Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01105 Педагогика және психология көптілділікпен в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Білім және педагогикалық ой-пікір тарихы

    Мақсаты: оқушыларда әртүрлі тарихи-педагогикалық фактілерді, ұғымдарды таңдап алынған салыстыру желісі бойынша талдау, салыстыру, салыстыру қабілеттерін дамыту. Мазмұны: Ежелгі дүниедегі, орта ғасырлар мен Қайта өрлеу дәуіріндегі тәрбие, білім және педагогикалық ойлар. 17 – 21 ғасырдың басындағы Батыс Еуропадағы білім мен педагогикалық ойдың дамуы. Көне дәуірден ХХ ғасырға дейінгі тәрбие, білім және педагогикалық ойлар. Құзыреттері: тарихи-педагогикалық фактілерді талдау, салыстыру, салыстыру әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуді дараландыру

    Мақсаты: инклюзивті оқыту теориясының негізгі ережелерімен таныстыру. Мазмұны: инклюзивті білім берудің рөлі. Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, инклюзивті білім беру түрлері. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту және тәрбиелеу мәселелері. ҚББ балалармен жұмыс жасаудың психологиялық-педагогикалық технологиялары. Педагогтармен және психологтармен қарым-қатынас. Қалыптасатын құзіреттіліктер: инклюзивтік практикада білім беру процесінің әр түрлі қатысушыларының өзара іс-қимылын ұйымдастыруға қабілетті

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік психология

    Мақсаты: әлеуметтік-психологиялық құбылыстар туралы білім жүйесін қалыптастыру.Мазмұны: теориялық және қолданбалы міндеттер, әлеуметтік психологияның негізгі парадигмалары.Әлеуметтік психологияның пәні мен әдістері. Әлеуметтік-психологиялық диагностика және әлеуметтік мінез-құлықты болжау мәселесі.Шағын топтардағы көшбасшылық. Әлеуметтік психологияның пәні мен әдістері.Қарым-қатынас формалары, функциялары, түрлері және деңгейлері.Тұлғааралық өзара ықпалдастық. Құзыреттіліктер: әлеуметтік жобалау және болжау үшін әлеуметтік психология әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Абайтану

    Мақсаты: Абайдың гуманистік іліміне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілікті, толерантты азаматты қалыптастыру. Мазмұны: Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына деген терең сүйіспеншілігін тәрбиелеу: Оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік, оның өлеңдері мен эпифанияларында көрсетілген; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі дереккөздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан туындайтын ар-ождан ұғымын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Этнопсихология

    Мақсаты: студенттердің этнопсихология саласындағы құзыреттілігін арттыру және осы негізде оларды қоғам өмірінің білім беру саласындағы тұрақты этносаралық өзара іс-қимыл жағдайында оқу-тәрбие қызметіне дайындау. Мазмұны: этникалық психологияның ғылым ретіндегі міндеттері. Этнопсихология пәнінің ерекшелігі. Педагогикалық мәдениеттің түсінігі, мәні, мазмұны, компоненттері. Тәрбие, ұрпақтар сабақтастығы. Нәсілдер, таптар, этнос, ұлт, ұлт. Ұлттық сана, өзін-өзі тану, мүдделер, Мәдениет, тіл. Ұлттық психологияның мәні. Құзыреттіліктер: әртүрлі этностардың негізгі психологиялық ерекшеліктерін біледі, мәдени толеранттылықты қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Психологиялық-педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Мақсаты: студентті педагогикалық мамандықтардың күрделі әлеміне енгізу. Мазмұны: мектепті демократияландыру және ізгілендіру жағдайында білім алушыда ойлаудың педагогикалық бағытын, кәсіби-педагогикалық ұстанымын қалыптастыру. жалпы мәдениетті кеңейту және болашақ мұғалімнің кәсіби мәдениетінің негіздерін қалыптастыруға ықпал ету. Қалыптасатын құзыреттер: динамикалық ортада өмір сүру қабілетін дамыту, өз мүддесі үшін де, қоғам мүддесі үшін де өзін-өзі жүзеге асыруға дайын болу;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Этнопедагогика

