Білім беру бағдарламасы өзекті емес

6B08612 Мелиорация және суғармалы егіншілік в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

  • Жобалау жұмыстарын автоматтандыру жүйесі немесе APM

    АЖЖ-ны математикалық, бағдарламалық, ақпараттық және техникалық қамтамасыз етудің негізгі ұғымдары; жобалау рәсімдерін автоматтандырылған орындау алгоритмдерін жасау; қолданбалы бағдарламалар пакеттерін құру қағидаттары мен құрылымы; АЖЖ ортасында бөлшектердің, бұйымдардың, жабдықтар мен конструкциялардың конструкторлық құжаттарының графикалық бөлігін автоматтандырылған дайындау алгоритмдері, олардың үш өлшемді модельдерін автоматтандырылған құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химия

    Негізгі химиялық заңдар мен түсініктер, заттардың құрылысы теориясы, ерітінділер теориясының негіздері, тотығу-тотықсыздану процестерінің теориясы, элементтер мен олардың қосылыстарының химиялық қасиеттері, кешенді қосылыстардың құрылысы, қасиеттері мен қолданылуы; білім беру және практикалық қызметтегі химияның теориялық негіздері, химиялық реакцияларды есептеу, эксперимент нәтижелерін ресімдеу және ұсыну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инженерлік графика

    Пәннің мақсаты – жобалау дағдыларынан және инженерлік сызу негіздерінен білім беру. Қарастырылып оқытылады: Проекциялау әдістері. Ортогональды проекция әдісі (Монж әдісі). Нүкте. Түзу. Жазықтық. Аксонометриялық проекциялар. Түрлері. Қималар мен қималар. Біріктірулердің түрлері: ажырайтын және ажырамайтын біріктірулер. Жіп түрлері. Жіптің жіктелуі. Ішкі және сыртқы жіп. Жіп суреттері: жеңілдетілген және шартты. Өнім түрлері. Құрылымдық құжаттаманың түрлері мен жинақтамасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Агрономия негіздері

    Агрономияның тарихы мен дамуы; агрономияны қалаған ғалымдар; топырақ туралы түсінік; топырақ құнарлығын арттыру; топырақ және оның пайда болуы; ауыспалы егістіктер; топырақ өңдеу жүйелері; органикалық және минералды тыңайтқыштар; ауыл шаруашылығында тыңайтқыштарды қолдану жүйесі; егіншіліктің аймақтық жүйесі; суғармалы және тәлімі егіншіліктер; жерді мелиорациялау және топырақты эрозиядан қорғау; өсімдіктерді аурулардан, зиянкестерден және арамшөптерден қорғау; ауыл шаруашылық дақылдарын өсіру технологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Инженерлік геодезия

    Пәнді оқыту мақсаты: білім алушыларға пайдалы қазба кен орындарын игерудің және мұнай-газ өңдеу өндірістерінің әртүрлі объектілерін жобалау, салу және пайдалану кезінде орындалатын геодезиялық жұмыстар кешені бойынша теориялық және практикалық білім беру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: инженерлік геодезия, топографиялық карталар мен жоспарлар туралы жалпы мәліметтер, геодезиялық өлшеулердің түрлері және оларды орындау әдістері, топографиялық түсірілімдер мен негізгі инженерлік-геодезиялық жұмыстарды жүргізу әдістері, сондай-ақ өндірістік жағдайларда геодезиялық аспаптарды пайдалану және далалық өлшеулерді математикалық өңдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Физика

    Пәннің мақсаты болашақ мамандарға ғылыми-техникалық ақпаратты бағдарлауға, физиканың келесі бөлімдері бойынша жаратылыстану-ғылыми дүниетанымды, техникалық есептерді шешу үшін физикалық принциптер мен заңдарды қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: механика, кинематика және материалдық нүктенің үдемелі және айналмалы қозғалысының динамикасы, сұйықтық механикасы, арнайы салыстырмалылық теориясының элементтері, , молекулалық физика негіздері және термодинамика, электр және магнетизм, электростатика, электр өрісіндегі өткізгіштер, тұрақты және ауыспалы электр тогы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математика

