәдениеті
Музыкалық білім берудің теориясы мен технологиясы
Музыка теориясының негіздері
Minor Пән 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- "Музыка" пәні бойынша жылдық күнтізбелік және сабақ жоспарларын, елдің қоғамдық-саяси, экономикалық және мәдени өмірін ескере отырып, білім алушылармен сыныптан тыс музыкалық-көркем жұмыстарды ұйымдастыру бойынша алдағы және келешектегі жоспарлар құрады;
- солисттерге (вокалистер мен аспапта ойнаушыларға) музыкалық шығармаларды сүйемелдей алады; парақтан қарапайым музыкалық шығармаларды оқиды және тасымалдай алады; солисттің орындаушылық мүмкіндіктерін ашуға қажетті жағдай жасайды;
- музыкалық-орындаушылық өнер саласында терең, мол білімді игереді, музыкалық аспаптарды (домбыра, баян, фортепиано) меңгереді, хор және жеке орындауға музыкалық сүйемелдеуді таңдайды, мектеп репертуарын толық дәрежеде біледі, музыкалық қызметке жеке дайындаудың негіздерін біледі;
- музыкалық дарынды балаларды анықтайды және оларға педагогикалық қолдау көрсетеді; музыкалық-педагогикалық қызметін жоспарлаудың заманауи технологияларын меңгереді;
- вокалдық, хор және аспаптық жанрлардың репертуарларының шығармаларымен практикалық жұмыстарды жоспарлайды және жүзеге асырады;
- хор ұжымы үшін репертуарды таңдай алады; компьютерде теру және ноталық материалды редакциялау; жалпы білім беру ұйымдарында сабақтан тыс музыкалық іс-шараларды ұйымдастырады және өткізеді;
- әлеуметтік-гуманитарлық пәндер бойынша базалық білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды;
- қазақ музыкалық мәдениетінің қалыптасуы мен дамуы туралы білімдерін көрсетеді, әр түрлі жанрдағы шығармалардың әуезді және гармониялық сипатын, Қазақстан және шетел композиторларының негізгі стильдік бағыттарын айқындайды;
- тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасайды; қазіргі әлемге бейімделеді, сыни тұрғыдан ойлай алады;
- музыкалық дыбыстардың қарапайым қасиеттерін, аспаптардың жоғары және төмен тембрлі дыбыстарын салыстырады; проблемалық-іздеу және зерттеу әдістерін қолданады, оқытудың жаңа әдістерін саралайды;
- Кәсіби саладағы көшбасшылық пен жетекшілік арасында өзара байланыс орнатады, цифрландырудың әлемдік үрдістерін бағалайды, үш тілде тұлғааралық қарым-қатынастың тиімді тәсілдерін пайдаланады, қаржылық сауаттылық білімін пайдалана отырып, кәсіби ісінде кәсіпкерлік қызметті жоспарлайды;
- Қазақстанның тарихи және экономикалық дамуының ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсетеді; нақты ғылымды зерттеудің ғылыми әдістері мен тәсілдерін пайдаланады; жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсетеді; қазақстандық қоғамның қоғамдық, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларымен жұмыс істейді.