Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01404 Кәсіптік оқыту в Шымкент университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми және философиялық таным әдістерімен табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми тұрғыда түсінуді және зерттеуді қамтамасыз ететін философия негіздерін білу арқылы қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындыққа баға беру; мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның мазмұнын және ерекшеліктерін интерпретациялау; Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсете біледі.
  • Кәсіби қызметте әлеуметтік, әлеуметтік-экономикалық білімдерді, теориялық және тәжірибелік зерттеулерді, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтеріне қабілетті болады.
  • Әлеуметтік және өндірістік салаларда болып жатқан барлық құбылыстарға баға береді, Әлеуметтану, Саясаттану, мәдениеттану, психологияның базалық білімі негізінде түрлі тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас салаларындағы жағдайларға баға береді, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін танытады, байланысқа қатысушылардың іс-әрекеттеріне баға береді.
  • Оқу шеберханаларында оқу-өндірістік процесті тиімді ұйымдастырудың дидактикалық шарттарын ескеретін шешімдер қабылдай біледі.
  • Кәсіптік оқыту саласында одан әрі өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын, өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамытудың және мансаптық өсу үшін өмір бойына жеке білім беру траекториясын құрады.
  • Технология, техникалық және кәсіптік білім саласындағы білімді жүйелеу және жалпылау кезінде білімді қолдана біледі.
  • Кәсіби деңгейде білім мен түсінігін қолданады, дәлелдерді қалыптастырады және оқытылатын саладағы мәселелерді шешеді, Қазақстандық қоғамның іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын пайдаланады.
  • Жеке іс-әрекеттерінде түрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды: интернет-ресурстары, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді қызметтерді қолдана біледі.
  • Теориялық, іргелі және жалпытехникалық және арнайы пәндерді біледі, практикалық міндеттерді шешу үшін қолөнер бұйымымен және заманауи компьютерлік технологияны қолдана біледі.
  • Кәсіптік оқытудың инновациялық технологияларын қолданады, пәндік дағдыларды қалыптастырады.
  • Күнделікті кәсіби және шығармашылық қызметке қажетті жаңа арнайы білім алу дағдыларына ие болады және кәсіби функцияларды орындау кезінде белгілі алгоритмдермен мәселелерді шеше алады.
  • Ғылыми зерттеулердің әдістерін және академиялық хатты біледі және оларды оқытылатын салада қолданады. Технология пәні бойынша (лабораториялық, демонстрациялық, компьютерлік) бақылау жүргізу мен ұйымдастыра алады.
  • Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсінеді. Ғылымның біртұтастығы идеясын түсіндіру үшін адам өмірінде болып жатқан құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды жалпылайды және талдайды. Тұрақты даму мақсатындағы жаһандық әріптестік шеңберінде жүзеге асыру құралдарын нығайтайтады және жұмысты жандандырады.
Top