    Матрицалар және оларға қолданылатын амалдар. Айқындалған және айқындалмаған матрицасы бар сызықтық теңдеу жүйелері және оларды шешу әдістері. 2 өлшемді және 3 өлшемді кеңістіктегі векторлар. Векторларға сызықтық және сызықтық емес амалдар. 2 өлшемді және 3 өлшемді кеңістіктегі геометриялық нысандар және олардың өзара орналасуы. Біраргументті функциялардың әртүрлі формалары және олардың шектерін, туындыларын табу. Айқын функцияны біріктіру әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Топырақ эрозиясымен күресу

    Топырақ эрозиясының түрлері; топырақтың жел және су эрозиясы; топырақтың нашарлау және эрозияның пайда болу себептері; топырақ эрозиясын зерттеу әдістері; топырақ эрозиясының пайда болу түрлері мен формалары; эрозияға ұшыраған топырақтың қасиеттері, жіктелуі; топырақты құнарлылық пен эрозияның нашарлауынан қорғаудың принциптері мен әдістері туралы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Гидрология және инженерлік гидрометрия

    Өзен бассейнінің негізгі сипаттамалары, өзен ағысы мен қоқыстарды қалыптастырудың заңдылықтары мен негізгі факторлары; гидрометриялық өлшеу жұмыстары бойынша деректерді өңдеу әдістемесі; өзендер мен көлдердің режимін жүйелі зерттеуді ұйымдастыру; өзен ағынының, өзендердің, көлдердің, батпақтардың, су эрозиясы мен арналық процестің қалыптасу заңдылықтары; өзендер мен олардың бассейндерінің гидрологиялық сипаттамасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мелиорациядағы агрометеорология

    Агрометеорология туралы түсінік; агрометеорологиялық факторлардың негізгі міндеттері; климаттық факторлар; метеорологиялық бақылаулардың негізгі түрлері; жауын-шашынның, буланудың және желдің нормативтік сипаттамаларын есептеу әдістері; күн радиациясының түрлері және радиациялық баланс; топырақтың температуралық режимінің сипаттамасы, топырақ пен ауа температурасын өлшеу; топырақ пен ауа ылғалдылығын өлшеу әдістері мен мерзімдері; желдің жылдамдығы мен бағытын айқындау; агрометеорологияда қолданылатын аспаптардың сипаттамалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Геология және гидрогеология негіздері

    Пәннің мақсаты - студенттерге жер асты сулары, олардың шығу тегі, олардың қозғалыс заңдылықтары, тау жыныстарының инженерлік-геологиялық қасиеттері туралы қажетті білім беру. Пән шеңберінде: далалық гидрогеологиялық, инженерлік-геологиялық және басқа да зерттеулерді жүргізу негіздері, көлемдерінің негіздемесі және әдістемелері; тау жыныстарының инженерлік-геологиялық белгілері бойынша жіктелуі; гидрогеологиялық және инженерлік-геологиялық зерттеулердің міндеттері зерделенетін болады. Нәтижесінде пәнді меңгеру студенттің су құрамын графикалық түрде білдіру және борпылдақ шөгінділерді гранулометриялық талдау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инженерлік механика

    Пәннің мақсаты – машиналардың агрегаттары мен бөлшектерінің конструкциясын есептеу бойынша теориялық білім беру. Қарастырылып оқытылады: Механиканың жалпы заңдары, теңдеулері мен теоремалары, күштердің жазықтық және кеңістіктік жүйесінің тепе-теңдік шарттары; машина буындарының конструктивтік элементтері мен бөлшектерінің қарапайым деформацияларының негізгі түрлері. Машина буындары бөлшектерінің және ғимараттар мен құрылыстардың конструктивтік элементтерінің беріктігі, қаттылығы және орнықтылығы шарттарын орындау, машина, конструкция, ғимараттар мен құрылыстарды жобалау бойынша есептерді орындау үшін материалдардың механикалық сипаттамаларын анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мелиоративтік топырақтану