    Мақсаты: болашақ педагогтың этнопедагогикалық мәдениеті туралы идеяларды қалыптастыру арқылы кәсіби құзыреттілікті дамытуға, сондай-ақ алған білімдерін кәсіби міндеттерді шешуде қолдана білуге жәрдемдесу. Мазмұны: нақты шындықта тәрбиелеу және тәрбие процесін: этномәдени ортадағы адами, тұлғааралық қатынастардың (тәрбиелік қатынастар, тәрбиелік қарым-қатынас) нысаны (немесе тәсілі); этникалық мәдениетті өскелең ұрпаққа берудің этникалық нормативтік-мінез-құлық механизмдері (мәдени тәжірибені интерьеризациялау); қызметтің ерекше түрі (тәрбие қызметі); адамдардың өзара іс-қимыл функциясы (тәрбиелеу функциясы) әлеуметтенудің әртүрлі жағдайларында: оқытуда, көркем шығармашылықта, еңбекте және т. б.; адамның этномәдени дамуы, оның белгілі бір этностың өкілі ретінде қалыптасуы; этноәлеуметтік институт (белгілі бір этностың мәдениетіндегі тәрбие жүйесі).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Педагогикадағы мәдениетаралық зерттеулер

    Мақсаты: теориялық-әдіснамалық құзыреттілікті және педагогикалық зерттеу жүргізуге дайындықты, облыстағы ғылым мен практиканың өзара байланысын түсіну қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: қазіргі педагогика мен психология мен білім беру практикасының мәселелерін бөліп көрсетуге, ғылымның әдіснамалық мәселелерін талдауға және түсіндіруге мүмкіндік беретін теориялық білімді игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Медиа білім берудегі заманауи тәсілдер

    Мақсаты: студенттердің медиапедагогика саласындағы құзыреттіліктерін қалыптастыру. Медиа білім берудегі теориялық тәсілдер. «Протекционист» («инъекция», «протекторлық», «егу») медиабілім теориясы. Медиа білім берудің этикалық теориясы. Медиа білім беру теориясы «сыни ойлауды» дамыту ретінде. Медиа білім берудің «практикалық» және мәдени, эстетикалық теориясы. Медиа білім берудің семиотикалық теориясы. Медиа білім берудің әлеуметтік-мәдени теориясы. Бұқаралық ақпарат құралдарының мүмкіндіктерін пайдаланудағы тәрбиелік, тәрбиелік және шығармашылық тәсілдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Педагог-психолог мамандығының қазіргі тенденциялары

    Мақсаты: Педагог-психологтың кәсіби қызметін игерудің мәнін, перспективалары мен жолдарын ашу. Мазмұны: педагог-психологтың кәсіби қызметінің мәні мен ерекшелігін зерделеу негізінде және студенттердің кәсіби білімдерін, іскерліктерін, дағдыларын игеруге деген көзқарасын қалыптастыру; студенттердің кәсіби өзін-өзі тануын, психологиялық-әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі белсенді педагогикалық және қоғамдық ұстанымын қалыптастыруға ықпал ету; студенттердің білім алушылармен жұмыста педагог-психологтың әртүрлі функцияларын іске асыру тәжірибесін зерделеуге жәрдемдесу, студенттерді психологиялық-педагогикалық қызметтердің практикалық қызметімен не таныстыру керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зерттеу мінез-құлқы мен зерттеу қабілеттерінің психологиясы

    Мақсаты: оқушылардың зерттеу қабілеттерін педагогикалық сүйемелдеудің психологиялық негіздерін оқу. Мазмұны: зерттеу мінез-құлқының феномені. Зерттеушініңжеке-тұлғалық сипаттамалары. Зерттеу қабілеттерінің теориялық моделі. Зерттеушілік оқыту технологиясы. Оқушылардың зерттеуіс-әрекетінің түрлері. Зерттеуқызметінің кедергілері (шығармашылық, ақпараттық, коммуникативтік). Қалыптасатын құзыреттіліктер: зерттеу қызметін ынталандыру жәнежекелегензерттеу іскерліктерін дамыту әдістері мен тәсілдерін меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тиімді жұмысқа орналастыру (орыс тілінде)

    Мақсаты: кәсіби өзін-өзі жүзеге асыруды ескере отырып, мансап жоспарын құруға үйрету. Мазмұны: "мансап" ұғымы, типологиясы, түрлері, мансаптық өсу стратегиялары; кәсіби және жеке дамуды жобалау негіздері; жұмысқа орналасу технологиясы; түйіндеме мен әңгімелесудің түрлері мен құрылымы, еңбек ұжымындағы қарым-қатынас этикасы, қалыптасқан құзыреттіліктің мінез-құлық ережелері: мансапты жоспарлауда және табысты жұмысқа орналасуда білімді қолдану дағдыларын меңгерген

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Даму психологиясы және жас психологиясы

