Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01404 Кәсіптік оқыту в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

Пәндер

  • Арт-дизайн

    «Art-дизайн» пәні зейінді, эстетикалық қабылдауды, ойлауды, көрнекі есте сақтауды, шығармашылық қиялды және көркемдік қабілеттерді дамытуды, сонымен қатар кеңістіктік көріністі дамыту, дизайн объектілері мен пішіндердің пластикасының үш өлшемділігін көру және беру қабілеті, қысқа мерзімде әртүрлі ART нысандарын салу принциптерін және оларды әртүрлі материалдардан жасау техникасын зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дизайн

    "Дизайн" пәні дизайнның негізгі теориялық негіздерін, бейнелеу өнері мен дизайнның жанрлық шекараларының өзара байланысты кеңістіктік көріністерін дамытуға байланысты негізгі теориялық ережелерді қарастырады, сонымен қатар дизайн объектісінің анықтамалық модельдерін немесе оның жеке элементтерін макетте және материалда орындауды зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сурет

    "Сурет" пәні студентті суретші-конструктор ретінде ойлауға үйретуді, графикалық композиция шешімінің түбегейлі жаңалығын табу үшін графикалық дизайндағы қалыптасу мәселесін барлық жағынан көруді, сондай-ақ арнайы сурет салу саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеруді және оларды болашақ кәсіби қызметке дайындау үшін әртүрлі көркемдік стильдер мен бағыттардың элементтерін пайдалануды зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кескіндеме

    "Кескіндеме" пәні түс пен оның қасиеттерін қабылдаудың негізгі заңдылықтарын, кескіндеме бейнесін салуды, түс мәселелерін, түрлі кескіндеме әдістерін қолдана отырып, көркем шығармада жұмыс істеу әдістерін зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім модулі (Экономикалық теория және кәсіпкерлік негіздері/ Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет/ Экология/ Тіршілік қауіпсіздігі/ Ғылыми зерттеу әдістері)

    Бұл модуль студенттердің экономикалық-құқықтық және экологиялық саладағы теориялық білімдерін, студенттердің құқықтық және экологиялық сауаттылығын арттыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Тіршілік қауіпсіздігі және экологиялық қауіпсіздік мәселелерін шешуге, сыбайлас жемқорлықтың көріну нысандарын зерделеуге және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бағытталған мәселелері қаралады. Осы модульді зерделеу бағыттарының бірі студенттердің ғылыми ойлау дағдыларын қалыптастыру, кәсіби қызмет саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру негіздері мен жүргізу әдістеріне оқыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұлттық ою-өрнек

    «Ұлттық ою-өрнек» пәні ұлттың дүниетанымын, ерекшелігін танытатын осы өнер саласын заман талабына сай жетілдіріп көркем рухани қазына ретінде пайдалана білу және халқымыздың қолөнерін, ұлттық салт-дәстүрін, мәдениетін бағалап, қызығушылығын арттыру, студенттерге өздері оқып үйренген ою-өрнек негіздерін іс жүзіндегі маңыздылығын көрсетуді зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инженерлік графика

    "Инженерлік графика" пәні техникалық құжаттаманы, сызбалар мен сызбаларды әзірлеу және ресімдеу қағидаларын, техникалық құжаттаманы әзірлеу және ресімдеу кезінде инженерлік графика бойынша қолданбалы бағдарламалар пакеттерін, аксонометриялық проекцияларды, техникалық сурет салуды, жазық фигуралар мен геометриялық денелерді, бөлшектердің эскиздері мен жұмыс сызбаларын, схемалардағы әріптік және шартты-графикалық белгілерді, графикалық жүйемен жұмыстың тәртібі пен реттілігін зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    "Оқушылардың физиологиялық дамуы" пәні балалар ағзасының жас ерекшеліктері мен даму заңдылықтарын, функцияларын зерттейді. Ол жалпы гигиена, Педагогика және психология пәндерімен тығыз байланысты. Бұл пән болашақ мұғалімдерге салауатты өмір салтын қалыптастыру жолдары туралы мағлұмат береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Студенттерді оқыту және тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, педагогикалық құзыреттілік деңгейін жоғарылату, студенттің тұлғалық қасиеттерін біртұтас көзқарас ретінде қалыптастыру, білім беру мен кәсіптік қызметті меңгерудің және жетілдірудің, оқыту дағдыларын дамыту, зияткерлік жұмыс мәдениетін, өзін-өзі оқытуды дамыту факторы ретінде; педагогикалық білім негізінде міндеттерді тиімді шешу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнер және мәдениет тарихы

