Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01720 Орыс тілі мен әдебиет в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

  • Жазу практикумы

    Орыс тіліндегі емле ережелері. Дауысты және дауыссыз дыбыстардың түбірге жазылуы. Орфографиялық префикстер. Сөздердің тәуелсіз және қызметтік бөліктерінің емлесі. Сөйлемдегі тыныс белгілерін заңды түрде қолдану. Тікелей сөйлеудегі тыныс белгілері және жазбаша әр түрлі тыныс белгілерінің тіркесімі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі орыс тілінің орфоэпиялық және лексикалық нормалары 1,2

    Орфоэпия тілдің айтылу нормаларының сипаттамасы ретінде. Емле жазбаша сөйлеуді қолдану туралы ережелер жиынтығы ретінде. Оқушылардың ауызша және жазбаша сөйлеуін дамыту үшін орфографиялық және орфоэпиялық нормалардың маңызы. Мектеп бағдарламасындағы тілдік бірліктерді фонетикалық талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Курс студенттердің кәсіби педагогикалық іс-әрекетінің мәні мен ерекшеліктері және мұғалімнің кәсіби мәдениеті туралы жалпы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Студент ұғымдық аппаратты зерттеп, педагогика туралы ғылыми түсінік қалыптасады. Студент гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың орны мен рөлін анықтайды, оның міндеттерін, құрылымын, негізгі категорияларын ашады. Бұл курс мұғалім мамандығының дамуын және қазіргі қоғамдағы педагогикалық қызметтің әлеуметтік мәнін зерттеуге бағытталған. Практикалық сабақтарда студент педагогикалық мәселелерді шешеді. Пәнді студенттердің меңгеруі педагогика, психология, медиапедагогиканың негізгі теориялық курстарымен, сонымен қатар педагогикалық практикамен психологиялық-педагогикалық пәндердің бүкіл циклін ашады. Курсты аяқтағаннан кейін студент портфолио ұсынады және қорғайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі орыс тілі (Қазіргі орыс тілінің фонетикасы мен лексикасы 1,2)

    Тілдің дыбыстық жағы. Орыс тілінің сегменттік және суперсегменттік құралдары. Дыбыстық құралдарды зерттеудің фонологиялық, артикуляторлық, акустикалық және перцептивті аспектілері. Фонема тілдің дыбыстық жүйесінің минималды сызықтық бірлігі ретінде. Орыс тіліндегі транскрипция және транслитерация. Тіл бірліктерін фонетикалық талдау.Сөз лексикалық бірлік ретінде. Оны зерттеу аспектілері. Лексикалық мағынасы және оның компоненттері. Лексикалық жүйе. Парадигматикалық және синтагматикалық қатынастар. Полисемиялық, синонимия, омонимия, антонимия, конверсия. Лексиканың оны қалыптастыру тұрғысынан жіктелуі. Лексиканың таралу схемалары бойынша, әлеуметтік және аумақтық белгілері бойынша стратификациясы. Лексикография.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Марғұлантану

    Пәнді оқудың мақсаты Ә.Марғұланның тұлғасын, оның археология, тарих, этнография, филология ғылымдарының дамуына қосқан үлесін зерттеу. Курста А.Марғұланның өмірі мен шығармашылығын, оның тарих, археология, этнография, фольклор және халық педагогикасына қатысты ғылыми еңбектерін зерделейді. Студенттер практикалық сабақтарда Ә.Марғұланның «Шоқан мен Манас», «Ежелгі жыр аңыздар», «Қазақтың қолданбалы өнері» атты ғылыми еңбектерін талдайды. Қазақстанның дамуы мен оның мәдени кодының қалыптасуына әсер еткен Ә.Марғұлан тұлғасының рөлін зерттеуге ерекше назар аударылады. Пән эссе қорғау және топтық шығармашылық жобаны қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Орыс әдебиетінің тарихы 1

    Ескі орыс әдебиетінің пайда болуының тарихи алғышарттары. Ежелгі орыс әдебиетінің кезеңділігі. Киев Русінің Әдебиеті. Феодалдық бытыраңқылық кезеңіндегі әдебиет. Мәскеу мемлекетінің әдебиеті. 16-17 ғасырлардағы әдебиет. Жанрлық жүйе: шежіре, өмір, сөз, ілім, әңгіме, аңыз және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тарихи грамматика

    Курстың тақырыбы және міндеттері. Орыс тілін зерттеудің негізгі көздері. Орыс тілі және оның славян тілдері арасындағы орны. Ескі орыс тілінің дыбыстық жүйесі. Ескі орыс тілінің морфологиялық жүйесі. Ескі орыс синтаксисінің ерекшеліктері. Лексикалық жүйе. Ежелгі орыс мәтіндерін талдау және түсіндіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілі (Қазіргі орыс тілінің морфологиялық жүйесі 1)

    Морфология қазіргі орыс тілінің грамматикалық құрылымы туралы ілім ретінде. Морфологияны зерттеу объектісі. Морфологияның міндеттері. Грамматикалық категория, грамматикалық мағына және грамматикалық форма. Морфологияға сөздердің лексикалық және грамматикалық категориялары ретінде сөйлеу бөліктері туралы ілім кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік және педагогикалық психология

    Пәнді оқудың мақсаты – студенттердің даму және тәрбие психологиясының негізгі категориялары туралы білімін қалыптастыру. Студенттер жеке тұлғаның жас ерекшеліктері мен психикалық дамуының кезеңдерін; адамның жас кезеңділігін анықтау тәсілдері мен критерийлерін; оқыту, тәрбиелеу психологиясының негіздері және білім беру технологияларының ерекшеліктерін; педагог пен педагогикалық ұжымның жеке басының психологиялық ерекшеліктерін; оқу-тәрбие үрдісіндегі оқу-педагогикалық ынтымақтастық пен қарым-қатынас ерекшеліктерін зерттейді. Тәжірибелік сабақтарда студенттер топта және жеке түрде бала тұлғасының дамуын зерттеп, талдайды, жағдаяттардағы жағдайлар мен мәселелерді талдайды. Студенттер өздік жұмыс барысында заманауи технологияларды пайдалана отырып, қоршаған ортаның бала тұлғасына әсері туралы жобаларды орындайды. Сабақ барысында белсенді оқыту әдістері, сыни тұрғыдан ойлау технологиялары, проблемалық оқыту, кейс технологиялары, АКТ технологиялары, флайд сынып әдісі, шығармашылық жұмыстар қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемдік әдебиет (Классикалық орыс әдебиеті 1)

    Орыс әдебиетінің классикалық кезеңінің жалпы сипаттамасы және периодизациясы. Әдебиеттің фольклормен байланысы. Ескі орыс әдебиеті жанрларының жүйесі. 18 ғасырдағы орыс әдебиеті: жаңашылдық, жанрлық жүйе. Романтизм әдеби бағыт ретінде. Поэзия, драматургия және прозадағы стильдер мен жанрлардың типологиясы 1-пол. 19 ғ.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі орыс тілінің морфемикасы және сөзжасам 1

    Морфемалардың түрлері мен құрылымдары, олардың бір-біріне және жалпы сөзге қатынасы. Сөзжасам сөздің құрылымы және оның қалыптасу заңдары туралы ілім ретінде. Қазіргі орыс тіліндегі сөзжасам әдістері. Синхронды сөзжасам. Морфемика дериватологияның бөлігі ретінде, оның негізгі ұғымдары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пән білім алушылардың өмірлік және білім беру тәжірибесін ескере отырып, педагогикалық процестің мәні, педагогикалық қызмет және оның міндеттері туралы білім жүйесін игеру негізінде базалық кәсіби педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Курс әлемдегі білім берудің қазіргі жағдайы мен даму тенденциялары туралы білімді біріктіруді, оқыту мен тәрбиелеудің өзекті технологияларын, әдістері мен құралдарын, білім берудегі өзара әрекеттесу әдістерін, білім беруді ұйымдастырудың оқу-тәрбие процесін жоспарлауды қамтиды. "Педагогика" курсы мұғалімнің қоғамдағы рөлінің әлеуметтік маңыздылығын түсінуге, өзін-өзі дамытуға және мұғалімнің жеке басын өзін-өзі жүзеге асыруға бағытталған. Оқытудың белсенді және интерактивті әдістерін, сыни ойлауды дамыту технологияларын пайдалану, сондай-ақ білім беру ұйымының педагогтерін қонақ лекторлар ретінде шақыру көзделген. Тәртіп ауызша бақылаумен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл тарихы

    Славян жазуының пайда болуы, негізгі жазба ескерткіштері. Праславян тілінің кезеңі, оның фонетикалық және грамматикалық ерекшеліктері. Орыс тілінің фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік және лексикалық құрылымы; ежелгі орыс сөздерінің қалыптасу принциптері; атаулы септеулер парадигмасы мен етістік жіктелуі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің морфемикасы және сөзжасам 2

    Негізі және оның түрлері. Морфема және оның белгілері. Орыс тілінің морфемаларының типологиясы. Туынды және күрделі сөздерді құрудың, жұмыс істеудің, құрылымының және жіктеудің барлық аспектілерін зерттейтін тіл білімі бөлімі. Сөздерді қалыптастыру жолдары. Жаңартылған білім мазмұны бар заманауи мектепте сөзжасамдықты зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жас ерекшеліктер физиологиясы мен мектеп гигиенасы

    Пәнді оқудың мақсаты білім алушыларды балалардың анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін ескеретін тиімді әдістермен оқу процесін ұйымдастыруға дайындауға бағытталған. Дамып келе жатқан ағзаның жас ерекшеліктері, мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау және нығайту, оқу және еңбек қызметінің әртүрлі түрлерінде олардың жоғары көрсеткіштерін сақтау негізінде жатқан заңдылықтар туралы заманауи ақпаратты қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер топта және жеке-жеке адамның жасы мен жынысына байланысты физиологиялық параметрлерін зерттеп, талдайды, даулы мәселелер бойынша пікірталас пен пікірталасқа қатысады. Сабақта олар санитарлық нормаларға және аудиториялардың жас ерекшеліктеріне, сабақ кестесіне, күнделікті жұмыс тәртібіне, оқу әдебиеттеріне сәйкестігін анықтау дағдыларын қалыптастырады. Өздік жұмыс барысында денсаулықты сақтайтын тақырыптар бойынша жобаларды орындайды, зерттеу нәтижелерін пайдалана отырып, зерттеу эссе жазады. Пән жобаны қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазіргі орыс тілі (Қазіргі орыс тілінің морфологиялық жүйесі 2)

    Сөйлеу бөліктері. Зат есім сөйлеу бөлігі ретінде. Сын есім сөйлеудің бір бөлігі ретінде. Сөйлеу бөлігі ретінде есімдік. Етістік сөйлеу бөлігі ретінде. Сөйлеудің бөлігі ретінде сан. Орыс тіл білімінде сөйлеу бөліктері туралы ілім. Сөйлеу бөліктерін жіктеу принциптері. Сөйлеудің маңызды және қызметтік бөліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әлемдік әдебиет (Классикалық орыс әдебиеті 2)

    Орыс әдебиетінің классикалық кезеңінің жалпы сипаттамасы және периодизациясы. Поэзия, драматургия және прозадағы стильдер мен жанрлардың типологиясы 2-ші пол. 19 ғ. орыс әдеби процесіндегі Реализм. Әдеби процестегі модернистік ерекшеліктердің пайда болуы мен дамуы. Орыс жазушыларының әдеби процестегі шығармашылығы 2-ші жыныс. 19 ғ.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Функционалды стиль

    Стиль туралы түсінік. Стилистика тілдің функционалды стильдер жүйесі туралы ғылым ретінде. Стилистиканың негізгі түсініктері мен категориялары. Функционалды стиль туралы түсінік, стильдерді бөлектеу принциптері. Тіл ерекшеліктеріне қарай стильдерді жіктеу. Педагогикалық қарым-қатынаста стилистикалық ресурстарды қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орыс әдебиетінің тарихы 2

    Орыс әдеби процесіндегі реализм. Реализмнің үрдіс ретінде пайда болуының тарихи, әлеуметтік, әдеби алғышарттары. Модернистік ерекшеліктердің әдеби процесте пайда болуы мен дамуы. Әдеби процесіндегі орыс жазушыларының шығармашылығы 19 ғасырдың 2 жарт.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты кәсіпкерлік қабілеттерін дамытуға, кәсіби қызметті өз бетінше жүзеге асыруға, кәсіби мәселелерді шешуде жаңа мүмкіндіктерді табуға бағытталған. Пән кәсіпкерлік негіздерін, оның түрлері мен ұйымдастыру формаларын, бизнесті жоспарлауды, тәуекелдерді басқаруды қамтиды. Студенттер кәсіпкерлік қызметтегі қаржыландыру, кадрлық қамтамасыз ету, этика мәселелерін зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер кәсіпкерлік операцияларға қатысу бойынша іскерлік ойындар өткізеді, кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдайды және бағалайды, мемлекеттік қолдау мүмкіндіктерін ескере отырып бизнес-жоспар жасайды. Пән жобаны ашық қорғаумен аяқталады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің стилистикасы

    Функционалды стиль түсінігі. Функционалды стильдердің қолданылу аясы, міндеттері, әдістері, тілдік құралдары. тілі. Оларда әртүрлі тілдік құралдарды қолдану ерекшелігі. Функционалдық стильдер: ресми-іскерлік, ғылыми, публицистикалық, ауызекі, көркем шығармалар тілі. Стиль жасаудың ерекше тілдік құралдары. Жаңартылған мазмұндағы оқулықтардағы стилистикалық материал.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Бұл курстың мақсаты әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттерін дамыту болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге экология және тіршілік қауіпсіздігі пәні мен әдістемесі туралы теориялық білім береді; популяциялар мен экожүйелердің тұрақтылығын бұзатын себептер туралы; табиғатты ұтымды пайдалану туралы; пәнаралық көзқарас негізінде адам, қоғам және мәдениет арасындағы қарым-қатынас туралы түсінікті дамыту; қоғамдық сананы және қауіпсіз өмір салтын жасылдандыру бойынша: Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе—теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • өзінің жеке моральдық және азаматтық ұстанымын дамытуға және қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, экономикалық, құқықтық және этикалық стандарттарына сәйкес әрекет етуге қабілетті; • биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі мәнін түсіну және түсіндіру; табиғатты ұтымды пайдалану, адам өмірі қауіпсіздігінің негізі ретінде өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығын экологияландыру; • қоғамдық сана мен қауіпсіз өмір салтын экологияландыру; • экология мен қоршаған ортаның ластануының, сондай-ақ адам өмірінің қауіпсіздігіне ықтимал қауіп төндіретін жағдайларды бағалау және олардың көріністеріне негізделген қарсы тұру; • экологиялық мәдениет пен сананы, қауіпсіз тіршілік әрекеті мен экологиялық мінез-құлық дағдыларын көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілі (Синтаксис ҚОТ 1)

    Синтаксистік бірлік ретіндегі жай сөйлем. Сөйлемнің қатысымдық түрлері. Субъекті – екі жақты сөйлемнің бас мүшесі. Жай сөйлемнің типологиясы. Бір мүшелі ауызша тұлғалы сөйлемдер. Бір мүшелі етістікті тұлғалы сөйлемдер. Бір мүшелі атаулы сөйлемдер. Күрделі ұсыныс. Ұсыныстың біртекті мүшелері. Предикативті емес сөйлемнің жеке мүшелері. Сөйлемнің түсіндірмелі, нақтылаушы, байланыстырушы мүшелері. Грамматикалық байланысы жоқ сөйлем мүшелері. Кіріспе және кірістіру құрылымдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілін оқыту әдістемесі

    Педагогкалық білім ретінде орыс тілін оқытудың әдістері. Орыс тілін оқыту принцитері. Орыс тілін оқыту құралдары. Мектепте орыс тілін оқыту әдістері мен тәсілдері. Орыс тілін оқыту процесстерін ұйымдастыру. Сабақ орыс тілін оқытудың негізгі формасы. Фонетика, лексика, сөздік құрам, синтакситі оқыту әдістері. Орыс тілі сабақтарында тілді дамыту әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жобаларды басқару

    Пәнді оқу мақсаты студенттердің жобалық ойлауын, жобаларды құрастыру және жүзеге асыру және жобалық топты басқару қабілетін дамыту болып табылады. Студенттер жобаны басқару кезеңдерін, жобаның құрылымы мен құрамдас бөліктерін, жобаны басқарудың әртүрлі тәсілдерін зерттейді және жобалық басқарудың білім жиынтығының ағымдағы нұсқасын меңгереді. Курстың мазмұны қолданыстағы PMI PMBOK стандартының талаптарына сәйкес келеді. Дайындық бағыты бойынша жобалар әзірлейді, оларды сипаттайды, жобаны өрістету логикасын негіздейді, жобаның тәуекелдерін анықтайды және жобаны дамытудың баламалы жолдарын ұсынады. Пән жобаны қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілін оқытудың заманауи әдістері

    Әдебиетті оқытудың заманауи әдістерінің ерекшеліктері. Мәселелік және диалогтік оқыту мектептегі әдебиеттің негізі ретінде.Шығармаларды олардың жалпы ерекшеліктерінде қабылдау және зерттеу. Эпикалық, лирикалық және драмалық шығармаларды зерттеу. Мектептегі әдебиет теориясы. Әдебиет сабақтарында оқушылардың сөйлеуін дамытудың заманауи әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге кәсіби қызметте жобалау-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті икемділіктері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс студенттердің зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру мен жүргізудің теориялық негіздерін қамтиды. Студенттер қайталама дерекқордан дәйек алуға, халықаралық дерекқорларда жұмыс істеуге, түрлі антиплагиат бағдарламаларын қолдануға, эссе жазуға, баяндамалар, ғылыми журналдарға мақалалар, конференциядағы тезистер дайындауға, дайындық бағыттары бойынша жобалар тақырыбын әзірлеуге, жобалар кезеңдерінің сипаттамаларын жасауға, зерттеу қызметін ұйымдастыруға үйренеді. Жобамен топтық жұмысқа қатысады, зерттеу нәтижелерін талдайды және таныстырады. Пән топтық жобаны қорғау нысанындағы емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксистік құрылымы 1

    Синтаксис деңгейінің бірлігі. Сөз тіркесі, сөйлем, күрделі синтаксистік бүтін, мәтін. Синтаксистік бірліктерді зерттеудің негізгі аспектілері, олардың негізгі белгілері, түрлері. Қазіргі синтаксистік теорияның проблемалық мәселелері. Синтаксистік құбылыстарға құрылымдық-семантикалық және функционалдық тәсілдер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі зерттеулер

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге білім беруде қолданбалы зерттеулер жүргізу үшін практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студенттер білім беру саласында қолданылатын сапалы және сандық зерттеу әдістерін, заманауи инновациялық технологиялар мен білім беру платформаларын зерттейді. Білім берудегі психология бойынша ғылыми жобаларды ұйымдастыруды, жоспарлауды, жүргізуді және ұсынуды үйрену. Пән зерттеу жобасын қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи өлкетану

    Пәнді оқу мақсаты: өлке тарихының ел тарихы мен әлем тарихының бір бөлігі екенін түсінуді қалыптастыру. Пән студенттерді өлке тарихы туралы жан-жақты біліммен қамтамасыз етуге және олардың кәсіби қызметте қажетті дағдыларды игеруіне бағытталған. Курс аясында студенттер өлкетанудың даму тарихын, Ежелгі дәуірдегі Павлодар Ертіс өңірінің тарихын, орта ғасырларды, жаңа және қазіргі заманды, Павлодар Ертіс өңірінің киелі жерлерін, мектептегі өлкетануды оқиды. Практикалық сабақтарда зерттеу жобалары іске асырылатын болады, мұражайларда сабақтар өткізу көзделеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Сыныпты басқару

    Пән озық педагогикалық әдістер мен тәсілдерді, басқару әдістерін және сынып ұжымын басқарудың психологиялық заңдылықтарын игеруге бағытталған. Пән оқу сабақтары мен сабақтан тыс жұмыстар аясында оқытуды құру қағидаттарын зерттейді. Студенттер пәндік саланың ерекшелігін көрсететін және білім алушылардың жас және психофизиологиялық ерекшеліктеріне, оның ішінде олардың ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келетін технологияларды пайдалана отырып, негізгі және қосымша білім беру шеңберінде оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастыруға қажетті құралдарды, сондай-ақ білім беру қызметі мен сынып ұжымын басқару негіздерін, ұжым психологиясы мен ондағы коммуникацияның ерекшелігін зерделейді. Практикалық сабақтарда білім алушылар ақпараттық пирамида, дайджест, мұғалімнің өзін-өзі дамыту жоспарын әзірлейді, әр түрлі жетілу дәрежесіндегі ұжымдарды дамыту бағдарламаларын әзірлеу бойынша кейстерді шешеді. Іскерлік ойындар шеңберінде студенттер аудиториядан тыс іс-шаралардың үзінділерін, сынып сағаттары, ата-аналар жиналысы және т.б. өткізеді. Пәнді оқу «Сабақтағы іскерлік ынтымақтастық», «Сыныптағы жанжалдарды басқару» «Мінез-құлықты басқару» секілді осы саладағы сарапшылардың қатысуымен спич-таныстырылым (таңдау тақырыбы) қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Павлодар Ертіс өңірінің тарихи тұлғалары

    Пән Павлодар Ертіс өңірінің тұлғалары туралы тарихи білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында студенттер тарихтағы жеке тұлғалардың рөлін зерделеуде практикалық дағдыларға ие болады, Малайсары Тархан, Олжабай Батыр, Бұқар Жырау, Мұса Шорманов, Мәшһүр Жүсіп Көпеев, Естай Беркімбаев және т. б. сияқты ата-бабалардың бай рухани мұрасынан қалған қосымша білімді игереді, мұрағаттық, көркем және публицистикалық материалдармен жұмыс жасай отырып, өмірді жақсы біледі және тәуелсіз Қазақстанды құру ісіне баға жетпес үлес қосқан Павлодар Ертіс өңірінің ұлттық зиялыларының қызметі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Әдебиеттік өлкетану

    Өлкетану және әдеби өлкетану түсінігі. Оның әдебиет ғылымындағы, оқу үрдісіндегі және мектептегі тәрбие жұмысындағы рөлі. Әдеби өлкетану әдістемесі, оның ғылыми принциптері. Әдеби өлкетанудың негізгі көздері. Мектептегі әдеби өлкетанудың ұйымдастырушылық формалары. Оның Павлодар облысында дамуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Әдебиетті оқыту әдістемесі

    Әдебиетті ғылыми пән ретінде оқыту әдістемесі. Әдебиетті оқыту әдістемесін қалыптастыру. Әдебиетті оқытудың әдістері мен тәсілдері. Әдеби шығармаларды зерттеу кезеңдері. Эпикалық, лирикалық және драмалық шығармаларды зерттеу және оқу. Әдебиеттің жүйелі курсын оқыту әдістемесі. Монографиялық тақырыптар. Шолу тақырыптары. Оқушылардың ауызша және жазбаша сөйлеуін дамыту бойынша жұмыс түрлері. Әдебиет бойынша сыныптан тыс жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлемдік әдебиет (Шетел әдебиеті1)

    Мифологиялық жүйелер. Антикалық эпос. Гомер. Римдік эпос. Вирджилдің «Энейд». Ежелгі гректер мен римдіктердің лирикасы. Антикалық трагедия. Антикалық комедия. Антикалық роман. Шотландия эпосы. Данте жасаған құдайлық комедия. Франческо Петрарх Уильям Шекспир. Франсуа Рабелай. Молере. Гете.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазіргі орыс тілі (Синтаксис ҚОТ 2)

    Күрделі сөйлем. Күрделі сөйлемнің құрылымдық-семантикалық түрлері. Көпмүшелік құрылымды құрмалас сөйлем. Құрмалас сөйлем. Құрмалас сөйлемнің құрылымдық-семантикалық түрлері. Ассоциативті құрмалас сөйлем. Одақсыз құрмалас сөйлемнің құрылымдық-семантикалық түрлері. Жалғау түрі әртүрлі көпмүшелік құрылымды күрделі сөйлемдер. Жоғарғы деңгейдегі синтаксистік бірліктер. Күрделі синтаксистік тұтастық (фразалық бірлік). абзац, кезең. Орыс тыныс белгілері. Орыс тіліндегі тыныс белгілерінің жіктелуі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әлемдік әдебиет 1

    Антикалық әдебиет. Ежелгі әдебиеттің өзіндік ерекшелігі мен дәуірленуі. Грек әдебиеті. Орта ғасыр әдебиеті. Ортағасырлық әдебиетті кезеңге келтіру. Халықтық батырлық эпос. Ренессанс әдебиеті. 17 ғасырдағы Батыс Еуропа әдебиеті. Ренессанс реализмі. Барокко Классизм Сентиментализм. 18 ғасыр Батыс Еуропа әдебиеті. Тәрбиелік шынайылық. Ағартушылықты кезеңге келтіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге ЕББҚ бар адамдардың инклюзивті білімі туралы білім жүйесін қалыптастыру, олардың тұлғалық-мотивациялық, когнитивтік және мінез-құлық салаларын дамыту, сондай-ақ инклюзивті білім беруді психологиялық сүйемелдеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курс инклюзивті білім берудің теориялық-әдістемелік, құқықтық және психологиялық негіздерін қамтиды. Студенттер инклюзивті білім беру модельдерін, инклюзивті оқытудың түзету-педагогикалық процесінің мәні мен ерекшеліктерін зерттейді, ЕББҚ бар адамдарды психологиялық қолдау шарттарын, модельдері мен технологияларын қарастырады, инклюзивті оқыту жағдайында тьюторлық практиканы ұйымдастыру мәселелерін қарастырады, жеке оқу жоспары негізінде бейімделген психологиялық бағдарлама әзірлейді.. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер инклюзия бойынша НҚА-дан, эсседен, жеке жоспардан, бейімделген бағдарламадан, ЕББҚ бар адамдармен жұмыс істеудің әртүрлі тәсілдері мен әдістерінен тұратын портфолио жинайды. Пән портфолионы қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Павлодар Ертіс өңірінің мәдени мұрасы

    Павлодар Ертіс өңірінің мәдени мұрасы. Тарихи-мәдени мұраны зерттеу, сақтау және пайдалану әдістерін дамыту. Халық тәжірибесі мен шығармашылығымен (салт - дәстүр, әдет-ғұрып, фольклор мен мифология, көркем және шаруашылық-тұрмыстық кәсіпшілік, халықтық қолөнер, әдебиет, медицина, спорт және педагогика әдістері, идеялары мен үлгілері) әзірленген материалдық емес, рухани-зияткерлік құндылықтарды сапалы игеру. Мұражайлардың, мұрағаттардың және басқа да тарихи-мәдени мұра объектілерінің қызметі, Қазақстан халқының мәдени мұрасын қорғау мен көпшілікке танымал етуді зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксистік құрылымы2

    Қазіргі орыс тілінің синтаксистік құрылысының ерекшеліктері. Сөз тіркесі, сөйлем, күрделі синтаксистік тұтас және мәтін синтаксис бірлігі ретінде. Синтаксистік бірліктердің негізгі жіктелуі. Ауызша және жазбаша сөйлеуде синтаксистік бірліктердің жұмыс істеуі. Мектепте қазіргі орыс тілінің синтаксистік құрылысын оқыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әлемдік әдебиет (Шетел әдебиеті 2)

    Еуропалық романтизм. E.T.A. Гофман. «Көл мектебі» ақындары. Д.Г.Н. Байрон V. Гюго. Еуропалық реализм. Ф.Стендаль. Honore de Balzak. C. Диккенс. ХІХ - ХХ ғасырлар тоғысында әлемдік әдебиеттің даму ерекшеліктері. ХХ ғасырдың модернизмі. Ф.Кафка. Экзистенциализм. Постмодернизм. ХХ - ХХІ ғасырлар тоғысында әлемдік әдебиеттің дамуының негізгі заңдылықтары мен бағыттары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыни тұрғыдан ойлау

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерде сыни ойлауды дамытуда практикалық дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ кәсіби қызметте кртикалық ойлау технологиясын қолдана білу болып табылады. Студенттер «сыни ойлау» ұғымының мәні мен мазмұнын, даму тәсілдерін зерттейді. Ақпаратты талдау, құбылыстарды түсіндіру, оқиғаларды бағалау, кәсіби қызметте объективті қорытынды жасау үшін сыни ойлауды дамытуды және қолдануды үйрену. Пән портфолионы қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жанжалдарды басқару

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге жанжалдарды басқару және жанжалды жағдайларды шешу бойынша білімдерін қалыптастыру. Студенттер жанжалдың теориялық негіздерін, жанжалдың жіктелуін, сатыларын, жанжалдарды басқару әдістерін, жанжал жағдайына әсер етудің жалпы алгоритмін үйренеді. Олар жанжал мен жанжалды жағдайларды шешуді, жанжалдардың себептерін анықтауды, жанжалдардың алдын алу және шешу бойынша ұсыныстар әзірлеуді үйренеді. Пән ситуациялық есептерді шешу түрінде емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Салыстырмалы әдебиеттану

    Салыстырмалы-тарихи әдебиеттерді зерттеудің негізгі принциптері. Ұғымдар мен терминология. Әлемдік әдеби үрдісті меңгерудегі салыстырмалы әдебиеттану рөлі. Әдеби шығармаларды салыстырмалы талдау дағдылары. Салыстырмалы әдебиеттанудың негізгі кезеңдері, негізгі ұғымдар мен терминдер. Салыстырмалы әдебиеттану мәселесіне жаңа көзқарас.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әдебиет теориясы және мәтінді түсіндіру

    Әдебиет теориясы ғылым ретінде. Әдебиеттанудың даму концепциясы. Поэтика әдебиет теориясының саласы ретінде. Көркем шығармаларды тұтас шолу. Әдебиеттанудағы талдау мен синтез. Мағынасы мен түсінігіне жету. Пішінді тану. Стиль таңдамалы талдау мәселесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлемдік әдебиет (қазіргі орыс әдебиеті)

    Қазіргі кезеңдегі орыс тілінің дамуы. Орыс шетел жазушыларының шығармашылығы. «Жаңа проза». Тақырыптар, идеялар, кейіпкерлер, жанрлық-стильдік ерекшеліктер. Вена. Ерофеев, Л. Петрушевская, Т. Толстая, В. В. Нарбикова, М. Харитонов. Е. Попов, В. Пьецух, В. Сорокин, В. Пелевин. Қазіргі орыс поэзиясы. Қазіргі авторлық ән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Цифрлық контенттің ыңғайлылығы