    Мақсаты: психика мен тұлғаның жұмыс істеу және даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: жас психологиясының пәні, міндеттері, әдістері. Психикалық даму және жас кезеңділігі мәселесі. Тұлғаның қалыптасуының жас ерекшеліктері. Мектеп жасына дейінгі баланың, бастауыш сынып оқушысының, жасөспірімнің психикалық дамуы. Жастық, жетілу, қартаю психологиясы. Қалыптасқан құзыреттіліктер: мамандық шеңберінде әр жас кезеңінің теориялық және практикалық білімін меңгерген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Педагог-психологтың жеке имиджі (ағылшын тілінде)

    Мақсаты: бейнені қалыптастырудың негізгі заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру Мазмұны: Бейне психологиясы. Имиджология табиғи иерархиялар теориясы ретінде. Кескінді басқару. Әртүрлі контексттегі сурет. (PR) қоғаммен байланыс негіздері. бейнелеу стратегиялары. Бөлшектеу. Білім берудегі педагог-психолог бейнесі. Құзыреттері: ұжымда қолайлы тұлғалық имиджді қалыптастыру үшін мектеп оқушыларының бірлескен, өз бетінше оқу әрекетін ұйымдастыру дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Сын тұрғысынан ойлау психологиясы (ағылшын тілінде)

    Мақсаты: сыни тұрғыдан ойлаудың психологиялық-педагогикалық негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: Сыни тұрғыдан ойлау туралы түсінік. Сын тұрғысынан ойлау технологиясы: теориялық негіздері, «сын тұрғысынан ойлау» түсінігі және оның сипаттамасы. Сын тұрғысынан ойлау технологиясының мақсаты, міндеттері, ерекшеліктері мен қызметтері. Сын тұрғысынан ойлау технологиясын қолданудың негізгі кезеңдері. Сын тұрғысынан ойлау технологиясын қолданудың әдістемелік әдістері. Қалыптасқан құзыреттіліктер: Сыни тұрғыдан ойлау технологиясын тәжірибеде қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс

    Мақсаты: білім беру процесіне қатысушылардың педагогикалық өзара іс-қимылын тиімді басқаруға ықпал ететін білім беру саласындағы коммуникация саласындағы теориялық білімді, практикалық іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар студенттердің отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлерімен байланысуға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтастыққа қабілетті. Қалыптасқан құзыреттер: өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа қатынастар құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Мақсаты: оқыту теориялары, заманауи дидактикалық тұжырымдамалар және оқытудың инновациялық технологиялары туралы білімді кеңейту және қалыптастыру: педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады. Мазмұны: болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады. Қалыптасқан құзыреттіліктер: оқытудың жан-жақты процестеріне сәйкес келетін оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерді қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Жаңартылған білім беру мазмұнының психологиялық-педагогикалық контенті

    Мақсаты: білім беру бағдарламасын жаңарту және критериалды бағалау жүйесіненгізу контексінде ұғымдық аппаратты қалыптастыру. Мазмұны: білімберудің жаңартылған мазмұнына көшуді нормативтік құқықтық және медодикалық қамтамасыз ету. Оқу бағдарламаларының құрылымы, мазмұныжәне ерекшеліктері. Оқыту мақсаты және күтілетін нәтижелер. "Мәңгілік ел" құндылықтары. Қалыптасатын құзыреттіліктер: жаңартылған білімберу бағдарламасын іскеасыру кезінде қажетті дағдылар мен іскерліктерді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    Мақсаты: студенттерді цифрлық технологиялардың мәнімен және оларды қолдану тәсілдерімен таныстыру. Мазмұны: білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде қолдану. Мультимедиялық технологиялар. Білім берудегі 3D технологиялары. Сандық білім беру ресурстарының жіктелуі. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Сандық робототехника. Әдістеме оқу процесінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану. Оқу нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу жұмыстарын цифрландыру мәселелері. Білім берудің әкімшілік-басқару қызметін цифрландыру. НЗМ ДББҰ сандық білім беру ресурстары Қалыптастырылатын құзыреттер: өзінің кәсіби қызметінде цифрлық технологиялар әдістерін меңгерген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Конфликтология негіздері (ағылшын тілінде)

    Мақсаты: конфликтология саласындағы ғылыми-теориялық идеяларды қалыптастыру, педагогикалық қызметте конфликттерді басқарудың практикалық дағдыларын меңгеру. Мазмұны: Конфликт туралы түсінік. Қақтығыстың құрылымы мен себептері. Қақтығыс кезіндегі мінез-құлық стратегиялары. Коммуникативтік құзыреттілік манипуляцияны жеңу стратегиясы ретінде. Оқу-тәрбие үрдісіндегі конфликттерді басқару. Қалыптасқан құзіреттіліктер: оқу процесінде талдау, модельдеу және жанжалдарды басқару дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Қарым-қатынас психологиясы (ағылшын тілінде)

