Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02104 Web-дизайн в Астана халықаралық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Сайттарды жобалау, векторлық анимация, анимациялық графика, ақпараттық архитектура және юзабилити, JavaScript сценарийлерін басқару тілдерін, Web-сайттарды әзірлеудің заманауи технологияларын пайдалана отырып, ақпараттық жүйелердің шығармашылық жұмыстарын жүзеге асыруға қабілетті Web-дизайн саласында кадрлар даярлау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 5 года
  • Кредиттер көлемі 300
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B031 Сән, дизайн
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер

Пәндер

  • Дизайн негіздері

    Пәнде студенттер графика жұмыстарын әр-түрлі техникамен орындау, мастерлердің туындаларының копиясын жасауға, сәулеттік дизайнерлік графика техникасымен танысып, өз жұмысын презентация жасауға үйренеді. Дизайн нысандарын жобалау типологиясының әдістемелік және теориялық негіздерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Композиция

    Пәнде композицияның негізгі заңдар мен композициялық түсініктерді, дизайн және өнердегі нысандардың композициялық заңдарын, сондай-ақ жобаларды жасау кезінде композициялық заңдарды практикалық дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық сурет

    Курстың мақсаты студенттердің қоршаған әлемді, оның пәндері мен адамды бейнелеу кезінде бейнелеу грамотасының заңдарын, ережелері мен тәсілдерін, ұзақ (көпсеансты) және қысқа мерзімді суреттерді жүргізу әдістемесін меңгеруі болып табылады. Бейнелеу сауаттылығы, перспективасы, бейнелеу материалдарының техникасы мен технологиясы заңдарын меңгеру зерттеу нысаны болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика

    Пән студенттерге графикалық бейнелерді дайындау және өңдеу, сондай-ақ анимациялық суреттер жасау үшін компьютерлік жүйенің аппараттық және бағдарламалық құралдарын пайдалану дағдыларын қалыптастырады. Векторлық және растрлық графиканың негіздерімен танысу, басып шығару үдерісіне дайындық, жұмыс және жобалау құжаттамаларын енгізу; Студенттерді Revit, CorelDraw графикалық бағдарламаларының негізгі ұғымдары мен принциптерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалау негіздері және алгоритмдер

    Пән бағдарламалаудың негізгі теориялық мәліметтерін, қолданбалы есептерді шешу үшін алгоритмдер мен деректер құрылымын ұтымды таңдау және процедуралық бағдарламалау технологиясын игеруге негізделген. Пәнді оқытудың міндеттері қазіргі заманғы бағдарламалау әдістерімен, деректердің негізгі құрылымдарымен және деректерді өңдеу алгоритмдерімен танысу; күрделі деректер құрылымдарын және стандартты іздеу, сұрыптау және өңдеудің басқа да операцияларын пайдалана отырып, жоғары деңгейдегі тілде бағдарламалау дағдыларын алу болып табылады; бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің аспаптық құралдарымен жұмыс тәжірибесін алу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көркем өнер тарихы

    Пән адамзаттың дамуындағы өнердің мәнін қарастырады. Осы пәнді игерудің мақсаты шетелдік, сондай-ақ отандық бейнелеу өнерінің теориясы мен тарихы саласында жүйелі білімді қалыптастыру болып табылады. Пәнді зерделеу объектісі әлемдік өнердің негізгі стильдері мен бағыттары, сәулет, бейнелеу және сәндік-қолданбалы өнер ескерткіштері, сондай-ақ жекелеген шеберлердің өмірі мен шығармашылығы болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Түстану

    Пән білім алушыларды түстерді үйлестіру теориясының жалпы заңдылықтарымен таныстыруды және оларды практикада игеруді, колористикалық және түсті-фактуралық композицияларды құрудың негізгі заңдары мен ережелерін қарастырады. Түс контрасты, түс комбинациясын үйлестірудің негізгі әдістері. колористикалық композицияларды құру ережелері мен заңдылықтарымен таныстыру; көркем шығарманы жасау процесінде түстің негізгі функциялары туралы білімді қалыптастыру. Табиғат пен өнер туындыларындағы үйлесімді түс комбинацияларын бағалаумен және шындықты эстетикалық қабылдауды дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • HTML және CSS негіздері

    Пән студенттерді HTML тілінің негізгі ережелерімен таныстыруды, HTML парағының құрылымын, HTML элементтері арасындағы HTML құжатының құрылымындағы қатынасты қамтиды. Сондай-ақ пән білім алушыларда веб-құжаттарды ресімдеу үшін таңбалар туралы түсінік қалыптастырады. HTML-ді үйренуден кейінгі келесі қадам-стильдерді немесе CSS-ті үйрену (каскадты стиль парақтары, каскадты стиль кестелері).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шығармашылық ойлау және бизнес-идеяларды қалыптастыру

