Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру саласында кәсіби құзыреттілігі бар, нарықтық экономика жағдайында және заманауи білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында жұмыс істеуге қабілетті құзыретті мамандарды, еңбек нарығының сұранысына сай ғылыми-өндірістік қызметті табысты жүзеге асыратын бәсекеге қабілетті математика бакалаврларын дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
2 Оқу жылы
Математикалық есептерді шешу практикумы'
Бір айнымалы функцияның дифференциалдық есептеулері’
Математика сабағындағы математика тарихының элементтері’
Математика тарихы мен методологиясы’
Аналитикалық геометрия‘
Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында математикалық сауаттылықты қалыптастыру әдістемесі‘
Бір айнымалы функцияның интегралдық есептеулері’
Математикадағы физика'
-
3 Оқу жылы
Дифференциалдық теңдеулер‘
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Анықталған интегралдың қолданылуы және қатарлар теориясы’
Математиканы оқыту әдістемесі'
Математикалық логиканың негіздері’
Математикалық логика және дискретті математика‘
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері және Коррупцияға қарсы мәдениет
Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика‘
Математикадан конкурстық және олимпиадалық есептер
Еселі интегралдар’
Бірнеше айнымалы функциялардың дифференциалдық және интегралдық есептеулері’
-
4 Оқу жылы
Комплексті анализ’
Дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер’
Білім берудегі менеджмент
Дифференциалды оқыту
Оқытудың инновациялық әдістері‘
Мұғалімнің кәсіби бағдарлары‘
Функционалды анализ‘
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Математикалық физика теңдеулері‘
Инклюзивті білім беру
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ұлттық білім беру жүйесін дамытудың өзекті міндеттеріне жауап беретін инновациялық педагогикалық технологиялар бойынша математиканы оқытудың теориясы мен технологиясы бойынша практикалық және теориялық іс-әрекеттердің нақты эмпирикалық және теориялық білімдерін, дағдыларын мен қабілетін қамтамасыз ететін тұлғалық қасиеттерді қалыптастыру.
- Жаңартылған білім беру бағдарламасы шеңберінде орта білім беру және ТжКБ ұйымдарында математикалық пәндерді оқытуды жоспарлау
- Мектептерде және мектептен тыс ұйымдарда оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және тәрбие жұмысын жүргізу технологияларын қолдану
- Қазақстан халқының материалдық-рухани мұрасы мен ұлттық образына деген сыйластық, ұқыптылықты қалыптастыру мақсатында ұрпақтар сабақтастығының рөлін анықтай отырып, халықтың негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын, қоғамдағы моральдік-адамгершіліктік және құқықтық жауапкершілікті, мәдениетаралық диалогтің практикалық әлеуетін сипаттау.
- Білім берудегі инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін пайдалана отырып, жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында педагогикалық процесті ұйымдастыру
- Ақпаратты сақтау, өңдеу және тарату, мәліметтерді өңдеу құралдары мен әдістерін, цифрлық байланыс процестерін жүзеге асыру жолдарын талдау мақсатында компьютерлік технологиялар мен желілердің бағдарламалық құралдарын пайдалана отырып, негізгі қызмет бойынша диагностикалық және деректерді басқару құралдарын әзірлеу.
- Педагогикалық қызметте жұмысты ұйымдастыру барысында, сонымен қатар жеке және қоғамдық құндылық ретінде денсаулыққа, қоршаған ортаға деген жауапкершілікті қалыптастыру мақсатында өмірге және денсаулыққа қауіпті жағдайларды бағалау.
- Үздіксіз білім алу қажеттілігі мен кәсіби қызметте өзін-өзі жетілдіруге ұмтылу қабілетіне әсер ететін, дүниетанымы кең, ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін іргелі математиканың өзекті мәселелеріне талдау жасау.
- Қазіргі білім берудің практикалық және қолданбалы мәселелерін шешуде іргелі пәндер бойынша жинақталған білім, білік және дағдыны қолдана отырып, әртүрлі құбылыстары мен фактілерін сипаттау үшін түрлі математикалық модельдер құру, олардың сапалық және сандық талдауын жүргізу.
- Математика ғылымының негізгі іргелі бағыттарына сәйкес мектеп математикасы курсында оқушылардың өзіндік және өздігінен білім алу жұмыстарын ұйымдастыруға
- Кәсіптік қызметте soft-skills-ті одан әрі дамыту мақсатында ғылыми зерттеулер мен экономикалық есептеулер әдістерін, стартап құру тәсілдерін қолдану, сондай-ақ кәсіпкерлік негіздерін анықтау