Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01211 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Қазақ-орыс халықаралық университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық этика қағидаттарын сақтап және қауіпсіздікті қамтамасыз етуді ескере отырып, көшбасшылық, жобалаушылық, ғылыми зерттеу негізінде инновацияларға дайын болу дағдыларын дамыту мақсатында қазіргі заманғы құқықтық мемлекет тұжырымдамасы туралы білімін көрсету.
  • Жаңартылған оқу материалына сәйкес оқытудың заманауи әдістері мен озық технологияларын пайдалану.
  • Өзінің кәсіби білімін мектепке дейінгі білім берудегі педагогикалық қызмет мазмұнын әмбебап және мәдени құндылықтармен ұштастыра отырып, мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеуді жүзеге асыру үшін пайдалану.
  • Мектепке дейінгі білім беру саласындағы ресми нормативтік құжаттар мен оқу жоспарлары, сондай-ақ мектепке дейінгі бағдарламада қамтылған пәндерді оқытудың теориялық негіздері мен әдістері бойынша білімдерін пайдалана білу.
  • Оқу материалын іріктеу және интеграциялау, қажетті оқу ресурстарын құру, оқыту мен тәрбиелеу арналған техникалық құралдарды өздігінен қолдану, оқу-тәрбие үдерісінің жобаларын әзірлеу және жүзеге асыру, педагогикалық міндеттерді шешу және білім беру сапасын жақсартуға ықпал ету.
  • Оқыту, тұлғаны қалыптастыру және дамуды ынталандыру үдерістерін балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерімен қоса, әлеуметтік-мәдени, жас, психофизикалық және жеке сипаттамаларын ескере отырып жүргізу.
  • Мектеп жасына дейінгі балалар дамуының стандартты және ерекше жағдайлары туралы түсіну және білу, сондай-ақ оларды өз кәсіби қызметін жүзеге асыру кезінде ескеру; педагогикалық нормалар мен ережелерді сақтау.
  • Өз ойларын ауызша да, жазбаша да қисынды, негізді және түсінікті түрде тұжырымдау, кәсіби сөйлеу этикасының негіздерінен алған білімін іс жүзінде қолдану.
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік тұлғасының дамуы мен қалыптасу заңдылықтарын білу, мектеп жасына дейінгі балалардың дене бітімінің физиологиялық ерекшеліктері туралы білімінің болуы және осы жас тобымен өзара әрекеттесуді ұйымдастыруға және оның әдістерін бағалауға қабілетті болу.
  • Мектепке дейінгі білім беру саласындағы ақпаратқа, оның ішінде мектепке дейінгі мекемелердегі инклюзивті оқытуды озық түсіну аспектілеріне талдау жүргізу арқылы білімін жүйелеу қабілетіне ие болу.
  • Өзінің кәсіби қызметі аясында ғылыми зерттеулер жүргізудегі өз дағдыларын қолдана отырып, мектепке дейінгі мекемелердің педагогикалық үдерісіне оқытудың әр түрлі озық әдістерін енгізу.
  • Өзінің теориялық және практикалық білімдерін қоршаған әлемді зерттеуге, негізгі математикалық тұжырымдамаларды дамытуға, қарым-қатынас дағдыларын дамытуға және балалардың шығармашылығын қолдауға ықпал ететін ортаны қалыптастыру үшін пайдалану.
Top