    Пәнді оқудың мақсаты пайдаланушы интерфейсін әзірлеу кезінде цифрлық контенттің (білім беру қосымшалары, веб-сайттар, қашықтықтан және электронды курстар) қолайлылық принциптерін зерттеуге бағытталған. Дизайнды, оқу бағдарламалық қамтамасыз етудің пайдаланушы интерфейсін әзірлеу технологияларын, цифрлық мазмұнды бейімдеуді, UI принциптерін қолдана отырып, компьютерлік бағдарламаларды жобалауды (контент дизайны: түс комбинациясы, қаріптер, белгішелер мен түймелер) / UX (навигация, мәзір функционалдығы және өзара әрекеттесу нәтижесі) оқу беттермен) пайдаланушы талаптары тұрғысынан интерактивті компьютерлік жүйелерді және цифрлық мазмұнды (DER, MOOC, Web-сайттар) жобалау, жобалау, әзірлеу және қолдану. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, білім алушылар цифрлық білім беру мазмұнын әзірлейді. Білім алушылар өз бетінше жұмыс аясында шығармашылық жобалар дайындайды. Сабақтарда flipped класс әдісі, кейс технологиялары, желілік технологиялар, жобаларды әзірлеу қолданылады. Пән әзірленген мазмұн портфолиосын қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Деректерді көрнекілендіру

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерге компьютерлік графика негіздерін, инфографика және деректерді визуализациялау, растрлық және векторлық мәліметтерді ұсыну, 3D модельдеу және 3D басып шығаруды пайдалану принциптерін үйретуге бағытталған. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер инфографиканы дамытады, растрлық және векторлық графикамен (AdobePhotoshop, AdobeIllustrator) жұмыс істеуді үйренеді, 3D модельдерін (Blender) жасайды, 3D модельдерін басып шығару үшін 3D принтерді пайдаланады. Өзіндік жұмыс аясында студенттер баннерлер, диаграммалар, инфографика, диаграммалар, карталар, 3D модельдер, өңделген суреттер мен фотосуреттер түріндегі жобаларды дайындайды. Пән сабақ және өзіндік жұмыс барысында орындалған жұмыстар портфолиосын қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлемдік әдебиет 2

    XIX ғасыр мәдени-тарихи дәуір ретінде. Романтика 19 ғасырдың көркемдік әдісі және әдеби бағыты ретінде. Германиядағы романтизм. Англиядағы романтизм. Франциядағы романтизм. АҚШ-тағы романтизм. Реализм көркемдік әдіс және бағыт ретінде. Англиядағы, Франциядағы реализм. Натурализм ХХ ғасырдағы шетел әдебиетінің дамуындағы негізгі тенденциялар. Реализм: постклассикалық кезең. Модернизм.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Салғастырмалы әдебиеттану талдауы

    Ғылыми пәндер жүйесіндегі көркем мәтін талдауына кіріспе. Көркем шындық құрылымы. Әдебиеттанудағы талдау және синтездеу. Компаративистік зерттеулердегі мәтін, контекст, интертекст. Контекст және оның түрлері. Тарихи контекст. Типологиялық қосылыстар, ұқсастықтар, сәйкестіктер. Сөздік-көркем өнердің әмбебаптары және типологиялық үйлесімдер: ұғымдардың ара жігін ажырату. Салыстырмалы әдебиеттану: пән, ұғымдар және санаттар, әдіснамалық нұсқаулар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Медиапедагогика

    Пәнді оқытудың мақсаты медиатехнологияларды пайдалана отырып, оқу және кәсіби қызметте медиаконтентті таңдауға, пайдалануға және сыни талдауға студенттердің дайындығын қалыптастыру болып табылады. Студенттер медиа-педагогиканың тұжырымдамалық аппаратын, медиа-оқытудың ерекшелігін, медиа-педагогиканың даму кезеңдерінің сипаттамаларын, медиатехнологияларды қолданудың мәнін, бұқаралық ақпарат құралдарында жұртшылықты ақпараттандыру мәселелерін, әдістері, құралдары мен әдістерін зерттейді. Студенттер іріктеу жүргізеді және даярлық бағытын ескере отырып, оқу медиаматериалының контентін жасайды, медиатехнологияларды пайдалана отырып психологиялық бағдарлама әзірлейді, оқыту материалдары - бейне, постылар, тұсаукесерлер жасайды. Пән портфолионы қорғау нысанындағы емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • 20-21 ғасыр орыс әдебиеті

    ХХ ғасырдың әдеби үрдісінің ерекшеліктері. ХХ ғасырдың басындағы және ғасырлар тоғысындағы орыс реализмінің тағдыры. Модернизм, декаданс және символизм туралы түсінік. Символизм көркем-философиялық жүйе ретінде. Орыс әдебиетіндегі Акмеизм. Футуризм Орыс әдебиетінің "Авангард" ағымының бірі ретінде. Драматургия. Орыс шетел әдебиеті. Ғасыр мен ғасырдың екінші жартысындағы әдебиет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Цифрлық білім беру әдістемесі

    Пәнді оқудың мақсаты цифрлық мәдениетті қалыптастыруға, оқу процесін цифрлық ортада ұйымдастыра білуге бағытталған. Курста білім берудегі жаңа IT-технологияларды негізгі енгізу, соның ішінде: пәндік саламен интеграцияда практикалық және шығармашылық мәселелерді шешуге арналған қашықтық және цифрлық технологиялар, интернет-технологияларды пайдалану, онлайн құралдар, Google құралдары, графика мен инфографика құру құралдары, цифрлық құралдар мен цифрлық білім беру мазмұнын құруға арналған веб-қызметтері, ашық ресурстар, қашықтықтан оқытудағы білім беру платформалары мен арналарды қамтиды. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер шығармашылық жобалардан, эсселерден, цифрлық мазмұннан, интерактивті тапсырмалардан, зерттеу нәтижелерінен, инфографикадан, онлайн форматтағы сабақтар мен сабақтарды әзірлеуден, цифрлық талдаудан және онлайн ресурстардан тұратын портфолио жинайды. Белсенді оқыту әдістері, кейс-технологиялар, желілік технологиялар, шеберлік сабақтары, жоба әзірлеу, шығармашылық жұмыстар қолданылады. Пән портфолио қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Лингвистикалық зерттеулер тарихы

