Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04106 Менеджмент в Астана халықаралық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім алушылардың жеке қасиеттерін, қазіргі жағдайда өзекті жалпы мәдени, кәсіптік құзыреттердің кең спектрін қалыптастыру, кәсіби өсуге және ұтқырлыққа қабілетті, басқару саласында түйінді және кәсіптік құзыреттерге ие, басқарудың әртүрлі салаларында тиімді шешімдер қабылдауға қабілетті мамандарды даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Инновациялық кәсіпкерлік

    "Инновациялық кәсіпкерлік" пәнін оқытудың мақсаты-магистранттарды бизнес-ортада инновациялық идеялар мен жобаларды әзірлеуге және енгізуге дайындау. Ол магистранттарда инновациялық кәсіпкерлік процестерін түсінуді қалыптастыруға, стартаптарды құру және басқару дағдыларын дамытуға, сондай-ақ тәуекелдерді талдауға және тез өзгеретін нарықтық орта жағдайында негізделген бизнес-шешімдер қабылдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік теориясы мен тәжірибесі

    "Кәсіпкерлік теориясы мен практикасы" пәнін оқудың мақсаты магистранттарды кәсіпкерлік қызметтің негізгі аспектілерін білумен, дағдылармен және түсінумен қамтамасыз ету болып табылады. Бұл пәннің басты мақсаты-магистранттарды өздерінің кәсіпкерлік бастамаларын табысты жүзеге асыруға дайындау, сондай-ақ олардың нарықтық мүмкіндіктерді талдау, бизнес-жоспарларды әзірлеу және кәсіпкерлік жобаларды тиімді басқару қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Курстың мақсаты - магистранттың шет тілін меңгеруінің алдыңғы білім беру сатысында (бакалавриат) қол жеткізген бастапқы деңгейін арттыру және кәсіби қарым-қатынас жасауға қажетті тілдік және коммуникативтік құзыреттілігін одан әрі дамыту. Курс тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени және кәсіби салаларда қарым-қатынас жасау үшін жеткілікті тілдік және коммуникативтік құзыреттерді қалыптастырады, ақпараттық мәдениетті дамытады, ой-өрісін кеңейтеді және жалпы мәдениетті арттырады, әртүрлі елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына төзімділік пен құрметке тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеудің негізгі стратегияларын және ғылыми білімді қалыптастырудың тарихи негіздерін түсіндіру. Пән магистрантқа ғылым мен ғылыми білімнің пайда болуы және дамуы туралы тұтас түсінікті тарихи-мәдени контекст негізінде береді. Қарастырылатын тақырыптар: ғылым философиясы және ғылым тарихы, ғылымның дүниетанымдық контексттері, ғылымның эпистемологиялық проблемалары, ғылыми танымның аксиологиясы және праксиологиясы, жеке ғылымдардың философиясы және тарихы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Микро Макроэкономика (жоғары деңгей)

    Курс микро макроэкономикалық саясаттың проблемаларын анықтау мақсатында микро макроэкономикалық талдау құралдарын зерттеуге бағытталған. Магистранттар ұзақ мерзімді перспективада микро макроэкономикалық даму проблемаларын, мысалы, экономикалық өсу, экономиканың тұрақтылығы мәселелері, фискалдық саясатты қалыптастыру, халықаралық еңбек нарығы және т.б. зерттей алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты - жаңа ғылыми басқарушылық парадигмсы - ғылыми басқару заманауи тенденциялары туралы түсінікті қалыптастыру. Курс магистранттарды шетелдік және отандық басқару ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен, басшының жеке басқару концепциясымен, басқарушылық қарым-қатынастың теориялық негіздерімен, негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктерімен, басқару қызметін ұйымдастыру мәселелері мен жетекшінің басқару функцияларымен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты – магистранттарға ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалар беру және оларды жүзеге асыру бойынша тәжірибелік дағдыларды үйрету. Негізгі қарастырылатын тақырыптар: ғылым түсінігі, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы, олардың түрлері; ЖОО-да ҒЗЖ ұйымдастыру; ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің Мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін рәсімдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Басқарудың заманауи технологиялары

