Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01311 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Қазақ-орыс халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесінің ғылыми және практикалық мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін әдістемелік және қолданбалы мәселелерді меңгеру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ-орыс халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 245
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
2 Оқу жылы
Педагогика тарихы (жалпы және бастауыш мектеп)
Оқушылардың даму физиологиясы
Қазақстандағы бастауыш мектептің тарихы
Бастауыш білім беру тарихы
Экологиялық қауіпсіздік және қоршаған орта мәселелері
Педагогика
Бастауыш білім беру педагогикасы
Бастауыш мектептегі дидактикалық құралдар
Startup жобаларын модельдеу
Инклюзивті білім беру
Бастауыш мектептегі дидактика және ғылыми еңбектер
Бастауыш мектеп дидактикасы
Этнопсихология
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Акмеология
Этнопедагогика
-
3 Оқу жылы
Педагогикалық дайындық диагностикасы мен әдістемесі
Бастауыш сынып оқушысының мектепте оқуға психологиялық дайындығының диагностикасы
Психологиялық-педагогикалық ойын негіздері
Білім берудегі менеджмент
Оқу үрдісінде ойын технологиясын қолдану
Оқыту, тәрбиелеу және дамытудағы ойынның қызметі
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Педагогикалық диагностика әдістемесі
Бастауыш сынып мұғалімінің зерттеушілік мәдениеті
Мұғалімнің зерттеушілік құзыреттілігі
Мұғалімнің ғылыми-зерттеу жұмысы
Әдебиеттік оқуды оқыту әдістемесі
Сауат ашу мен жазуды оқыту әдістемесі
Әдебиттік оқуды оқытудың теориясы мен әдістемесі
Жаратылыстану ғылымдары бойынша бастауыш білім берудің теориялық негіздері
Жаратылыстану негіздері
Шетел балалар әдебиеті
Бастауыш класстарда қазақ (орыс) тілін оқытудың теориясы мен әдістемесі
Қазақ балалар әдебиеті
Білім берудегі инновациялық технологиялар
Жаратылыстану ғылымының қалыптасу тарихы
Балалар әдебиеті
Қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
Бастауыш мектептегі қазақ (орыс) тілі
-
4 Оқу жылы
"Көркем еңбекке" үйрету теориясы мен әдістемесі
Бастапқы математика негіздері
«Көркем еңбекке» үйрету теориясы мен технологиясы
Ойын-сауық математикасы
Педагогикалық өнер
Дүниетану
Педагогикалық имиджелогия
Педагогикалық шеберлік
Кіші мектеп оқушыларының бейнелеу әрекетінің теориясы мен әдістемесі
Математиканы оқыту әдістемесі
Дүниетануды оқыту әдістемесі
Бастауыш мектепте тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Дүниетану теориясы мен әдістемесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Заманауи білім беру технологияларын, бастауыш мектепте тәрбие мен оқытуды ұйымдастырудың халықаралық және отандық тәжірибесін білу
- Жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, бастауыш мектепте оқу-тәрбие қызметін ұйымдастыра білу
- Әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласында жаңа білім алу және меңгеру, осы білім мен түсінікті кәсіби деңгейде қолдану.
- Педагогикалық құзыреттілік дағдыларын қолдана отырып, көп мәдениетті қоғамда педагогикалық қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.
- Бастауыш білім беруде интерактивтік әдістерді қолдана отырып, оқу процесін ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру
- Нормативтік-құқықтық құжаттарға, оқытудың принциптері мен нысандарына сәйкес білім беру процесін басқару дағдыларын қолдана білу.
- Бастауыш білім беруде оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру білігі үшін педагогикалық мәдениеттің, педагогикалық шеберліктің негіздерін білу.
- Тәрбие-білім беру процесінде ата-аналармен жұмыс әдістері мен нысандарын білу
- Кәсіби қызмет саласында жаңа педагогикалық технологияларды қолдана білу.
- Білім алушыларда ғылыми ақпаратты, отандық және шетелдік әдебиеттерді және зерттеу тәжірибесін үйрену дағдыларын қалыптастыра білу.
- Білім беру мекемесінің қызметін ұйымдастыру және басқару негіздерін, білім беру саласындағы қызметті реттейтін негізгі нормативтік құжаттарды білу.
- Мектепте тәрбие-білім беру процесіне инновацияларды енгізу нәтижелерін талдай және бағалай білу