Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01510 Химия в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттілікке, инклюзивті білім беру дағдыларына ие, жоғары сапалы оқыту контентін құруға және химиядан білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті кәсіби - педагог даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Геохимия
Балалардың дамуындағы физиологиялық жас ерекшеліктері
Абайтану
Нанохимия негіздері
Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
Химиядан есептер шығару әдістемесі
Периодтық жүйедегі элементтер химиясы
-
2 Оқу жылы
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары
Сапалық химиялық анализ
Экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Педагогикалық зерттеулер
Физикалық химия
Сандық химиялық анализ әдістері
Білім берудегі сандық технологиялар
Ілгермелі шет тілі
-
3 Оқу жылы
Компьютерлік химия
Биоорганикалық химия
Химияны оқыту әдістері мен технологиялары
Бейорганикалық химия бойынша есептерді шешу
Инклюзивті білім беру ортасы
Биологиялық белсенді заттардың химиясы
Алифатты қосылыстардың органикалық химиясы
Бағалау және дамыту
Күрделілігі жоғары химия есептері
Коллоидты химия
Мұнай химиясы
Қоршаған орта химиясы
Химия пәнінен олимпиада есептерін шығару
Беттік активті заттардың физика-химиясы
Химиялық зерттеудің физикалық әдістері
Химиялық экология
Циклді қосылыстардың органикалық химиясы
-
4 Оқу жылы
Мектеп химиясы эксперименттерін жүргізу әдістемесі
Химиядағы зерттеулер, инновациялар және дамуы
Химияны оқытуды жоспарлау және даралау
Бейорганикалық синтез
Химиялық синтез
Су және азық түлік өнімдерінің анализі
Химиялық технология
Жоғары молекулалық қосылыстар химиясы
Химиялық өнеркәсіп өнімдерін қайта өңдеу
Мектеп химиясын оқытудағы бағалаудың критериальды технологиясы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қазіргі қоғам туралы дүниетанымын кеңейту және тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынасты тереңдету;
- нанохимия, полимерлер, биоорганикалық және органикалық химияның дамуы мен принциптері туралы заманауи идеяларды жетілдіру және дамыту, осы бағыттарды әртүрлі салаларда қолдану;
- химиядан іргелі білімдерін, есептерді шығару әдістерін көрсету, қарапайым және күрделі есептерді шешу алгоритмін қолдана білу;
- ақпаратты жинау және түсіндіру үшін ақпараттық технологияларды қолданады, зерттеу және академиялық жазу әдістерін біледі және оларды химиялық білім беруде қолданады;
- бала денесінің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін білу; бала ағзасының құрылымы мен қызметінің ерекшеліктерін ескере отырып, сараланған тәсілді үйрету; білім алушылардың әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, білімін өз бетінше одан әрі жетілдіру, дамыту үшін қажетті оқытуды жүзеге асыру;
- химияның негізгі заңдылықтарын, жай заттар мен олардың қосылыстарының қасиеттерінің өзгеруін, химиялық реакциялардың жүру заңдылықтарын, реакциялардың өздігінен жүруіне әсер ететін факторларды, реакция жылдамдығын, талдаудың физикалық және химиялық әдістерін аналитикалық мақсатта қолдануды, алынған нәтижелерден қорытынды шығару;
- оқытудың инновациялық әдістерін, оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдарын қолдану, оқу үдерісіндегі бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің үлгі стратегиялары мен технологиялары және химияны оқытудың ерекшеліктері;
- кәсіптік білім беру жүйесінде кәсіпкерлік негіздерін, Қазақстан тарихы мен философияның теориялық негіздерін түсіндіруге кешенді көзқарасты қолдану, Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуының негізгі тарихи оқиғаларын өз бетінше талдай білу; Қазақстан Республикасы, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну;
- орта білім беру саласындағы оқытудың психологиялық-педагогикалық заңдылықтарын, сондай-ақ педагогика, психологияның ғылыми-білім беру негіздерін, нормативтік құқықтық актілерін талдау;
- жаратылыстану ғылымдары (химия-биология-экология-физика) пәндері мен қазіргі экологиялық мәселелерді шешудің теориялық және эксперименттік негіздері арасындағы байланысты анықтап, талдай білу; өмір қауіпсіздігі негіздерін білу; төтенше жағдайларда тәуекелдерді талдау;