Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01707 Ұйғыр тілі мен әдебиеті-ағылшын тілі в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • - зерттелетін салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті командалық жұмыста, тұлғааралық қатынастарда, тиімді жұмыста коммуникативтік құзыреттілікті көрсету, сыни тұрғыдан ойлайды;
  • - филологиялық ғылымдарды түсіну және игеру үшін іргелі әдіснамалық және теориялық маңызы бар іргелі ғылыми ұғымдарды тану және түсінеді, Ғаламдық және жергілікті мәселелерді шешу үшін ғылымдардың басқа салаларынан білімді қолдану мен интеграциялаудың өзіндік ұстанымын дәлелдейді;
  • - мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру, одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдану және педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби өзара қарым - қатынастарды қалыптастыру; кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану;
  • -әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен тіл бойынша озық тұжырымдамаларға негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан іріктеп алу және білімді тілді оқытуды және өзінің кәсіби өсуін жетілдіру үшін пайдаланады;
  • - орта білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберінде Ұйғыр тілі, әдебиеті және ағылшын тілі бойынша үлгілік оқу бағдарламаларында негізгі дағдыларды қалыптастыратын оқу мақсаттарының маңыздылығын түсінеді;
  • - қазақ халқының мемлекеттілігі мен өркениеті формаларының тарихының, эволюциясының негізгі кезеңдерін тұтас және объективті түрде жария етеді, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін біледі, Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді;
  • - ұйғыр және ағылшын тілін оқытудың интерактивті әдістері мен әдістерін, инновациялық технологияларды меңгерген жөн, педагогикалық практикада қолданады;
  • - Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинау мен түсіндіруді жүзеге асырады, өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалайды, өзінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қояды;
  • - Тіл және әдебиет саласында оқытуда педагогикалық-психологиялық ерекшеліктерді меңгеру, кәсіби өсу жолында өзінің білім беру траекториясын қалыптастырады;
  • – инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі Білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық проблемаларын түсінеді, оқу процесінде білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, олардың өмірлік және оқу контекстінде психологиялық әл-ауқатын этикалық тұрғыдан қолдайды;
  • - ұйғыр әдебиетінің тарихын, теориялық мәселелерін, Даму бағыттары мен үрдістерін білу және оны көркем әдебиетті талдауда қолданады;
  • - тілдік есептерді шешуде ағылшын тілінің жүйелі теориялық және практикалық білімдерін қолданады.
Top