Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01420 Музыкалық білім в Halyqtar dostyǵy
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты университеттің миссиясымен келісілген және жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие, инновациялық музыкалық білім беру саласында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті музыка мұғалімін даярлауға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Музыка теориясы
Сыныптан тыс жұмыстарда оқушыларды еңбекке баулу
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Экономика және құқық негіздері
Сольфеджио
Кәсіпкерлік негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Ғылыми зерттеу әдістері
-
2 Оқу жылы
Негізгі музыкалық аспап І
Педагогика
Хор ансамблі І
Батыстың күйшілік өнері I
Хор класы І
Хор дирижерлау І
Мектепте қашықтықтан оқытуды (сабақты) жүргізу әдістемесі
Батыстың күйшілік өнері II
Хор ансамблі II
Домбыра ансамблі
Вокал класы
Хор класы II
Дауыс қою
Негізгі музыкалық аспап ІІ
Аспаптық ансамбль
-
3 Оқу жылы
Негізгі музыкалық аспап ІII
Инклюзивті білім беру
Хор класы мен хормен жұмыс жасау
Музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы
Қазақ музыкасының тарихы
Инклюзивті білім беру жағдайындағы психологиялық-педагогикалық түзету
Батыстың күйшілік өнері III
Хор дирижерлау ІI
Minor бағдарлама
Музыка пәнің оқыту әдістемесі
Шетел музыка тарихы
Орыс музыка тарихы
-
4 Оқу жылы
Музыкалық білім берудің әдіснамасы
Музыкалық шығармаларды талдау
Қосымша музыкалық аспап
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (Хорды дирижерлау)
Әрлеу
Аралас хор
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (негізгі музыкалық аспап)
Концертмейстерлік класс (фортепиано, баян)
Музыкалық психология
Ерлер хоры
Педагог-музыканттың зерттеу қызметінің негіздеріне кіріспе
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Музыкалық шығармашылықты, эмоционалды экспрессивтілікті дамытуға ықпал ететін музыкалық білім беру саласындағы инновациялық технологияларды қолдана отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлайды.
- Сапасын жетілдіруді қамтамасыз ете артырып, оқу-әдістемелік, дидактикалық материалдарың әзірлейді.
- Белгілі бір сабақтың немесе іс-шараның (сабақтар сериясы немесе іс-шаралар кешені) жоспарына сәйкес тәртіптің жоғары деңгейін сақтай отырып, өз қызметін және білім алушылардың әрекетін ұйымдастырады.
- Интернационалдық ортада мемлекеттік және шетел тілдерінде кәсіби, академиялық, ғылыми және әлеуметтік қарым-қатынастар орнатады.
- Кәсіби қызметінде ғылыми зерттеу әдістерін, академиялық жазба негізіндерін, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін қолданады.
- Зерттелетін салада мәліметтерді жинақтау және сыни көзқараспен талдау нәтижесінде өз бетінше шешімдер қабылдау арқылы көшбасшылық қабілетті қалыптастырады.
- Балалардың жас ерекшеліктерін есепке ала отырып, олардың музыкалық ой-өрісін кеңейту.
- Оқушылардың психофизиологиялық және жас ерекшеліктерін ескеріп, педагогикалық процестерді ұйымдастырады.
- Дирижерлік-хор дағдыларын, сондай-ақ дауыс қою, вокалдық-хор репертуарын таңдау, музыкалық аспаптарда ойнау тәсілдерін қалыптастыра отырып, хормен жұмыс істеу кезінде орындаушылық шеберлікті арттырады.
- Оқыту және тәрбиелеу процестерінде білім алушылардың әлеуметтік, жеке, инклюзивтік қажеттіліктерін ескеріп, басқару шешімдерін қабылдай алады.
- Музыкалық-педагогикалық әдіснаманың ерекшеліктерін анықтайтын заманауи әдістерді қолданып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастырады.
- Критериалды бағалау жүйесін қолдана отырып, білім алушылардың жеке траекториясының прогресіне мониторинг жүргізеді.