    Курс компанияны басқарудың заманауи тәсілдерін зерттеуге, бизнесті басқару дағдыларын дамытуға және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметті жүзеге асыру. Магистранттар ұйымды, бөлімді, топты және жобаларды басқару бойынша заманауи тәсілдер мен технологияларды меңгереді. Олар қаржылық, адами, ақпараттық және басқалары сияқты компания ресурстарын басқарудың заманауи құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғарғы мектеп педагогикасы

    Курстың мақсаты-магистранттарға педагогика мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері, жоғары мектепте оқу-тәрбие үрдісін басқару туралы білім беру. Негізгі оқытылатын тақырыптар: жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері, педагогикалық білім беруді дамытудың жалпы методологиялық принциптері мен басым стратегиялары, оқу-тәрбие үрдісінің дәстүрлі және инновациялық технологиялары және жоғары мектеп студенттерінің ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі, педагогикалық шеберлікті жетілдіру және студенттердің кәсіби-тұлғалық өзін-өзі дамуын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Инвестициялар мен инновациялар

    "Инвестициялар және инновациялар" пәні әртүрлі активтерге инвестициялауға және ұйымдардағы Инновациялық процестерді ынталандыруға байланысты принциптер мен әдістерді зерттеуге бағытталған. Ол бизнесті дамытуға және инновациялық стратегияларды әзірлеуге инвестициялардың маңыздылығын түсінуді қалыптастыруға бағытталған, сонымен қатар студенттерді тәуекелдерді бағалауға және кәсіпорындардың ұзақ мерзімді тұрақтылығы мен бәсекеге қабілеттілігіне қол жеткізу үшін негізделген қаржылық шешімдер қабылдауға үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өзін-өзі басқару және тиімді басшылық

    Курс магистранттардың өзін-өзі жүзеге асыруға дайындығын, шығармашылық әлеуеті мен шығармашылық ойлау қабілетін пайдалануға, стандартты емес жағдайларда әрекет етуге, қабылданған шешімдер үшін жауапкершілікті қабылдауға дайындықты қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар өз әлеуетін басқарудың заманауи тәсілдерін, топтық менеджментті, команданы қалай құруға және команданы басқаруға болатындығын зерттейді. Магистранттар менеджмент дағдыларын меңгереді, тиімді көшбасшылық технологияларын игереді, соның ішінде шешім қабылдау және олар үшін жауапкершілікті сезіну, өзін-өзі бағалауды жүзеге асыру және компанияның бүкіл командасының жұмысын бағалау әдістерің біле алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адам ресурстарын басқару

    Бұл курста персоналды басқару негіздерін оқыту қарастырылады: мотивация және басқару стратегиясын әзірлеу, әлеуметтік осал санаттармен жұмыс, кадрлық жұмысты жоспарлау, кадрлық әлеуетті басқару және оларды дамыту, жалдау және жұмыстан босату.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржыны басқару

    Бұл пәнді оқудың мақсаты магистранттарды ұйымдардағы қаржы ресурстарын табысты басқару үшін қажетті білім мен дағдылармен қамтамасыз ету болып табылады. Курс қаржылық басқарудың негізгі принциптері мен құралдарын түсіну және қолдану, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, ұйымдағы бюджеттер мен қаржы ағындарын тиімді жоспарлау, бақылау және оңтайландыру қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Стратегиялық басқару

    "Стратегиялық басқару" пәнін оқытудың мақсаты ұйымдарда стратегиялық шешімдерді әзірлеу, іске асыру және бағалау үшін қажетті түсініктер мен дағдыларды дамыту болып табылады. Бұл пән стратегияларды қалыптастыруға, жоспарлауға және орындауға, сондай-ақ ұйымның сыртқы және ішкі ортасын талдауға қатысты көптеген тақырыптарды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Өзгерістерді басқару

    Пән компанияны ішкі және сыртқы ортадағы тез өзгеріп отыратын жағдайларға бейімдеудің мүмкін болатын тәсілдері, жедел және стратегиялық басқару деңгейінде жаңа мәселелерді шешуге дайын болу туралы білімді алуға бағытталған. Магистранттар ағымдағы жағдайдан қалаған болашақ күйіне көшу үшін ұжымда, ұжымда өзгерісті басқарудың құрылымдық әдісін зерттейді. Магистранттар өндірістік процесті жақсартумен, жалпы ұйымның трансформациясымен, рөлдер мен өкілеттіктердің бөлінуімен, бизнес жүргізудің, технологиялардың, өнімдердің принциптері мен әдістерінің өзгеруіне байланысты жедел өзгерістерді басқарудың құралдарын және персонал мен ұйымның мәдениетің өзгеру үдерістерің меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жобаларды басқару