    Пән креативті, шығармашылық ойлауды дамытуға, бизнес-идеяларды қалыптастыру әдістерін, бизнес-модель құру принциптерін зерделеуге, оның тиімділігін бағалауға, ғылыми-техникалық әзірлемелерді коммерцияландыруға, стартап жобасын құру және іске асыру мақсатында бірегей кәсіпкерлік бастамаларды ұсынуға және негіздеуге бағытталған. Алынған дағдылар мен дағдыларды пайдалану жаңа идеяларды қалыптастыруға, дамудың инновациялық жолдарын ұсынуға, оларды стейкхолдерлер алдында сауатты ұсынуға, кәсіби міндеттерді қораптан тыс және тиімді шешуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесу механизмдерімен және экологиялық факторлардың әрекет ету заңдылықтарымен танысуға, адамзаттың техносфералық дамуы жағдайында адам ағзасының қолайлы жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін қажетті жағдайларды анықтауға және қамтамасыз етуге ықпал ететін білімді қалыптастыруға, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде экологиялық ойлау, болжау және дұрыс шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инженерлік графика

    Курс сызба геометриясының элементтерін, техникалық сызбаны қамтиды. Сызбаларды, геометриялық құрылыстарды, сызба геометриясын және проекциялық сызбаны орындау бойынша қажетті мәліметтер қарастырылады. Конструкторлық құжаттаманы әзірлеуге және ресімдеуге (бөлшектерді қосу түрлеріне, жалпы түрдегі сызбаларды оқуға, жұмыс сызбаларын орындауға және анықтамалық әдебиеттермен жұмыс істеуге) ерекше назар аударылады. Сызбаның жазық өрісінде үш өлшемді нысандардың суреттерін салудың негізгі теориялық ережелері берілген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама

    Пән бизнес ортаны, бизнесті дамытудың құқықтық аспектілерін, кәсіпкерлік қызмет бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат бойынша заңнамалық базаны зерделеуге бағытталған. Алынған біліктер мен дағдыларды пайдалану бәсекелестік жағдайында бизнес саласындағы кәсіби міндеттерді тиімді басқаруға және шешуге, сыбайлас жемқорлыққа қарсы Заңнама білімін практикалық қызметте қолдануға, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың шарттары мен түрлерін ажыратуға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің қандай шараларын қолдануға болатынын үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шрифт

    Пән шрифтың тарихы мен түрлерін қарастырады. Шрифтерді құру принциптері. Бүктелген (квадрат шрифт), гротескалық. Модульдік торға шрифт жасау. Серифдік шрифтер. «Академиялық», «Рим», «Антика», «Мысырлық» шрифтерді құру. Сәндік шрифтер түрлері. Сәндік шрифтерді құру тәсілі. Шрифтер композицияларын орындау. Шрифтің композициясы түсі. Сәулеттік шрифт.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • UX/UI дизайн

    Бұл пәннің мақсаты-керемет дизайн жасауға, ыңғайлы интерфейстерді жасауға үйрету. Пән студенттерді UI-дизайн (пайдаланушы интерфейсінің дизайны) саласында жобалауға, UX-дизайнның негізгі даму тенденцияларын зерттеуге, интерфейстің графикалық элементтерін жобалау дағдыларын және пайдаланушы тәжірибесін жобалау дағдыларын игеруге көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бейіндік ағылшын тілі 1

    Курстың мақсаты студенттердің кәсіби шет тілді құзыреттілігін жетілдіру, кәсіби міндеттерін орындауға қажетті деңгейде коммуникативтік дағдыларды дамыту, іскерлік кездесулер, келіссөздер, презентациялар жүргізу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жобалық графика

    Пәннің негізгі мақсаттары-көркем дизайнға кәсіби көзқарасты, қаріптік графикалық әдістерді игеруді және осы білімді практикада қолдануды қамтамасыз ететін бастапқы композициялық және графикалық дағдылар мен идеяларды қалыптастыру. Сәулеттік-дизайнерлік графика негіздерін қалау; көлемдік-кеңістіктік модельдеу дағдыларын қалыптастыру; Бейнелі-метафоралық пішінге тәсілдерді меңгеру және шығармашылық дербестікті қалыптастыру болып келеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Каллиграфия

    Негізгі мақсаттар-каллиграфиялық жазудың принциптері мен әдістерін зерттеу және каллиграфиялық жазудың графикалық дағдыларын қалыптастыру; шрифт графикасы саласында эстетикалық талғамды қалыптастыру; дизайн тұжырымдамасына сәйкес шрифттің тарихи формаларынмен танысу, оның түрлерімен пайдалану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Веб-технологиялар