    Топырақ түзудің негізгі факторлары мен шарттары; топырақтың морфологиялық белгілері, құрамы мен қасиеттері; Топырақ таралуының негізгі заңдары; топырақ түзудің факторлары мен шарттары; топырақтың морфологиялық белгілері мен құрамы; топырақтың құрамы мен қасиеттерін сандық және сапалық бағалау әдістері; Топырақтың су, ауа, жылу және қоректік режимдерін реттеу; топырақ қоғамның әлеуметтік және экономикалық дамуына себепші болатын негізгі табиғи ресурстардың бірі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гидравлика

    Пәннің мақсаты - студенттерге сұйықтықтардың тепе-теңдігі мен қозғалысы туралы заңдар туралы және гидротехникалық құрылым саласындағы практикалық мәселелерді шешуде осы заңдарды қолдану тәсілдері туралы білім беру. Сұйықтықтардың негізгі физикалық қасиеттері, гидростатика заңдары; су қозғалысының түрлері; гидравликалық ағын параметрлері; нақты сұйықтық ағыны үшін Бернулли теңдеуі; сұйықтық қозғалысының режимдері. Білуі керек: гидротехникалық құрылымдардың гидравликалық есептеулерін жүргізуді; гидравликалық шапшыманы, суағарларды, қақпалардың астынан ағып шығу, бьефтердің түйісу есептерін.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Суармалы егіншілік

    Суару жағдайында егіншілік заңдарының әсері; өсімдік өміріндегі судың маңызы; су режимі және суармалы кездегі өсімдіктердің өнімділігі; суармалы жерлерде ауыл шаруашылығы дақылдарының түсімін бағдарламалау; егіншілік және ауыспалы егістер жүйесінің ерекшеліктері және суармалы жерлерде тыңайтқыштарды қолдану; ауыл шаруашылығы дақылдарының суару режиміне қойылатын талаптары; суармалы топырақтың тұздануы мен батпақтануын алдын алатын агротехникалық шаралар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәжірибелік жұмыстардың әдістемесі

    Тәжірибелік жұмыстардың әдістемесінің негіздері; агрономиялық зерттеулердің негізгі әдістері (зертханалық, вегетациялық, лизиметрлік және танаптық); тәжірибелердің нұсқалары мен қайталануы; тәжірибелердің қателіктері; мөлдектердің ауданы, бағыты мен пішіні; экспериментті жоспарлау теориясы; далалық тәжірибеде бақылау жұмысын жоспарлау және жүргізу; ауылшаруашылық дақылдарының өнімін есепке алу әдістемесі; эксперименттердің негізгі түрлерін жүргізу әдістемесі; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу; зерттеулердің нәтижелерін статистикалық өңдеудің негіздері; ғылыми есептерді дайындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Компьютерлік графика

    Интерактивті компьютерлік графиканың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын білу; негізгі графикалық құрылғылармен жұмыс істеу негіздерін; компьютерлік графикада қолданылатын деректер құрылымы мен модельдерді; есептеу геометриясы мен компьютерлік графиканың базалық алгоритмдерін; қазіргі заманғы графикалық жүйелерді пайдалану принциптерін білу. Графиканы қолдану бойынша тапсырманы сауатты тұжырымдау және оның тұжырымдамалық және қолданбалы модельдерін құру; алынған модельдерді бағдарламалық қамтамасыз ету құралдарын ұтымды таңдау; интерактивті компьютерлік графиканың қолданбалы мәселелерін шешуде есептеу техникасының, бағдарламалық қамтамасыз етудің және математикалық аппараттың мүмкіндіктерін оңтайлы пайдалану. Берілген аймақтағы мәселелерді шешу үшін машиналық және интерактивті графика алгоритмдерін қолданыңыз, кескіндерді құру және өңдеу кезінде графикалық пакеттік құралдарды қолданыңыз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мелиоративтік егіншілік

