Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01509 Информатика және робототехника в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттілікке, инклюзивті білім беру дағдыларына ие, жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті кәсіпқой-педагогты даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Математика
Абайтану
Математикалық талдау
Алгоритмдеу және программалау негіздері
Алгоритмдер және мәліметтер құрылымы
Физика
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Физика негіздері
-
2 Оқу жылы
Web бағдарламалау негіздері
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Элементар математика (алгебра)
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Дискреттік математика
Пайдаланушының графикалық интерфейстерін жасау
Ілгермелі шет тілі
Педагогикалық зерттеулер
Білім берудегі сандық технологиялар
Электроника
Электроника негіздері
Информатиканы оқыту әдістері мен технологиялары
-
3 Оқу жылы
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласындағы зерттеу дағдылары
Мобильді қосымшалар әзірлеу
Бастауыш мектепте" Информатика " пәнін оқыту әдістемесі
Экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Инклюзивті білім беру ортасы
Бағалау және дамыту
Роботтық жүйелер
Бұлтты және мобильдік технологиялар
Роботтарды құрастыру, автоматтандыру және программалау
Функционалды және объектіге бағытталған бағдарламалау негіздері
Компьютерлік графика және дизайн
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Білім беру робототехникасы және мехатроника
Информатиканың теориялық негіздері
Компьютерлік графика және 3D модельдеу
Мехатронды және робототехникалық жүйелер
Жасанды интеллект негіздері
Ақпаратты іздеу және деректерді шығару
Жасанды интеллект және машиналық оқыту
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
-
4 Оқу жылы
Роботтарды басқарудың алгоритмдік емес тәсілдеріне оқыту
Жүйелік бағдарламалық қамтамасыз ету
Компьютерлік желілер және ақпараттық қауіпсіздік
Сандық құрылғылар архитектурасы және операциялық жүйелер
Зерттеулер, даму және инновациялар
Электроника және электротехника негіздері
Заттар интернеті (IoT): мәселелер және болашақ бағыттар
Желілік технологиялар және интернет заттары
Операциялық жүйелер мен желілер
Мәліметтер қорының жүйелері
Роботтар мен робототехникалық жүйелерді модельдеу
Ойындарды жобалаудың негізгі түсініктері мен принциптері
Ақпараттық жүйелерді мәлімметтер қоры
Робототехникалық жүйелер мен кешендерді жобалау
GameDev негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- инклюзивті білім беруде мүмкіндігі шектеулі оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсіну, оқу процесінде оқушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және білім беру контекстінде олардың психологиялық жағдайын этикалық тұрғыдан қолдау, соның ішінде ақпараттық технологияларды пайдалану;
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық дамуының жаңа мақсаттарын қою;
- ақпараттық дүниетанымды кеңейту және цифрлық білім беру ресурстарын дамыту үшін АТ қолдану, оқушылардың аналитикалық және сыни ойлауын дамытуға бағытталған инновациялық білім беру технологияларын, оның ішінде CLIL технологиясын пайдалану;
- математикалық модельдеудің іргелі ұғымдарын және информатиканың семантикалық негіздерін меңгеру; қолданбалы бағдарламаларды жобалау және бағдарламаларды құру үшін әдістеме мен алгоритмдерді қолдану; КТ тарихы мен даму тенденциясын, есептеуіш жүйелер мен желілердің құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін, қолданбалы есептерді шешу үшін мәліметтер мен ақпараттық жүйелерді жобалаудың негізгі әдістерін білу;
- информатика және білім беруді ақпараттандыру саласындағы оқу, практикалық және кәсіптік міндеттерді шешу үшін цифрлық дидактиканың теориялық және практикалық білімін қолдану, информатика мен робототехниканы оқытудың алға қойылған мақсаттарына сәйкес цифрлық оқыту ортасында білім беру қызметінің шарттарын жобалау. , заманауи цифрлық білім беру технологияларын қолдану;
- ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, қоғамның трансформациясын цифрландыру жағдайында кәсіби педагогикалық қызметтің типтік міндеттерін шешу; әмбебап, арнайы оқу роботтары мен мехатрондық жүйелерді жобалау дағдыларын меңгеру;
- тарихтың негізгі кезеңдерін, қазақ халқының мемлекеттілік пен өркениет формаларының эволюциясын тұтас және объективті түрде қамту, ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну
- мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілікке ие болу, одан әрі білім алуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдану және педагогикалық және әлеуметтік қызметте кәсіби қарым-қатынастарды құру; кәсіптік қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдалану;
- әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, информатика саласындағы озық концепцияларға негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан іріктеу және информатиканы, робототехниканы оқытуды жетілдіру және өзінің кәсіби өсуі үшін білімді пайдалану;
- педагогикалық зерттеу жүргізу үшін сандық құралдар мен әдістерді қолдану; педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін және қазіргі білім беру тенденцияларын, ғылыми-педагогикалық қызметтің практикалық мәселелерін шешу тәсілдерін қолдану;