Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B08612 Мелиорация және суғармалы егіншілік в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары білікті бакалаврларды даярлау суармалы жерлерді мелиорациялау саласында теориялық білімді, қажетті практикалық дағдыларды меңгерген ауыл шаруашылығы үшін қазіргі заманғы инновациялық технологиялар қолданылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B082 Су ресурстары және суды пайдалану
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B08 Ауыл шаруашылығы және биоресурстар
-
Дайындық бағыты 6B086 Су ресурстары және суды пайдалану
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жобалау жұмыстарын автоматтандыру жүйесі немесе APM
Химия
Инженерлік графика
Агрономия негіздері
Инженерлік геодезия
Физика
Математика
-
2 Оқу жылы
Топырақ эрозиясымен күресу
Гидрология және инженерлік гидрометрия
Мелиорациядағы агрометеорология
Геология және гидрогеология негіздері
Инженерлік механика
Мелиоративтік топырақтану
Гидравлика
Суармалы егіншілік
Тәжірибелік жұмыстардың әдістемесі
Компьютерлік графика
Мелиоративтік егіншілік
-
3 Оқу жылы
Оазисті суғару
Ландшафттану және табиғи-техногендік кешендер
Жерді баптау және қорғау
Топырақты қорғау
Агроорманмелиорация
Бүлінген жерлерді үйлестіру
Суғармалы жерлердегі өсімдік шаруашылығы
Еңбекті қорғау
Суғармалы жерлерде көкөніс өндіру
Табиғатқа үйлестіру негіздері
Фитомелиорация
Мал азығын өндіру
Мелиорацияның арнайы түрлері
Ластанған ауылшаруашылық жерлерін қалпына келтіру
Гидротехникалық құрылымдар
Суғару мелиорациясы
Мәденитехникалық жұмыстарды жүргізу технологиясы
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері және Коррупцияға қарсы мәдениет
-
4 Оқу жылы
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Тұзданған жерлерді мелиорациялау
Табиғатқа үйлестіру машиналары мен механизмдері
Жайылымдарды суландыру
Технологиялық кәсіпкерлік және стартаптар
Мәдени жайылымдарды ұйымдастыру және пайдалану
Жайылымдарды суландыруға арналған құрылымдарды жобалау
Гидромелиоративтік жұмыстарды ұйымдастыру және технологиясы
Мелиоративтік жүйелерді жобалау
Мелиоративтік жүйелерді пайдалану және автоматтандыру
Гидромелиоративтік жүйені автоматтандыру және механикаландыру
Коллекторлы-кәріз жүйесін жобалау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіпкерлік іс, экономика, жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ-ны коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдылар мен білігін меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.
- Кәсіби қызметте жоғары математика және физиканың базалық бөлімдерін сипаттау, химиялық есептеулер мен эксперимент нәтижелерін дайындау; агроөнеркәсіптік кешеннің қоршаған ортаға әсерін бағалау; қоғамның экономикалық дамуымен байланыстыра отырып, техникалық және экологиялық сараптамалар жүргізу.
- Суару жағдайында ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің баламалы, энергия ресурс үнемдеуші, биологиялық технологияларын қолдану; жабық топырақта көкөніс дақылдарын өсірудің қазіргі заманғы технологияларын, өсімдіктерді арамшөптерден, зиянкестер мен аурулардан қорғау жүйесін қолдану.
- Әр алуан қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.
- Топырақ құнарлылығын жақсарту және топырақты қорғау әдістері мен әдістерін тәжірибеде қолдану; топырақты өңдеу мерзімдерін, уақыты мен сапасын анықтау; ауыспалы егіс схемаларын жасау, суару режимін, дақылдарды суару әдістері мен әдістерін анықтау; орманның дамуының негізгі заңдылықтары туралы және оны табиғатты орналастыру және мелиорация факторы ретінде пайдалану туралы білім;
- Топырақты эрозиядан, екінші рет тұзданудан және зиянды заттармен ластанудан қорғау әдістерін меңгеру; ластанған ауыл шаруашылығы жерлерін қалпына келтіру; суармалы жерлерде кешенді топырақ қорғау іс-шараларын жүргізу.
- Жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау, денсаулыққа зиян келтіру қаупі және оларға берілетін кепілдіктер туралы қызметкерлер үшін ақпарат жасау; суармалы жерлерде кешенді топырақ-қорғау іс-шараларын жүргізу.
- Табиғи құрылыс объектілерін жобалау кезінде қабылданатын шешімдерді негіздеу үшін табиғи және табиғи-техногендік объектілердің жай-күйін бағалау бойынша іздестірулер жүргізу; бұзылған жерлерді жайластыру кезінде мелиоративтік режимдерді басқару әдістерін меңгеру.
- Суару режимін және дақылдарды суару техникасын, суару жүйесін жобалау; арналардың есептік шығындарын анықтау, олардың гидравликалық есебін орындау; химиялық және дақыл-техникалық мелиорацияны қолдану; мал басы мен суармалы жерлерді анықтау; мәдени жайылымдарды жобалау.
- Құрылыстарды жобалау бойынша қажетті құжаттаманы әзірлеу; тәуекелдерді бағалау, гидромелиоративтік жүйені жобалау үшін қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану; өндірістік тапсырмаларды тұжырымдау; пайдалану жұмыстарының орындалу барысын бақылау.
- Графикалық тіл-сызбаларды зерделеу, жобаланатын объектінің топографиялық, геологиялық және гидрогеологиялық жағдайларын талдау; конструкциялар элементтерінің беріктігі, қаттылығы мен тұрақтылығына есептеулерді анықтау; құбырлар мен арналардың гидравликалық есептеулерін есептеу; тау жыныстарын құрайтын минералдар мен тау жыныстарын ажырату; өзендердің негізгі сипаттамаларының гидрологиялық есептеулерін шешу; жауын-шашынның, буланудың және желдің нормативтік сипаттамаларын есептеу әдістерін таңдау.
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; салалардағы экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы теориялық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату.