Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01502 Биология в Астана халықаралық университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Қызметтің ғылыми, өндірістік және әлеуметтік қоғамдық салаларында шет тілінде белсенді қарым-қатынас жасау.
  • Ғылыми зерттеудің мәселелерін, міндеттері мен әдістерін тұжырымдауға, бақылау, тәжірибе, эмпирикалық деректерді ғылыми талдау негізінде жаңа шынайы фактілерді алуға, ғылыми еңбектерге реферат жасауға, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған мәліметтердің аналитикалық шолуларын жасауға, алынған нәтижелерді қорытуға, қорытындылар мен практикалық ұсыныстарды тұжырымдау.
  • Материяны, кеңістікті және уақытты ұйымдастырудың түрлі деңгейлерін зерттеу кезінде ғылыми таным әдіснамасының негіздері және жаратылыстану философиялық концепциялары туралы білімдерді меңгеру.
  • Cтандартты емес жағдайларда әрекет етуге, қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікте болуға, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі іске асыруға, шығармашылық әлеуетті пайдалануға дайындыққа; оқу процесін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану және білім беру процесін әртүрлі білім беру сатылары мен түрлі білім беру мекемелерінде басқару.
  • Ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу, талдау және тарату кезінде және кәсіби қызметтің ғылыми-зерттеу және өндірістік-технологиялық міндеттерін шешу үшін заманауи компьютерлік технологияларды қолдану.
  • Тірі жасушада болатын биологиялық процестер мен заңдар, жасушалық процестер және жасуша теориясының ғылым ретінде қалыптасу кезеңдері, микробиология және молекулалық эволюция саласындағы теориялық мәселелер, популяция-түр деңгейінде білімдерін көрсету, өсімдіктердің тіршілік формаларын, түрлердің қоршаған орта факторларына қатынасын, түрлердің географиялық сипаттамаларын талдау және геоботаникалық әдістерді, бақылау әдістерін қолдану, өсімдіктерді сипаттау, сәйкестендіру, жіктеу, өсіру, өсімдіктер қауымдастығын құрылымдық және функционалдық ұйымдастыру принциптері туралы білімді көрсету, өсімдік ресурстарының жағдайын талдау мен бағалаудың негізгі әдістерін қолданыңыз. Биологиялық номенклатураның даму тарихын, өсімдіктер мен жануарлардың қазіргі номенклатурасының негізгі принциптерін, таксон атауларының қалыптасуының жалпы ережелерін түсіндіру.
  • Биологиялық зерттеудің негізгі заманауи әдістерін (гистологиялық, молекулалық-биологиялық, генетикалық, биохимиялық, физиологиялық, микробиологиялық, картографиялық, биоалуантүрлілікті бақылау және қорғау және т.б.) пайдалануда білім мен практикалық дағдыларды көрсету; молекулалық, жасушалық, ұлпа, мүше, ағза деңгейлерінде тірі ағзалардың қызметі мен құрылымын зерттеу әдістерін, сондай-ақ осы әдістердің көмегімен алынған деректерді өңдеу және түсіндіру әдістерін меңгеру, геоботаникалық және экологиялық карталарды жобалау және құрастыру кезінде ақпараттық қамтамасыз ету әдістерін қолдану, теориялық білімді, қазіргі заманғы тәсілдерді практикада қолдану.
  • Биологияда ақпараттық технологияларды сипаттау үшін қолданылатын ақпараттық биология және математикалық аппарат негіздерін білу, биоинформатика саласында теориялық зерттеулер жүргізу, заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды қолдану, практикалық тапсырмаларды орындау кезінде алған білімдерін қолдану. Кәсіби қызметте цифрлық контенттерді, виртуалды зертханаларды, компьютерлік технологияларды әзірлеу және қолдану.
  • Популяциялық биологияның теориялық негіздері туралы білімді игеру; популяция туралы эволюциялық-генетикалық құрылым ретінде түсінік қалыптастыру; «популяция» ұғымын түсіну, оның экология мен генетикадағы өзгерістерін қадағалау; популяцияларының экологиялық және генетикалық сипаттамаларын ашу; эволюцияның, ботаниканың, зоологияның және басқа ғылымдардың синтетикалық теориясының дамуындағы популяция биологиясының маңыздылығын көрсету; тәуелсіз ғылыми пән ретінде популяция биологиясын қалыптастырудың негізгі жолдарын аша білу. Әртүрлі географиялық жағдайларда әртүрлі табиғи және антропогендік факторлардың әсерінен экожүйелер жағдайының өзгеруін болжау, биоалуантүрлілікті сақтауды қамтамасыз етуге бағытталған заңнамалық базаны, нормалар мен нұсқамаларды қолдану.
  • Биоалуандылылық, физиология, молекулалық және жасушалық биология, даму биологиясы, генетика, антропология, экология, теориялық биология, эволюциялық теория, социобиология және этология ғылымдарының өзекті мәселелерін, әдіснамалық жетістіктерін және перспективалық бағыттарын анықтау; молекулалық биологияның теориялық негіздерін, тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің әмбебап заңдылықтарын, геном құрылымының принциптерін білу; биологиялық объектілерді бақылау, сипаттау, сәйкестендіру, жіктеу, культивациялау әдістерін пайдалану, далалық және зертханалық жағдайларда биологиялық объектілермен, өсімдіктерді молекулалық-генетикалық талдау және биоинформатикалық талдау әдістерімен жұмыс істеудің заманауи эксперименттік әдістерін қолдану, қазіргі заманғы жабдықтармен жұмыс істеу дағдыларын қолдану.
  • Табиғат заңдарының жаратылыстану білімдерін пайдалану, сабақтарда және биология бойынша сыныптан тыс жұмыстарда пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру, әртүрлі деңгейдегі оқу орындарында тиімді оқу процесін жүзеге асыру, биологияны оқытуда инновациялық компьютерлік және пелагогикалық технологияларды қолдану, биологиялық білім берудің ерекшеліктерін құзыреттілік көзқарас тұрғысынан ашу, биология бойынша білім беру процесін жобалау ерекшеліктерін анықтау.
  • Кәсіби және басқарушылық құзыреттер кешенін қалыптастыру, сондай-ақ тиімді ойлау және оңтайлы шешімдер қабылдау дағдыларына үйрету, қазіргі заманғы білім беру ұйымының қызметінің жоғары тиімділігін және білім сапасын қамтамасыз ететін басқару моделін анықтау және ғылыми негіздеу.
Top