    "Жобаларды басқару" пәнін оқудың мақсаты бизнес пен басқарудың әртүрлі салаларында жобаларды тиімді жоспарлау, ұйымдастыру және іске асыру үшін қажетті білім, Дағдылар мен әдістерді алу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Корпоративтік мәдениетті басқару

    Курс магистранттарға корпоративті мәдениеттің негізгі теориялары мен модельдері туралы жүйелі білімді қалыптастыруға және осы негізде дағдылар мен зерттеу дағдыларын қалыптастыруға, бейімделу мәселелерін шешетін компаниядағы корпоративтік мәдениетті құру, сақтау және өзгертуге бағытталған. ұйымды сыртқы ортаға және оның ішкі ортасын ұзақ мерзімді перспективада дамытуға біріктіру. Магистранттар ұйымның корпоративтік мәдениетін талдау, корпоративті мәдениетті қалыптастыру, қолдау және өзгерту бойынша ұсыныстар әзірлеу дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Іскерлік келіссөздерді басқару теориясы мен практикасы

    Курс магистранттардың іскери келіссөздер жүргізудің теориялық аспектілерін зерттеуге, келіссөздер процесінің ережелері мен қағидаларын үйретуге, талқыланған келісімге балама іздеуге, оппоненттермен байланыс орнатуға және оңтайлы модельді таңдауға көмектесетін практикалық әдістерді өңдеуге бағытталған. Магистранттар келіссөздердің формалары мен түрлерін, келіссөздер процесінің құрылымын білетін болады. Магистранттар келіссөздер процесінде сұрақтар қоюды және сұрақтарды тиімді қолдануды игереді, келіссөздердің негізгі принциптерін қолдану, манипуляциялардан қорғану, әртүрлі жағдайларда қарсылықтар әзірлеу, белсенді тыңдау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Фирманың маркетингтік стратегиясы

    Бұл курс маркетингтік стратегияларды терең зерттеуге және нарық туралы ақпарат жинаудың ең прогрессивті әдістерін игеруге, маркетингтік зерттеу процестерін жобалауға, маркетингтік талдау дағдыларын алуға, мәліметтерді жүйелеуге және зерттеу есептерін шығаруға бағытталған. Магистранттар маркетингтік стратегияларды әзірлеу және жүзеге асыру дағдыларын, қазіргі заманғы стратегиялық маркетингтің әдістерін, тәсілдерін, құралдарын қалай пайдалану, кәсіпорын маркетингін басқарудың ажырамас жүйесін қалыптастыру және маркетингтік қызметтің ұзақ мерзімді нәтижелерін бағалау дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық маркетинг

    "Стратегиялық маркетинг" пәнін оқудың мақсаты ұйымдарда стратегиялық маркетингтік жоспарларды әзірлеу және табысты іске асыру үшін қажетті маркетингтің тұжырымдамалары мен әдістерін терең түсінуді дамыту болып табылады. Бұл пән нарықты талдау қабілетін қалыптастыруға, тұтынушылық талаптарды анықтауға, өнімдер мен қызметтерді жылжытудың тиімді стратегияларын әзірлеуге және бизнес ортасындағы динамикалық өзгерістерге бейімделуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эмоционалды интеллект

    Курс магистранттарға компаниядағы эмоционалды интеллектті басқарудың заманауи тәсілдері туралы білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Магистранттар эмоционалды интеллект анықтамасының қазіргі тәсілдерін, персоналдың эмоционалды интеллектімен жұмыс жасаудың негізгі әдістері мен технологияларын, персоналдың эмоционалдық интеллектісін бағалау және дамыту әдістерін қолдану тәсілдерін біледі. Магистранттар қызметкерлердің және жалпы ұйымның эмоционалды интеллектісін басқару бойынша жұмысты ұйымдастыру дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Операциялық менеджмент