    Пәннің мақсаты студенттерде веб-қосымшаларды жобалау және пайдалану саласында теориялық білім мен практикалық негіздерді қалыптастыру; веб-бағдарламалаудың заманауи тілдерін сауатты таңдауға және қолдануға үйрету; веб-қосымшаларды әзірлеу құралдарын пайдалануға және репозиторийлерді құруға үйрету; веб-қосымшаларды құру және оларды қосымшалар серверлерінде, оның ішінде бұлтты платформаларда орналастыру технологиясын меңгеру; WOT/IoT объектілеріне ("ақылды" құрылғылар) қосымшалар жасау технологиясын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Графикалық редактор CorelDRAW

    Пәннің мақсаты-дизайн өнімін құруда CorelDraw графикалық редакторын қолдану. Олар CorelDraw бағдарламасының интерфейсін, негізгі командалар мен панельмен танысады, объектілерде негізгі операцияларды орындайды;бағдарламадағы жұмыс процесін сауатты оңтайландырады, макетті кейіннен басып шығаруға дайындау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіпорын қосымшаларын жобалау негіздері

    Курстың негізгі мазмұны Ақпараттық жүйелер саласындағы базалық білім, ИҚК жобалау, негізгі ұғымдар, жобалау әдіснамасы, АЖ енгізудің функционалдық саласын талдау және модельдеу болып табылады. Бизнес-процестердің тұжырымдамалық модельдері және CASE модельдеу құралдары. Корпоративтік қосымшаларды әзірлеу әдістемесі. Java және .Net корпоративті қосымшалардың архитектуралық-технологиялық платформаларын салыстыру.корпоративті қосымшаларды жобалау кезінде деректерді модельдеу және басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Веб-қосымшалардың заманауи мүмкіндіктері

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің ақпараттық технологиялардың заманауи мүмкіндіктері саласындағы кәсіби құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Функционалды Web қосымшасын құрудың, конфигурациялаудың және конфигурациялаудың теориялық және практикалық дағдыларын алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дизайн тарихы

    Курс материалдық мәдениеттің тарихы дамуын қарастырады, әр дәуірде болған ғылыми жаңалықтарын анықтай отырып, оның замануи дизайнға берген әсеріне сараптама беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бейіндік ағылшын тілі 2

    Пәнді оқу студенттерге халықаралық-стандартты жалпы ғылыми және ғылыми-кәсіби деңгейде қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Негізгі бағыттар-коммуникативтік, іскерлік дағдыларды одан әрі жетілдіру; әр түрлі коммуникативтік және бизнес салаларында және қарым-қатынас жағдайларында ауызша және жазбаша сөйлеуді шығармашылықпен байланыстыра меңгеру дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сандық каллиграфия

    Бұл пәннің мақсаты-заманауи каллиграфиялық мәдениетті зерттеу және сандық технологияның дамуымен байланысты заманауи каллиграфиялық процестерді талдау. Каллиграфиялық жазудың негізгі функциясы – ауызша ақпаратты сақтау және беру – сандық дәуірде жоғалғанына қарамастан, каллиграфия ең алдымен графикалық дизайн саласында сұранысқа ие бола бастады. Заманауи каллиграфияның функцияларын және оның компьютерлендірілген қоғамдағы рөлін талдау шрифтік дизайнның әдіснамалық базасын дамыту және "Web дизайн"мамандығы бойынша оқитын студенттерге арналған білім беру бағдарламаларын жасау үшін маңызды теориялық мәнге ие.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Графикалық дизайндағы ойтүзушілік

    Пәнді оқыту кезінде студент дизайнда көркем бейнені пішімдеу, коммуникативті-эстетикалық дизайн тілі, дизайндағы көркем бейнені қалыптастыру, көрнекі суреттердің метаморфорлық бейнені, графикалық дизайндағы көркемдік бейнені көрсету әдістерін меңгереді. Сондай-ақ графикалық дизайндағы метаморфозды визуалды және көркем бейнелерді практикалық қолдану дағдыларын қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Веб-қосымшалар дизайны

    Пәнді меңгерудің мақсаты web-сайтты жобалау-жобалаудың жалпы әдістемесін меңгеру; web-сайтты көркем безендіру технологияларын меңгеру; клиент пен сервер тарапынан бағдарламалау құралдарымен web-сайтты құру технологиясын меңгеру; серверде web-сайтты орналастыру, қолдау және сүйемелдеу технологиясын меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Веб-дизайндағы иллюстрация және анимация

