7M01502 Биология в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогикалық процесті ұйымдастырудың жаңа технологияларын меңгерген, көшбасшылық қасиеттерге ие және өзін-өзі тәрбиелеуге, тануға ұмтылатын, биологиялық ғылымдардың қазіргі заманғы бағыттары саласында терең теориялық және практикалық білімі бар магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M014 Биология педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеудің негізгі стратегияларын және ғылыми білімді қалыптастырудың тарихи негіздерін түсіндіру. Пән магистрантқа ғылым мен ғылыми білімнің пайда болуы және дамуы туралы тұтас түсінікті тарихи-мәдени контекст негізінде береді. Қарастырылатын тақырыптар: ғылым философиясы және ғылым тарихы, ғылымның дүниетанымдық контексттері, ғылымның эпистемологиялық проблемалары, ғылыми танымның аксиологиясы және праксиологиясы, жеке ғылымдардың философиясы және тарихы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастыру
Пәннің мақсаты – магистранттарға ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалар беру және оларды жүзеге асыру бойынша тәжірибелік дағдыларды үйрету. Негізгі қарастырылатын тақырыптар: ғылым түсінігі, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы, олардың түрлері; ЖОО-да ҒЗЖ ұйымдастыру; ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің Мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін рәсімдеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шет тілі (кәсіби)
Курстың мақсаты - магистранттың шет тілін меңгеруінің алдыңғы білім беру сатысында (бакалавриат) қол жеткізген бастапқы деңгейін арттыру және кәсіби қарым-қатынас жасауға қажетті тілдік және коммуникативтік құзыреттілігін одан әрі дамыту. Курс тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени және кәсіби салаларда қарым-қатынас жасау үшін жеткілікті тілдік және коммуникативтік құзыреттерді қалыптастырады, ақпараттық мәдениетті дамытады, ой-өрісін кеңейтеді және жалпы мәдениетті арттырады, әртүрлі елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына төзімділік пен құрметке тәрбиелейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Биожүйелердің молекулярлы эволюциясы
Курстың негізгі мақсаты-студенттердің негізгі биологиялық макромолекулалар мен олардың қатысуымен жүретін процестер эволюциясының теориялық негіздерін қалыптастыру, биожүйелер үшін ең қолайлы процестер мен олардың нұсқаларын молекулалық таңдаудың негізгі кезеңдері мен механизмдерін көрсету. Пән молекулалық эволюция теориясына, тіршіліктің пайда болуының кейбір модельдеріне, макромолекулалардың эволюциясын зерттеу әдістеріне, молекулалық коэволюцияның кейбір мәселелеріне қатысты барлық мәселелерді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Курстың мақсаты - жаңа ғылыми басқарушылық парадигмсы - ғылыми басқару заманауи тенденциялары туралы түсінікті қалыптастыру. Курс магистранттарды шетелдік және отандық басқару ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен, басшының жеке басқару концепциясымен, басқарушылық қарым-қатынастың теориялық негіздерімен, негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктерімен, басқару қызметін ұйымдастыру мәселелері мен жетекшінің басқару функцияларымен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Биологияның заманауи мәселелері
Пән магистранттарды биология саласындағы заманауи ғылыми зерттеулердің өзекті мәселелерімен және олардың перспективалық бағыттарымен, негізгі биологиялық пәндерді дамытудың әдіснамалық жетістіктерімен және перспективалық бағыттарымен таныстырады; ғылыми мақалаларды рефераттау, өз ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін әдеби мәліметтермен талдау және салыстыру бойынша өз бетінше жұмыс істеуге үйретеді;
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологияның таңдамалы тараулары
«Биологияның таңдалған тараулары» курсының негізгі мақсаты магистрлерде биология ғылымының орны мен рөлі туралы түсінік қалыптастыру болып табылады. Курс биологиялық білімді жүйелейді және жинақтайды, материя қозғалысының биологиялық формасын ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлерінің тірі жүйелерін зерттейді, биологиялық заңдылықтарды түсінуді тереңдетеді, биологиялық теориялардың, идеялардың, гипотезалардың әлемнің жаратылыстану-ғылыми бейнесін қалыптастырудағы негізгі рөлін ашады, биологияның қолданбалы және практикалық маңыздылығын көрсетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологияны оқытудың пәнаралық аспектілері
