Жаңа білім беру бағдарламасы

6B08612 Мелиорация және суғармалы егіншілік в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіпкерлік іс, экономика, жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ-ны коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдылар мен білігін меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.
  • Кәсіби қызметте жоғары математика және физиканың базалық бөлімдерін сипаттау, химиялық есептеулер мен эксперимент нәтижелерін дайындау; агроөнеркәсіптік кешеннің қоршаған ортаға әсерін бағалау; қоғамның экономикалық дамуымен байланыстыра отырып, техникалық және экологиялық сараптамалар жүргізу.
  • Суару жағдайында ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің баламалы, энергия ресурс үнемдеуші, биологиялық технологияларын қолдану; жабық топырақта көкөніс дақылдарын өсірудің қазіргі заманғы технологияларын, өсімдіктерді арамшөптерден, зиянкестер мен аурулардан қорғау жүйесін қолдану.
  • Әр алуан қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.
  • Топырақ құнарлылығын жақсарту және топырақты қорғау әдістері мен әдістерін тәжірибеде қолдану; топырақты өңдеу мерзімдерін, уақыты мен сапасын анықтау; ауыспалы егіс схемаларын жасау, суару режимін, дақылдарды суару әдістері мен әдістерін анықтау; орманның дамуының негізгі заңдылықтары туралы және оны табиғатты орналастыру және мелиорация факторы ретінде пайдалану туралы білім;
  • Топырақты эрозиядан, екінші рет тұзданудан және зиянды заттармен ластанудан қорғау әдістерін меңгеру; ластанған ауыл шаруашылығы жерлерін қалпына келтіру; суармалы жерлерде кешенді топырақ қорғау іс-шараларын жүргізу.
  • Жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау, денсаулыққа зиян келтіру қаупі және оларға берілетін кепілдіктер туралы қызметкерлер үшін ақпарат жасау; суармалы жерлерде кешенді топырақ-қорғау іс-шараларын жүргізу.
  • Табиғи құрылыс объектілерін жобалау кезінде қабылданатын шешімдерді негіздеу үшін табиғи және табиғи-техногендік объектілердің жай-күйін бағалау бойынша іздестірулер жүргізу; бұзылған жерлерді жайластыру кезінде мелиоративтік режимдерді басқару әдістерін меңгеру.
  • Суару режимін және дақылдарды суару техникасын, суару жүйесін жобалау; арналардың есептік шығындарын анықтау, олардың гидравликалық есебін орындау; химиялық және дақыл-техникалық мелиорацияны қолдану; мал басы мен суармалы жерлерді анықтау; мәдени жайылымдарды жобалау.
  • Құрылыстарды жобалау бойынша қажетті құжаттаманы әзірлеу; тәуекелдерді бағалау, гидромелиоративтік жүйені жобалау үшін қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану; өндірістік тапсырмаларды тұжырымдау; пайдалану жұмыстарының орындалу барысын бақылау.
  • Графикалық тіл-сызбаларды зерделеу, жобаланатын объектінің топографиялық, геологиялық және гидрогеологиялық жағдайларын талдау; конструкциялар элементтерінің беріктігі, қаттылығы мен тұрақтылығына есептеулерді анықтау; құбырлар мен арналардың гидравликалық есептеулерін есептеу; тау жыныстарын құрайтын минералдар мен тау жыныстарын ажырату; өзендердің негізгі сипаттамаларының гидрологиялық есептеулерін шешу; жауын-шашынның, буланудың және желдің нормативтік сипаттамаларын есептеу әдістерін таңдау.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; салалардағы экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы теориялық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату.
Top