Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04106 Менеджмент в Астана халықаралық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім алушылардың жеке қасиеттерін, қазіргі жағдайда өзекті жалпы мәдени, кәсіптік құзыреттердің кең спектрін қалыптастыру, кәсіби өсуге және ұтқырлыққа қабілетті, басқару саласында түйінді және кәсіптік құзыреттерге ие, басқарудың әртүрлі салаларында тиімді шешімдер қабылдауға қабілетті мамандарды даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Оқыту нәтижелері

  • Микро-макроэкономикалық талдаудың заманауи әдістерін, жоғары деңгейдегі статикалық және динамикалық микро-макроэкономикалық модельдерді, әлеуметтік-экономикалық жүйелерді жоспарлау мен болжаудың әдіснамалық негіздерін, ішкі және сыртқы орта факторларын, оның негізгі элементтерін талдауды және олардың ұйымға әсерін бағалауды білімдерін көрсету.
  • Логикалық ойлау және қолда бар білімді талдау мен интеграциялаудың жалпы философиялық әдістерін қолдана отырып, ұйымның, материяның, кеңістіктің және уақыттың әртүрлі деңгейлерін зерттеуде ғылыми таным әдіснамасының философиялық тұжырымдамалары мен негіздері туралы білімді қолдану.
  • Ғылыми зерттеудің мәселелерін, міндеттері мен әдістерін анықтау, бақылаулар, эксперименттер, эмпирикалық деректерді ғылыми талдау негізінде жаңа сенімді фактілерді алу, әлемдік ғылымда және кәсіби қызметте жинақталған мәліметтерге талдамалық шолулар жасау, алынған нәтижелерді қорытындылап, практикалық ұсыныстарды тұжырымдау.
  • Мансап жоспары үшін жеке әлеуетті бағалау дағдыларын қалыптастыру, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жүзеге асыруға, командада (ұжымда) жұмыс істеу қабілетіне, корпоративтік мәдениетті тиімді басқару қабілетіне дайын тиімді кәсіби дамуды таңдау.
  • Нарықтың өзгермелі жағдайларында тиімді басқару және іскерлік келіссөздер жүргізу дағдыларын алу мақсатында ішкі және сыртқы ортаны ескере отырып, менеджменттің классикалық және заманауи тәсілдерін, ұйымдарда корпоративтік мәдениетті қалыптастыру тәсілдерін қолдану.
  • Еңбек қауіпсіздігін басқару, қызметкерлердің еңбегі мен денсаулығын тиімді басқару, компаниялар ішінде жағымды имидж мен тиімді эмоционалды ортаны қалыптастыру, келіссөздер жүргізу және басқару қызметінде АT құралдарын пайдалану дағдыларын көрсету.
  • Кәсіби даму және персоналды басқару дағдыларын қалыптастыру, бизнес жобаларды іске асырудың инновациялық әдістерін, компанияларды басқаруда және қаржы ағындарын басқаруда стратегиялық тәсілдерді қолдану мақсатында бизнес және басқару саласында заманауи тәсілдер мен технологияларды қолдану.
  • Ұжымда педагогика, психология және басқару қызметі саласында басқару дағдыларын қалыптастыру мақсатында басқарудың психологиялық аспектілері, педагогикалық және зерттеу процесін құру модельдері туралы білімдерін көрсету.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып, бизнесті жобалау, маркетингтік стратегияны жоспарлау, ұйымды тиімді басқару, басқару психологиясы, бизнес ортадағы эмоцияларды басқару, іскерлік этика дағдыларын қолдану.
  • Кәсіби ортада және жалпы қоғамда ғылыми коммуникацияның заманауи әдістері мен технологияларын пайдалана отырып, ғылыми ынтымақтастық, ғылыми-зерттеу қызметін жүргізу процесінде ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын басқару қызметінің нәтижелерін талдау, таныстыру және қорғау қабілетімен қолдану.
  • Жаңа ақпараттық технологияларды енгізуді ескере отырып, қызметті болжау, өзгерістерді басқару, тауарлар мен қызметтерді стратегиялық ілгерілету жөніндегі стратегияны әзірлеу және іске асыру дағдыларын қалыптастыру.
  • Қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті, өзін-өзі дамытуға, шығармашылық әлеуетті пайдалануға, білім беру процесін ұйымдастыру мен басқарудың заманауи әдістері мен технологияларын ескере отырып, стандартты емес жағдайларда басқару туралы білімді көрсету.
  • Қызметтің ғылыми, өндірістік және әлеуметтік - қоғамдық саласында шет тілінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникация дағдыларын қалыптастыру
Top