    Өсімдіктердің өмір сүру факторлары мен жағдайларына қойылатын талаптар; егіншілік заңдары; жерді тиімді пайдалануға, топырақ құнарлылығын сақтауға және арттыруға, ауыл шаруашылығы дақылдарының жоғары және тұрақты түсімін алуға бағытталған өзара байланысты агротехникалық мелиорациялық және ұйымдастырушылық іс-шаралар кешені, оларды реттеу әдістері, мелиорацияланатын жерлерде өсімдіктерді өсіру ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оазисті суғару

    Мал шаруашылығының азық базасын нығайту үшін шөлді жерлердегі оазистік суарудың рөлі; жемшөптің сақтандыру қорларын өндірудің берік базасын құру мақсатында су және жер ресурстарын ұтымды пайдалану; оңтүстік қазақстан шөлдерінің қазіргі жай-күйі; шөлдерде суару үшін жер асты суларын пайдалану мүмкіндіктері; ауыл шаруашылығы дақылдарын суару режимін айқындау әдістері; шөлдерді оазистік суарудың тәсілдері мен техникасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ландшафттану және табиғи-техногендік кешендер

    Қолданбалы ландшафттану түрлері, табиғи және геохимиялық ландшафттарды қалыптастырудың өңірлік ерекшеліктері, экологиялық қауіпсіз агроландшафттарды қалыптастыру үшін биосфера процесіндегі топырақ түзуші факторлар мен жағдайлар, суармалы агроландшафттардың тұрақтылығы мен тұрақтылығы туралы табиғатты қорғаудың негізгі заңдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жерді баптау және қорғау

    Бүлінген жерлерді рекультивациялау бағыттары, жерді рекультивациялау кезеңдері, жерді рекультивациялау әдістері мен технологиялары; кешенді топырақ қорғау іс-шаралары, рекультивациялау жұмыстарын жүргізу кезіндегі озық технологиялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақты қорғау

    Бұл жер ресурстарын қорғау, сапасын жақсарту және ұтымды пайдалану бойынша белгілі бір іс-әрекеттерді жүзеге асыруға бағытталған шаралардың тұтас жүйесі. Топырақ құнарлылығының жоғалуының негізгі себептері: эрозия процестері, топырақтың қайталама тұздануы, пайдалы қазбаларды өндіру мақсатында өсіп келе жатқан өсімдіктер мен топырақ қабатын жою, құрылысты жүзеге асыру, зиянды элементтермен ластану, қарашіріктің жоғалуы және олардың әрқайсысымен күресу шаралары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Агроорманмелиорация

    "Агроорманмелиорацияның" мәні, мақсаттары мен міндеттері; орман екпелерінің биологиялық ерекшеліктері, орман дамуының негізгі заңдылықтары, орман екпелерін су тұтыну және оны мелиорация факторы ретінде, сондай-ақ құрғақшылықтан, құрғақ желден, қара дауылдан, су эрозиясынан қорғаудың мелиорациялық шаралары ретінде пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бүлінген жерлерді үйлестіру

    Суармалы жерлердің су басу, батпақтану және тұздану процестерінің пайда болу себептері; геожүйелер мен табиғи-техногендік кешендердің табиғи тұрақтылығын бағалау әдістері, антропогендік әсерлер кезінде олардың жұмыс істеу параметрлерінің өзгеруі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Суғармалы жерлердегі өсімдік шаруашылығы

    Далалық дақылдарды топтастыру және олардың халық шаруашылық маңызы; далалық дақылдардың морфологиялық және биологиялық ерекшеліктері және оларды аудандастыру; далалық дақылдардың өсуі мен даму заңдылықтары; суармалы жерлерде өсімдіктерді өсіру агротехникасының ерекшеліктері; егістік дақылдарды суару режимі және суару техникасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Еңбекті қорғау

    Пәннің мақсаты - құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдын алу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені туралы білімді қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Суғармалы жерлерде көкөніс өндіру

