Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01303 Бастауыш білім беру (IP) в ABU

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Тұрақты даму мен тыныс-тіршілік қауіпсіздігінің, құқықтық және экономикалық сауаттылықтың негізгі тұжырымдамаларын саналы түрде қабылдауға және түсіндіруге, кәсіби және әлеуметтік қызметте нормативтік-құқықтық, экономикалық және экологиялық құралдарды қолдануға, қабылданатын шешімдердің салдарын талдауға және сыни бағалауға, сондай-ақ тәуекелдерді төмендетуге, тұрақтылықты арттыруға және этикалық және құқықтық стандарттарды сақтауға бағытталған мінез-құлықтың кешенді стратегияларын әзірлеуге қабілетті.
  • Тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және ғылыми-зерттеу іс-әрекеті деңгейінде қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде конструктивті қарым-қатынас жасауға және өзара әрекеттесуге қабілетті болады.
  • Жұмыс ортасын ұйымдастыра алады, саналы түрде халықаралық және ұлттық құжаттарға, ұлттық білім беру жүйесінің қағидаларына, заңдарына және ережелеріне сәйкес өз ұйымының қызметімен және көпсалалы ынтымақтастықпен өзара байланыста жұмыс жасауға қабілетті болады.
  • Кәсіби дамуға және өмір бойы білім алуға қабілетті, заманауи оқыту әдістері мен технологияларын когнитивтік дамудың ерекшеліктеріне сәйкес қолдана алады, ақпаратты сыни қабылдау дағдыларын меңгеріп, мәдени дәстүрлерді ескере отырып, білім беруде цифрлық ресурстарды тиімді пайдалана алады.
  • Бастауыш мектеп жасындағы балалардың тәрбиесі, дамуы және өмірлік іс-әрекетін ұйымдастыру барысында педагогика мен психология бойынша білімдерін қолдана алады, инклюзивті білім беру қағидаттары мен технологияларын, сондай-ақ білім алушылардың физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқу үдерісін тиімді ұйымдастырады.
  • Болашақ педагогтердің бастауыш мектепте тиімді білім беру процесін ұйымдастыру дағдыларын көрсету, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арт-техника арқылы дамыту, цифрлық технологияларды қолдану, бастауыш сынып оқушыларының оқу мәдениеті мен сыни ойлауын қалыптастыру.
  • Бастауыш мектеп пәндерінің теориясында дүниетанымға, хабардарлыққа, 1-4 сыныптарға арналған мектеп курсын құру логикасына байланысты кәсіби білімдерін қолданады.
  • Қазіргі заманғы оқыту және бағалау әдістерін, технологияларын меңгергенін көрсетіп, бастауыш мектепте оқушылардың танымдық белсенділігін дамыту, оқу дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру, сондай-ақ әрбір оқушы үшін жайлы әрі қауіпсіз білім беру ортасын құру, оның ішінде шағын жинақты мектеп жағдайында да қамтамасыз ету.
  • Әр оқушының дамуы мен әл-ауқатына қолдау көрсете отырып, функционалдық сауаттылықты, зерттеу дағдыларын және шығармашылықты дамыту үшін белсенді және интеграцияланған оқытуды үлгілеуге және ұйымдастыруға қабілетті болады.
  • Ұлттық және аймақтық ерекшеліктер негізінде оқу-тәрбие үдерісін басқара алады, оқу үдерісінің мониторингісін жүргізуге, өзінің оқыту әрекетін жақсарту үшін оның нәтижелерін талдауға және қолдануға қабілетті болады.
  • Педагогикалық әдеп нормалары мен академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып, жергілікті, аймақтық, республикалық немесе халықаралық деңгейде бастауыш білім беру саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше және ұжымда жүргізуге қабілетті болады.
  • Ата-аналармен және педагогикалық қауымдастықпен ынтымақтастықта бірлесіп жасалатын жұмыс аясында жағымды ортаны құру үшін эмоционалдық интеллект пен көшбасшылық дағдыларды дамытуға қабілетті болады.
Top