    Мақсаты: Қарым-қатынас психологиясының негізгі мәселелеріне тұтас көзқарасты қалыптастыру. Мазмұны: Қарым-қатынас психологиясы туралы түсінік. коммуникация жақтары. Қарым-қатынастағы тұлғааралық қабылдаудың механизмдері мен әсерлері. Кері байланыс. Психологиялық әсер және негізгі өзара әрекеттесу стратегиялары. Коммуникативтік құзыреттілік. Қарым-қатынастағы психологиялық кедергілер. Қалыптасқан құзіреттіліктер: оқу-тәрбие процесінде субъектілердің тиімді қарым-қатынас жасау әдістері мен тәсілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері

    Мақсаты студенттерді табиғи жүйелердің жұмыс істеуінің негізгі экологиялық түсініктері мен заңдылықтарымен, экологияның ғылым ретіндегі міндеттерімен, оның негізгі бөлімдерімен (аут экология, популяция экологиясы, әлеуметтік экология), практикалық қызметтің әртүрлі салаларында қолданылатын экология тұжырымдарымен таныстыру. Мазмұны: экология, қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Қалыптасқан құзыреттер: тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістері

    Мақсаты: студенттерде кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында экономикалық зерттеулерді сәтті жүргізу үшін қажетті білім, білік, дағдылар мен құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары

    Мақсаты: студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Мазмұны: мемлекеттік басқару органдарының жүйелері, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; Қаржы құқығы және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Қалыптастырылатын құзыреттер: нормативтік құқықтық актілерді талдау және дұрыс қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыру. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер: * оқушыларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдайды; * технологиялар ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, шығармашылық және әр түрлі оқыту әдістерін қолдана алады; * оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдаланады; * авторлық құқықтар мен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін біледі және қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)

    Мақсаты: шетел тілін тереңдетіп оқыту. Мазмұны: тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өзінің пікірін түсіндіру және қорғау. Ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып эссе, баяндама, хаттарды жазу. Қалыптасатын құзыреттіліктер: шетел тілінде ауызша және жазбаша түрдегі коммуникацияға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулер

    Мақсаты: іздену дағдыларын меңгеру, әр түрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ой-өрісі мен тәжірибесін дамытуда пайдалану. Оқушылар орындай алады: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын білуі керек. • педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын танып, күнделікті ойлау мен ғылыми білімнің айырмашылығын түсіну. • Адам табиғаты туралы мәдени наным-сенімдерді және олардың мұғалімнің жұмысына ықпалын ажырату. • білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын ескере отырып қабылдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Жеке және топтық психотерапия негіздері

    Мақсаты: студенттерде жалпы психотерапияның теориялық және әдіснамалық мәселелерінде берік білім қалыптастыру, оңтайлы психикалық денсаулықты сақтау және қалпына келтіру үшін жеке және топтық психотерапияның негізгі әдістерін қолдануға мүмкіндік беру. Мазмұны: білім мен практика жүйесіндегі психотерапия. Психотерапияның негізгі түрлері. Психотерапиялық жұмыстың принциптері мен стратегиялары. Психотерапияның тақырыбы мен объектісі. Психотерапияның этикалық аспектілері. Психотерапиядағы суггестивті әдістер. Мінез-құлық терапиясы. Құзыреттіліктер: жеке және топтық психотерапияны ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Мақсаты: педагогика, дидактика және мұғалімдердің жұмыс ортасының құзыреттілігін арттыру. Студенттер оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру мүмкіндігіне ие, олардың өмірі мен оқуының мәнмәтінін ескере отырып, ақыл-ой және этикалық тұрғыдан әл-ауқатты қолдайды. Мазмұны: әртүрлілікті қабылдау, мектептерде туындайтын қатысу мен оқудағы кедергілерді анықтау, даму басымдықтарын анықтау, әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлау (білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу), барлық оқушыларды қолдау үшін ақпараттық-коммуникативтік технологияларды пайдалану; мектеп қауымдастығындағы ынтымақтастықты дамыту (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың тұрақты мектеп жүйелеріне қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Педагог-психолог жұмысындағы коррекциялық-дамытушы және терапевтік әдістеменің негіздері (ағылшын тілінде)