    Жем-шөп мақсаттары үшін өнім, сондай-ақ өнеркәсіп және өзге де, оның ішінде сәндік мақсаттар үшін шикізат алу, көкөніс дақылдарының негізгі түрлері мен сыныптамасы, көкөніс дақылдарын өсіру технологиясы, ауыспалы егістер, сорттар, ашық топырақта көкөніс дақылдарының өсуі мен даму шарттары, өсімдіктерді арамшөптерден, зиянкестер мен аурулардан қорғау жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Табиғатқа үйлестіру негіздері

    Құрылымды қалыптастыру жағдайға байланысты ландшафт аймағының ылғалдығы мен жылумен жабдықтау жағдайларына байланысты Геожүйенің табиғи тұрақтылығын бағалау және талдау. Ылғал және жылумен қамтамасыз ету. Ландшафттарды жүйелеу, әртүрлі біртекті объектілердің генетикалық теориясы, орналасу деңгейі, қасиеттері, геожүйе кезеңдерінің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Фитомелиорация

    "Фитомелиорация" топырақ құрылымын қалыптастырудағы өсімдіктердің рөлі; топырақты фитомелиоративтік жақсарту тәсілдері; күрт қолайсыз су режимі бар (батпақты, батпақты) жерлерді мелиорациялауда топырақты қалпына келтірудің фитомелиоративтік тәсілдерін пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мал азығын өндіру

    Табиғи жем-шөп алқаптарын жерүсті және түбегейлі жақсарту процестері; құнарлылықты және топырақ құнарлылығының биологиялық факторларын басқарудың негізгі тәсілдері; жемшөп дақылдарын өсірудің баламалы, энергия-ресурс үнемдейтін, биологиялық технологиялары; ауыл шаруашылығы өндірісіне жемшөп өндірісі бойынша қарқынды технологияларды енгізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мелиорацияның арнайы түрлері

    Пәннің мақсаты-тозған жерлерді қалпына келтіру кезінде оңтайлы мелиорацияның тиімді әдістері мен әдістерін таңдау және қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді игеру барысында: химиялық мелиорация тәсілдері: қышқыл топырақты әктеу, сортаңды топырақтарды гипстеу және сортаңды жерлерді шаю; топырақты жылыту мелиорациясының тәсілдері: мульчирлеу, топырақты және қоршаған ортаны жылыту; мәдени-техникалық мелиорация тәсілдері: жерді ағаш және шөпті өсімдіктерден, тастардан, діңгектерден тазарту және топырақты бастапқы өңдеу зерттелетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер химиялық, жылу және мәдени-техникалық мелиорацияның тиісті әдістерін қолдана алады; арнайы мелиорациялық жұмыстарды орындау кезінде техникалық құралдар мен технологияларды қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ластанған ауылшаруашылық жерлерін қалпына келтіру

    Жерлердің санаты, ауыл шаруашылығы мақсатындағы жерлер, ластанған жерлердің пайда болу себептері; ластанған жерлерді бағалау әдістері; ластанған ауыл шаруашылығы жерлерін қалпына келтірудің, сондай-ақ олардың табиғи орнықтылығын қамтамасыз ететін және оларда ауыл шаруашылығы және орман дақылдары жұмыстарын орындауға мүмкіндік беретін әдістері мен тәсілдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Гидротехникалық құрылымдар

    Өзен су тораптарының гидроқұрылымдарын жобалаудың жалпы мәселелері; су тораптарын жайғастыру. Гидроқұрылымдардың негіздері, бөгеттердің табаны мен денесіндегі су сүзілуі. Топырақ материалдарынан жасалған бөгеттер және жартасты негіздегі бетон бөгеттер. Топырақ бөгеттерін сүзгілеу, беткейлер мен экранның тұрақтылығын есептеу. Су тораптарының су өткізу құрылымдары. Олардағы каналдар мен құрылыстар. Гидротехникалық туннельдер. Арналық процестер және оларға әсер ететін факторлар; ағынның тасымалдау қабілеті және инженерлік шаралар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Суғару мелиорациясы