    Пән білім алушыларды сайттардағы баннерлерден бастап кинодағы арнайы эффектілерге дейін жасау технологиясының негізгі ұғымдарымен таныстыруды қарастырады. Қазіргі заманғы суретші-аниматор немесе мультимедиялық дизайнер-бұл дизайнер мен иллюстратордан бастап режиссерге дейін мамандардың бүкіл тобын алмастыра алатын көп салалы маман. Анимация мен иллюстрацияның ауқымы өте кең: бұл блокбастерлердегі қызықты арнайы эффектілер, бейне ойындардың ерекше әлемдері, баспа басылымдарының Графикалық дизайны, баннерлік жарнамалар, эксперименттік анимация. Иллюстрация және анимация графикалық тілдің көмегімен өз ойларын білдіру қабілетін талап етеді. Пән "Анимация", "Иллюстрация", "мультимедиялық дизайн" және т. б. сияқты көптеген технологияларды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Графикалық редактор Adobe Photoshop

    Пәнің негізгі мақсаты растрлық графиканы өңдеу, қабаттардың эффектілері, маскалар, контурлар мен пішінді орналастыру, контурлардағы операциялар, түстік ерекшеліктері, фото монтаж әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Компьютерлік графиканы модельдеу

    Пән білім алушыларда графикалық ақпаратты жасау, қарау және өңдеу саласында туындайтын міндеттердің түрлері туралы түсінік қалыптастырады. Растрлық және векторлық кескін туралы негізгі ұғымдар. Физикалық процестерді графикалық түрде көрсетуге арналған бағдарламалардың қолданбалы мақсаты. Векторлық графикалық бағдарламалардың терезелері. Компьютерлік модельдеудің бағыттары мен қолдану аясын жіктеу. Суреттер мен макеттерді импорттау және экспорттау ерекшеліктері. Компьютерлік графикадағы екі өлшемді және үш өлшемді (3D) геометриялық түрлендірулер (2D).Математикалық модельдеуге кіріспе. Оңтайландыру, құрылымдық, геометриялық және графикалық модельдер. Геоақпараттық, кестелік және ақпараттық модельдер

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Деректерді визуализациялау

    Бағдарламаның негізгі мақсаты ақпараттық және мультимедиялық технологиялар, бағдарламалау және дизайн саласында қажетті бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істей алатын және еңбек нарығында сұранысқа ие, сондай-ақ коммуникативтік және жобалық дағдыларға ие, ұжымда жұмыс істей алатын, әртүрлі мекемелерде және әртүрлі нысаналы топтар үшін ақпараттық технологиялар саласында кәсіби білім беру қызметін жүргізе алатын жоғары білікті мамандарды даярлау болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық архитектура және ыңғайлылық

    Оқу пәнінің мақсаты-студенттерді веб-ресурсты құрудың заманауи әдістемелерімен және веб-ресурстың ақпараттық архитектурасымен, контент пен функционалдылықты сәйкестендіру және анықтау (дефинициялау) негізгі компоненттерімен таныстыру; ресурстың негізінде жатқан мазмұн мен функционалдылық арасындағы қарым-қатынасты анықтайтын иерархия, құрылым және номенклатура. Сондай-ақ пән білім алушыларды ақпараттық жүйеде іске асырылған ұйымдастыру, пәндік және навигация схемаларының үйлесімімен таныстыруды көздейді; тапсырмаларды орындауға және мазмұнға интуитивті қол жеткізуге ықпал ететін ақпараттық кеңістікті құрылымдық жобалау; пайдаланушыларға ақпаратты іздеуді және оны басқаруды жеңілдету мақсатында веб-сайттарды құрылымдау және жіктеу өнері мен ғылымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • JavaScript көмегімен веб-қосымшаларды әзірлеу

    Бұл пән JavaScript сценарийлерін құру тілдерінде жұмыс істеу техникасы мен дағдыларын игеруге арналған. JavaScript Негіздері. Тілдің негізгі элементтері. Бетте операторларды орналастыру. Ақпаратты енгізу және шығару. JavaScript тілінің негізгі операторлары. JavaScript стандартты нысандары мен функциялары. Негізгі объектілердің қасиеттері мен әдістері. Window және frame нысандары. Cookie.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Графикалық редактор Adobe Illustrator

    Пәннің негізгі мақсаты-дизайн нысандарын жобалауда векторлық графиканы қолдану, сонымен қатар күрделі нысанды салу үшін логикалық операцияларды қолдану дағдысын меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Логотип дизайны

    Пәннің мақсаты белгілер мен логотиптерді әзірлеу саласында негізгі білімді қалыптастыру болып табылады. Пән студенттердің логотиптің әртүрлі әдістері мен стильдерінде графикалық ұсыну дағдыларын қалыптастырады. Пәннің негізгі мазмұны кескін, түстер палитрасы, мазмұны, қаріптерді қолдану ережелері бойынша логотиптерді әзірлеудің негізгі талаптарымен танысу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бейіндік ағылшын тілі 3

