Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01403 Музыкалық білім в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби қызметте мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде қысқаша баяндау, түсіндіру және мысалдар келтіру;
  • Тәрбиеленушілер мен білім алушылардың жеке білім беру қажеттіліктері мен даму үдерістерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін ескере отырып, орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу-тәрбие үрдісін жоспарлау және басқару;
  • Алынған музыкалық-теориялық білім негізінде оқушылардың зерттеушілік және жобалық қызметімен байланысты музыкалық өнердің тарихи дамуындағы себеп-салдарлық байланыстарды орнату;
  • Психикалық, психофизиологиялық дамудың жалпы, спецификалық және жеке ерекшеліктерін инклюзивті білім беру құндылығын есепке алуды қорытындылау, әр түрлі жас деңгейлеріндегі мінез-құлық пен іс-әрекетті реттеу ерекшеліктерін болжау;
  • Әр түрлі жастағы балалардың вокалдық қабілеттері мен дағдыларын ескере отырып, хормен ән айту және дирижерлік ету, балалар хор ұжымымен жұмыс істеу.
  • Мамандықтың жоғары әлеуметтік маңыздылығын анықтау, білім беру жүйелері мен педагогикалық ой эволюциясының негізгі кезеңдері мен заңдылықтары туралы ғылыми идеяларды жіктеу, пән саласындағы білімді педагогикалық қызметке ауыстыру;
  • Білім саласындағы бірегей ғылыми-практикалық зерттеулерді орындау, тиісті ғылым саласындағы нақты мамандықтың өзекті мәселесін өз бетінше зерттеу және зерттеу нәтижелерін түсіндіру.
  • Балалардың түрлі іс-әрекеттерін ұйымдастыру үшін музыкалық педагогика, психология және басқа да аралас пәндер білімін қолдана отырып, музыканы оқыту технологиялары мен әдістерін көрсету;
  • Білім беру үрдісінің барлық кезеңдерінде кәсіби қызметтегі стандартты міндеттерді шешу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық және музыкалық-компьютерлік технологияларды қолдану;
  • Құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортадағы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттағы қоғамдық әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді зерделеуде зерттеу әдістері мен инновациялық тәсілдерді бағалау және қолдану қабілетіне ие.
  • Ұлттық мәдениет негізінде білім алушының эмоционалды-құндылық саласын дамытатын оқу-тәрбие жұмысын жобалау
  • Музыкалық аспаптарда (домбыра, фортепиано) ойнау, хормен ән айтуға және жеке орындауға репертуарды, музыкалық сүйемелдеуді таңдау;
Top