Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01903 Арнайы педагогика-Дефектология в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; салалардағы экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы теориялық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату.
  • Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін және қазақ тілінің латын әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру.
  • Педагогикалық іс-әрекеттің тұтас білімін, қазіргі педагогикалық, психологиялық ғылым мен теория негіздерін сипаттау, инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін қолдану, мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларымен қамтамасыз ету.
  • Патологияның себептерін, балалардың дамуының клиникалық және генетикалық ерекшеліктерін және сезім анализаторларындағы өзгерістерді анықтау үшін бастапқы ақаулардың түрлерін анықтай отырып, балалардағы жүйке жүйесінің функционалды қызметін талдау.
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік оңалтуды ұйымдастыруда түзету мектебінде әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау арқылы күрделі ақаулары бар балаларға инклюзивті білім берудің жаңа әдістерін талдау
  • Педагогикалық қызметте жұмысты ұйымдастыру барысында, сонымен қатар жеке және қоғамдық құндылық ретінде денсаулыққа, қоршаған ортаға деген жауапкершілікті қалыптастыру мақсатында өмірге және денсаулыққа қауіпті жағдайларды бағалау.
  • Ақпаратты сақтау, өңдеу және тарату, цифрлық байланыс процестерін жүзеге асыру мақсатында компьютерлік технологиялармен желілердің бағдарламалық қолданбалары, диагностикалық және деректерді басқару құралдарын пайдалану.
  • Ерте жастағы дамуында ауытқулары бар балаларды диагностикалауды кешенді психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негіздерін, түзету әдістерімен байланыстыру.
  • Арнайы түзету мектептерінде оқытылатын еңбек және кәсіптік оқыту әдістері мен тәсілдерін, көркем еңбек технологияларын, өнерді оқыту әдістемелерін жоспарлау
  • Арнайы білім беру саласындағы нормативтік актілерге сәйкес арнайы педагогика және психология қағидаларын сақтай отырып, мектеп және мектепке дейінгі мекемелерде әртүрлі жастағы балалармен түзету логопедиялық жұмысын ұйымдастыру
  • Ерекше білім беру қажеттілікті бар балаларды ерте жастан бастап отбасында тәрбиелеу жұмыстарын ұйымдастыруда, әлеуметтік-психологиялық-педагогикалық тиімді әдістерді қолдану
  • Аутизм спектрі бұзылған және психикалық дамуы тежелген балаларға арналған түзету-дамыту жұмыстарының түрлерін көрсете отырып, арнайы мекемеде оқытылатын математика әдістерін қолдану.
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сауаттылыққа оқыту әдістемесінің тиімді жолдарын іске асыруда, мектеп жасына дейінгі сөйлеуді дамытуда бастапқы даярлауды ұйымдастыру
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың сөйлеу тілін дамытуда, тәрбие жұмысында, ойын арқылы түзете - дамыту технологиялары мен арт - терапия әдістерін қолдану
  • Арнайы түзету мектептерінде өткізілетін Қазақстан тарихы мен жаратылыстану пәндерінің оқыту технологияларын, әдістемелерін пайдалану
Top