    «Өнер және мәдениет тарихы» пәні студенттерді мәдениет контекстінде отандық өнермен, өнерді дамытудың негізгі кезеңдерімен, негізгі бағыттардың, стильдер мен мектептердің маңызды ерекшеліктерімен, көрнекті өнер туындыларымен және ірі шеберлердің шығармашылығымен таныстыруды зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы психология

    «Жалпы психология» пәні студенттерде психикалық қызметтің жалпы заңдылықтары, базалық категориялар, психологиялық ғылымның іргелі теориялары мен негізгі әдістері туралы білімнің тұтас жүйесін дамыту, психологияның негізгі әдіснамалық ұстанымдары, отандық, шетелдік психологиялық теориялар, танымдық процестердің ерекшеліктері, психикалық күйлер, жеке қасиеттерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Костюм және сән тарихы

    "Костюм және сән тарихы" пәні өз идеяларын материалда жүзеге асыру үшін жобалау әдістері мен әдістерін, парақтағы бір, екі, үш модельді, сондай-ақ көп фигуралы композицияларды құрастыру принциптерін, костюм құрамындағы тұтастық пен біріктіруші принциптерді құру принциптерін, өнеркәсіптік модельдеудің мәнін, әртүрлі топтағы және арнайы мақсаттағы киім ассортиментін, белбеудің тұрақты формаларын, иық киімдері, тағайындалу сипаты мен жас топтары бойынша киімнің айырмашылықтары оқытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағаш өндірісінің технологиясы

    "Ағаш өндіру технологиясы" пәні заманауи талаптарды ескере отырып, ағаштан және ағаш материалдарынан жасалған бұйымдарды құрастыру принциптерін, бұйымдардың негізгі конструктивтік элементтерін дайындаудың үлгілік технологиялық процестерін, өнім сапасын басқару, еңбек және қоршаған ортаны қорғау, материалдық және еңбек ресурстарын үнемдеу міндеттері мен әдістерін, саланы дамыту перспективаларын зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    «Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» - курсы кәсіби-педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Тәрбие процесінің негіздерін, тәрбие қызметінің әдістемесі мен технологиясын, болашақ мұғалімдерге үздіксіз кәсіби жетілуіне қойылатын талаптарды меңгерту, тәрбие жұмысындағы креативтілікті дамыту, студенттерде этикалық және эстетикалық талғамды игерту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Пәннің мақсаты болашақ мамандарды бағалау және оның түрлері жайлы біліммен қаруландырып, критериалды бағалаудың моделі, жиынтық және қалыптастырушы бағалаудың мән-мағынасымен таныстырып, критериалды бағалауды әдістемелік қамтамасыздандыруды дайындай алу білігін арттырып, критерийлік бағалауды жоспарлау, оны жүзеге асыру, басқару және рефлексиядағы білім, білік және дағдыларды біріктіретін пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    «Білім берудегі менеджмент» пәнінің мақсаты студенттердің білім беру жүйесінің құрылымындағы менеджменттің теориялық негіздерін зерттеу болып табылады. Пәнді оқу студенттің білім беру саласындағы басқарудың негізгі қағидаттарын, әдістері, пайдалану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді, бұл өз кезегінде болашақ педагогтардың кәсіби қасиеттерін арттыруға мүмкіндік беріп, олардың кәсіби өсуіне көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Конструкциялық материалдарының технологиясы және ағаш пен металл бұйымдарының материалтану

