Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01408 Дене шынықтыру және спорт в Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Адамның физикалық, психикалық және функционалдық мүмкіндіктерін анықтауға, жетілдіруге, дене шынықтыру және спортпен айналысу арқылы салауатты өмір салтын жүзеге асыруға, жеке тұлғаны қалыптастыруға және оны жалпыға ортақ адами құндылықтарға енгізуге мүмкіндік беретін бакалаврларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Дене шынықтыру және спорт тарихы
Гимнастика оқыту әдістемесімен
Мектептегі гимнастиканың теориялық және әдістемелік негіздері
Адам анатомиясы
-
2 Оқу жылы
Адам физиологиясы
Іскерлік мәдениет
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Үстел теннисін оқыту әдістемесі
Волейболды оқыту әдістемесі
Экология негіздері және тіршілік қауіпсіздігі
Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі
Ғылыми зерттеу негіздері
Дене шынықтыру және спорт педагогикасы
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Цифрлық технологияларды салалар бойынша қолдану
Кәсіпкерлік және бизнес
Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Таңдаған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі
Спорттық ойындар оқыту әдістемесі (баскетбол, гандбол)
Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен
Қимыл-қозғалыс ойындарын оқыту әдістемесі
-
3 Оқу жылы
Ашық спорт ғимараттарын жобалау
Спорттық медицина
Қимыл реакреациясы, сауықтыру дене шынықтыруының теориясы және әдістемесі
Дене шынықтыру және спорт психологиясы
Спорттық ғимараттар
Жүзу оқыту әдістемесімен
Футболды оқыту әдестемесі
Медициналық білімдер және салауатты өмір салты негіздері
Бадминтонды оқыту әдестемесі
Спорттық туризм теориясы мен әдістемесі
Бейімдік дене шынықтыру
Қысқы спорт түрлеріндегі теориясы мен әдістемесі
Спорттық физиология
Емдік дене шынықтыру және массаж
-
4 Оқу жылы
Ұлттық спорт түрлерін оқыту әдістемесі
Инклюзивті білім берудің теориясы мен технологиялары
Дене шынықтыру және спорт менеджменті
Спорттық метрология
Дене жаттығуларының биомеханикасы
Дене шынықтыру және спорттағы ақпараттық технологиялар
Дене шынықтыру және спорттағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру
Білім берудің инновациялық технологиялары
Дене шынықтыру және спорт саласындағы инклюзивті білім берудің теориясы мен практикасы
Ұлттық спорт түрлеріндегі жаттықтыру қызметінің әдістемесі
Спорттық қимылдар биомеханикасы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Дене шынықтыру-сауықтыруды қамтамасыз ете отырып психологиялық-педагогикалық, спорт түрі бойынша және оқу-жаттығу сабақтарын жоспарлау және ұйымдастыру; оқытудың, тәрбиелеудің және диагностиканың қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық әдістері мен технологияларын пайдалану; балалар ұжымындағы шиеленіс жағдайларын талдау және оларды шешу жолдарын табу.
- Философиялық білімді дүниетаным көзқарасын қалыптастыру үшін қолдану, азаматтық ұстанымды анықтау үшін қоғамның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын талдау; дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасын анықтау, кәсіби қызметке байланысты ғылыми мәселелерді шешуде ғылыми зерттеулер мен шығармашылықтың заманауи теориялық және эмпирикалық әдістерін қолдану
- Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
- Дене шынықтыру және спорт тарихын кәсіби қызметте қолдану, дене дамуының жас-жыныстық ерекшеліктерін ескере отырып, әр түрлі жастағы білім алушылармен дене шынықтыру сабақтарын, таңдаған спорт түріндегі оқу-жаттығу сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу кезінде физикалық мәдениет пен спорттың теориялық-әдістемелік негіздерін қолдану;
- Педагогикалық қызметті адамгершілік-этикалық нормалар мен педагогикалық этика ережелеріне сәйкес ұйымдастыру және білім беру ұйымдарындағы оқу-тәрбие процесін талдау.
- Метрологиялық негізделген өлшеу құралдары мен әдістерін практикада қолдану; алынған нәтижелерді оқу процесін оңтайландыру мақсатында талдау; ақпараттық технологиялар саласындағы ұғымдық аппаратты анықтау; интернетте жұмыс істеу, мәтіндік және кестелік процессорлармен тиімді жұмыс жасау дағдыларын көрсету; оқу процесінде оқытудың инновациялық әдістерін таңдау; мектепте балалардың танымдық қызығушылығын дамыту, белгілі бір әдісті қолданудың тиімділігі туралы тұжырым жасау.
- Білім беру ұйымдарында оқу бағдарламасының бөлімдері бойынша дене шынықтыру сабағын өткізу әдістемесін меңгеру; базалық спорт түрлері, қысқы спорт түрлері – шаңғы спорты, шайбалы хоккей бойынша және білім алушылардың коммуникативтік, ойлау, ерекше спорттық дағдыларын дамыту, дене шынықтыру мақсатында ұлттық қимыл-қозғалыс және интелектуалдық ойындар бойынша оқу сабақтарын өткізу; туристік спорт түрлерін ұйымдастыру және өткізу қағидаларын түрлі жасанды кедергілерден өту техникасын көрсету; ұлттық спорт түрлері ерекшеліктерін ескере отырып, олар бойынша оқу-жаттығу процесін жоспарлау және ұйымдастыру.
- Анатомиялық-физиологиялық терминологиямен жұмыс жасау, кәсіби қызметте онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде организм жүйелерінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы білімдерін қолдану; салауатты өмір салтын қалыптастыру және денсаулық туралы білімдерін жалпылау, дене шынықтыру сабақтарында алғашқы дәрігерлік көмек көрсету; аурулар мен жарақаттарды диагностикалау, алдын алу, емдеу әдістерін меңгеру; оқушы организмінің негізгі функционалдық жүйелерінің жай-күйін бағалау және спортшылардың нәтижелерін талдау; биомеханика бойынша білімді кәсіби қызметте пайдалану, қозғалыс әрекетіне биомеханикалық талдау жүргізу.
- Дене шынықтыру-спорт ғимараттарының қолданыстағы санитарлық нормалар мен ережелерге сәйкестігін бағалау дағдыларын меңгеру; нарықтық жағдайларда дене шынықтыру - спорт ұйымдарын тиімді басқару туралы білім негізінде дене шынықтыру және спорт саласында қабылданатын басқару шешімдерін сыни талдау дағдыларын меңгеру;
- Дене шынықтыру мен спорттағы білім беру процесін білім алушылардың физикалық, интеллектуалдық, әлеуметтік, эмоционалдық, тілдік және басқа да ерекшеліктеріне қарамастан құру;
- Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау.
- Сыбайлас жемқорлыққа қатысты белсенді азаматтық ұстанымды көрсетуге бағытталған қауіпсіздік мәдениетіне, құндылық көзқарастарына мен қабілеттерін меңгеру, экологиялық санаға ие болу;
- Қазақстан Республикасында және шетелде дене шынықтыру мен спорттың даму үрдістерін талдау, дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу; заманауи технологияларды педагогикалық шындықты инновациялық түрлендіру әдістері ретінде қолданыңыз.
- Дене жаттығуларын шұғылданушылардың денсаулығын нығайту мақсатында қолдану, адам күшін қалпына келтіруге бағытталған рекреациялық іс-шараларды ұйымдастыру, ерекше білім беру қажет ететін білім алушылармен сабақтар ұйымдастыру және өткізу;