Курсты игерудің негізгі мақсаты биология сабақтарындағы пәнаралық байланыстардың маңыздылығын ашу болып табылады. Курс жаратылыстану және гуманитарлық циклдар пәндерінің өзара байланысын және олардың еңбек оқытумен байланысын қамтамасыз етеді. Пәнаралық байланыстардың көмегімен курс магистранттарды биология пәнінің оқытушысы ретінде басқа пәндердің оқытушыларымен ынтымақтастыққа, оқу-тәрбие міндеттері кешенінің мақсатты шешімін жүзеге асыруға, сабақтарда және биология бойынша үйірме жұмыстарында пәнаралық байланыстарды жүзеге асыруға үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі өсімдіктер жамылғысы туралы ғылым
Курстың негізгі мақсаты: өсімдіктер әлемін ұтымды пайдалану мен қорғаудың ғылыми негізі ретінде фитоценология туралы идеяларды қалыптастыру. Курс популяция-түр деңгейіндегі өсімдіктердің тіршілік формаларымен, түрлердің қоршаған орта факторларына қатынасымен, түрлердің географиялық сипаттамаларымен, түрлердің экологиялық-фитоценотикалық стратегиясымен, өсімдіктер популяциясымен таныстырады. Фитоценоздық деңгейде өсімдіктер қауымдастығы (фитоценоз), өсімдіктердің белгілері, динамикасы мен классификациясы, фитоценологияның парадигмалары жаңа позициялардан қарастырылады. Инфраценоздық деңгейде флора мен өсімдіктер жамылғысы қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологиялық білім беру тұжырымдамалары
Курсты игерудің негізгі мақсаты: табиғат заңдары туралы жаратылыстану білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс болашақ магистрлерде орта жалпы білім беретін, кәсіптік, жоғары оқу орындарында биология пәндерін зерделеу дәйектілігін қалыптастырады, білім беру және табиғатты пайдалану саласындағы заңнамалық базамен, биологияны, оның ішінде компьютерлік техниканы зерделеудегі әдістемелердің алуан түрлілігімен таныстырады; болашақ оқытушының ойлау бағыты мен құзыреттілігін дамытады. Пән мыналарды қарастырады: биоконцепциялар, тірілерді ұйымдастырудың құрылымдық деңгейлері; өмірдің пайда болуы, әртүрлілігі, оны ұйымдастырудың бірыңғай принциптері және т. б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жалпы және кәсіптік білім берудегі биология
Курстың негізгі мақсаты: болашақ биология мұғаліміне әртүрлі деңгейдегі оқу орындарында тиімді оқу процесін жүзеге асыру үшін қажетті биологияның қалыптасуы мен дамуында іргелі маңызы бар биологияның әртүрлі салалары бойынша магистрлерде жүйеленген білімді қалыптастыру. Курс тірі организмдердің алуан түрлілігі және олардың тіршілік ету ортасының жағдайымен байланысы туралы; молекулалық-генетикалық және жасушалық деңгейлердегі тірі организмдердің тіршілік ету механизмдері туралы; экологиялық ұйымдастыру және эволюциялық даму ерекшеліктері және т. б. туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғарғы мектеп педагогикасы
Курстың мақсаты-магистранттарға педагогика мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері, жоғары мектепте оқу-тәрбие үрдісін басқару туралы білім беру. Негізгі оқытылатын тақырыптар: жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері, педагогикалық білім беруді дамытудың жалпы методологиялық принциптері мен басым стратегиялары, оқу-тәрбие үрдісінің дәстүрлі және инновациялық технологиялары және жоғары мектеп студенттерінің ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі, педагогикалық шеберлікті жетілдіру және студенттердің кәсіби-тұлғалық өзін-өзі дамуын ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім берудегі басқару технологиялары
Пәннің мақсаты – білім берудегі ұйымды басқару технологиясы туралы білім жүйесін қалыптастыру. Бұл курс білім берудегі ұйымды басқарудың мәні, басқару қызметінің технологиялары мен модельдері туралы білімді өзектендіреді, тереңдеті және жүйелейді; басқару шешімдерін қабылдау технологияларын қолдану білігін және білім беруде әртүрлі деңгейдегі ұйымды басқару технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім берудегі сапа менеджменті
Курстың мақсаты: барлық деңгейде білім сапасын басқарудың теориялық білімдерін, зерттеушілік және практикалық дағдыларын қалыптастыру, сапа менеджменті жүйесін, негізгі элементтерін, даму перспективаларын және сапа менеджменті жүйесін жақсартуды түсіну, сапа менеджменті жүйесін әзірлеу және енгізу. Осы курсты оқу нәтижесінде білім алушылар білім беру сапасын басқару тұжырымдамасын, сапаны басқарудың кешенді жүйесін құру қағидаттарын, халықаралық рейтингтер мәнмәтініндегі Қазақстанның білім беру жүйесін, білім беру сапасын халықаралық салғастырмалы зерттеулерді (TIMSS, PISA, PIRLS, ICILS, PIAAC, TALIS), білім беру сапасын бағалаудың ұлттық жүйесін, оның құрылымын, тиімділігін, халықаралық тәжірибені білетін болады халықаралық сапа стандарттарына (БҰҰ, ЮНЕСКО, ЭЫДҰ, ЮНИСЕФ, ДБ, ЕО және т.б.) қол жеткізуді жоспарлау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ботаникалық ресурстану
«Ботаникалық ресурстану» курсын игерудің негізгі мақсаты адамдарға материалдық және рухани игіліктер алу үшін қажетті өсімдік тектес объектілер ретінде өсімдік ресурстары туралы идеяларды қалыптастыру болып табылады. Курс болашақ магистрлерде өсімдік ресурстарының жалпы және жеке сипаттамалары, өсімдік шикізатының қорларын бағалау және оны экологиялық сауатты және ұтымды пайдалану шарттары туралы идеялар жүйесін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологиялық номенклатураның принциптері
«Биологиялық номенклатураның принциптері» курсының негізгі мақсаты: білім алушыға биологиялық номенклатура негіздері туралы білім жүйесін құру. Пәннің міндеттеріне қазіргі ботаникалық және зоологиялық номенклатураның қалыптасу тарихын зерттеу; ботаникалық және зоологиялық номенклатураның халықаралық кодекстерінің ережелерін меңгеру; мамандардың жалпы биологиялық мәдениетін арттыру енеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологиялық зерттеулердің заманауи әдістері
Курстың негізгі мақсаты: молекулалар, жасушалар, ұлпалар, мүшелер, ағзалар деңгейлеріндегі тірі ағзалардың қызметі мен құрылымын зерттеудің негізгі заманауи зертханалық (гистологиялық, молекулалық биологиялық, генетикалық, биохимиялық, физиологиялық, микробиологиялық) әдістері арқұылы теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жоспарлау, жүргізу және талдау үшін қажетті әдістерді қолдану арқылы алынған мәліметтерді өңдеу және интерпретациялау тәсілдері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологиялық білім беруде виртуалдық лабораторияны қолдану
Курстың негізгі мақсаты: магистранттарды биологиядан виртуалды зертханалық жұмыстарды әзірлеу әдістерімен және оларды оқытуда қолданумен таныстыру. Курс биологияны оқытуда тегін виртуалды зертханалық жұмыстарды ұсынатын өзекті және қолжетімді сайттарды іздеу дағдыларын қалыптастырады, өздерінің виртуалды зертханалық жұмыстарын әзірлеуді және оларды биология пәнінен оқу және тәрбие процесіне енгізуді үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Биологиялық білім беруде сандық контент
Курстың негізгі мақсаты: магистранттарды үнемі жаңартылып отыратын ақпаратты қолдануға үйрету және әртүрлі дереккөздермен (оқу сайттары, электронды ресурстар, сөздіктер, анықтамалықтар, энциклопедиялар және т.б.) жұмыс істеудің маңызды дағдыларын қалыптастыру. Курс танымдық, жобалық және коммуникативті іс-әрекеттерге негізделген ақпараттық-білім беру ортасының мүмкіндіктерін, тұлғалық-бағдарлы және дамыта оқытудың заманауи технологияларын оқу үрдісінде пайдалануды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өсімдіктердің популяциялық биологиясы
«Өсімдіктердің популяциялық биологиясы» курсының негізгі мақсаты: ағзадан жоғары деңгейдегі биологиялық жүйе ретінде популяция туралы ғылыми білімдер кешенін қалыптастыру; өсімдіктердің популяциялық тіршілік ету заңдылықтарын анықтау дағдыларын қалыптастуры. Курс өсімдіктер популяциясының ерекшеліктерін зерттеуді, әртүрлі экологиялық жағдайлардағы популяциялардың құрамын, құрылымын және жағдайын талдаудың заманауи әдістерін қолдануды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биоалуандылықты сақтау және табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану
Курстың негізгі мақсаты: магистранттарда биологиялық әртүрлілікті сақтау туралы жүйелі түсінік пен өсімдік жамылғысын ұтымды пайдалану туралы тәуелсіз сыни ойлауды қалыптастыру. Курс биологиялық әртүрлілік компоненттерін сақтау және ұтымды пайдаланудың негізгі мәселелерін зерттейді, биологиялық әртүрлілікке мүмкін болатын зиянды ескере отырып, табиғатты пайдаланудың стратегияларын әзірлейді, биологиялық әртүрлілікті сақтаудың құқықтық негіздерін және биоресурстарды алып қоюмен күресу әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектепте және жоғары оқу орнында биологиялық білім беруді ұйымдастырудың ерекшеліктері
Курстың мақсаты: мектепте және ЖОО-да биологияны оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздерін қалыптастыру, орта және жоғары мектепте биология бойынша білім беру процесін ұйымдастырудың әдістемелерімен және технологияларымен таныстыру. Курс ҚР-дағы білім беру жүйесін дамытудың заманауи үрдістерімен; оқытудың, тәрбиелеудің дидактикалық заңдылықтары мен қағидаттарымен; орта және жоғары мектепте биология бойынша білім беру процесін ұйымдастырудың әртүрлі тәсілдерімен таныстырады. Биологиялық білім беру мақсаттарын құзыреттілік көзқарас тұрғысынан анықтау ерекшеліктерін ашады. Биология бойынша білім беру процесін жобалаудың ерекшеліктерін, биологияны оқытудың ұйымдастырушылық формаларын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Биологияны оқытудағы оқуды жобалау және модельдеу
Курстың негізгі мақсаты: ғылыми білімнің бір саласы ретінде инновациялық білім беру жүйесін педагогикалық жобалаудың табиғатын зерттеу. Курс биологияны оқытудағы педагогикалық жобалау мәселесінің теориялық аспектілерін жүйелік, белсенділік және ақпараттық тәсілдер тұрғысынан қарастырады, педагогикалық жобалау үдерісін, оның ұйымдық құрылымын, сонымен қатар педагогикалық жобалау тұжырымдамасының мазмұнын, және педагог-жобалаушы қызметін сипаттайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қызметтің ғылыми, өндірістік және әлеуметтік қоғамдық салаларында шет тілінде белсенді қарым-қатынас жасау.
- Ғылыми зерттеудің мәселелерін, міндеттері мен әдістерін тұжырымдауға, бақылау, тәжірибе, эмпирикалық деректерді ғылыми талдау негізінде жаңа шынайы фактілерді алуға, ғылыми еңбектерге реферат жасауға, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған мәліметтердің аналитикалық шолуларын жасауға, алынған нәтижелерді қорытуға, қорытындылар мен практикалық ұсыныстарды тұжырымдау.
- Материяны, кеңістікті және уақытты ұйымдастырудың түрлі деңгейлерін зерттеу кезінде ғылыми таным әдіснамасының негіздері және жаратылыстану философиялық концепциялары туралы білімдерді меңгеру.
- Cтандартты емес жағдайларда әрекет етуге, қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікте болуға, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі іске асыруға, шығармашылық әлеуетті пайдалануға дайындыққа; оқу процесін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану және білім беру процесін әртүрлі білім беру сатылары мен түрлі білім беру мекемелерінде басқару.
- Ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу, талдау және тарату кезінде және кәсіби қызметтің ғылыми-зерттеу және өндірістік-технологиялық міндеттерін шешу үшін заманауи компьютерлік технологияларды қолдану.
- Тірі жасушада болатын биологиялық процестер мен заңдар, жасушалық процестер және жасуша теориясының ғылым ретінде қалыптасу кезеңдері, микробиология және молекулалық эволюция саласындағы теориялық мәселелер, популяция-түр деңгейінде білімдерін көрсету, өсімдіктердің тіршілік формаларын, түрлердің қоршаған орта факторларына қатынасын, түрлердің географиялық сипаттамаларын талдау және геоботаникалық әдістерді, бақылау әдістерін қолдану, өсімдіктерді сипаттау, сәйкестендіру, жіктеу, өсіру, өсімдіктер қауымдастығын құрылымдық және функционалдық ұйымдастыру принциптері туралы білімді көрсету, өсімдік ресурстарының жағдайын талдау мен бағалаудың негізгі әдістерін қолданыңыз. Биологиялық номенклатураның даму тарихын, өсімдіктер мен жануарлардың қазіргі номенклатурасының негізгі принциптерін, таксон атауларының қалыптасуының жалпы ережелерін түсіндіру.
