Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01303 Бастауыш білім беру (IP) в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы, педагогикалық және пәндік құзыреттіліктері бар, конструктивті үйлестіру және білім берудегі заманауи тенденциялар негізінде кәсіби қызметті табысты жүзеге асыра алатын бастауыш білім беру педагогтарын дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Математикалық білім берудің тұжырымдамалық негіздері
Табиғат және қоғам
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Білім берудегі жаһандық келешектер
Мектепке дейінгі және бастауыш мектеп жасы психологиясы
Өлкетану
Бос уақыт педагогикасы
Кәсіпкерлік негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Ғылыми зерттеулер әдістері
Бастауыш мектеп педагогикасы
Педагогикалық зерттеулер
Экономика және құқық негіздері
Сауаттылық пен көркем жазуға оқыту әдістемесі
Бастауыш мектептегі бейнелеу өнері және еңбек
Оқыту әдістері мен технологиялары
Бастауыш мектептегі тәрбиелеу жұмысының теориясы және технологиясы
Бастауыш мектептегі арт білім беру
Бастауыш мектеп оқушысының зерттеу қызметін дамыту
-
3 Оқу жылы
Есептерді шешу бойынша практикумы бар математикаға оқыту әдістемесі
Бағалау және дамыту
Бастауыш мектептегі жаратылыстану және дүниетануға оқыту әдістемесі
Инклюзивті білім беру ортасы
Бастауыш мектеп оқушыларына тілдік білім беру әдістемесі
Шет тілі мен мәдениеті әлеміндегі бастауыш мектеп оқушысы
Әдеби оқуға үйрету әдістемесі
Қазіргі қазақ (орыс) тілінің негіздері
Бастауыш мектепте мазмұнға және тілге кіріктірілген оқыту (CLIL)
Балалар әдебиеті және мәтінді талдау
Бастауыш мектепте шет тілін оқыту әдістемесі
Сөйлеу қабілетін қалыптастыру бойынша практикум
Оқытуды жоспарлау және оқу үдерісіндегі дербес оқыту
Педагогикалық риторика
-
4 Оқу жылы
Бастауыш сыныптардағы қашықтықтан оқыту
Шағын жинақталған бастауыш мектептегі білім беру үдерісінің ерекшеліктері
Бастауыш мектеп оқушыларына STEAM білім беру
Бастауыш мектеп оқушыларының танымдық дамуы және сыни тұрғыдан ойлауы
Зерттеулер, даму және инновациялар
Бастауыш сыныптарда жобаларды құру
Театрлық педагогика
Бастауыш мектептегі робототехника
Бастауыш білім берудегі цифрлық оқыту және медиасауаттылық
Этнопедагогика
Мектеп буллингін алдын алу
Бастауыш білім берудегі заманауи технологиялар
Бастауыш білім берудегі тьюторлық
Қауіпсіз мектеп ортасы және баланың амандығы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық стандарттарына сәйкес дүниетанымдық, тарихи және адамгершілікте даму үшін пәнаралық білім мен тәжірибені қолданады.
- Тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және ғылыми-зерттеу іс-әрекеті деңгейінде қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде конструктивті қарым-қатынас жасауға және өзара әрекеттесуге қабілетті болады.
- Жұмыс ортасын ұйымдастыра алады, саналы түрде халықаралық және ұлттық құжаттарға, ұлттық білім беру жүйесінің қағидаларына, заңдарына және ережелеріне сәйкес өз ұйымының қызметімен және көпсалалы ынтымақтастықпен өзара байланыста жұмыс жасауға қабілетті болады.
- Кәсіби дамуға және өмір бойы білім алуға; өз құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптерін, жұмыс әдістерін көрсетуге, ойластыруға және сыни тұрғыдан бағалауға, сондай-ақ тұрақты даму мүддесінде бастауыш білім беруді, өз ұйымының және кәсіби әл-ауқатының дамуын жетілдірудің жаңа мақсаттарын қоюға қабілетті болады.
- Педагогика мен психологиядан алған білімдерін тұлғалық-бағдарлы, құзыреттілік, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, бастауыш мектеп жасындағы балаларды тәрбиелеу, дамыту, өмірі мен іс-әрекетін ұйымдастыру үшін қолдана алады.
- Барлық балалар, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған бастауыш мектепте қауіпсіз, кедергісіз заттық-кеңістіктік ортаны жобалауға қабілетті болады
- Бастауыш мектеп пәндерінің теориясында дүниетанымға, хабардарлыққа, 1-4 сыныптарға арналған мектеп курсын құру логикасына байланысты кәсіби білімдерін қолданады.
- Бастауыш мектепте оффлайн және онлайн режимінде, соның ішінде шағын жинақталған мектеп жағдайында жеке пәндерді оқыту және бағалау технологиясы мен әдістері бойынша дағдыларды көрсетеді.
- Әр оқушының дамуы мен әл-ауқатына қолдау көрсете отырып, функционалдық сауаттылықты, зерттеу дағдыларын және шығармашылықты дамыту үшін белсенді және интеграцияланған оқытуды үлгілеуге және ұйымдастыруға қабілетті болады.
- Ұлттық және аймақтық ерекшеліктер негізінде оқу-тәрбие үдерісін басқара алады, оқу үдерісінің мониторингісін жүргізуге, өзінің оқыту әрекетін жақсарту үшін оның нәтижелерін талдауға және қолдануға қабілетті болады.
- Педагогикалық әдеп нормалары мен академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып, жергілікті, аймақтық, республикалық немесе халықаралық деңгейде бастауыш білім беру саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше және ұжымда жүргізуге қабілетті болады.
- Ата-аналармен және педагогикалық қауымдастықпен ынтымақтастықта бірлесіп жасалатын жұмыс аясында жағымды ортаны құру үшін эмоционалдық интеллект пен көшбасшылық дағдыларды дамытуға қабілетті болады.