Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01506 Физика-информатика в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктері, инклюзивті білім беру дағдылары бар, жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті физика және информатика пәндері бойынша мұғалімді даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B010 Физика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Бағдарламалау негіздері
Кинематика, динамика, статика
Жасанды интеллект технологиясы
Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра
Алгебра және сандар теориясы
Механика
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Математикалық талдау
Математикалық логика және дискретті математика
Молекулалық физика
МКТ және термодинамика
Абайтану
-
2 Оқу жылы
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Электростатика және магнитостатика
Электр және магнетизм
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Жарықтың корпускулалық-толқындық теориясы
Дифференциалдық және интегралдық теңдеулер
Ілгермелі шет тілі
Физиканы оқыту әдістері мен технологиялары.
Педагогикалық зерттеулер
Жеке туындылар теңдеулері
Оптика
-
3 Оқу жылы
Информатиканы оқыту әдістемесі
Математикалық физика әдістері
Классикалық механика
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Инклюзивті білім беру ортасы
Атом, атом ядросы және қатты дене физикасы
Бағалау және дамыту
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары
Экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Атом және атом ядросы теориясының негіздері
Мектептегі эксперименттің техникасы
Физикалық есептерді шешу практикумы
Физиканы оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Электродинамика
Бастауыш мектепте информатиканы оқыту әдістемесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- білім алушылардың әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларды оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асырады
- философия мен әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың негіздерін меңгерумен қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған ортаны бағалайды, патриотизм мен азаматтық ұстанымды қалыптастыру үшін тарихи дамудың негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын талдайды;
- физиканың іргелі заңдарын, зерттеу қызметі мен академиялық жазудың қолданбалы әдістерін жан-жақты түсінуді көрсету, физикалық ақпаратты өңдеудің, талдаудың және синтездеудің заманауи әдістерін қолдануға қабілетті, математикалық, есептеу және эксперименттік дағдылармен толықтырылған дерексіз ойлау мен ғылыми талдауға қабілетті, сондай-ақ күрделілігі жоғары есептерді шешуге қабілетті;
- физикалық құбылыстарды теориялық тұрғыдан модельдейді және эксперименттік зерттейді, физикалық зерттеулерді ұйымдастырады және жоспарлаудың теориялық негіздерін түсінуге және қолдануға қабілетті
- ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдері мен құралдарын меңгереді, ақпаратты басқару құралы ретінде компьютермен жұмыс істеу дағдысы бар, танымдық және кәсіби қызметте әртүрлі көздерден алынған ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын пайдаланады
- болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсінеді, кәсіби қызметті жүзеге асыруға ынталандырады, кәсіби этика мен сөйлеу мәдениетінің негіздерін меңгереді, кәсіби мәселелерді шешу үшін негізгі теориялық білімді қолдана біледі
- қарым-қатынасты ауызша және жазбаша түрде, қазақ, орыс және шет тілдерінде тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін пайдаланады;
- базалық кәсіби дағдыларды практикада қолданады, оқушылардың пәндік біліктіліктері мен дағдыларын қалыптастыру әдістерін, сондай-ақ физикаға қызығушылықты қалыптастыру тәсілдерін және физика саласындағы білімді күнделікті өмірде пайдаланады
- академиялық адалдық мәдениетін түсініп, сақтай отырып және қолдай отырып, зияткерлік, мәдени, адамгершілік, физикалық және кәсіби өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі жетілдірудің перспективалы желілерін құрады және іске асырады
- нақты кәсіби мақсаттар үшін жаңа білім мен дағдыларды игеру жоспарын әзірлейді, енгізізеді және жетілдіреді, командада жұмыс істей алады, ғылыми қарым-қатынастың күшті жақтарын пайдаланады, білім мен тәжірибенің ағымдағы жай-күйін сыни бағалайды, әрі қарай өз бетінше оқу дағдыларын меңгереді
- білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілерге сәйкес оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу әдістерін меңгеруге, ғылыми және педагогикалық қызметке шығармашылық, зерттеушілік көзқарас танытуға және қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар мен әзірлемелерді меңгере отырып, дерексіз ойлауға қабілетті;
- деректер мен алгоритмдердің негізгі құрылымдарын біледі, әртүрлі бағдарламалау тілдерінде негізгі бағдарламалау дағдыларын меңгере алады, сондай-ақ мәліметтер базасы мен web дизайны туралы түсінікке ие бола алады.