    Пәннің мақсаты студенттерге бөлшектерді қалыптастырудың негізгі технологиялық әдістері туралы білім беру, оларды заманауи машина жасау мүмкіндіктерімен, сондай-ақ өңдеудің технологиялық әдістерін дамыту және жетілдіру перспективаларымен таныстыру; студенттерді оларды алу және өңдеу әдістерін ескере отырып, дайындамалар мен машина бөлшектерінің конструкцияларының технологиялылығы туралы негізгі түсініктермен және мәліметтермен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағаш және металл бөлшектерін жасау технологиясы

    "Ағаш және металл бөлшектерін жасау технологиясы" пәнін оқудың мақсаты әртүрлі материалдармен жұмыс істеу технологиясы мен әдістері туралы білім беру; студенттердің әртүрлі материалдармен жұмыс істеудің бастапқы дағдыларын кеңейту; жасалған бұйымның әртүрлі функциялары мен көркемдік бейнесін ескере отырып, материалдарды таңдау дағдылары мен дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби психология

    Пән қызмет барысындағы тұлғаны оқыту және дамытудағы психологиялық-педогогикалық заңдылықтарға және тәрбие принциптеріне сәйкес тиімді басқарушылық шешім қабылдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Конструкциялық материалдар технологиясы және тігін бұйымдарының материалтану

    "Конструкциялық материалдар технологиясы және тігін бұйымдарының материалтану" пәні дисперсті-қатайтылған, талшықты және эвтектикалық композициялық материалдардың құрамы, құрылымы, өңдеу әдістері мен қасиеттері туралы негізгі мәліметтерге, сондай-ақ қазіргі заманғы және перспективалық материалдардың негізгі түрлеріне, класстарына және оларды қолдану саласына, теориялық және қолданбалы материалтану мен материалдар технологиясының қазіргі заманғы проблемаларына, дайындық бағыты бойынша базалық, арнайы лексика және негізгі терминологияларды зерделейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пәннің мақсаты білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін кедергісіз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құру үшін ұйымдастырушылық-басқару, тәрбиелік, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. «Инклюзивті білім беру» пәнінің мазмұны ЕБҚ бар балаларды оқыту әдістемесінің ерекшеліктерін, Қазақстанда және шетелде инклюзивті білім берудің даму тенденцияларын, сондай-ақ инклюзивті білім беру жағдайында оқыту үдерісін ұйымдастырудың мәнін, принциптерін, шарттарын, ерекшеліктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Пэтчворк

    "Пэтчворк" пәні бастапқы материалдарды таңдауды, материалдардың құрамын, материалдардың түрлерін, бұйымның сызбасын дайындауды, болашақ бұйым мен суреттің эскизін жасауды, сынықтарды тұтас кенепке біріктіруді, түстер мен текстураға сәйкес матаны таңдауды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі оқу процесін ұйымдастырудағы инновациялық технологиялар

    Бұл пән педагогикалық қызметтің нәтижесіне тиімді қол жеткізуді, мектепте білім беру процесін ұйымдастыруда инновациялық технологияларды білуді қамтамасыз ететін мұғалімдер мен оқушылардың өзара әрекеттесуінің жаңа тәсілдері мен әдістерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тігін өндірісінің технологиясы

    «Тігін өндірісінің технологиясы» пәні қазіргі тоқыма өндірісінің құрылымын, маталарды алудың негізгі процестерін, тігін бұйымдарын дайындау кезеңдерін, қол тігістері мен линияларын түрлерін, машина тігістерінің жіктелуін, сонымен қатар олардың жұмысын жоспарлауды, қауіпсіздік және өрт қауіпсіздігі ережелерін сақтау, анықтамалық әдебиеттермен жұмыс істеу, тоқыма материалдарын тану, қолмен, машиналық және ылғалды-жылу жұмыстарын орындауды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Көркем еңбек және сызудың оқыту әдістемесі

    "Көркем еңбек пен сызудың оқыту әдістемесі" пәні кеңістіктік ойлау дағдыларын дамыту әдістерін, кәсіби шеберлігін жетілдіру үшін әртүрлі әдістерді қолдануды, мектептен тыс балалар оқу мекемелерінде, мектептерде бейнелеу өнерін оқытуға қажетті теориялар мен әдістемелік принциптерді зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сәндік-қолданбалы өнер

    "Сәндік-қолданбалы өнер" пәні сәндік-қолданбалы өнер саласындағы негізгі білімді, оның ішінде сәндік-қолданбалы өнер түрлерін, көркем қолөнер негіздерін, технологияларды және т.б., әр түрлі ою-өрнектердің композициялық құрылысының негізгі принциптерін, стильдеу әдістерін қалыптастыруды оқытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Материалдарды өңдеу технологиясын оқыту әдістемесі (сала бойынша)

    Пән еңбекке деген еңбексүйгіштік пен құрметке тәрбиелеуге, практикалық дағдылар мен дағдыларды дамытуға, политехникалық ой-өрісті кеңейтуге, Мамандықтар әлеміне кіріспеге бағытталған еңбек даярлығы саласындағы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кәсіптік оқыту әдістемесі

    «Кәсіптік оқыту әдістемесі» пәні оқу пәндерін оқытудың формаларын, әдістері мен әдістерін зерделейді. Сонымен катар, бұл пән оқытудың жекелеген формалары мен әдістерін ғана емес, сонымен катар оку процесінің осы компоненттерін талдаумен және жетілдірумен, осы негізде бірынғай әдістемелік кешенді қалыптастырумен айналысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Безендіру технологиясы

    "Безендіру технологиясы" пәні интерьер декорын, заманауи безендіру түрлерін, декор түрлерін, сәулеттік, мүсіндік, көркем, декордың түраралық комбинацияларын, пассивті, белсенді, сәндік нысандарды, декор элементтерінің орналасуын, үстел, еден, қабырға, төбе, орындау материалдары, декордағы стилистикалық мотивтерді оқытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бұйымдарды дайындаудың технологиялық процестерін оқыту әдістемесі

    Пәнді оқыту процесінің міндеті қазіргі уақытта өзекті болып табылатын технологиялық процестерді оқыту әдістемесіне бағытталған, бұл кезде білім беру мекемелерінің алдында оқушыларда өндіріс туралы қажетті технологиялық, техникалық және экологиялық идеялар кешенін қалыптастыру. Технологияны оқытуға, оқытудың ең тиімді және ұтымды әдістерін, құралдары мен нысандарын таңдауға жауапты көзқарас.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы антропология

    "Қолданбалы антропология" пәні көркем шығармадағы және тиісті біліктілік деңгейіндегі жұмыстарды орындау процесінде қолданбалы антропологияның мүмкіндіктерін, антропологиялық білім мен идеялар контекстіндегі әлемдік көркем мәдениет пен өнердің тәжірибесін, негізгі антропологиялық терминдер мен ұғымдарды, костюм дизайнері, антропологиялық ерекшеліктер тұрғысынан ең маңыздыларын ескере отырып, адам денесі құрылымының конструктивті-анатомиялық құрылымын зерттейді және адам денесінің пропорционалды қатынастарының заңдылықтары, ерекшеліктері, пропорциялардағы жас және жыныстық айырмашылықтар, адамның конституциялық типтері; адам ағзасындағы антропометриялық нүктелер, антропологияның жалпы мәселелері, морфологиялық, философиялық және мәдени идеялар аясында адамды табиғаттың бірегей туындысы ретінде зерттеу негізінде адамның шығу тегі мен табиғаты туралы білімді қалыптастыру ерекшеліктері, антропогенез мен морфологияның жалпы мәселелері оқытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тігін өндірісінің материалтану

    Пәнді игеру мақсаты әртүрлі материалдардың құрылымы мен құрамын зерделеу, зерттеуді өз бетінше жүргізу дағдыларын игеру, студенттердің киім жасау үшін материалдарды таңдау әдістерін игеруі, олардың қасиеттері мен киім жасау технологиясын ескере отырып, нақты материалдарды таңдау дағдыларын игеруі, сондай-ақ пәндік саланың жалпы білім беретін мектебінде сабақ беру үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға арналған кәсіптік оқыту әдістемесі