    Пәннің мақсаты – ауылшаруашылық дақылдарының өсуі мен дамуы үшін оңтайлы жағдайларды қамтамасыз ету үшін тиісті агротехнологиямен ұштастыра отырып, топырақтың су, ауа, жылу және тұз режимдерін реттеу бойынша студенттердің білімдерін, практикалық дағдыларын және теориялық негіздерін қалыптастыру. Пән шеңберінде оқытылатын болады: мелиорацияның негізгі түрлері; топырақтың су, ауа, жылу қасиеттерін ескере отырып, топырақты өңдеудің заманауи әдістері. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы: топырақтың негізгі қасиеттерін, мелиоративтік шаралардың түрлерін, топырақ режимдерін реттеу түрлерін, суару мен мелиорацияның заманауи әдістерін біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәденитехникалық жұмыстарды жүргізу технологиясы

    Жердің екінші рет батпақтануының, бұталардың басып кетуінің, жер асты қабаттарының тығыздалуының, тастардың ластануының негізгі себептері; мәдени-техникалық жұмыстарды жүргізу технологиясы; Мәдени-техникалық жұмыстарда пайдаланылатын машиналар мен механизмдер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері және Коррупцияға қарсы мәдениет

    Пәннің мақсаты - ұлттық экономика, қазақстандық құқық, мемлекеттің экологиялық қауіпсіздігі және салалардағы тіршілік негіздері туралы негізгі заманауи түсініктерді қалыптастыру. Пән шеңберінде: Қазақстан Республикасының ұлттық экономикасын дамытудағы базалық тұжырымдамалар мен қазіргі заманғы көзқарастар; азаматтық және әкімшілік құқықтың негізгі бағыттары мен ұғымдары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің, сондай-ақ қазақстандық қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастырудың қазіргі заманғы жолдары мен тетіктері; ҚР экологиялық және су қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттерде ұлттық экономика, құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экологиялық қауіпсіздік және тіршілік салаларындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім, білік және дағдылар қалыптастырылатын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат

    Ғылыми іс-әрекеттің негізгі мақсаты – болашақ мұғалімнің ғылыми-зерттеу, коммерцияландыру және академиялық жазу негіздері туралы теориялық білімін қалыптастыру, білімді болашақ кәсіби қызметінде пайдалана білу. Логика мен сыни тұрғыдан ойлаудың негіздері, заңдылықтары мен принциптері, жазба жұмыстарды жазу ережелері мен принциптері (аннотациялар мен эсселерден ғылыми жұмыстарға, жобаларға дейін); жаңа идеяларды өз бетінше дамыту, ғылыми ақпараттар ағынында жылдам және тиімді бағдарлау, зерттеуші (ғалым), менеджер (менеджер) және тәжірибе дағдылары зерттелетін болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұзданған жерлерді мелиорациялау

    Жердің тұздану себептері; жердің бастапқы және қайталама тұздануы; топырақтың тұздануының алдын алу әдістері, суармалы алқаптарда тұздануға қарсы күрес тәсілдері мен шаралары, суармалы жерлердің әртүрлі су-физикалық және гидрогеологиялық жағдайларында топырақ пен жер асты суларының тұздану химизмінің пайда болуы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Табиғатқа үйлестіру машиналары мен механизмдері

    Табиғи жабдықтауды механикаландыру негіздері; табиғи жабдықтауда қолданылатын машиналар, механизмдер және олардың кешендері; табиғи жабдықтауда қолданылатын доңғалақты және шынжыр табанды тракторлардың, автомобильдер мен механизмдердің құрылымы мен техникалық сипаттамалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жайылымдарды суландыру