    Ағылшын тілін үйрену студенттерге коммуникативтік, лингвистикалық, тілдік-мәдени және кәсіби құзыреттерді дамытуға мүмкіндік береді. Кәсіпкерліктің коммуникативтік салаларының зерттелетін тақырыптары, ресми бизнес-стилінің нормаларын меңгеру дағдылары, белсенді іскерлік сөздік терминологияны меңгеру, жазбаша және ауызша дерек көздерімен жұмыс істеу, іскерлік хаттарды жазу,ағылшын тілінде іскерлік әңгімелер жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Графикалық редактор Autodesk 3dsMax

    Пән 3D модельдеу, рендер және анимацияның негізгі ұғымдарын зерттеуге бағытталған. Пәннің ерекшелігі-кәсіби салаларға, дизайн-жобалауға жақын тапсырмалардағы бағдарламалардың мүмкіндіктерін игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бэкенд бағдарламалау негіздері

    Пәннің негізгі мазмұны бэкенд-бағдарламалау саласындағы базалық білім болып табылады. Бэкенд интерфейсті деректер базасымен байланыстырады, пайдаланушыға қажетті ақпаратты береді, сұраныстарды қабылдауға мүмкіндік береді, сайттың жұмысын қамтамасыз етеді. Python, PHP, Java сияқты бағдарламалау тілдері осы міндеттерге сәйкес келеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Заманауи дизайн

    Мамандыққа байланысты замануи дизайн пәнімен танысу негізгі теориялық білімдермен байланысты. Оқыту мақсаты дизайның замануи принциптерін және даму жолдары туралы, оған тән ерекшеліктерін, негізгі концепцияларын құрудың кеңістік пішіндерін түсіндіру, жалпы мәдениеттің дамуына тигізетін септігін зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бейіндік ағылшын тілі 4

    Курс ағылшын тілінде іскерлік келіссөздердің негізгі сатыларын, сөйлеу жағдайында олардың негізгі сөздік қолдану деңгейін көтертіп, кәсіби лексиканы және терминологияны пайдалануға, мамандыққа байланысты әңгімелесуді жүргізуге, диалог пен мәселелерді талқылауға, арнайы мәтіндерді аудару дағдыларын қолдануға ықпал етеді; өз салаларында әдебиеттерді талдап, кәсіптік іскерлік құжаттарды рәсімдеу және орындауға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • 3D әлемдері мен модельдеуге арналған математика

    Пән студенттерді кәсіби 3D қозғалтқышын жасау үшін ойын бағдарламашысына қажетті негізгі математикалық тұжырымдамалармен таныстыруды қарастырады. Негізгі мақсат ойындарды әзірлеудегі қосымшаларға бағытталған, көптеген тақырыптар 3D графика саласындағы жалпы мүдделерді қамтиды. Курстың негізгі мазмұны-векторлық геометрия және сызықтық алгебра сияқты салалардағы негізгі білім, содан кейін жарықтандыру және көріну сияқты 3D ойындарын бағдарламалаудағы жетілдірілген тақырыптарға көшеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Белгіше дизайны

    Пән білім мен дағдыларды қалыптастырады сапалы белгішелер отбасын құру. Белгішелерді жасау технологиясы ойластырылған тәсілді, үйретілген көзді, аз итерацияны және көп тәжірибені қажет етеді. Пәннің мақсаты-студенттерді керемет белгішелер дизайнының негізгі атрибуттарына бейімдеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық жарнама дизайны

    Курс-бұл сандық жарнаманың мәнін, оны құру принциптерін және мақсатты мақсатты түсіну үшін әдіснамалық негіз беретін кәсіби дайындық пәндерінің арасындағы байланыс. Курс дизайн туралы білімді мамандандыруға, "композиция негіздері", "түстану", "қалыптау"пәндерінен алынған білімді практикалық қолдануға және түсіндіруге бағытталған. Алынған білім дизайнның визуалды мәні туралы идеяларды кеңейтеді және тереңдетеді. Пәннің мақсаты көрнекі жарнаманың экспрессивті құралдарының ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Міндет-байланыс және Маркетинг теориясы тұрғысынан жарнамамен теориялық танысу, көрнекі құралдармен жарнаманың функционалды мақсатын ашу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Contemporary Web Applications

    Курс қазіргі заманғы веб-технологияларды әзірлеу және енгізу туралы жан-жақты түсінік қалыптастыруға бағытталған, мысалы, веб-сайт немесе веб-қосымшаны құру, имитациялау және ойын технологиялары, т.с.с. Осы курстың мақсаты студенттерге ашықтықты қамтамасыз ету веб-қосымшалардың жұмыс тетіктерін түсіну, сонымен қатар өз қосымшаларын жазу білімдері, дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инфографика

    Пәннің негізгі мақсаты ақпаратты немесе идеяларды визуализациялау Тәсілдерін меңгеру, және оның мақсаты аудиторияға күрделі ақпаратты тез және түсінікті түрде жеткізу болып табылады. Суреттерге қосымша инфографика құралдары графиктер, диаграммалар, блок- кестелер, карталарды, тізімдерді инфографика әдістерімен әзірлеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Графикалық редактор Adobe InDesign

