Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M06102 Есептеу және бағдарламалық қамтамасыз ету в «Тұран» университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Отандық және әлемдік зияткерлік, инженерлік еңбек нарықтарының қажеттіліктеріне жауап беретін, жаңа ақпараттық технологиялар саласында ел экономикасының инновациялық салалары үшін жоғары білікті, теориялық, практикалық және ғылыми білімі бар, іскерліктер мен дағдылармен, ақпараттық-коммуникациялық саланы дамыту перспективасы тұрғысынан тұрақты өзгеріп отыратын әлеуметтік-экономикалық жағдайларға тез бейімделуге қабілетті мамандар даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар

Пәндер

  • Магистерлік зерттеу технологиялары

    Курс аяқталғаннан кейін магистранттар ғылыми идеяны қалыптастыруға, зерттеу мәселелерін өзектендіруге, магистрлік диссертацияның құрылымы мен композициялық дизайнын қалыптастыруға қабілетті болады. Алынған білім мен дағдылар ғылыми-теориялық және тәжірибелік деңгейлерде ғылыми іс-шараларда аудитория алдында сөз сөйлеу және жазбаша ғылыми жұмыстарды дайындау арқылы зерттеу нәтижелерін сынақтан өткізуге мүмкіндік береді. Білім алушылар академиялық этиканы дұрыс көрсететін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нақты уақыт жүйелеріне арналған бағдарламалық қамтамасыздандыру технологияларын өндеу

    "Нақты уақыттағы жүйелерге арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу технологиялары" пәні бағдарламашыға талдау және жобалау процестерінің әртүрлі кезеңдерінде ішкі жүйелерді, объектілерді және қатар орындалатын тапсырмаларды анықтауға көмектесетін бөлу критерийлерін қарастырады. Объектілер мен соңғы автоматтардың өзара әрекеттесуін динамикалық модельдеу көмегімен кооперация диаграммалары мен күйлерін бөлісу тәсілдері баяндалады. Барлық құрылымдар мен модельдерде параллелизмге баса назар аударылады - белсенді және пассивті объектілердің сипаттамалары келтірілген. Таратылған қосымшаларды жобалау және таратылған компоненттердің өзара әрекеттесу әдістері қарастырылады. Нақты уақыттағы жоспарлау теориясының көмегімен нақты уақыттағы жүйенің өнімділігі талданады. Көрсетілген тұжырымдамалар мен әдістердің қолданылуын суреттейтін "клиент-сервер типті банк жүйесі" қосымшасының толық мысалы келтірілген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Бағдарламалық инженерия технологиялары

    "Бағдарламалық жасақтама технологиялары" пәні бағдарламалық жасақтама инженериясына (БЖ), бағдарламалық жасақтаманы жобалауға және тестілеуге, бағдарламалық жасақтаманы құруға және басқаруға қатысты мамандандырылған тақырыптардың қысқаша мазмұнын қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық деректер базасымен жұмыс

    "Ақпараттық деректер базасымен жұмыс" курсының міндеті-теориялық білімді және жобалаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, Деректер базалары мен қолданбалы бағдарламалық құралдарды әзірлеу және пайдалану. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант білуі тиіс: - деректер қоры теориясының негізгі ұғымдарын; - деректер қорын басқару жүйесінің тілдік құралдарын; - кәсіби қызметте қолданылатын қазіргі қолданбалы бағдарламалық құралдардың даму тенденциялары мен қазіргі жағдайын. Магистрант қалыпқа келтіру принциптері негізінде деректер қорын жобалау және жүзеге асыру дағдыларын, сонымен қатар кәсіби қызметте қолданбалы бағдарламалар мен деректер қорын қолданудың практикалық дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    "Кәсіптік-бағдарланған ағылшын тілі" курсы Ақпараттық технологиялар саласындағы инженерлік мамандықтарды оқытудағы негізгі пәндердің бірі болып табылады. Бұл пәнді оқыту студенттердің Компьютерлік инженерия саласындағы білімдерін арттыруға бағытталған. "Кәсіптік-бағдарланған ағылшын тілі" пәні бойынша материалды толық игеру студентке еңбек нарығында бәсекеге қабілетті маман болуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылымның философиясы және тарихы

    Бұл курс олардың тарихи динамикасында қабылданған ғылыми білімдерді өндіруге арналған арнайы іс-әрекеттердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын қарастырады. Курстың мақсаты - негізгі мәселелердің, философияның тақырыптары мен ғылым тарихының ерекшеліктерін және өзара байланысын анықтау. Ғылыми мақалаларды, тезистерді, конференцияларда сөйлеген сөздерді, талқылауларды, сондай-ақ тәуелсіз зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мультимедиа технологиясы