    Мақсаты: педагог-психологтың іс-әрекеті ретіндегі түзету-дамыту жұмысын ұйымдастыру туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Мазмұны: түзету-дамыту жұмыстарының теориялары, бағыттары, тәжірибелері. Түзету-дамыту жұмыстары туралы түсінік. Түзету-дамыту жұмыстарының принциптері, мақсаттары, міндеттері, формалары, әдістері, әдістері, әдістері. Педагог-психологтың, коррекциялық-дамыту жұмысындағы басқа мамандардың өзара әрекеттесуінің негізгі бағыттары. Түзету-дамыту жұмыстарының тиімділігін диагностикалау. Құзіреттілігі: терапиялық әдістерді қолдана отырып, түзету-дамыту жұмыстарын ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Тұлға психологиясы (ағылшын тілінде)

    Мақсаты: отандық, шетелдік авторлардың тұлғалық теорияларымен, тұлғаның даму тұжырымдамаларымен, тұлғаның негізгі сипаттамаларымен таныстыру. Мазмұны: тұтас тұлғаның даму психологиясы. Тұлға факторлық және құрылымдық-деңгейлік білім ретінде. Тұлға және қызмет. Шетелдік, отандық психологиядағы тұлғаның негізгі теориялары. Құзыреттіліктер: кәсіби мәселелерді шешуде психологиялық білімді шығармашылық қолдану, кәсіби салада рефлексия жасау қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Тұлғаның психологиялық денсаулығы бұзылуының алдын алу

    Мақсаты: психологиялық денсаулықтың табиғаты, оның оң даму механизмдері және психологиялық қорғаныс динамикасы туралы ғылыми білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Психологиялық денсаулық тұлға дамуының негізі ретінде. Денсаулық модельдері, тұлғаның қорғаныс механизмдері. Стресс. Оқушылардың суицидтік әрекеті. Психологиялық денсаулық бұзылыстарының алдын-алу. Қалыптасатын құзыреттіліктер: алған білімдерін мектеп оқушыларының денсаулығының теріс дамуын болдырмау процесінде қолдануға дайын

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Бағалау және дамыту

    Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті арттыру, оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуді тереңдету және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және білім алушыларды немесе оқушыларды бағалауға тартуға қабілетті; Мазмұны: бағалаудың әртүрлі технологиялары, принциптері, кезеңдері, олардың білім саласын бағалау құралдары (оның ішінде формативті және жиынтық бағалау және өзін-өзі бағалау, өзара бағалау және т. б.), бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістері (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау), оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін, даму жүйелерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдану оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық шеберлік негіздері

    Мақсаты: педагогикалық шеберлік және оны қалыптастыру жолдары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: педагогикалық шеберлік, оны қалыптастыру жолдары. Кәсіби білім, білік, дағды. Педагогикалық техника, әдептілік, қарым-қатынас. Жанжалдардың алдын алу және педагогикалық шешу. Оқушылардың оқу және оқудан тыс іс-әрекетін басқару шеберлігі. Өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі тәрбиелеу педагогикалық шеберлікті жетілдіру факторы ретінде. Құзыреттіліктері: педагогикалық шеберлік техникасын меңгерген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында жалпы білім беретін мектеп үшін педагог-психологтарды даярлау

    Мақсаты: білім беру бағдарламасын жаңарту, критериалды және формативті бағалау аясында ұғымдарды қалыптастыру. Мазмұны: мектепте білім берудің жаңартылған мазмұнын нормативтер мен әдістемелік, құқықтық қамтамасыз ету. Оқу бағдарламаларының құрылымы, мазмұны және ерекшеліктері. Оқу мақсаттары және күтілетін нәтижелер. Құндылықтар. Қалыптастырылатын құзыреттер: жаңартылған білім беру бағдарламасын іске асыру кезінде қажетті дағдылар мен дағдыларды меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Педагог-психолог қызметіндегі арт-терапия (ағылшын тілінде)

    Мақсаты: арт-терапияның негізгі ұғымдарымен және әдістерімен танысу. Мазмұны: қалыптасу тарихы және негізгі ұғымдары. Арт-терапия түсінігі және арт-терапияның заманауи әдістерінің жүйесі. Арт-терапияның түрлері мен формаларының алуан түрлілігі. Арт-терапия әдістерін қолдану арқылы психологиялық көмекті ұйымдастыру шарттары Арт-терапевт тұлғасына қойылатын талаптар. Қалыптасқан құзыреттіліктер: мектеп оқушыларының арт-терапиялық іс-әрекетіндегі өнімді диагностика нәтижелерін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Педагогиканы және психология оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты-студенттердің педагогикалық пәндер циклі мен педагогика оқытушысының әр түрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздерін және бастапқы әдістемелік білімдерді алуы болып табылады. Педагогиканы оқыту әдістемесінің пәні мен мәселелері. Педагогиканы оқыту мақсаты. Педагогиканың құрылымы мен мазмұны. Педагогиканы оқыту әдістерінің жіктелуі. Сыныптан тыс жұмыстың негізгі формаларының сипаттамасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Оқытуды жоспарлау және оқытуды дараландыру

