Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01510 Химия в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • қазіргі қоғам туралы дүниетанымын кеңейту және тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынасты тереңдету;
  • нанохимия, полимерлер, биоорганикалық және органикалық химияның дамуы мен принциптері туралы заманауи идеяларды жетілдіру және дамыту, осы бағыттарды әртүрлі салаларда қолдану;
  • химиядан іргелі білімдерін, есептерді шығару әдістерін көрсету, қарапайым және күрделі есептерді шешу алгоритмін қолдана білу;
  • ақпаратты жинау және түсіндіру үшін ақпараттық технологияларды қолданады, зерттеу және академиялық жазу әдістерін біледі және оларды химиялық білім беруде қолданады;
  • бала денесінің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін білу; бала ағзасының құрылымы мен қызметінің ерекшеліктерін ескере отырып, сараланған тәсілді үйрету; білім алушылардың әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, білімін өз бетінше одан әрі жетілдіру, дамыту үшін қажетті оқытуды жүзеге асыру;
  • химияның негізгі заңдылықтарын, жай заттар мен олардың қосылыстарының қасиеттерінің өзгеруін, химиялық реакциялардың жүру заңдылықтарын, реакциялардың өздігінен жүруіне әсер ететін факторларды, реакция жылдамдығын, талдаудың физикалық және химиялық әдістерін аналитикалық мақсатта қолдануды, алынған нәтижелерден қорытынды шығару;
  • оқытудың инновациялық әдістерін, оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдарын қолдану, оқу үдерісіндегі бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің үлгі стратегиялары мен технологиялары және химияны оқытудың ерекшеліктері;
  • кәсіптік білім беру жүйесінде кәсіпкерлік негіздерін, Қазақстан тарихы мен философияның теориялық негіздерін түсіндіруге кешенді көзқарасты қолдану, Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуының негізгі тарихи оқиғаларын өз бетінше талдай білу; Қазақстан Республикасы, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну;
  • орта білім беру саласындағы оқытудың психологиялық-педагогикалық заңдылықтарын, сондай-ақ педагогика, психологияның ғылыми-білім беру негіздерін, нормативтік құқықтық актілерін талдау;
  • жаратылыстану ғылымдары (химия-биология-экология-физика) пәндері мен қазіргі экологиялық мәселелерді шешудің теориялық және эксперименттік негіздері арасындағы байланысты анықтап, талдай білу; өмір қауіпсіздігі негіздерін білу; төтенше жағдайларда тәуекелдерді талдау;
Top