    "Операциялық менеджмент" пәнін оқудың мақсаты Компанияның стратегиялық мақсаттарына қол жеткізу мақсатында бизнес-процестерді жоспарлауды, бақылауды және оңтайландыруды қоса алғанда, ұйымдардағы операциялық процестерді тиімді басқару үшін қажетті дағдылар мен білімді игеру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Микро-макроэкономикалық талдаудың заманауи әдістерін, жоғары деңгейдегі статикалық және динамикалық микро-макроэкономикалық модельдерді, әлеуметтік-экономикалық жүйелерді жоспарлау мен болжаудың әдіснамалық негіздерін, ішкі және сыртқы орта факторларын, оның негізгі элементтерін талдауды және олардың ұйымға әсерін бағалауды білімдерін көрсету.
  • Логикалық ойлау және қолда бар білімді талдау мен интеграциялаудың жалпы философиялық әдістерін қолдана отырып, ұйымның, материяның, кеңістіктің және уақыттың әртүрлі деңгейлерін зерттеуде ғылыми таным әдіснамасының философиялық тұжырымдамалары мен негіздері туралы білімді қолдану.
  • Ғылыми зерттеудің мәселелерін, міндеттері мен әдістерін анықтау, бақылаулар, эксперименттер, эмпирикалық деректерді ғылыми талдау негізінде жаңа сенімді фактілерді алу, әлемдік ғылымда және кәсіби қызметте жинақталған мәліметтерге талдамалық шолулар жасау, алынған нәтижелерді қорытындылап, практикалық ұсыныстарды тұжырымдау.
  • Мансап жоспары үшін жеке әлеуетті бағалау дағдыларын қалыптастыру, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жүзеге асыруға, командада (ұжымда) жұмыс істеу қабілетіне, корпоративтік мәдениетті тиімді басқару қабілетіне дайын тиімді кәсіби дамуды таңдау.
  • Нарықтың өзгермелі жағдайларында тиімді басқару және іскерлік келіссөздер жүргізу дағдыларын алу мақсатында ішкі және сыртқы ортаны ескере отырып, менеджменттің классикалық және заманауи тәсілдерін, ұйымдарда корпоративтік мәдениетті қалыптастыру тәсілдерін қолдану.
  • Еңбек қауіпсіздігін басқару, қызметкерлердің еңбегі мен денсаулығын тиімді басқару, компаниялар ішінде жағымды имидж мен тиімді эмоционалды ортаны қалыптастыру, келіссөздер жүргізу және басқару қызметінде АT құралдарын пайдалану дағдыларын көрсету.
  • Кәсіби даму және персоналды басқару дағдыларын қалыптастыру, бизнес жобаларды іске асырудың инновациялық әдістерін, компанияларды басқаруда және қаржы ағындарын басқаруда стратегиялық тәсілдерді қолдану мақсатында бизнес және басқару саласында заманауи тәсілдер мен технологияларды қолдану.
  • Ұжымда педагогика, психология және басқару қызметі саласында басқару дағдыларын қалыптастыру мақсатында басқарудың психологиялық аспектілері, педагогикалық және зерттеу процесін құру модельдері туралы білімдерін көрсету.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып, бизнесті жобалау, маркетингтік стратегияны жоспарлау, ұйымды тиімді басқару, басқару психологиясы, бизнес ортадағы эмоцияларды басқару, іскерлік этика дағдыларын қолдану.
  • Кәсіби ортада және жалпы қоғамда ғылыми коммуникацияның заманауи әдістері мен технологияларын пайдалана отырып, ғылыми ынтымақтастық, ғылыми-зерттеу қызметін жүргізу процесінде ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын басқару қызметінің нәтижелерін талдау, таныстыру және қорғау қабілетімен қолдану.
  • Жаңа ақпараттық технологияларды енгізуді ескере отырып, қызметті болжау, өзгерістерді басқару, тауарлар мен қызметтерді стратегиялық ілгерілету жөніндегі стратегияны әзірлеу және іске асыру дағдыларын қалыптастыру.
  • Қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті, өзін-өзі дамытуға, шығармашылық әлеуетті пайдалануға, білім беру процесін ұйымдастыру мен басқарудың заманауи әдістері мен технологияларын ескере отырып, стандартты емес жағдайларда басқару туралы білімді көрсету.
  • Қызметтің ғылыми, өндірістік және әлеуметтік - қоғамдық саласында шет тілінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникация дағдыларын қалыптастыру
Top