    Мақсаты: педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыру. Студенттер: оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсіне алады; оқытуға әсер ететін жағдайларды жоспарлай алады, болжай алады; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдана алады, оқушылардың қажеттіліктерін ескереді, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Жеке және кәсіби өсуге арналған тренинг (ағылшын тілінде)

    Мақсаты: тренинг туралы идеяларды қалыптастыру, кәсіби білімдерін, біліктері мен дағдыларын бекіту. Мазмұны: теориялық бағыттағы тренингтердің философиялық негіздері; жүргізушінің қателіктері, оларды жою тәсілдері, оның дамуының әртүрлі кезеңдерінде топ қызметін ұйымдастыру; тренинг тобын жүргізудің этикалық принциптері; тренингте рәсімдерді, мифтерді қолдану әдістері. Құзыреттіліктер: тренинг тобының мақсаттарын, міндеттерін, тақырыбын және жұмыс істеуінің негізгі кезеңдерін анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Педагог психологының кәсіби этикасы (ағылшын тілінде)

    Мақсаты: педагог-психологтың тұлғалық қасиеттерін дамыту және жетілдіру. Мазмұны: Этикалық білімнің құрылымы. негізгі категориялар. Педагог-психолог мамандығын таңдаудағы құндылық-адамгершілік негіздері. Жеке және кәсіби құндылықтар жүйесі. Кәсіби шеберліктің моральдық-этикалық компоненттері. Педагогикалық адамгершіліктің негізгі принциптері. Педагогикалық этика категориялары. Психологияның негізгі этикалық парадоксы. Педагог-психологтың негізгі этикалық мәселелері. Қалыптасқан құзыреттіліктер: кәсіби қызметте кәсіби этиканы қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Тұлғаның психикалық дамуын диагностикалау және түзету

    Мақсаты: психолог-педагогтың кәсіби қызметін орындауға дайындық және әртүрлі тұлғалық мәселелер бойынша түзету бағдарламаларын әзірлеу және өткізу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: тұлғаның дамуын диагностикалау мен түзетудің теориялық, әдіснамалық тәсілдері. Түзету-дамыту қызметінің құрылымы, мазмұны, ұйымдастырылуы. Түзету-дамыту сабақтарын әзірлеу, ұйымдастыру. Құзыреттіліктер: Психодиагностика негізінде тұлғаны дамыту бойынша түзету жұмыстарын жүргізу процедурасын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Психологиялық-педагогикалық практикум

    Мақсаты: психологиялық-педагогикалық білімді жүйелеу және жалпылау және кәсіби дағдыларды жетілдіру. Мазмұны: психологиялық-педагогикалық қызметтің теориялық негіздері, педагог тұлғасының кәсіби бағытын қалыптастыру; кәсіптің мәні мен әлеуметтік маңыздылығын түсіну, педагогикалық еңбек нәтижелері мен кәсіби қызметке деген қызығушылық үшін жауапкершілік сезімі; студенттерді өзін-өзі тануға, өзін-өзі дамытуға, өзінің мақсатын түсінуге және өзін-өзі тануға және шығармашылық ізденіске қабілеттілікке баулу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Мақсаты: қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілеттерін зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыру. Студенттер мүмкін: зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы жеке оқыту дағдыларын дамыту; бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолданыңыз;ғылыми зерттеулерге қатысу және / немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамыту; әр түрлі байланыс формаларын қолдана отырып, өзіңіздің зерттеу қызметіңізді құжаттаңыз және нәтижелеріңізді ұсыныңыз.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Педагог-психологтың қызметіндегі психологиялық қызмет және кеңес беру

    Мақсаты: білім беру ортасында психологиялық-педагогикалық кеңес беруді ұйымдастырудың теориялық, әдіснамалық және практикалық мәселелерін меңгеру. Мазмұны: психологиялық кеңес берудің қазіргі жағдайы, оның негізгі бағыттары мен тәсілдері. Кеңес берудің мақсаты, міндеттері, принциптерімен әдістері. Психологиялық тексеруді дайындау және жүргізу. Психологтың әртүрлі жұмыс кезеңдерінде консультациялармен өзара қарым-қатынасының ерекшеліктері. Психологиялық кеңес беру білім беру қызметін оңтайландыру тәсілі ретінде.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Суицидтік мінез-құлықтың психологиялық-педагогикалық негіздері (ағылшын тілінде)