    "Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған кәсіптік оқыту әдістемесі" пәні білім алушыларды дамыту, оқытуды дараландыру және оқудағы қиындықтарды еңсеру, кәсіптік оқытуда инклюзивті білім беруді іске асыру саласындағы кәсіптік міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін болашақ педагогтердің психологиялық-педагогикалық құзыреттерін зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Металл және ағаш бұйымдарының материалтану

    Пән материалдардың құрамы, құрылымы мен қасиеттері мен сыртқы физика-химиялық әсерлердегі (жылу, механикалық, химиялық және т.б.) олардың өзгеру заңдылықтары арасындағы байланысты, сондай-ақ заттардың құрылымы мен заттардың электронды, термиялық, химиялық, магниттік, оптикалық қасиеттерін зерттейді. Оларға берілген қасиеттерді беру үшін Өңдеудің оңтайлы құрамы мен әдісін, металлтану және металл емес материалтану мәселелері қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіптік оқытудың заманауи технологиялар

    "Кәсіптік оқытудағы заманауи технологиялар" пәні педагогикалық технологиялар ұғымын, педагогикалық технологиялардың жіктелуін, дәстүрлі педагогикалық технологияларды, дәстүрлі технологиялардың айрықша белгілерін, оң және теріс жақтарын, заманауи білім беру технологияларын екінші буын стандарттары бойынша оқытудың ауысуындағы объективті қажеттілік ретінде, қазіргі білім беру технологияларының жіктелуі мен қысқаша сипаттамасын оқытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ағаш пен металл бұйымдарының автоматтандырылған макеттеу және модельдеу

    Пәннің мақсаты-модельдерді жобалау, баспа материалын таңдау. Дизайн ерекшеліктері мен режимдерді таңдау модельдеу және модельдеу қарастырылады. Алынған дағдылар технологиялық дайындықты жүргізуге және пластиктен жасалған модельдерді басып шығаруға мүмкіндік береді. Пәнді оқу нәтижесінде металл мен ағаштан жасалған бұйымдарды жобалау, модельдеу және прототиптеу мәселелерін шешу қабілеті қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ағашқа күйдіріп сурет салу технологиясы

    "Ағашқа күйдіріп сурет салу технологиясы" пәні әр түрлі ағаш кескіндеме техникасын, жіберілген қателіктерді жою әдістері мен әдістерін, материалдарды, құралдарды, кескіндемеге дайындық процестерін, қол қойылған бұйымды тағайындаудың нақты міндетімен жұмысты (тақырыпты, материалды, өлшем мен орындау техникасын таңдау), интерьерді сәндік-қолданбалы өнер туындыларымен безендіруді, көркемдік жұмыстардың рөлін, қоршаған ортаға арналған суреттер, ағашқа көркем сурет салу техникасы мен технологиясын зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби педагогика

    «Кәсіби педагогика» пәнінің мақсаты болашақ еңбек технологиясы және кәсіпке баулу мұғалімдерін оқушыларды еңбек пен кәсіпке дайындау бойынша оқыту мен тәрбиелеуді тиімді ұйымдастыруға қажетті теориялық негіздермен және практикалық ептіліктермен қаруландыру. Пән оқыту және тәрбиелеу қағидаттарын, ақпараттық және педагогикалық технологияларды дамытады, кәсіптік оқу орындарының типтерін және оларды басқару жүйесін негіздейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістемесі

    «Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістемесі» курсы оқыту әдістемесінің ерекшеліктерін оқытуды, Қазақстанда және шетелде инклюзивті білім берудің даму тенденцияларын, сондай-ақ инклюзивті білім беру жағдайында оқыту үдерісін ұйымдастырудың мәнін, принциптерін, шарттарын, ерекшеліктерін игереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тігін бұйымдарын автоматтандырылған макеттеу және модельдеу

