Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01303 Бастауыш білім ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бастауыш мектеп пәндерін тиімді оқыту үшін заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгерген білім берудің бастауыш сатысы үшін педагог кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Бастауыш сынып оқушыларына тілдік білім беру негіздері
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Бастауыш сынып оқушыларына STEM білім беру
Аппаратты қою және орындау (домра, фортепиано, баян, аккордеон, гитара)
Сауатты жазу негіздері
Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту
Абайтану
Мобильді білім беру ортасын құру негізінде білім алушыларды ұлттық құндылықтарға баулу әдістемесі
Музыкалық-практикалық іс-әрекеттің негіздері және вокалдық-хорлық орындаушылық
Бастауыш сынып оқушыларына математикалық білім беру негіздері
-
2 Оқу жылы
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Бастауыш мектеп педагогикасы
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Бастауыш сынып оқушыларының психологиясы
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласындағы зерттеу дағдылары
Экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Педагогикалық зерттеулер
Оқыту әдістері мен технологиялары
Интеллектуалды ақпараттық жүйелер
Ілгермелі шет тілі
Бастауыш сынып оқушыларына жаратылыстану-ғылыми білім беру негіздері
Білім берудегі цифрлық технологиялар
-
3 Оқу жылы
Бағалау және дамыту
Инклюзивті білім беру ортасы
«Математика» оқу пәнін оқыту әдістемесі
«Цифрлық сауаттылық» оқу пәнін оқыту әдістемесі
«Әліппе» оқу пәнін оқыту әдістемесі
«Қазақ (Орыс) тілі» оқу пәнін оқыту әдістемесі
АТ-жобаларын басқару
Бастауыш сынып оқушыларының цифрлық сауаттылығын дамыту практикумы
Балалар әдебиетін мәнерлеп оқу практикумы
Көптілділік жағдайында бастауыш мектеп пәндерін оқытудың теориясы мен әдістемесі
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
«Әдебиеттік оқу» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Робототехника және бастауыш сынып оқушысының есептеуіш ойлауы
Бастауыш білім берудегі метапәндік тәсіл
«Жаратылыстану» оқу пәнін оқыту әдістемесі
-
4 Оқу жылы
Мектеп пәндерін оқытудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (АКТ)
Шағын жинақталған бастауыш мектептегі педагогикалық үдерістің теориясы мен технологиясы
«Дене шынықтыру» оқу пәнін оқыту әдістемесі
«Бейнелеу өнері» оқу пәнін оқыту әдістемесі
«Ағылшын тілі» оқу пәнін оқыту әдістемесі
«Еңбекке баулу» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Зерттеулер, даму және инновациялар
Бастауыш сынып оқушыларын ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу
Білім алушылардың эмоционалды интеллектісін дамыту
Мультимедиялық білім беру өнімдерін құру бойынша практикум
«Дүниетану» оқу пәнін оқыту әдістемесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- білімін қазіргі заманғы лингвистика саласындағы теориялық негіздер мен ережелер тәжірибесінде қолданады, мақсатты тілдерде қарым-қатынас жасайды: қазақша Т1, орысша Т2, ағылшынша Т3, лингвистикалық мәдениет;
- салауатты өмір салты технологиясын қолдану, оқушыларды оқытуды психологиялық сүйемелдеу негіздерін білу, мәдени қажеттіліктерді іске асыру үшін орындаушылық, вокалдық-хорлық, көркемдік қызмет негіздерін, эстетикалық, рухани қасиеттерді меңгеру; Академиялық адалдық мәдениетін түсіну және сақтау;
- психикалық, психофизиологиялық дамудың жалпы, спецификалық және жеке сипаттамаларын және инклюзивті білім беру құндылығын есепке алу құралдарын қолдана біледі;
- оқылатын саладағы озық білімге негізделген білім мен түсінікті көрсетеді; бастауыш мектеп пәндерінің мәнін, олардың теориялық, әдіснамалық және әдістемелік негіздерін бағалайды; оқушылардың жетістіктерін критериалды бағалауды қолданады; оқылатын саланың дәлелдерін тұжырымдау және мәселелерін шешеді;
- оқу-тәрбие үдерісінің мазмұнын талдай алады, барлық субьектілердің әрекетін бағалай алады, заманауи әдістерді, оқыту технологияларын жобалайды, таңдайды және қолданады, бастауыш сынып пәндері бойынша оқу сабақтарын жоспарлайды және жүргізеді, кері байланыс алудың әдістері мен құралдарын игереді, рефлексия әдістері мен тәсілдерін қолданады; жобаны басқарудың теориялық негіздері мен базалық тұжырымдамалары туралы білімді меңгереді; оқитын саласындағы оқу-тәжірибелік, кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімін қолданады;
- кәсіпкерлік идеяны іске асыру нысандарын қолдану: бизнес-жоспар және техникалық-экономикалық негіздеме; дұрыс іскерлік шешімдер қабылдау үшін қажетті тез өзгеретін экономикалық ақпараттың рөлін түсінеді, білім берудегі менеджментті және электрондық құжаттаманы пайдаланады;
- оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі теорияларын қолданады, оқушылардың субъективтілігін, коммуникативтілігін, адамгершілік пен толеранттылықты, ынтымақтастық және сыни ойлау қабілетін дамыту үшін оқыту мен тәрбиелеуде әдіснамалық тәсілдемелерді қолданады;
- білім беру үдерісінде жас ерекшеліктеріне сәйкес әр түрлі іс-әрекеттерді, заманауи цифрлық, ақпараттық және коммуникациялық технологияларды ұйымдастыру амалдарын қолданады.
- Қазақстан тарихы, Философия, Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану білімдерін пайдалану және олардың бірлігінде жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар жүйесіне қатыстылығын көрсету; әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асырады;
- психологиялық және педагогикалық зерттеу әдістерін модуляциялау, талдау, синтездеу, өнімді, гипотезаны, құбылысты немесе оқиғаны жүйелі түсіндіруді жасау үшін әртүрлі көздерден алынған ақпаратты шығармашылықпен түрлендіреді; зерттеу қызметі мен академиялық жазудың қолданбалы әдістерін көрсетеді.
- теориялық білімді практикада қолданады, практикалық қызмет саласында педагогикалық шеберлік пен зерттеу дағдыларын дамытады; бастауыш білім беру АТ - өнімдерін жасауға қабілетті; әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгергеді;