Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01211 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Қазақ-орыс халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 6В01211-Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту білім беру бағдарламасының мақсаты кәсіптік педагогикалық қызметті табысты жүзеге асыруға қабілетті, жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар мектепке дейінгі білім беру мекемесінің құзыретті, жоғары білікті педагог-тәрбиешісін даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ-орыс халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 245
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
2 Оқу жылы
Мектепке дейінгі педагогика
Отандық мектепке дейінгі педагогика тарихы
Мектепке дейінгі педагогика тарихы
Шет елдік мектепке дейінгі педагогика тарихы
Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена
Педагогика
Экологиялық қауіпсіздік және қоршаған орта мәселелері
Startup жобаларын модельдеу
Мектепке дейінгі инклюзивтік білім беру
Акмеология
Қазіргі мектепке дейінгі дидактика
Дидактика тарихы
Мектепке дейінгі оқыту теориясы
Этнопсихология
Этнопедагогика
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
-
3 Оқу жылы
Психологиялық-педагогикалық ойын негіздері
Мектепке дейінгі олигофренопедагогика
Күрделі бұзылыстары бар балаларға түзету-педагогикалық көмек
Педагогикалық диагностика әдістемесі
Монтессори педагогикасы
Мектепке дейінгі баланың мектепте оқуға психологиялық дайындығының диагностикасы
Педагогикалық дайындық диагностикасы мен әдістемесі
Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялық технологиялар
Мектепке дейінгі білім беру менеджменті
Оқыту, тәрбиелеу және дамытудағы ойынның қызметі
МДҰ оқу процесінде ойын технологиясын қолдану
Мектеп жасына дейінгі балалардың үш тілділікті меңгеру практикумы
Сауат ашу әдістемесінің жаңартылған мазмұны
Мектепке дейінгі ұйымдардағы сауат ашу әдістемесі
Сауаттылықты оқыту негіздері
Балалардың тілін дамыту әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі
МДҰ-да әдістемелік жұмыстың теориялық аспектілері
Балa дамуының теориясы
Мектеп жасына дейінгі психология
Балалар психологиясы
Мектепке дейінгі білім беруде дидактикалық материалдарды дайындау әдістемесі
Қазақ (орыс) балалар әдебиеті
Аға тәрбиешінің әдістемелік жұмысы
-
4 Оқу жылы
Мектепке дейінгі жастағы балаларды оқытудың теориясы мен әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі ересек топ балаларының бейнелеу әрекеттерінің теориясы мен әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балалардың қоршаған ортаны тану негіздері
Мектеп жасына дейінгі ересек жастағы балаларға қарапайым математикалық білім беру теориясы мен әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі ортаңғы топ балаларының бейнелеу әрекеттерінің теориясы мен әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі ерте жастағы балаларға қарапайым математикалық білім беру теориясы мен әдістемесі
Педагогикалық өнер
Педагогикалық шеберлік
Мектепке дейінгі жастағы балаларды қарапайым математикаға оқытудың теориясы мен әдістемесі
Дүниетану теориясы мен әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу іс-әрекетінің теориясы мен әдістемесі
Педагогикалық имиджелогия
Мектепке дейінгі ұйымдарда тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық этика қағидаттарын сақтап және қауіпсіздікті қамтамасыз етуді ескере отырып, көшбасшылық, жобалаушылық, ғылыми зерттеу негізінде инновацияларға дайын болу дағдыларын дамыту мақсатында қазіргі заманғы құқықтық мемлекет тұжырымдамасы туралы білімін көрсету.
- Жаңартылған оқу материалына сәйкес оқытудың заманауи әдістері мен озық технологияларын пайдалану.
- Өзінің кәсіби білімін мектепке дейінгі білім берудегі педагогикалық қызмет мазмұнын әмбебап және мәдени құндылықтармен ұштастыра отырып, мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеуді жүзеге асыру үшін пайдалану.
- Мектепке дейінгі білім беру саласындағы ресми нормативтік құжаттар мен оқу жоспарлары, сондай-ақ мектепке дейінгі бағдарламада қамтылған пәндерді оқытудың теориялық негіздері мен әдістері бойынша білімдерін пайдалана білу.
- Оқу материалын іріктеу және интеграциялау, қажетті оқу ресурстарын құру, оқыту мен тәрбиелеу арналған техникалық құралдарды өздігінен қолдану, оқу-тәрбие үдерісінің жобаларын әзірлеу және жүзеге асыру, педагогикалық міндеттерді шешу және білім беру сапасын жақсартуға ықпал ету.
- Оқыту, тұлғаны қалыптастыру және дамуды ынталандыру үдерістерін балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерімен қоса, әлеуметтік-мәдени, жас, психофизикалық және жеке сипаттамаларын ескере отырып жүргізу.
- Мектеп жасына дейінгі балалар дамуының стандартты және ерекше жағдайлары туралы түсіну және білу, сондай-ақ оларды өз кәсіби қызметін жүзеге асыру кезінде ескеру; педагогикалық нормалар мен ережелерді сақтау.
- Өз ойларын ауызша да, жазбаша да қисынды, негізді және түсінікті түрде тұжырымдау, кәсіби сөйлеу этикасының негіздерінен алған білімін іс жүзінде қолдану.
- Мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік тұлғасының дамуы мен қалыптасу заңдылықтарын білу, мектеп жасына дейінгі балалардың дене бітімінің физиологиялық ерекшеліктері туралы білімінің болуы және осы жас тобымен өзара әрекеттесуді ұйымдастыруға және оның әдістерін бағалауға қабілетті болу.
- Мектепке дейінгі білім беру саласындағы ақпаратқа, оның ішінде мектепке дейінгі мекемелердегі инклюзивті оқытуды озық түсіну аспектілеріне талдау жүргізу арқылы білімін жүйелеу қабілетіне ие болу.
- Өзінің кәсіби қызметі аясында ғылыми зерттеулер жүргізудегі өз дағдыларын қолдана отырып, мектепке дейінгі мекемелердің педагогикалық үдерісіне оқытудың әр түрлі озық әдістерін енгізу.
- Өзінің теориялық және практикалық білімдерін қоршаған әлемді зерттеуге, негізгі математикалық тұжырымдамаларды дамытуға, қарым-қатынас дағдыларын дамытуға және балалардың шығармашылығын қолдауға ықпал ететін ортаны қалыптастыру үшін пайдалану.