Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Магистрлік бағдарлама мектепке дейінгі білім беру саласында еңбек нарығында сұранысқа ие, мектепке дейінгі үйымның әртүрлі оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруға және басқаруғақабілетті жоғары білікті педагогикалық кадрларды даярлауға, мемлекеттік стандарт талаптары деңгейінде мектепке дейінгі білім берудің білім беру бағдарламаларын әзірлеуге, бейімдеуге, іске асыруға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жоғары мектептің педагогикасы
Ғылым тарихы мен философиясы
Баланың әлеуметтенуі
Мектепке дейінгі білім берудегі педагогикалық зерттеулер әдіснамасы және әдістері
Тұлғаның үйлесімді тәрбиесіндегі ұлттық мәдениет
Мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі психологиялық қызмет
Балабақшадағы психологиялық ағарту
Мектепке дейінгі мекемелердегі практикалық диагностика
Шет тілі (кәсіби)
Даму психологиясы
Басқару психологиясы
Педагогикалық шеберлік
Педагог -тәрбиешінің кәсіби санасы мен дамуы
Тұлғаның педагогикалық мәдениеті
-
2 Оқу жылы
Мектепке дейінгі мекеме тәрбиешісінің отбасымен жұмыс тәсілі
Қазақстанда және әлемде инклюзивті білім берудің теориясы мен практикасы
Мектепке дейінгі білім беру жағдайында инклюзивті білім беру
Рухани-адамгершілік тәрбиенің психологиялық-педагогикалық аспектілері
Мектепке дейінгі мекемелерде оқытудың заманауи технологиялары
Мектепке дейінгі ұйым тәрбиеші жұмысын жоспарлаудың теориялық негізі
Балалар психологының кәсіби құзыреттілігі
Мектепке дейінгі ұйым басшысының психологиялық-педагогикалық дайындығы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- кәсіби міндеттерді шешу үшін теорияны қолдану процесінде алынған нәтижелерді трансляциялау кезінде кері байланыстарды тиімді ұйымдастырады; этикалық нормалар тұрғысынан кәсіби қарым-қатынасты сауатты құрады.
- ата-аналармен (оларды алмастыратын тұлғалармен) жұмысты жоспарлайды, мектепке дейінгі балаларды отбасылық тәрбиелеу ерекшеліктерін, ата-аналар мен балалардың отбасындағы өзара қарым-қатынасын зерттейді.
- қажетті педагогикалық мәселелерді шешу үшін психодиагностикалық әдістемелер мен психометриялық процедураларды пайдаланады; педагогикалық қызметтің тиімділігіне мониторингті жүзеге асырады.
- мектепке дейінгі жастағы балалар тобында, сондай-ақ олармен және олардың ата-аналарымен өзара тұлғааралық қарым-қатынас құружәне тиімді қарым-қатынас жасау мақсатында педагогикалық шеберліктің әдістері мен тәсілдерін қолдану.
- шетелдік көздерден кәсіби мазмұндағы ақпарат алуға, ғылыми хат жазысуға, ғылыми мақалалар мен баяндамаларды дайындауға қажетті көлемде шет тілін меңгерген; жеке тұлғалық қабілеттерін, шығармашылық әлеуетін түрлі қызмет түрлерінде жүзеге асырады, ауызша және жазбаша түрде өз ұстанымын білдіреді.
- мектепке дейінгі және инклюзивті білім беру саласындағы мәселелерді шешу үшін өз білімін, түсінігі мен қабілетін кәсіби деңгейде генерациялау.
- әлеуметтік өзара іс-қимыл жасау кезінде білім беру процесіне қатысушылардың этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарының негізгі даму тенденцияларын талдайды.
- білім беру жүйесіндегі басқару қызметінің шарттары мен ерекшеліктерін, коммуникацияның психологиялық заңдылықтарын талдайды және кәсіби қызметте ұжым мен кіші топ психологиясының негізгі ережелерін, топтық динамика үдерістеріндегі көшбасшының рөлін тескереді.
- педагогикалық ғылымдарды оқытудың негізгі әдістерін, кәсіби құзыреттілікті жетілдіру мен дамытудың негізгі тәсілдерін меңгерген, педагогикалық мониторинг тәсілдерін қолданады, кәсіби және басқа салаларда өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жүзеге асыру тәсілдерін қолданады.
- ғылыми мәселелерді тереңдете зерттеу, қойылған міндеттерді дәйекті шешу және алынған нәтижелерді мұқият тексеру дағдыларын меңгерген.
- алған білімдерін оқытудың келесі кезеңдерінде, кәсіби қызметте, мектепке дейінгі мекемеде оқытудың мазмұны мен технологияларын әзірлеу әдіснамасын біле отырып, заманауи педагогикалық технологияларды қолдану.
- ғылым тарихы мен философиясының тұжырымдамалық және әдіснамалық аппаратын меңгерген, ғылымның қазіргі философиясының ережелерін абстрактілі-логикалық талдау және синтездеу ерекшелігін, ғылымның тарихы мен философиясының қазіргі заманғы мәселелерін жүйелейді және талдайды.
Ұқсас БББ
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу (1.5)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)