- Биологиялық зерттеудің негізгі заманауи әдістерін (гистологиялық, молекулалық-биологиялық, генетикалық, биохимиялық, физиологиялық, микробиологиялық, картографиялық, биоалуантүрлілікті бақылау және қорғау және т.б.) пайдалануда білім мен практикалық дағдыларды көрсету; молекулалық, жасушалық, ұлпа, мүше, ағза деңгейлерінде тірі ағзалардың қызметі мен құрылымын зерттеу әдістерін, сондай-ақ осы әдістердің көмегімен алынған деректерді өңдеу және түсіндіру әдістерін меңгеру, геоботаникалық және экологиялық карталарды жобалау және құрастыру кезінде ақпараттық қамтамасыз ету әдістерін қолдану, теориялық білімді, қазіргі заманғы тәсілдерді практикада қолдану.
- Биологияда ақпараттық технологияларды сипаттау үшін қолданылатын ақпараттық биология және математикалық аппарат негіздерін білу, биоинформатика саласында теориялық зерттеулер жүргізу, заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды қолдану, практикалық тапсырмаларды орындау кезінде алған білімдерін қолдану. Кәсіби қызметте цифрлық контенттерді, виртуалды зертханаларды, компьютерлік технологияларды әзірлеу және қолдану.
- Популяциялық биологияның теориялық негіздері туралы білімді игеру; популяция туралы эволюциялық-генетикалық құрылым ретінде түсінік қалыптастыру; «популяция» ұғымын түсіну, оның экология мен генетикадағы өзгерістерін қадағалау; популяцияларының экологиялық және генетикалық сипаттамаларын ашу; эволюцияның, ботаниканың, зоологияның және басқа ғылымдардың синтетикалық теориясының дамуындағы популяция биологиясының маңыздылығын көрсету; тәуелсіз ғылыми пән ретінде популяция биологиясын қалыптастырудың негізгі жолдарын аша білу. Әртүрлі географиялық жағдайларда әртүрлі табиғи және антропогендік факторлардың әсерінен экожүйелер жағдайының өзгеруін болжау, биоалуантүрлілікті сақтауды қамтамасыз етуге бағытталған заңнамалық базаны, нормалар мен нұсқамаларды қолдану.
- Биоалуандылылық, физиология, молекулалық және жасушалық биология, даму биологиясы, генетика, антропология, экология, теориялық биология, эволюциялық теория, социобиология және этология ғылымдарының өзекті мәселелерін, әдіснамалық жетістіктерін және перспективалық бағыттарын анықтау; молекулалық биологияның теориялық негіздерін, тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің әмбебап заңдылықтарын, геном құрылымының принциптерін білу; биологиялық объектілерді бақылау, сипаттау, сәйкестендіру, жіктеу, культивациялау әдістерін пайдалану, далалық және зертханалық жағдайларда биологиялық объектілермен, өсімдіктерді молекулалық-генетикалық талдау және биоинформатикалық талдау әдістерімен жұмыс істеудің заманауи эксперименттік әдістерін қолдану, қазіргі заманғы жабдықтармен жұмыс істеу дағдыларын қолдану.
- Табиғат заңдарының жаратылыстану білімдерін пайдалану, сабақтарда және биология бойынша сыныптан тыс жұмыстарда пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру, әртүрлі деңгейдегі оқу орындарында тиімді оқу процесін жүзеге асыру, биологияны оқытуда инновациялық компьютерлік және пелагогикалық технологияларды қолдану, биологиялық білім берудің ерекшеліктерін құзыреттілік көзқарас тұрғысынан ашу, биология бойынша білім беру процесін жобалау ерекшеліктерін анықтау.
- Кәсіби және басқарушылық құзыреттер кешенін қалыптастыру, сондай-ақ тиімді ойлау және оңтайлы шешімдер қабылдау дағдыларына үйрету, қазіргі заманғы білім беру ұйымының қызметінің жоғары тиімділігін және білім сапасын қамтамасыз ететін басқару моделін анықтау және ғылыми негіздеу.