    Мақсаты: студенттердің психологиялық алдын алу процесін ұйымдастыруға және адамдардың әртүрлі санаттарындағы суицидтік мінез-құлықты жеңуге дайындығын қалыптастыру арқылы болашақ педагог-психологтың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ету. Мазмұны: қазіргі қоғамдағы суицидтік мінез-құлық мәселесін зерттеу. Суицидтік мінез-құлық, оның құрылымы және даму кезеңдері. Суицидті анықтаудың теориялық тәсілдері. Суицидтік мінез-құлықтың жас ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Білім беру жүйесінің сапасын бағалаудың заманауи құралдары

    Мақсаты: білім беру процесінің сапасын бақылау саласында студенттердің құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: мектептегі мониторингтің құрылымы мен мазмұны. Білім сапасының негізгі компоненттерінің динамикасын бағалау. Оқыту мен тәрбиелеу сапасын, оқушылардың денсаулық жағдайы мен психикалық дамуын мониторингілеу. Сапа мониторингінің жаңа үлгілерін жасау. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру жүйесіндегі әдістер мен сапа дағдыларын меңгеру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Педагог-психологтың кәсіби қызметінің нормативтік-құқықтық базасы

    Мақсаты: нормативтік-құқықтық талаптарды сақтай отырып, психологиялық-педагогикалық қызметтің міндеттерін іске асыру үшін қажетті кәсіби құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: педагог-психологтың қызметін реттейтін құжаттар. Педагог-психологтар қызметіндегі негізгі проблемалар мен қиындықтар, білім беру ұйымдарының ерекшеліктері. Педагог-психологтың кәсіби қызметіндегі проблемалар, тенденциялар. Қалыптастырылатын құзыреттер: нормативтік құқықтық актілерге сәйкес кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Білім алушының оқуын критериалды бағалаудағы педагогикалық өлшем

    Мақсаты: критериалды бағалау жүйесін тиімді игеруге және енгізуге ықпал ету. Мазмұны: Оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Принциптері Кезеңдер мен құралдар. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Бағалау нәтижелерінің модерациясы. Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бағалау. Портфолиодың педагогикалық міндеттері. Функциялар, портфолио құрамы. Құзіреттіліктер: критериалды бағалауды және әрпән бойынша бағалауды әдістемелік қамтамасыз етуді енгізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Психология тарихы (ағылшын тілінде)

    Мақсаты: студенттерде психологиялық білім жүйесін, психология тарихының әдіснамалық және теориялық аспектілерін дамыту туралы барабар идеяны қалыптастыру. Мазмұны: психология тарихы ғылым ретінде. Психология тарихының пәні. Психология тарихының міндеттері. Психологиялық білімнің дамуын кезеңдеу. Психология тарихының әдістері мен көздері. Ежелгі Үндістанда философиялық және психологиялық көзқарастардың қалыптасуы. Ежелгі грек өркениеті. Ортағасырлық және Ренессанс кезеңдеріндегі психологияның дамуы Англиядағы ассоциативті және эмпирикалық психология. 17-19 ғасырлардағы неміс психологиялық ойы. Мінез-құлық психологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Психокоррекция негіздері

    Мақсаты: психокоррекцияның негізгі ұғымдары мен әдістерімен танысу. Мазмұны: психологиялық түзету педагог-психологтың қызмет түрі ретінде. Психологиялық түзету мен психологиялық кеңес беру мен психотерапияның айырмашылығы. Психологиялық түзетудің ерекше белгілерінің сипаттамасы. Психокоррекциялық жұмыстың мақсаттары, түрлері. Психокоррекциялық бағдарлама, оның түрлері. Бағдарламаны құруға қойылатын негізгі талаптар. Бағдарламаны құрастыру алгоритмі. Құзыреттіліктер: психологиялық түзету бағдарламаларын құра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Эксперименттік психология бойынша семинар

    Мақсаты: эксперименттік психологиялық және диагностикалық зерттеулерді жоспарлау және жүзеге асыру тәжірибесін меңгеру. Эксперименттік ғылыми зерттеудің әдіснамалық принциптері. Теория және оның құрылымы. Құбылыстар арасындағы себептік байланысты тіркеу: эксперименттік айнымалылар және гипотезалар эксперименттік зерттеулердің жіктелуі. Эксперименттік зерттеудің ұйымдастырушылық кезеңдері. Эксперименттік зерттеудің әлеуметтік-психологиялық аспектілері. Құзыреттіліктер: кәсіби қызмет үшін эксперименттік психология әдістерін меңгерген

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 6
  • Медиацияның психологиялық-педагогикалық негіздері (ағылшын тілінде)