    Шағын елді мекендерді және фермерлік шаруашылықтарды сумен жабдықтау; ауыл шаруашылығы кәсіпорындарын сумен жабдықтау; далалық сумен жабдықтау жайылымдарын сумен жабдықтау ерекшеліктері; Елді мекеннің тәуліктік су қажеттілігін және шалғайдағы мал шаруашылығын айқындау; су тұтыну кестесін жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Технологиялық кәсіпкерлік және стартаптар

    Команда құру: принциптері, команда мүшелерінің функциялары. Шаблондар негізінде бизнес-модельдеу. -CANVAS -бизнес-моделі. Бизнес-идеяны негіздеу және таңдау. Мақсатты сегменттерді бағалау. Негізгі құндылықтар: қабылдау арналары және олардың тиімділігін бағалау. Негізгі ресурстар, әрекеттер, серіктестер және жеткізушілер. Бизнес-модельге байланысты шығыстар мен кірістердің құрылымы. Бизнес - жобаларды таныстыру негіздері: elevator pitch. Технологияларды коммерцияландыру әлеуеті және идеядан нарыққа шығу жолдары мен кедергілері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәдени жайылымдарды ұйымдастыру және пайдалану

    Жайылымдар алаңына қажеттілікті есептеу; топырақты өңдеу, дақылдау және шалғындандыру; жайылымдарда жасыл конвейер құру қағидаттары; жануарларды ұтымды жаю және жайылымды таптау режимі; әртүрлі піскен шөп егіндерін қалыптастыру; суару режимі және шөп егуді суару техникасы; суармалы мәдени жайылымды жобалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жайылымдарды суландыруға арналған құрылымдарды жобалау

    Суландырудың үлгілік схемаларының элементтерін инженерлік есептеу негіздері, су қабылдағыштарды есептеу, өзен су қабылдағыштарын жобалау және есептеу, өзен жағасындағы су қабылдағышты есептеу; арналық су қабылдағышты жобалау және есептеу; тау су қабылдағышын есептеу; жер асты суларынан су жинағыштарды жобалау,

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гидромелиоративтік жұмыстарды ұйымдастыру және технологиясы

    Негізгі гидромелиоративтік объектілер мен құрылыстарды салу кезіндегі жұмыстарды жүргізу технологиясы; гидромелиоративтік жүйелер объектілерін салу және реконструкциялау кезіндегі алаңішілік дайындық жұмыстары; жұмыстарды жүргізу кезінде орындалатын құрылыс процестерінің технологиялық дәйектілігі. Негізгі гидромелиоративтік объектілер мен құрылыстарды салу кезіндегі жұмыстарды жүргізу технологиясы; гидромелиоративтік жүйелер объектілерін салу және реконструкциялау кезіндегі алаңішілік дайындық жұмыстары; жұмыстарды жүргізу кезінде орындалатын құрылыс процестерінің технологиялық реттілігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мелиоративтік жүйелерді жобалау

    Гидромелиоративтік жүйелер объектілерінің орналасу жоспарларын әзірлеу әдістемесі; автоматтандырылған жобалау құралдары; жобаланатын объектілердің негізгі параметрлерін есептеу әдістері; гидромелиоративтік құрылыстарды жобалау жөніндегі нормативтік құжаттаманың құрамы мен мазмұны; жобаланатын объектілерге қойылатын техникалық және технологиялық талаптар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мелиоративтік жүйелерді пайдалану және автоматтандыру

    Пайдалану жұмыстарын жүргізуді ұйымдастыру және технологиясы; суландыру жүйелерінде су пайдалану негіздерімен гидромелиоративтік жүйелерді пайдалану қызметін ұйымдастыру; жүйелі талдау әдістерін қолдана отырып, жүйелі су пайдалануды жоспарлау; су бөлу және суару жүргізу технологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гидромелиоративтік жүйені автоматтандыру және механикаландыру

    Гидромелиорациялық жүйелердің автоматтандыру объектілері ретіндегі ерекшеліктері, технологиялық процестердің сипаттамасы және олардың жіктелуі; гидромелиорациялық жүйелерді кешенді автоматтандырудың міндеттері, көлемі, дәрежесі, кезектілігі және жалпы принциптері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Коллекторлы-кәріз жүйесін жобалау