    "Мультимедиа технологиялары" курсын аяқтағаннан кейін білім алушылар графикалық және мультимедиялық технологиялар талап етілетін қосымшаларды жобалау үшін мультимедиа технологиясын пайдалана алады. Білім алушылар курс аяқталғаннан кейін "графикалық және мультимедиялық қосымшаларды әзірлеуші"кәсіби біліктілігін беруге сертификаттаудан өте алады. Оқыту әдістері – "ми шабуылы", кейстер, іскерлік ойындар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәнді оқыту мақсаты – басқару іс-әрекетінің мазмұны, құрылымы мен заңдылықтары туралы магистранттардың тұтас және жүйелі көзқарасын қалыптастыру. Пәнді меңгеру барысында менеджердің тиімділігін қамтамасыздандыратын психологиялық факторлар, іс-әрекет барысындағы мотивация психологиясы, ұжымдағы психологиялық климат ерекшеліктері, көшбасшылықтың психологиялық астарлары туралы магистранттардың білімдері қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Желілік технологиялар

    "Желілік технологиялар" курсын аяқтағаннан кейін білім алушылар желі құрылымын анықтауға, желілер құрылымын жобалауға және жаңғыртуға, желілерді баптауды жүргізуге, жабдықты таңдауға, желіні жобалау құнын бағалауға қабілетті болады. Білім алушылар курсты аяқтағаннан кейін "жүйелік әкімшінің ассистенті"кәсіби біліктілігін беруге сертификаттаудан өте алады. Оқыту әдістері - "миға шабуыл", кейстер, іскерлік ойындар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • AGILE жобаларын басқару

    "Agile жобаларын басқару" курсын аяқтағаннан кейін білім алушылар жобаны басқарудың икемді әдістемелерін қолдана алады: үнемі өзгеріп отыратын талаптар мен болжанбайтын техникалық тәуекелдер жағдайында жобаның мерзімдерін, бюджетін және сапасын сақтау; бірнеше командалардағы жұмыстарды синхрондау; Тапсырыс берушінің күтулерін басқару, MS Project бойынша пайдалану. Оқытудың қолданылатын әдістері - "миға шабуыл", кейстер, іскерлік ойындар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жобаларды басқару

    Курс аяқталғаннан кейін білім алушылар жобаға қатысушылардың мақсаттары мен мүдделерін талдауға; жобаның мақсаттарын, пәндік саласын және құрылымын анықтауға; жобаның күнтізбелік жоспарын есептеуге; жобаның жиынтық жоспарының негізгі бөлімдерін қалыптастыруға; жобаның тәуекелдерін анықтауға; MS Project бойынша пайдалануға қабілетті болады. Білім алушылар курсты аяқтағаннан кейін "жоба менеджерінің көмекшісі"кәсіби біліктілігін беруге сертификаттаудан өте алады. Оқыту әдістері - "миға шабуыл", кейстер, іскерлік ойындар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бұлттық технологиялар

    "Бұлтты технологиялар" курсын аяқтағаннан кейін білім алушылар деректерді сақтау және өңдеу үшін бұлтты технологияларды пайдалана алады. Білім алушылар курсты аяқтағаннан кейін "жүйелік әкімшінің ассистенті"кәсіби біліктілігін беруге сертификаттаудан өте алады. Оқыту әдістері - "миға шабуыл", кейстер, іскерлік ойындар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Үлкен деректерді талдау және технологиялар

    Үлкен деректерді талдау және технологиялар курсы үлкен деректердің негізгі сипаттамалары мен ерекшеліктерін, үлкен деректерді технологиямен жұмыс істеу принциптерін зерттейді, олар талдауды барынша тиімді жүргізуге мүмкіндік береді. Big Data технологияларын қолдану перспективалары, үлкен деректерді талдау және өңдеу үшін қолданылатын қолданыстағы бағдарламалық-аппараттық құралдар ( Hadoop, MapReduce және NoSQL), олардың артықшылықтары мен ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Интеллектуалды жүйелерді жобалау

    "Интеллектуалды жүйелерді жобалау" курсын аяқтағаннан кейін білім алушылар зияткерлік жүйелерді құру мен енгізудің заманауи және перспективалық технологиялары, зияткерлік жүйелердің мақсаты мен қолдану саласын игеру; жасанды интеллект технологиясының теориялық аспектілері; зияткерлік жүйелерді жобалаудың математикалық және алгоритмдік негіздері, зияткерлік жүйелерді жобалау, енгізу және сүйемелдеу дағдыларын қалыптастыру саласында кәсіби құзыреттерге ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі (сертификатталған курс)

    Ғылыми коммуникацияның заманауи әдістері мен технологияларын пайдалана отырып, халықаралық зерттеу ұжымдарында ғылыми-зерттеу қызметін жүргізуге мүмкіндік беретін телекоммуникация саласындағы ауызша және жазбаша ағылшын тілді коммуникативтік құзыреттілікті дамыту

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәнді оқыту мақсаты – магистранттарда кәсіби-педагогикалық мәдениет негіздерін қалыптастыру, заманауи педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгеру. Пәнді игеру шеңберінде магистранттар жоғары мектептегі білім үрдісінің мазмұны мен құрылымын, студент тұлғасын дамыту және олардың ЖОО кәсіби дайындығы мәселелерін озық дамыту жолдарының теориялық және практикалық мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Онтология және білім беру