    Мақсаты: медиация рәсімдерін ұйымдастыру мен өткізудің теориялық және әдістемелік негіздерін оқыту. Мазмұны: Медиацияның психологиялық негіздері. Коммуникация – ақпарат алмасу. Медиатордың психологиялық құралдары. Сенімге қол жеткізудің психотехникасы. Мектептің медиация процесінде тұлғаның жеке типологиялық қасиеттерін ескере отырып, медиатор жұмысының ерекшеліктері. Қалыптасқан құзыреттер: конфликттің эмоционалды құрамдас бөлігі бар медиативтік кеңістікте жұмыс істеудің арнайы әдістерін меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық психология

    Пәннің мақсаты білім берудегі психологиялық құбылыстарды жүйелі талдау дағдылары мен біліктерін қалыптастыру. Мазмұны: педагогикалық психологияның пәні, міндеттері, құрылымы мен әдістері, білім беру қызметінің психологиясы, оқу іс-әрекеті мен тәрбие процесінің психологиялық ерекшеліктері, оқу-педагогикалық ынтымақтастық және білім беру процесіндегі қарым-қатынас, педагогикалық әрекеттегі "кедергілер", қарым-қатынас және оқу-педагогикалық іс-әрекет, т. б. Құзыреттіліктер: білім беруде консультациялық, профилактикалық және қолданбалы психологиялық қызметті жүзеге асыруға қабілетті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 6
  • Отбасылық тәрбие психологиясы

    Мақсаты: отбасын психологиялық-педагогикалық қолдау қызметімен таныстыру. Қазіргі отбасының психологиялық құрылымы. Отбасы өмірінің функциялары: экзистенциалды-экономикалық, эмоционалды-этикалық, әлеуметтік-мәртебелік, әлеуметтену, рухани даму. Отбасылық өмір салты және отбасылық имидж. Отбасылық қатынастардың әлеуметтік-психологиялық моделі. Отбасының әлеуметтік-психологиялық климаты. Отбасылардың жіктелуі. Отбасылық бейімделу, әлеуметтік-рөлдік бейімделу, тұлғааралық (бастапқы, қайталама) бейімделу. Неке дағдарысы. Неке мен отбасының бұзылуы. Отбасылық кеңес беру бағыттары мен түрлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • дамытушылық, білім беру міндеттерін психологиялық қамтамасыз ету, субъект-субъектілік қатынастарды орнату бойынша кәсіби деңгейде теориялық және практикалық білімді қолданады; Педагогика және психология саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешеді;
  • педагог-психолог мамандығының жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсінеді; Педагогика және психология саласында одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын меңгереді; көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді; пәндік ортада психологиялық-педагогикалық импровизация жасайды; өз қызметінің нәтижелерін болжайды; кәсіпкерлік дағдыларды меңгереді;
  • оқыту, психологиял-педагогикалық консультациялар, білім алушылардың, педагог қызметкерлер мен ата-аналардың, заңды өкілдердің тренингтерін өткізу мәселелерін шешуге кешенді тәсілді қолданады;
  • кәсіптік қызметтің ерекшелігімен айқындалатын білім беру саласындағы нормативтік және құқықтық құжаттарды, оқу-нұсқау құжаттамасын біледі;
  • инклюзивті білім берудің ерекшелігін қолданады; оқу-тәрбие процесі субъектілерінің әлеуметтік, этномәдени, жеке, жас және гендерлік ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіптік қызметтің диагностикалық және түзету-дамытушылық міндеттерін шешеді; білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау дағдыларын меңгереді;
  • зерттелетін пәндік саланың фактілері мен құбылыстарының заңдылықтарын, жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелерін талдайды, педагогика мен психологияны зерттеудегі озық тәжірибелерге негізделген білімді қолданады;
  • мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби коммуникация қабілеттерін меңгереді; білім беру қызметінде цифрлық технологияларды интеграциялайды;
  • ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін салыстырады және оларды педагогика мен психология саласында қолданады; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін ұстанады;
  • білім беру үдерісі субъектілерінің әлеуметтік, этномәдени және тұлғалық айырмашылықтарын салыстырады; командада өзара іс-қимыл дағдыларын меңгереді;
  • психология-педагогикалық салада фактілер, құбылыстар, теория туралы білімді қолданады; педагогикалық өлшемдер мен педагогикалық менеджмент саласындағы білім мен практикалық дағдыларды көрсетеді.
  • психология-педагогикалық бақылаулар, диагностика нәтижелерінің ақпаратын кәсіби деңгейде жинау және бастапқы өңдеу әдістерін жіктейді және қолданады; Педагогика және психология саласындағы қолданбалы мәселелерді дәлелдейді және шешеді;
Top