    Пән әр түрлі типтегі және көлемдегі жарияланымдарды орналастыруға арналған құралдарды зерттеуге бағытталған. Пәнді зерделеу нәтижесінде баспа және цифрлық басылымдарды — буклеттерді, каталогтарды, кітаптарды, электрондық кітаптарды және басқа да цифрлық жарияланымдарды беттеу, сондай-ақ мерзімді басылымның түпнұсқа-макетін баспаға дайындау үшін қажетті дағдылар алынады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Фотографика

    Пән жарнамалық графика дизайндағы замануи фотожурналистика, графикалық дизайндағы аналогты фотосурет технологиясы, байланыс және контактсыз баспа, жарнамалық фотографика әдістері, жарнамалық графикалық дизайнда фотографиканы қолдану, фотографиялық ақпараттарды компьютерде өңдеу принциптері мен әдістері, автоматтандырылған көркем дизайн жетілдіру жолдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік ойын дизайны

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді әртүрлі компьютерлік ойындарға арналған дизайн мен дизайнның негізгі идеяларымен және әдістерімен таныстыру. Компьютерлік ойындардың дизайны-бұл динамикалық және қызықты процесс. Оқу барысында студенттер компьютерлік ойын дизайнын жасаудың барлық кезеңдерімен, ойын механикасы мен жүйелік дизайн негіздерімен, интерактивті баяндау теориясымен, Adobe Creative Suite, Maya 3D, JIRA, Confluence және BitBucket бағдарламаларымен танысады. Зерттелген теориялық материалдар қарқынды практикалық сабақтармен бекітілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Interaction Design

    Пәннің негізгі мазмұны интерактивті (яғни интерфейсі бар) цифрлық бұйымдарды, жүйелерді, орталарды, қызметтерді жобалаумен айналысатын заманауи компьютерлік ақпараттық технологиялар мен дизайнның негізгі аспектілерін зерттеу болып табылады. Пәннің негізгі бағыты пайдаланушылардың қажеттіліктері мен тілектерінің өзара әрекеттесуін жобалауға қатысты болуы керек. Дәстүрлі дизайн пәндерінен айырмашылығы, өзара әрекеттесуді жобалау құрылғылардың, әсіресе күрделі және сандық мінез-құлқына назар аударады. Өзара әрекеттесуді жобалау адам-машиналық өзара әрекеттесуді зерттеу аясында алынған тәжірибе мен білімге негізделуі мүмкін және қажет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дизайндағы компьютерлік технологиялар

    Бағдарламаның негізгі мақсаты ақпараттық және мультимедиялық технологиялар, бағдарламалау және дизайн саласында қажетті бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істей алатын және еңбек нарығында сұранысқа ие, сондай-ақ коммуникативтік және жобалық дағдыларға ие, ұжымда жұмыс істей алатын, әртүрлі мекемелерде және әртүрлі нысаналы топтар үшін ақпараттық технологиялар саласында кәсіби білім беру қызметін жүргізе алатын жоғары білікті мамандарды даярлау болып табылады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Motion-дизайн

    Пәннің мақсаты білім алушылардың қозғалыс дизайнды жобалау кезінде кешенді коммуникативтік дизайн-ойлауды және жүйелі тәсілді қалыптастыру. Білім алушылар әртүрлі цифрлық технологияларды пайдалана отырып, әртүрлі жанрлардағы, күрделілік пен әртүрлі деңгейлеріндегі қозғалыс дизайны мен анимация салаларында тәжірибелік білім мен дағдылар игеру. Қозғалыс дизайнына қойылатын заманауи жалпы талаптарды анықтау және болашақта компьютерлік анимацияның даму тенденциялары туралы идеяларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жобаның экспозициясы

    Бұл пән дипломалды талдау жүргізу әдістемесін игеруге арналған: дипломдық жобалау тақырыбына сәйкес дизайнды қалыптастырудың әлеуметтік-мәдени, демографиялық, психологиялық, функционалдық және көркемдік негіздерін зерттеу (Дизайн саласындағы қазіргі әлемдік тәжірибе мысалында). Дипломдық жұмысты жазудың мақсаты мен міндеттерін анықтау, тақырыпты таңдау және дипломдық жұмысты орындауды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Web жобаларын басқару

    Бұл пән жобаларды басқару техникасы мен дағдыларын игеруге, бағалау әдістеріне, жоба жоспарын құруға, жобаның тәуекелдерін басқаруға, жобаның қаржылық негіздемесіне, бақылауға және бақылауға арналған. Зерттеу интеграцияны басқаруға, ресурстарды басқаруға, сапаны басқару әдістеріне, жоба тобын басқаруға негізделген.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Айдентика

    Пән графикалық дизайндағы кескінді құру әдістері мен процестермен жұмыс жасау тәсңледерімен таныстырады. Визуалды айдентика әзірлеу кезінде алушуға психологиялық әсер ету әдістерін игеру, әртүрлі жарнама түрлерінің тіл ерекшеліктерін меңгеру; замануи қоғамдағы баспа және жарнамалық өнімдердің рөлі мен маңыздылығы туралы білу және қолдану.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Интернет және маркетинг

    Пәннің мақсаты - студенттердің кәсіптік нарығын дамытуда интернет-технологияларды пайдаланудағы сенімді білімін жетілдіру, сондай-ақ маркетинг курсында алынған білімнің тәжірибелік қолданылуы, студенттердің кез-келген кәсiпорында маркетингтiк мамандар ретiнде табысты жұмыс жасау үшiн қажеттi дағдылар мен мүмкiндiктерге ие болу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер негіздері

    Оқу үрдісінде ғылыми-зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру. Ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау. Әр түрлі зерттеулердегі тақырыптардың өзектілігі мен өңделу дәрежесін негіздеу. Зерттеу тақырыбы мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу объектісі мен мәнін анықтау. Дипломдық жобаның тақырыбы бойынша библиографиялық деректерді жинау. Дипломдық жоба тақырыбы бойынша ғылыми зерттеудің теориялық базасын жасау. Тақырыпты талдаудың ғылыми әдістерін таңдау. Жүргізілген зерттеу бойынша қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мобильді қосымшаларды әзірлеу

    Пән білім алушыларда мобильді қосымшаны әзірлеу саласында туындайтын міндеттердің түрлері туралы түсінік қалыптастырады. Пән аясында студенттер мыналарды зерттейді: AppleiOS операциялық жүйесіне арналған мобильді қосымшаларды әзірлеудің аспаптық ортасы және Android үшін типтік қосымшаны әзірлеу. Эмуляторды қолдану арқылы даму ерекшеліктері. Эмуляторда және нақты құрылғыларда кодты жөндеу. IOS операциялық жүйесінің құрылымы. IOS қосымшасының құрылымы.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Брендбук

    Пәннің мақсаты брендбуктың негізгі компоненттерін және брендті паспорттау құралдарын, бренд тұғырнамасын зерттеу болып табылады: компанияның көзқарасы, брендті дамытудың ұзақ мерзімді мақсаттары, компанияның миссиясы және нарықта болудың негізгі мақсаты, бренд құндылықтары, бренд байланысының ерекшеліктері, бренд стратегиясы.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Өнер саласындағы менеджмент

    Бұл курс өнер саласындағы менеджменттің жалпы заңдылықтары мен механизмдерін терең қарауға бағытталған және студенттерді мәдениет және өнер саласындағы басқару үрдістерін проблемалық түсінуге бағытталған пәнаралық сипатқа ие. Ұсынылатын пән студенттерді басқарудың барлық деңгейлеріндегі мәдени құрылыс пен мәдени саясаттың негізгі принциптері мен өзекті мәселелерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Болашақ мамандықтың мәнін түсіну; кәсіби қызығушылықтары қалыптасқан; кәсіби қызмет саласындағы негізгі проблемалармен танысу; өз жұмысының нәтижелері үшін кәсіби жауапкершілікті сезіну. Өз еңбегінің процесі мен нәтижелерін талдай алады, кәсіби өзін-өзі жетілдіру саласындағы міндеттерді тұжырымдап, жүзеге асыра алады
  • Өзінің дизайн-жобаларында жазықтық, көлемдік және кеңістіктік формаларды модельдеудің композициялық құралдары мен тәсілдерін пайдалану; Макеттеу және модельдеуде жұмыс тәсілдерін, түстану заңдарын, бейнелерді, көлемдерді, кеңістіктерді қабылдау заңдарын ұтымды қолдану. Шығармашылық ой мен жобалық тұжырымдамаға сәйкес дәстүрлі және заманауи техниканы, материалдар мен құралдарды пайдалану.
  • Ақпараттық және мультимедиялық технологиялар, бағдарламалау және дизайн саласында әлемдік тәжірибені анықтау және қолдану. Интерактивті қосымшаларды әзірлеу, C# бағдарламалау әдістері және Unity-де жұмыс істеу саласындағы заманауи бағдарламалау және дизайн үрдістеріне назар аударыңыз; Unity әзірлеу ортасын қолдана отырып, интерактивті қосымшаны әзірлеудің толық циклын жүзеге асыру, Unity-де интерактивті қосымшаларды әзірлеудің кәсіби құралдарын пайдалану мүмкіндігі. Кәсіби 3D қозғалтқышын жасау үшін ойын бағдарламашысына қажетті математикалық дағдыларды игеру.
  • Web-сайтты жобалау әдістемесін, web-сайтты көркем безендіру технологиясын, клиент пен сервер жағында бағдарламалау құралдарымен web-сайтты құру, серверде web-сайтты орналастыру, қолдау және сүйемелдеу технологиясын пайдалану. Ыңғайлы интерфейстерді және дизайн жасау. Сайттарада, видео ойындарда, графикалық ресімдеу баспа басылымдарында, жарнамалық баннерлерде, эксперименттік мультипликацияда арнайы әсерлер қолдану.
  • Барлық кезеңдерде функционалдық, эстетикалық, құрылымдық, техникалық, экономикалық және басқа да іргелі талаптарға, стандарттарға және заңнамаға сәйкес дизайн жобаларын құру: алдын-ала жобалаудан бастап жобаның бағдарламасының критерийлеріне сәйкес аяқталған жобаны егжей-тегжейлі әзірлеуге және бағалауға дейін. Фигураның негізгі теориялары мен әдістерін, типографиясын, белгілер семиотикасын және фотография негіздерін білу. Идеялар туғызады, алғашқы мәліметтерді талдайды және шығармашылық ізденістер жүргізеді
  • Компьютерлік технологиялардың қазіргі даму тенденцияларында шарлау және оларды кәсіби деңгейде қолдана алу. Заманауи бағдарламалық пакеттерді қолдана отырып, графикалық және көлемдік модельдеу дағдыларына ие болу. Бағдарламалық жасақтаманы қолдана отырып, көркем және графикалық бейнелерді, шығармашылық идеяларды жүзеге асыру.
  • Дизайн саласында қол жетімді ғылыми зерттеулер жүргізу, өндірістік тапсырмаларды орындауда шығармашылық және тәуелсіз болу. Комплекстерді жобалаудың міндеттері мен құралдарын анықтау арқылы жобалау алдындағы талдауды жүргізу және дизайн тұжырымдамаларын жүзеге асыру; жобалау жобасына қойылатын тұжырымдамалық және функционалдық талаптарды бағалау. Қойылған талаптарға сәйкес жоба материалын құрастырып, презентацияда, қорғауда өз жұмыстарын дұрыс көрсету
  • Кәсіби қызмет саласында адекватты кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қолдану, ағылшын тілінде тілдік, сөйлеу, пәндік құзыреттілікке ие болу, ресми-іскерлік стиль нормаларын, белсенді іскерлік лексика мен терминологияны, әртүрлі коммуникативтік және бизнес салалардағы қарым-қатынас жағдайларындағы ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеру.
  • Адамзаттың материалдық мәдениеті дамуының негізгі тарихи кезеңдерін білу, өнер түрлері мен стильдерін түсіну, бейнелеу өнері мен әр түрлі елдердегі дизайнның даму кезеңдерін білу. Тарихи жағдайлар мен материалды түрдің өзгеруіне және дизайндағы жаңа формалардың тууына әкелетін факторларға бағдарлау. Қоғамның үнемі өзгеріп отыратын қажеттіліктері барысында өнер, мәдени тарих, дизайн саласындағы заманауи тенденцияларды бағдарлау
  • Тіршілік әрекетінің экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі мәселелерді, қазіргі заманның негізгі экологиялық мәселелерін және оларды шешу жолдарын, құқық саласын, құқықтың базалық салаларының пәні мен міндеттерін, Конституцияның құқықтық актілер жүйесі үшін Негізгі заң ретіндегі маңызын, мемлекеттік сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегияларды іске асыру, сыни ойлау дағдыларын, шешімдер қабылдау техникаларын, тиімді көпшілік алдында сөз сөйлеуді дайындау және өткізу әдістерін меңгеру
  • Html, css және JavaScript көмегімен веб-қосымшаларды бағдарламалау мәселелерін, міндеттері мен негіздерін анықтау және бағалау. Веб-сайтқа кіруші мен ресурс арасындағы байланыс ерекшеліктерін байланыстыру және веб-сайттың мақсатты аудиториясын анықтау. Графикалық редакторда веб-сайттың дизайн-макетін жобалау және әзірлеу. Алдыңғы және артқы бағдарламалау негіздерімен бағдарламалау әдістерін таңдау және салыстыру. Мобильді рұқсаттарға арналған веб-сайттың бейімделген нұсқасын жасау және даму нәтижелерін ұсыну.
  • Жобалық мәселелерді шешу және веб-қосымшалардың жұмыс істеу механизмдерін, сондай-ақ өзіңіздің Web қосымшаларыңызды жазу үшін білім, білік және дағдыларды енгізу. Web-әзірлеуде қолданылатын заманауи әзірлеу құралдарын және қолданыстағы бағдарламалық шешімдерді, әдістемелер мен модельдерді пайдалану - жоба бойынша жұмысты жоспарлау және оны іске асыру кезінде міндеттерді бөлу.
Top