    "Онтология және білім беру" курсын аяқтағаннан кейін білім алушылар когнитологияда пайда болатын ойлану туралы ғылыммен және білім инженериясының зерттеулерімен таныстырылатын болады. Когнитологияда, ол адамдар ақпаратты сақтау және өңдеу байланысты. Білім инженериясында-жинақтау және компьютерлік өңдеу үшін нақты және жалпыланған білімді, мәліметтер мен фактілерді ұсыну үлгілерін іріктей отырып. Курста білім берудің бірыңғай моделі ұсынылады, оның көмегімен әртүрлі дерек көздерінде білім іздеу мәселесі шешіледі және осындай көздерді біріктіру міндеті жеңілдетіледі. Осы курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар келесі мүмкіндіктерге ие болады: зерттеу объектісі мен пәнін дұрыс қалыптастыру үшін онтологиялық инжиниринг процестерін қолдану; пән саласы инженериясының әдістемесін қолдану, олардың арасындағы түсініктер мен қатынастарды құрылымдау; интерпретация функциялары мен қатынастары арқылы алынған құрылымдарды формализациялау.; білім алушылардың когнитивті қабілетін күшейту үшін білім берудің әртүрлі үлгілерінің оңтайлы үйлесімін анықтау және олардың тиімділігін тексеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары жылдамдықтағы есептеу технологиясы

    "Жоғары жылдамдықтағы есептеу технологиясы" курсын аяқтағаннан кейін білім алушылар параллельді есептеу жүйелерін әзірлеуге қабілетті болады; есептерді шешудің параллельдік тәсілдері кезінде компьютерлік жабдықтардың барлық мүмкіндіктерін қолдану дәрежесі мен есептеуді жылдамдатуды бағалау үшін параллельді есептеулердің тиімділігіне талдау жүргізу; күрделі есептеуіш еңбекті қажет ететін есептерді шешу үшін параллельді алгоритмдерді әзірлеудің жалпы принциптерін қалыптастыру.; c++ортасындағы практикалық қосымшалардың әртүрлі салаларындағы қолданбалы есептерді шешу үшін параллельді есептеу жүйелері үшін жүйелік бағдарламалық қамтамасыз етуді және параллельді алгоритмдерді құру және дамыту. Білім алушылар курсты аяқтағаннан кейін "Программист C++" кәсіби біліктілігін беруге сертификаттаудан өте алады. Оқыту әдістері іскерлік ойындар, дискуссиялар, тестілеу, Баяндамалар, жағдайларды модельдеу және талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нейрокомпьютинг

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерде ақпаратты өңдеудің заманауи нейрондық желілік технологиялары және оларды сыныпта бағдарламалық-аппараттық іске асыру саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды – белгісіздік факторлары жағдайында нашар ресімделген мәселелерді шешуге арналған нейрокомпьютерлерді қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми зерттеулер, жобалық қызмет жүргізуге, алынған нәтижелерді өз бетінше талдауға және ұсынуға қабілетті
  • Сыртқы ортаны жақсарту үшін идеяларды, қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды ілгерілетуге қабілетті
  • Ақпараттық жүйелер мен технологиялардың дамуын болжау
  • Ғылыми зерттеулер әдістерін өз бетінше зерттейді.
  • Ғылыми тілде жазу және тілдесу дағдыларын меңгерген, өз тұжырымдарын дәлелдей алады, оларды кәсіби пікірталастарда қорғай алады
  • Экспериментальдық және статистикалық мәліметтердді өңдеу, процестердің математикалық модельдерінің сәйкестігін анықтау үшін дағдыларын дамыту
  • Зерттелетін саладағы мәселелерді анықтауға, жүйелі ойлау негізінде үнемді өндірістің әлеуметтік жауапкершілігін ескере отырып, стратегияларды, тәсілдерді және оларды шешу жолдарын анықтауға қабілетті
  • Ғылыми білімдер мен әдіснамалардың синтезі мен интеграциясы негізінде инновациялық өнім жасау үшін өзінің ғылыми зерттеулерін жүргізуге, кәсіби саладағы ғылымның су жаңа жетістіктері контекстінде жобалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
  • Зерттеу есептерді модельдеу және жаңа құралдар мен мәліметтерді жинау, сақтау, талдау және басқару үшін қосымшаларды құру
  • Салалық және пәнаралық ұжымдарды басқару қабілетін көрсете білу, корпоративтік менеджментті жүзеге асырады, өзін-өзі бақылауға және басқаларды бақылауға қабілетті
  • Өз бетінше білім алуға, әлеуметтік бейімделуге, толық емес немесе шектеулі ақпаратпен стандартты емес жағдайларда шешім табуға және қабылдауға қабілетті.
  • Жобаларды басқарудың заманауи технологияларын қолдана отырып, корпоративтік сегмент үшін жүйелерін құру
  • Ақпараттық жүйелер мен технологиялардың жұмыс істеу процестерінің сапасын талдау, синтездеу, оңтайландыру және болжау әдістерін құру және зерттеуді жүргізу
  • Автоматтандырылған жобалау және зерттеу пакеттеріне негізделген процестерді және объектілерді модельдеу
Top