Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01903 Арнайы педагогика-Дефектология в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Арнайы педагогикалық мекемелерде кәсіби, түзету және білім беру қызметін жүзеге асыруға қабілетті, жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие арнайы педагогты дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 242
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогика
Логопедия негіздері
Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы, патологиясы
Психология негіздері
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар дамуының клиникалық ерекшеліктері
Арнайы білім беру жүйесінің нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету
-
2 Оқу жылы
Олигофренопедагогика
Арнайы педагогика
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Арнайы психология
Психопатология
Арнайы мектепке дейінгі педагогика
Өзін-өзі тану
Невропатология негіздері
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға жан-жақты қолдау көрсету
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды ерте диагностикалау және түзету жұмысын ұйымдастыру
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың отбасын әлеуметтік-психологиялық-педагогикалық қолдау
Білім берудегі менеджмент
Психологиялық-педагогикалық диагностика негіздері
Дамуында ауытқулары бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
-
3 Оқу жылы
Ерте жастағы балалардың дамуы
Ойын әдістемесі түзете-дамыту технологиялары
Аутистік спекторы бұзылыстары бар балалармен түзету жұмыстың әдістемесі
Психикалық дамуы тежелген балаларға білім беру және оқыту
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға математиканы оқыту әдістемесі
Жаратылыстану пәнін оқыту технологиясы
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Арнайы білім берудегі интерактивті технология және арт-терапия
Арнайы мекемелерде көркем еңбекке, технология және өнерге оқытудың әдістемесі
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік оңалтуды ұйымдастыру
Білім берудегі инновациялық технологиялар
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері және Коррупцияға қарсы мәдениет
Қазақ тілі (Латынша жазу)
Арнайы (түзету) мектепте Казақстан тарихын оқыту технологиялары
-
4 Оқу жылы
Білім беруде ерекше қажеттілігі бар балаларда сауат ашу әдістемесі
Түзету мектептегі әлеуметтік-тұрмыстық бағдар
Арнайы мектепте еңбекке және кәсіби оқыту
Ерекше білім беру қажеттілігі бар мектепке дейінгі жастағы балалардың сөйлеу тілін дамыту технологиясы
Күрделі кемістігі бар балалардың дамуы
Ерекше білім беру қажеттілгі бар мектеп жасындагы балалардың сөйлеу тілін дамыту технологиясы
Арнайы білім беру ұйымдарында инклюзивті білім беруді ұйымдастырудағы жаңа әдіс-тәсілдері
Дифференциалды оқыту
Инклюзивті білім беру
Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен тәрбие жұмысы
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Оқыту нәтижелері
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; салалардағы экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы теориялық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату.
- Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін және қазақ тілінің латын әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру.
- Педагогикалық іс-әрекеттің тұтас білімін, қазіргі педагогикалық, психологиялық ғылым мен теория негіздерін сипаттау, инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін қолдану, мектеп пен мектептен тыс ұйымдардың тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу технологияларымен қамтамасыз ету.
- Патологияның себептерін, балалардың дамуының клиникалық және генетикалық ерекшеліктерін және сезім анализаторларындағы өзгерістерді анықтау үшін бастапқы ақаулардың түрлерін анықтай отырып, балалардағы жүйке жүйесінің функционалды қызметін талдау.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік оңалтуды ұйымдастыруда түзету мектебінде әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау арқылы күрделі ақаулары бар балаларға инклюзивті білім берудің жаңа әдістерін талдау
- Педагогикалық қызметте жұмысты ұйымдастыру барысында, сонымен қатар жеке және қоғамдық құндылық ретінде денсаулыққа, қоршаған ортаға деген жауапкершілікті қалыптастыру мақсатында өмірге және денсаулыққа қауіпті жағдайларды бағалау.
- Ақпаратты сақтау, өңдеу және тарату, цифрлық байланыс процестерін жүзеге асыру мақсатында компьютерлік технологиялармен желілердің бағдарламалық қолданбалары, диагностикалық және деректерді басқару құралдарын пайдалану.
- Ерте жастағы дамуында ауытқулары бар балаларды диагностикалауды кешенді психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негіздерін, түзету әдістерімен байланыстыру.
- Арнайы түзету мектептерінде оқытылатын еңбек және кәсіптік оқыту әдістері мен тәсілдерін, көркем еңбек технологияларын, өнерді оқыту әдістемелерін жоспарлау
- Арнайы білім беру саласындағы нормативтік актілерге сәйкес арнайы педагогика және психология қағидаларын сақтай отырып, мектеп және мектепке дейінгі мекемелерде әртүрлі жастағы балалармен түзету логопедиялық жұмысын ұйымдастыру
- Ерекше білім беру қажеттілікті бар балаларды ерте жастан бастап отбасында тәрбиелеу жұмыстарын ұйымдастыруда, әлеуметтік-психологиялық-педагогикалық тиімді әдістерді қолдану
- Аутизм спектрі бұзылған және психикалық дамуы тежелген балаларға арналған түзету-дамыту жұмыстарының түрлерін көрсете отырып, арнайы мекемеде оқытылатын математика әдістерін қолдану.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сауаттылыққа оқыту әдістемесінің тиімді жолдарын іске асыруда, мектеп жасына дейінгі сөйлеуді дамытуда бастапқы даярлауды ұйымдастыру
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың сөйлеу тілін дамытуда, тәрбие жұмысында, ойын арқылы түзете - дамыту технологиялары мен арт - терапия әдістерін қолдану
- Арнайы түзету мектептерінде өткізілетін Қазақстан тарихы мен жаратылыстану пәндерінің оқыту технологияларын, әдістемелерін пайдалану