Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01105 Педагогика және психология көптілділікпен в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Пәндік, ақпараттық-коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттерге, инклюзивті білім беру дағдыларына ие көптілді педагог-психологты даярлау және психологиялық ағарту бойынша сабақтар өткізу, білім беру процесінің барлық деңгейлерінде психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді диагностикалау және жүйелі ұйымдастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Білім және педагогикалық ой-пікір тарихы
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуді дараландыру
Әлеуметтік психология
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Абайтану
Этнопсихология
Психологиялық-педагогикалық мамандыққа кіріспе
Этнопедагогика
Педагогикадағы мәдениетаралық зерттеулер
Медиа білім берудегі заманауи тәсілдер
Педагог-психолог мамандығының қазіргі тенденциялары
Зерттеу мінез-құлқы мен зерттеу қабілеттерінің психологиясы
-
2 Оқу жылы
Тиімді жұмысқа орналастыру (орыс тілінде)
Даму психологиясы және жас психологиясы
Педагог-психологтың жеке имиджі (ағылшын тілінде)
Сын тұрғысынан ойлау психологиясы (ағылшын тілінде)
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Жаңартылған білім беру мазмұнының психологиялық-педагогикалық контенті
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Конфликтология негіздері (ағылшын тілінде)
Қарым-қатынас психологиясы (ағылшын тілінде)
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары
Оқыту әдістері мен технологиялары
Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
Педагогикалық зерттеулер
-
3 Оқу жылы
Жеке және топтық психотерапия негіздері
Инклюзивті білім беру ортасы
Педагог-психолог жұмысындағы коррекциялық-дамытушы және терапевтік әдістеменің негіздері (ағылшын тілінде)
Тұлға психологиясы (ағылшын тілінде)
Тұлғаның психологиялық денсаулығы бұзылуының алдын алу
Бағалау және дамыту
Педагогикалық шеберлік негіздері
Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында жалпы білім беретін мектеп үшін педагог-психологтарды даярлау
Педагог-психолог қызметіндегі арт-терапия (ағылшын тілінде)
Педагогиканы және психология оқыту әдістемесі
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дараландыру
Жеке және кәсіби өсуге арналған тренинг (ағылшын тілінде)
Педагог психологының кәсіби этикасы (ағылшын тілінде)
Тұлғаның психикалық дамуын диагностикалау және түзету
-
4 Оқу жылы
Психологиялық-педагогикалық практикум
Зерттеулер, даму және инновациялар
Педагог-психологтың қызметіндегі психологиялық қызмет және кеңес беру
Суицидтік мінез-құлықтың психологиялық-педагогикалық негіздері (ағылшын тілінде)
Білім беру жүйесінің сапасын бағалаудың заманауи құралдары
Педагог-психологтың кәсіби қызметінің нормативтік-құқықтық базасы
Білім алушының оқуын критериалды бағалаудағы педагогикалық өлшем
Психология тарихы (ағылшын тілінде)
Психокоррекция негіздері
Эксперименттік психология бойынша семинар
Медиацияның психологиялық-педагогикалық негіздері (ағылшын тілінде)
Педагогикалық психология
Отбасылық тәрбие психологиясы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- дамытушылық, білім беру міндеттерін психологиялық қамтамасыз ету, субъект-субъектілік қатынастарды орнату бойынша кәсіби деңгейде теориялық және практикалық білімді қолданады; Педагогика және психология саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешеді;
- педагог-психолог мамандығының жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсінеді; Педагогика және психология саласында одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын меңгереді; көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді; пәндік ортада психологиялық-педагогикалық импровизация жасайды; өз қызметінің нәтижелерін болжайды; кәсіпкерлік дағдыларды меңгереді;
- оқыту, психологиял-педагогикалық консультациялар, білім алушылардың, педагог қызметкерлер мен ата-аналардың, заңды өкілдердің тренингтерін өткізу мәселелерін шешуге кешенді тәсілді қолданады;
- кәсіптік қызметтің ерекшелігімен айқындалатын білім беру саласындағы нормативтік және құқықтық құжаттарды, оқу-нұсқау құжаттамасын біледі;
- инклюзивті білім берудің ерекшелігін қолданады; оқу-тәрбие процесі субъектілерінің әлеуметтік, этномәдени, жеке, жас және гендерлік ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіптік қызметтің диагностикалық және түзету-дамытушылық міндеттерін шешеді; білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау дағдыларын меңгереді;
- зерттелетін пәндік саланың фактілері мен құбылыстарының заңдылықтарын, жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелерін талдайды, педагогика мен психологияны зерттеудегі озық тәжірибелерге негізделген білімді қолданады;
- мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби коммуникация қабілеттерін меңгереді; білім беру қызметінде цифрлық технологияларды интеграциялайды;
- ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін салыстырады және оларды педагогика мен психология саласында қолданады; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін ұстанады;
- білім беру үдерісі субъектілерінің әлеуметтік, этномәдени және тұлғалық айырмашылықтарын салыстырады; командада өзара іс-қимыл дағдыларын меңгереді;
- психология-педагогикалық салада фактілер, құбылыстар, теория туралы білімді қолданады; педагогикалық өлшемдер мен педагогикалық менеджмент саласындағы білім мен практикалық дағдыларды көрсетеді.
- психология-педагогикалық бақылаулар, диагностика нәтижелерінің ақпаратын кәсіби деңгейде жинау және бастапқы өңдеу әдістерін жіктейді және қолданады; Педагогика және психология саласындағы қолданбалы мәселелерді дәлелдейді және шешеді;