    "Тігін бұйымдарын автоматтандырылған макеттеу және модельдеу " пәнінің мазмұны студенттерді қағаз-пластика және макет мир әлеміне енгізуге, макеттерді орындауда қолданылатын негізгі материалдар мен құралдарды және қазіргі заманғы дизайн - макеттеуде қолданудың ықтимал салаларын зерделеуге байланысты мәселелер шеңберін қамтиды – шағын архитектуралық нысандарды, интерьер кеңістігін, сәулет объектілерін, макет жұмыстарын орындауда алған кәсіби білімдерін, дағдыларын және жоғары мәдениетін қолдану мақсатында қағаздан, картоннан, ағаштан, пластиктен және басқа да заманауи макет материалдарынан макеттеудің негізгі әдістері мен әдістерін үйретуге оқытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақ халқының зергерлік өнері

    "Қазақ халқының зергерлік өнері" пәні соғу, құю, көркем монеталау және канфарение, бедерлеу, ою немесе гравюра, суреттің айналасындағы фон кесілетін әдіс, филигран, астық, қара, эмаль, инкрустация, ою, жылтырату және бұйымдарды дайындаудың басқа да әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем кестелеу

    "Көркем кестелеу" пәні қарапайым және әрлеу-декоративті тігістерді, матаның құрылымы мен қасиеттерін, орындау техникасы бойынша есептелетін тігістер топтарының мәліметтерін, өрнек жасау принциптерін, әр түрлі формадағы мотивтерді орындау кезіндегі жол жұмыстарының ерекшеліктерін, көркемдік кесте жасаудың түрлері мен техникасын, сондай-ақ әрлеу фурнитурасын қолдана отырып, қолданылатын тоқыма материалдарының құрылымы мен қасиеттерін оқытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Қоғам туралы білімді тұтас жүйе және адам ретінде, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлін, Тараптардың жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы құқықтық мүдделерін, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайларын, зиянды және қауіпті факторлардың адамға және табиғи ортаға әсерін қолданады.
  • Өзінің кәсіби қызметінде бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, өзара түсіністік, толеранттылық және қазіргі қоғамның демократиялық құндылықтары басымдықтарындағы өзінің азаматтық ұстанымын бекітеді.
  • Оқу және өндірістік мақсаттағы объектілер үшін, оның ішінде қазіргі заманғы АКТ пайдалана отырып жобалық және конструкторлық есептеулерді орындайды.
  • Қазіргі заманғы оқыту технологияларын, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайларын пайдалана отырып, жалпы орта, типті, қосымша кәсіптік білім беру жүйелерінде педагогикалық процесті жүзеге асырады.
  • Жалпы орта, ТжКБ, қосымша кәсіптік білім беру жүйелеріндегі педагогикалық процесті ұйымдастырудағы, жоспарлаудағы және басқарудағы белсенділік, тұлғаға бағдарланған және технологиялық тәсілдерді түсіндіреді.
  • Сызбаларды, диаграммалар мен графиктерді оқиды және орындайды, сызба деректері бойынша шекті өлшемдер мен төзімділік шамаларын есептейді, берілген нақты параметрлердің дайындығын анықтайды.
  • Шығармашылық модельдердің компьютерлік дизайнын ұйымдастырады / материалдарды көркемдік өңдеу бойынша технологиялық операцияларды орындайды.
  • Психологиялық-педагогикалық ғылым мен инклюзивті білім беру талаптарына, сондай-ақ қауіпсіз пәндік-кеңістіктік және денсаулық сақтау ортасының талаптарына сәйкес оқушылардың көркемдік және техникалық шығармашылық процесін, жобалық қызметін басқару.
  • Кәсіптік білім беру шеңберінде технологияның әртүрлі түрлері саласындағы іргелі білімді, іскерлікті және дағдыларды көрсетеді.
  • Кәсіптік оқытуда әртүрлі техниканы, конструкцияларды, заманауи материалдар мен жабдықтарды пайдалана отырып, бұйымдарды жобалауға, дайындауға қабілетті.
  • Дизайн жобасының көркемдік ниетін негіздей отырып, макеттеу мен модельдеуде, түсі мен түс композицияларымен жұмыс тәсілдерін меңгерген.
  • Білім беру жүйесінің қазіргі таңдағы жағдайына замануи талдау жасайды, оқытудың инновациялық әдістері мен әдістерін қолданады.

Ұқсас БББ

Top