    Тұрақты дренажды есептеу және жобалау; гидравликалық есептеу, коллекторлық-дренаждық желінің құрылымы мен көлденең қималары; күрделі жуу және уақытша дренажды есептеу, жууды ұйымдастыру, өсімдіктердің Топырақтың су-ауа режиміне, тұзға қойылатын талаптары және олардың өсімдіктердің дамуына, жердің тұздануына әсері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіпкерлік іс, экономика, жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ-ны коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдылар мен білігін меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.
  • Кәсіби қызметте жоғары математика және физиканың базалық бөлімдерін сипаттау, химиялық есептеулер мен эксперимент нәтижелерін дайындау; агроөнеркәсіптік кешеннің қоршаған ортаға әсерін бағалау; қоғамның экономикалық дамуымен байланыстыра отырып, техникалық және экологиялық сараптамалар жүргізу.
  • Суару жағдайында ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің баламалы, энергия ресурс үнемдеуші, биологиялық технологияларын қолдану; жабық топырақта көкөніс дақылдарын өсірудің қазіргі заманғы технологияларын, өсімдіктерді арамшөптерден, зиянкестер мен аурулардан қорғау жүйесін қолдану.
  • Әр алуан қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.
  • Топырақ құнарлылығын жақсарту және топырақты қорғау әдістері мен әдістерін тәжірибеде қолдану; топырақты өңдеу мерзімдерін, уақыты мен сапасын анықтау; ауыспалы егіс схемаларын жасау, суару режимін, дақылдарды суару әдістері мен әдістерін анықтау; орманның дамуының негізгі заңдылықтары туралы және оны табиғатты орналастыру және мелиорация факторы ретінде пайдалану туралы білім;
  • Топырақты эрозиядан, екінші рет тұзданудан және зиянды заттармен ластанудан қорғау әдістерін меңгеру; ластанған ауыл шаруашылығы жерлерін қалпына келтіру; суармалы жерлерде кешенді топырақ қорғау іс-шараларын жүргізу.
  • Жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау, денсаулыққа зиян келтіру қаупі және оларға берілетін кепілдіктер туралы қызметкерлер үшін ақпарат жасау; суармалы жерлерде кешенді топырақ-қорғау іс-шараларын жүргізу.
  • Табиғи құрылыс объектілерін жобалау кезінде қабылданатын шешімдерді негіздеу үшін табиғи және табиғи-техногендік объектілердің жай-күйін бағалау бойынша іздестірулер жүргізу; бұзылған жерлерді жайластыру кезінде мелиоративтік режимдерді басқару әдістерін меңгеру.
  • Суару режимін және дақылдарды суару техникасын, суару жүйесін жобалау; арналардың есептік шығындарын анықтау, олардың гидравликалық есебін орындау; химиялық және дақыл-техникалық мелиорацияны қолдану; мал басы мен суармалы жерлерді анықтау; мәдени жайылымдарды жобалау.
  • Құрылыстарды жобалау бойынша қажетті құжаттаманы әзірлеу; тәуекелдерді бағалау, гидромелиоративтік жүйені жобалау үшін қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану; өндірістік тапсырмаларды тұжырымдау; пайдалану жұмыстарының орындалу барысын бақылау.
  • Графикалық тіл-сызбаларды зерделеу, жобаланатын объектінің топографиялық, геологиялық және гидрогеологиялық жағдайларын талдау; конструкциялар элементтерінің беріктігі, қаттылығы мен тұрақтылығына есептеулерді анықтау; құбырлар мен арналардың гидравликалық есептеулерін есептеу; тау жыныстарын құрайтын минералдар мен тау жыныстарын ажырату; өзендердің негізгі сипаттамаларының гидрологиялық есептеулерін шешу; жауын-шашынның, буланудың және желдің нормативтік сипаттамаларын есептеу әдістерін таңдау.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; салалардағы экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы теориялық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату.
Top