Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01105 Педагогика және психология көптілділікпен в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • дамытушылық, білім беру міндеттерін психологиялық қамтамасыз ету, субъект-субъектілік қатынастарды орнату бойынша кәсіби деңгейде теориялық және практикалық білімді қолданады; Педагогика және психология саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешеді;
  • педагог-психолог мамандығының жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсінеді; Педагогика және психология саласында одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын меңгереді; көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді; пәндік ортада психологиялық-педагогикалық импровизация жасайды; өз қызметінің нәтижелерін болжайды; кәсіпкерлік дағдыларды меңгереді;
  • оқыту, психологиял-педагогикалық консультациялар, білім алушылардың, педагог қызметкерлер мен ата-аналардың, заңды өкілдердің тренингтерін өткізу мәселелерін шешуге кешенді тәсілді қолданады;
  • кәсіптік қызметтің ерекшелігімен айқындалатын білім беру саласындағы нормативтік және құқықтық құжаттарды, оқу-нұсқау құжаттамасын біледі;
  • инклюзивті білім берудің ерекшелігін қолданады; оқу-тәрбие процесі субъектілерінің әлеуметтік, этномәдени, жеке, жас және гендерлік ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіптік қызметтің диагностикалық және түзету-дамытушылық міндеттерін шешеді; білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау дағдыларын меңгереді;
  • зерттелетін пәндік саланың фактілері мен құбылыстарының заңдылықтарын, жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелерін талдайды, педагогика мен психологияны зерттеудегі озық тәжірибелерге негізделген білімді қолданады;
  • мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби коммуникация қабілеттерін меңгереді; білім беру қызметінде цифрлық технологияларды интеграциялайды;
  • ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін салыстырады және оларды педагогика мен психология саласында қолданады; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін ұстанады;
  • білім беру үдерісі субъектілерінің әлеуметтік, этномәдени және тұлғалық айырмашылықтарын салыстырады; командада өзара іс-қимыл дағдыларын меңгереді;
  • психология-педагогикалық салада фактілер, құбылыстар, теория туралы білімді қолданады; педагогикалық өлшемдер мен педагогикалық менеджмент саласындағы білім мен практикалық дағдыларды көрсетеді.
  • психология-педагогикалық бақылаулар, диагностика нәтижелерінің ақпаратын кәсіби деңгейде жинау және бастапқы өңдеу әдістерін жіктейді және қолданады; Педагогика және психология саласындағы қолданбалы мәселелерді дәлелдейді және шешеді;
Top