Білім беру бағдарламасы өзекті емес

6B01408 Дене шынықтыру және спорт в Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Дене шынықтыру-сауықтыруды қамтамасыз ете отырып психологиялық-педагогикалық, спорт түрі бойынша және оқу-жаттығу сабақтарын жоспарлау және ұйымдастыру; оқытудың, тәрбиелеудің және диагностиканың қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық әдістері мен технологияларын пайдалану; балалар ұжымындағы шиеленіс жағдайларын талдау және оларды шешу жолдарын табу.
  • Философиялық білімді дүниетаным көзқарасын қалыптастыру үшін қолдану, азаматтық ұстанымды анықтау үшін қоғамның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын талдау; дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасын анықтау, кәсіби қызметке байланысты ғылыми мәселелерді шешуде ғылыми зерттеулер мен шығармашылықтың заманауи теориялық және эмпирикалық әдістерін қолдану
  • Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
  • Дене шынықтыру және спорт тарихын кәсіби қызметте қолдану, дене дамуының жас-жыныстық ерекшеліктерін ескере отырып, әр түрлі жастағы білім алушылармен дене шынықтыру сабақтарын, таңдаған спорт түріндегі оқу-жаттығу сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу кезінде физикалық мәдениет пен спорттың теориялық-әдістемелік негіздерін қолдану;
  • Педагогикалық қызметті адамгершілік-этикалық нормалар мен педагогикалық этика ережелеріне сәйкес ұйымдастыру және білім беру ұйымдарындағы оқу-тәрбие процесін талдау.
  • Метрологиялық негізделген өлшеу құралдары мен әдістерін практикада қолдану; алынған нәтижелерді оқу процесін оңтайландыру мақсатында талдау; ақпараттық технологиялар саласындағы ұғымдық аппаратты анықтау; интернетте жұмыс істеу, мәтіндік және кестелік процессорлармен тиімді жұмыс жасау дағдыларын көрсету; оқу процесінде оқытудың инновациялық әдістерін таңдау; мектепте балалардың танымдық қызығушылығын дамыту, белгілі бір әдісті қолданудың тиімділігі туралы тұжырым жасау.
  • Білім беру ұйымдарында оқу бағдарламасының бөлімдері бойынша дене шынықтыру сабағын өткізу әдістемесін меңгеру; базалық спорт түрлері, қысқы спорт түрлері – шаңғы спорты, шайбалы хоккей бойынша және білім алушылардың коммуникативтік, ойлау, ерекше спорттық дағдыларын дамыту, дене шынықтыру мақсатында ұлттық қимыл-қозғалыс және интелектуалдық ойындар бойынша оқу сабақтарын өткізу; туристік спорт түрлерін ұйымдастыру және өткізу қағидаларын түрлі жасанды кедергілерден өту техникасын көрсету; ұлттық спорт түрлері ерекшеліктерін ескере отырып, олар бойынша оқу-жаттығу процесін жоспарлау және ұйымдастыру.
  • Анатомиялық-физиологиялық терминологиямен жұмыс жасау, кәсіби қызметте онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде организм жүйелерінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы білімдерін қолдану; салауатты өмір салтын қалыптастыру және денсаулық туралы білімдерін жалпылау, дене шынықтыру сабақтарында алғашқы дәрігерлік көмек көрсету; аурулар мен жарақаттарды диагностикалау, алдын алу, емдеу әдістерін меңгеру; оқушы организмінің негізгі функционалдық жүйелерінің жай-күйін бағалау және спортшылардың нәтижелерін талдау; биомеханика бойынша білімді кәсіби қызметте пайдалану, қозғалыс әрекетіне биомеханикалық талдау жүргізу.
  • Дене шынықтыру-спорт ғимараттарының қолданыстағы санитарлық нормалар мен ережелерге сәйкестігін бағалау дағдыларын меңгеру; нарықтық жағдайларда дене шынықтыру - спорт ұйымдарын тиімді басқару туралы білім негізінде дене шынықтыру және спорт саласында қабылданатын басқару шешімдерін сыни талдау дағдыларын меңгеру;
  • Дене шынықтыру мен спорттағы білім беру процесін білім алушылардың физикалық, интеллектуалдық, әлеуметтік, эмоционалдық, тілдік және басқа да ерекшеліктеріне қарамастан құру;
  • Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қатысты белсенді азаматтық ұстанымды көрсетуге бағытталған қауіпсіздік мәдениетіне, құндылық көзқарастарына мен қабілеттерін меңгеру, экологиялық санаға ие болу;
  • Қазақстан Республикасында және шетелде дене шынықтыру мен спорттың даму үрдістерін талдау, дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу; заманауи технологияларды педагогикалық шындықты инновациялық түрлендіру әдістері ретінде қолданыңыз.
  • Дене жаттығуларын шұғылданушылардың денсаулығын нығайту мақсатында қолдану, адам күшін қалпына келтіруге бағытталған рекреациялық іс-шараларды ұйымдастыру, ерекше білім беру қажет ететін білім алушылармен сабақтар ұйымдастыру және өткізу;
Top