    Көне Индияның Тіл білімі. Классикалық тіл білімі. Классикалық рационалистік тіл білімі, Пор-Рояль грамматикасы. Салыстырмалы-тарихи тіл білімі және оның тіл білімі теориясы үшін маңызы. Орыс тілі білімінде Тіл теориясының сұрақтары лингвистикадағы Құрылымдылығы және оның ірі мектептері. Кеңестік тіл білімі тіл теориясының дамуындағы кезең ретінде.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жалпы тіл білімі

    Мақсаты: студенттерді қазіргі тіл теориясының негізгі тұжырымдарымен, тіл білімінің даму тарихымен, қазіргі әлемдік лингвистикадағы өзекті бағыттар туралы түсінік қалыптастыра отырып, тіл білімі мәселелерімен және зерттеу жіктемесімен таныстыру. Пәннің мазмұны: Кіріспе: Тіл білімі ғылымдар жүйесінде жеке ғылым ретінде, басқа ғылым салаларымен байланысы, өзіндік сипаттары. Тіл білімі ғылымының теориясы, таңбалық сипаты. Тіл білімі ғылымының тарихы. Ежелгі Грек, Қытай, Үнді, Түркі тіл білімі. Орта ғасыр тіл білімі. XV-XVIII, ХІХ ғасыр тіл білімі және салыстырмалы-тарихи грамматика. ХІХ ғасыр және ХХ ғасыр тіл білімі ондағы негізгі бағыттар мен мектептер. ХХ ғасыр тіл білімі және структурализм. Структуралық тіл білімінің идеясы, оның негізгі белгілері, мектептер. ХХІ ғасыр тіл білімі. ХХ-ХХІ ғ. тоғысындағы тіл білімі. Оқыту әдістері мен оқыту: активті, интерактивті, репродуктивтік. Студент белсенділігі: ғасырлар тоғысындағы жалпы тіл білімінің өзіндік ерекшеліктерін танып, түсіну үшін теориялық ақпарат (теориялық, тұжырымдамалы, танымдық, ) алу әрекетіндегі студенттің өзіндік жұмысы (СӨЖ), алған білімін жинақтап, жинақтаған білімін, ғылыми ойлауын арттыру үшін студент пен оқытушының бірлесіп жұмыс жасайды (СОӨЖ) 6. 6. Бағдарламалық және ақпараттық қамтамасыз ету: интерактивті тақта, АКТ. Білім алушыны бағалау тәсілдері: аралық бақылау тест, сұрақ-жауап, қорытынды бақылау ауызша емтихан.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі көшбасшылық

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің педагогикалық жағдайды талдау және кәсіби мінез-құлықтың барабар тәсілдерін таңдау дағдыларын дамыту, педагог (көшбасшы) мен білім алушылардың өзара мінез-құлқы, сондай-ақ студенттердің көшбасшылық әлеуетін арттыру болып табылады. Көшбасшылықтың заманауи тәсілдерді білу студенттердің кәсіби басқарушылық құзыреттерін қалыптастыруға және олардың көшбасшылық әлеуеттін іске асыруы негіз болады. Студенттер көшбасшылық, оны тиімді пайдалану тәсілдері мен әдістері туралы өз түсініктерін диагностикалауды, көшбасшылық қасиеттерін зерттеуді үйренеді. Пән шығармашылық емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Текстология

    Текстология ғылым ретінде. Көркем мәтін және оны зерттеу. Теориялық поэтиканың негізгі терминдері мен түсініктері. Көркем кеңістік пен уақыт түсінігі. Оларды талдау және моделдеу ерекшеліктері. Кең және тар мағынадағы стиль ұғымы. «Мәтін» және «контекст» түсініктері. Мәтіндегі мәтін. Интертекстілік Әдеби түрлер және жанрлар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Ерекше бәләм беру қажеттілігі бар балаларды оқытудың жеке траекториялары мен бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді;
  • Өзінің кәсіби саласында тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы ғылыми зерттеу әдістерін біледі және қолданады.
  • Қазіргі орыстану мен әдебиеттану, осы салалардағы алдыңғы қатарлы білімге негізделген оқыту әдістері саласындағы білімдер мен түсініктерді көрсетеді;
  • Кәсіби қызмет саласындағы ғылыми және әдістемелік ақпараттарды жинау мен түсіндіруді жүзеге асырады және әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып тұжырым жасайды;
  • Қолданыстағы білім мен түсінікті кәсіби деңгейде қолданады, дәлелдерді тұжырымдайды және оқу саласындағы кәсіби қызметтің мәселелерін шешеді.
  • Пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады.
  • Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді және оларды өз қызметінде қолданады;
  • Үнемі өзін-өзі тәрбиелеу және кәсіби даярлық деңгейін арттыру, оның ішінде академиялық жазу бойынша жұмыс жүргізеді.
  • Оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін орыс тілі, орыс әдебиеті, оқыту әдістемесі саласындағы теориялық және практикалық білімді қолданады;
Top