Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01403 Музыкалық білім в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - Қазақстан Республикасы мен Алматы облысының өзгеріп отыратын әлеуметтік және экономикалық жағдайларында кәсіби қызметке дайын, еңбек нарығында бәсекеге қабілетті жоғары білікті музыка мұғалімдерін даярлаудың жоғары сапасын қамтамасыз ету.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ілиястану
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Ғылыми зерттеу әдістері
Музыкалық-теориялық білім беру 1 (музыка теориясы 1, сольфеджио 1)
Вокал мен хор тәжірибе 1 (хормен дирижерлау 1, вокал класы 1, хор класы 1)
-
2 Оқу жылы
Педагогика
Орындаушылық тәжірибе 1 (негізгі музыкалық аспап (фортепиано) 1, негізгі музыкалық аспап (домбра) 1, оркестр класы 1)
Вокал мен хор тәжірибе 2 (хормен дирижерлау 2, вокал класы 2, хор класы 2)
Әлемдік музыка тарихы
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Музыкалық-теориялық білім беру 2 (музыка теориясы 2, сольфеджио 2)
Музыкант-педагогтің жұмысындағы компьютерлік технологиялар
Мектепке дейінгі білім мекемелеріндегі музыка бойынша сыныптан тыс сабақтар
-
3 Оқу жылы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Орындаушылық тәжірибе 2 (негізгі музыкалық аспап (фортепиано) 2, негізгі музыкалық аспап (домбра) 2, оркестр класы 2)
Инклюзивті білім беру
Музыкалық аспапты оқыту әдістемесі
Мектепке дейінгі музыкалық білім беру әдістемесі
Заманауи педагогикалық технологиялар
Музыка оқыту әдістемесі
Вокал мен хор тәжірибе 3 (хормен дирижерлау 3, вокал класы 3, хор класы 3)
Білім берудегі инновация
Орындаушылық тәжірибе 3 (негізгі музыкалық аспап (фортепиано) 3, негізгі музыкалық аспап (домбра) 3, оркестр класы 3)
Қазақ музыкасының тарихы
Пернетақталы синтезаторда ойнау технологиясы
Фольклорлық ансамбль және фольклортану
Қашықтықтан білім берудің әдістемесі мен технологиясы
Вокал мен хор тәжірибе4 (хормен дирижерлау 4, вокал класы 4, хор класы 4)
Орындаушылық тәжірибе 4 (негізгі музыкалық аспап (фортепиано) 4, негізгі музыкалық аспап (домбра) 4, оркестр класы 4)
Ғылыми зерттеулерді жоспарлау
Музыкалық білім беру ұлттық компоненті
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби қызметте мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде қысқаша баяндау, түсіндіру және мысалдар келтіру;
- Тәрбиеленушілер мен білім алушылардың жеке білім беру қажеттіліктері мен даму үдерістерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін ескере отырып, орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу-тәрбие үрдісін жоспарлау және басқару;
- Алынған музыкалық-теориялық білім негізінде оқушылардың зерттеушілік және жобалық қызметімен байланысты музыкалық өнердің тарихи дамуындағы себеп-салдарлық байланыстарды орнату;
- Психикалық, психофизиологиялық дамудың жалпы, спецификалық және жеке ерекшеліктерін инклюзивті білім беру құндылығын есепке алуды қорытындылау, әр түрлі жас деңгейлеріндегі мінез-құлық пен іс-әрекетті реттеу ерекшеліктерін болжау;
- Әр түрлі жастағы балалардың вокалдық қабілеттері мен дағдыларын ескере отырып, хормен ән айту және дирижерлік ету, балалар хор ұжымымен жұмыс істеу.
- Мамандықтың жоғары әлеуметтік маңыздылығын анықтау, білім беру жүйелері мен педагогикалық ой эволюциясының негізгі кезеңдері мен заңдылықтары туралы ғылыми идеяларды жіктеу, пән саласындағы білімді педагогикалық қызметке ауыстыру;
- Білім саласындағы бірегей ғылыми-практикалық зерттеулерді орындау, тиісті ғылым саласындағы нақты мамандықтың өзекті мәселесін өз бетінше зерттеу және зерттеу нәтижелерін түсіндіру.
- Балалардың түрлі іс-әрекеттерін ұйымдастыру үшін музыкалық педагогика, психология және басқа да аралас пәндер білімін қолдана отырып, музыканы оқыту технологиялары мен әдістерін көрсету;
- Білім беру үрдісінің барлық кезеңдерінде кәсіби қызметтегі стандартты міндеттерді шешу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық және музыкалық-компьютерлік технологияларды қолдану;
- Құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортадағы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттағы қоғамдық әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді зерделеуде зерттеу әдістері мен инновациялық тәсілдерді бағалау және қолдану қабілетіне ие.
- Ұлттық мәдениет негізінде білім алушының эмоционалды-құндылық саласын дамытатын оқу-тәрбие жұмысын жобалау
- Музыкалық аспаптарда (домбыра, фортепиано) ойнау, хормен ән айтуға және жеке орындауға репертуарды, музыкалық сүйемелдеуді таңдау;