Жаңа білім беру бағдарламасы

6B03111 Әлеуметтік саладағы психология в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Психологиялық көмек көрсету; психодиагностиканы, психокоррекцияны, психотерапияны және психопрофилактиканы жүзеге асыру. Өзара әрекеттесудің әлеуметтік психологиясының негізгі эмпирикалық әдістерін қолдану. Әлеуметтік қақтығыстарды салыстырмалы талдау, оны шешу жолдарын анықтау.
  • Даму психологиясы саласында эксперименттік зерттеулер жүргізу, жеке тұлғаның, оның табыстық проблемасымен өзара байланыстағы әлеуметтік–психологиялық параметрлерін диагностикалау және кәсіби жетістіктің психотехникасын қолдану. Болашақ кәсіби қызметтің сипатына сәйкес практикалық тапсырмаларды орындау
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; салалардағы экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы теориялық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату.
  • Психологияның негізгі тұжырымдамалық идеяларын практикада қолдану, психологияның негізгі категориялары мен тұжырымдамаларын қолдана отырып, адамның іс-әрекетін, мінез-құлқын, санасын талдау, тұлғаның шығармашылық мінез-құлқын модельдеу. Психологияның маңызды мәселелеріне тарихи-психологиялық талдау жүргізу.
  • Төтенше жағдайларда зардап шеккендерге психологиялық көмек, сүйемелдеу көрсету. Денсаулық және спорт саласындағы әлеуметтік-психологиялық әсер ету мақсаттарына сәйкес әлеуметтік-психологиялық технологияларды қолдану. Соматикалық ауруларды түзету және алдын-алу.
  • Әр алуан қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.
  • Нейропсихологиялық зерттеудің міндеттеріне байланысты психикалық функциялардың бұзылуын түсіндіру. Әумесерлік мінез-құлықтың алдын алу әдістерін, қылмыстық тұлғаны психологиялық зерттеу тәжірибесінде заманауи инновациялық психотехнологияларды, қазіргі саяси психология тұжырымдамасын қолдану.
  • Психологиялық құзіреттілікке қойылатын талаптарға сәйкес тұлғалық дамудағы маңызды өзгерістерді диагностикалау; психологиялық-педагогикалық қолдау әдістерін, мәдениетаралық диалогты конструктивті жүргізудің техникалары мен әдістерін, балалар мен ата-ана қатынастарына психологиялық көмек көрсету тәсілдерін қолдану.
  • Психологиялық кеңес берудің негізгі кезеңдерін ұйымдастыру. Онлайн кеңес беруді іс жүзінде жүргізу. Психотехнологияның көмегімен топтық жұмысты жүзеге асыру, отбасындағы психологиялық проблеманы диагностикалау. Қыздарды тәрбиелеуде ұлттық педагогикалық материалдарды қолдану.
  • Ықтималдылықты қосу және көбейту теоремаларын, дискретті және үздіксіз кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын қолдана отырып, кездейсоқ эксперименттің ықтималдығын есептеу. Қашықтықтан оқыту әдістерін қолдана отырып, психологиялық көмек көрсету. Кәсіби деформацияның себептерін анықтау.
  • Дағдыларды меңгеру жеке тұлғаның әлеуметтенуінің негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын талдау қабілетін қалыптастыру.
  • Әлеуметтік-психологиялық зерттеу бағдарламасын құру. Арт-терапиялық техникаларды қолдануды, арт-терапияда денеге бағытталған әдістерді таңдауды көрсету. Медиация процесін ұйымдастыру, дауларды баламалы шешу тәсілдерін пайдалану, адамдардың өкілеттіктерін белгілеу, тараптарға пайданы талдауда жәрдемдесу.
  • Жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың және ҒЗЖ коммерцияландырудың негізгі ережелерін; академиялық мәтіндерді құру мен жұмыс істеудің негізгі принциптерін; басқарудағы Soft Skills дамыту әдістерін, ұйымдық мәдениетті диагностикалау принциптерін, оны ұйымның тиімділігімен өзара байланыста бағалауды; жоғары білім беру жүйесін жаңғырту жағдайында білім беру мекемелері мен олардың бөлімшелерін басқарудың теориясы мен практикасын; процестің мәнін көрсету әлеуметтену және әлеуметтенудің әлеуметтік – психологиялық механизмдері; тұлғаның әлеуметтенуіне әсер ететін негізгі факторлар.
Top